Dat dacht ik ook mamavan4... Hier zie ik alleen de horizontale... En met heel goed kijken misschien een extra verticale? (Wellicht dat het aan mijn beeldscherm ligt)
Er moet een plus komen idd. Tante pol, ik zie het heeeel heeeel dunnetjes. Zou nog een testje ertegenaan gooien. Ik hoop dat je zwanger bent. xxxx
hoi tante pol, De ene streep is heel duidelijk.... Waarom probeer je ook niet een ander soort test? Ik hoop het van harte voor je... Banne ik weet helemaal hoe je je voel...Dat wachten op die duivels.. Ik had voor mezelf voorgenomen dat als ik op dag 60 niet ongi zou worden ( en niet positief zou testen uiteraard) dat ik naar de huisarts zou gaan. Dit gaf me wel wat meer rust en had ik niet het idee dat ik niet oneindig lang moest wachten... Nog even geduld en hopelijk komen ze dan vanzelf!!
He! Ik ben nu 14 dagen overtijd... heb al meerdere testen gedaan maar die waren elke keer helemaal blanco deze was gelijk anders, deze moet een kruis worden, hij is heel licht maar hij stond er meteen en na een tijdje was ie goed duidelijk maar met andere testen is het echt nog heel erg licht.. durf het dus ook nog niet zwanger te noemen want ik weet niet of ik dit echt als positief kan zien als andere testen zo licht blijven
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Antsy-13 november- ronde 1 MamaVan4-13 november - ronde Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje EvelineThijssen - 17 november? - ronde 1 - 2e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje-ONGI- Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje San 84-19 nov-ronde 1-1e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Ingie - 25 november - ronde 1 - 2e kindje Leeuw86 - 26 november - ronde 1 - 1e kindje Cindy24 - 28 november - ronde 1 - 2e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Chivay - 30 november? - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 7 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 -11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje Lola82 - 3 december - ronde 1 - 1e kindje Manda - 9 december?- ronde 2 - 1e kindje -ongi Lovely Me- 19 december- ronde 2 - 1e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje
Ohhhh Spannend tante pol.. Als andere testen ook licht positief aangeven dan moet het toch bijna wel!! Over een dag of twee nog een keer een test doen.... Oeeehhh ik vind het helemaal spannend voor je!!! Succes en houd ons op de hoogte!!!!
ingie balen zeg. enne tante Pol, van de week gewoon nog een testje doen. en anders de huisarts ff vragen.
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Antsy-13 november- ronde 1 MamaVan4-13 november - ronde Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje EvelineThijssen - 17 november? - ronde 1 - 2e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje-ONGI- Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje San 84-19 nov-ronde 1-1e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Ingie - 25 november - ronde 1 - 2e kindje Leeuw86 - 26 november - ronde 1 - 1e kindje Cindy24 - 28 november - ronde 1 - 2e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Chivay - 30 november? - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 7 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 -11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje Lola82 - 3 december - ronde 1 - 1e kindje Manda - 9 december?- ronde 2 - 1e kindje -ongi Lovely Me- 19 december- ronde 2 - 1e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje zijn er nog meiden ongi geworden, dan de lijst ff aan passen, dan is het wat overzichtlijker
ingie balen zeg. maar aan ene kant gelukkig wel ongie geworden Tante pol, kan je geen digitale doen van cb, waar in staat zwanger/niet zwanger? xxx
inge balen dat je ongi bent geworden!! maar ik ben beetje "jalours" omdat je verder kunt nu! Ik zit nu op dag 45 van mijn "cyclus" en voel nogsteeds niks wat erop lijjkt dat de duivels eraan zitten te komen... ik durf nu zelfs niet meer te testen omdat ik bang ben voor een negatieve test en een grote teleurstelling ( weer) ik weet ook niet welke grens ik voor mezelf moet stellen op het moment! Voor de pil was ik niet onregelmatig dus waarom nu wel? Daarbij heb ik 20-10 een positieve ovu test in handen gehad.... dus is toch vaag of niet??
wendy, ik snap je helemaal hoor, je zit er helemaal door heen nu, waarom bel je niet je huisarts, als je bv einde van de week nog geen posi test hebt?
ik had mijn HA al een keer gebeld ( vandaag ook omdat ik sinds gister met mexicaanse griep op bed lig dus misschien is het beter als ik niet zwanger ben!) en die zei dat ik gewoon moet afwachten... heb aangegeven dat ik ook zo verschrikkelijk moe ben en evt mijn ijzer wil later testen, zelfs dat wouden ze niet!!! Ze zeiden dat het mijn hormonen zijn.. pffff ja zo blijf je toch in onzekerheid.. ik moest iedere week testen.. Nu heb ik sinds 2 weken ook een humeur waar je U tegen zegt, vooral mijn man krijgt ervan langs thuis, kan niks hebben en vooral drukte niet en heb afgelopen zaterdag bijna ruzie met mjn zus gehad op het trouwjubileum van mijn ouders omdat zij mijn nichtje afbekte... grrrrrrrrrrrrrrrrrr Mijn moeder vroeg laatst zelfs al waar ik last van had... ook ben ik met vlagen misselijk en mijn borsten doen zo en dan pijn.. ik weet het ff niet meer!
Ingie na hoeveel dagen ben je ongi geworden?? Hoi wendy ik snap je gevoel hoor. Ik werd de eerste keer ook pas na 48 dagen ongi en was ook heel onrustig...Waarom komt het nu niet wat is er aan de hand dacht ik steeds. Was ook stiekum echt jaloers op de meiden die wel snel ongi werden.. Maar kijk naar mij... werd na 48 dagen ook opeens uit het niets ongi en kon eindelijk naar de volgende ronde... Voor jezelf een datum stellen dat je naar de HA wilt heeft mij geholpne. Heb je in ieder geval een datum waar je naartoe kunt leven!!!
@suze, ik had het inderdaad meer gelezen.... maar ik denk dat ik het op volgende week vrijdag zeg.. heb ik toch nog 2 weken om ongi te worden! ook blijft bij mij de dikke afscheiding.. ook iets wat ik nooit eerder had... :S
hoi meiden ik ben dan niet gestopt met de pil, maar wel in okt. is het spiraaltje verwijderd. ik en mijn vriend willen graag een kindje ,het is voor mij de 2 zwangerschap,heb een zoon van 9 uit een vorige relatie ben zelf nu 35 ,een week voor ik normaal ongesteld moest worden verloor ik 3 dagen licht bruin tot zwart (bloed) afscheiding echte ongesteld heid was het niet, waren wat vegen, het weekend dat ik ongesteld moest worden niets aan de hand,wel misselijk gevoel in de buik en moe als ik eind van deze week niet ongsteld word dan maar een test halen, eigelijk wil ik pas testen als ik echt de symtomen heb , maar de aanstaanden oma kan niet wachten gr mamabart
Goedemorgen dames, Was het topic even kwijt. Heb van 5 dagen bijgelezen, dus kan niet meer op iedereen reageren. Welkom alle nieuwe dames. Tante Pol, zie inderdaad een streepje! Gefeliciteerd. Heb zelf gister getest, maar niet zwanger, ook nog niet ongesteld. En dat terwijl ik niet hoef te ontpillen (heb ik niet geslikt) en normaal wel op tijd ongesteld wordt.... Ga er maar vanuit dat ik deze week toch ongesteld wordt. Groetjes Wallie