Tuurlijk! Welkom. Hier nog geen ongi. Ben benieuwd hoelang het nog duurt. Hoop niet al te lang. Kon bloedprikken, maar bewaar de brief voor als ik een regelmatige cyclus heb en dan over tijd ben, dan hoef ik ook niet zoveel testen te doen hahaha. Vanmorgen nog een test gedaan, maar die was negatief. Tante Pol jij was toch ook best een geruime tijd over tijd voordat je positief teste? Groetjes
@Wallie. Balen dat je ongesteld bent geworden,maar wel fijn dat je cyclus weer op gang komt. @Magic. Ik zou inderdaad ook nog even wachten. Je bent ook van een korte cyclus uitgegaan. Meestal is de kortste toch 28? Ik hoop dat je snel zekerheid hebt. @Babykwes. Welkom. Altijd leuk iemand erbij. Hier alles oke. We zitten in de vruchtbare dagen dus hebben een gezellige tijd samen Vraagje. Wat is nu het beste: om de dag vrijen of kun je het het beste elke dag doen zodat je geen moment mist?? Ik heb gelezen dat een eicel maar 'n paar uur leeft ,dus dan moet je er wel vlot bij zijn,eigelijk best lastig. Groetjes Alicia
Alicia@ heb gelezen /gehoord dat je het beste om de dag kan doen dan zit je altijd goed en het resultaat was gelijk zichtbaar bij mijn schoonzus die heeft nu een mooi mannetje. verder is hier alles nog steeds rustig druk bezig met werk zoeken maar nog niet ongesteld . groetjes aan iedereen
even een vraagje hoe krijg je die banner bij je bericht want als ik die code kopieer krijg ik alleen een link te zien en niet dat plaatje
Sorry tante pol, Ik heb nog geen ervaring met zwangerschapstesten en kan niet niet verder helpen. Ik hoop voor je dat ie positief is!
In het balkje bovenaan ga je naar gebruikersinstellingen. Je kunt je banner dan plakken bij je handtekening.
dit is me test van gisteren wat duidelijker .. maar net een test gedaan en die was gewoon weer zonder kruis.. word hier echt moedeloos van
@ Tante Pol, vervelend zeg. Op deze (nou ja die van gister dus) zie ik inderdaad duidelijk een kruis. Morgen even naar de winkel ander soort test halen? Eentje met zwanger/niet zwanger. Je had laatst toch ook al een vage test (of was dat iemand anders???)
ja misschien moet ik dat toch maar gaan doen... weet echt niet meer wat ik met mezelf aan moet.. als ik 28 dagen aanhoud dan ben ik al 2,5 week overtijd..
Hoi Tante pol, Ik zou denk ik ook een test halen met zwanger/niet zwanger. Hij is misschien wel ietsje duurder maar wel duidelijker.(heb ik me laten vertellen) Je zou ook nog naar de HA kunnen gaan. Laten we hopen voor je dat dat kruisje een dikke vette had moeten zijn en dat jij je snel bij het lijstje van zwangeren toe kunt voegen! succes!
Hoi @tante pol wat ontzettend lastig zeg...pfff zou er ook simpel van worden,misschien nog ff 2 dagen wachten en dan zo'n zwanger-niet zwanger test doen,of gewoon naar HA bellen,desnoods met excuus blaasontsteking???en als ze dan vragen kan je ook zwanger zijn...uhh zou kunnen,doen ze miss daar wel test voor je??? hier m'n nod de 21 ste gehad,als ik uitga van cyclus 28dgn,is 1e ronde dus alles kan nog, maar als ik morgen niet ongi ben ga ik bij kv testen halen, ga zatredag paar dagen op vakantie dus wil weten waar ik aan toe ben, heb afgelopen week wel 's nachts paar x krampen gehad en gedacht nu komt t,maar helaas.... dus als ik duidelijkheid heb laat ik t ook zeker weten! iedereen veel succes met wachten,weet nu ook hoe t voelt.... liefs miek
tanta poll, vervelend hoor die onzekerheid..ik zou snel een CB test halen of idd even naar de huisarts gaan om te laten testen.. Hier morgen een spannende dag..ga naar de gynacoloog toe voor onderzoek..veel buikpijn en steken onderin mijn buik...temperatuur is echt raar deze cyclus..ben benieuwd of ze iets kunnen vinden...
He balen, Tante Pol, die onzekerheid. Ik zou toch maar even een (bloed)testje bij de ha laten doen. Sterkte met wachten en ik hoop uiteraard dat de volgende toch positief is. Groetjes Wendy
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Antsy-13 november- ronde 1 MamaVan4-13 november - ronde Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje EvelineThijssen - 17 november? - ronde 1 - 2e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje-ONGI- San 84-19 nov-ronde 1-1e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Wen1975 - 23 november - ronde 1 - 1e kindje Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Ingie - 25 november - ronde 1 - 2e kindje Leeuw86 - 26 november - ronde 1 - 1e kindje Cindy24 - 28 november - ronde 1 - 2e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Chivay - 30 november? - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 7 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 -11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje Lola82 - 3 december - ronde 1 - 1e kindje Manda - 9 december?- ronde 2 - 1e kindje -ongi Lovely Me- 19 december- ronde 2 - 1e kindje Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje
Ik duim voor je tante pol... Vandaag nog een teste doen hoor want we zijn heel erg nieuwsgierig hier hihi Nbroen heel veel succes vandaag!!!
@ tantepol, ik zou als ik zou als ik jou was idd ook naar de HA gaan! het is nu zo onzeker misschien is er wel iets mis ( al wil je daar niet aan denken... maar is wel iets waar je je op kunt voorbereiden, ik spreek uit ervaring) Verder hier negen de klachten toe.... alles wijst op een zwangerschap, zo erg dat ik zelfs het vermoeden heb dat ik schijnzwanger ben...