hallo dames, ik heb een vraagje, ik moet morgen ong. worden maar ben nu 4 weken gestopt met de pil dit zou dus de eerste keer ong. worden zonder pil. ik heb dus ook nog geen idee wat mijn cyclus is. ik heb alleen wel het idee dat ik zwanger ben, ben vorige week 2 dagen heeel misselijk geweest, en mijn buik borrelt erg veel. ik voel soms dingen in mijn buik die ik niet ken, vandaar dat ik er niks meer van snap. weet iemand hoe je kan herkennen dat je misschien zwanger ben,of dat iemand hetzelfde gevoel heeft gehad. morgen weet ik meer, maar ben toch wel erg nerveus... al ga ik er gewoon vanuit dat ik morgen gewoon ongesteld wordt. Graag hoor ik van jullie. Groetjes Desiree
Voor mij zijn dit ook hele herkenbare gevoelens. Mijn cyclus duurde 44 dagen voor ik voor het eerst ongesteld werd. Na 4 weken begon ik ook misselijk te worden, pijnlijke borsten en de hele waslijst. Heb toen 3 testen gedaan waarvan 1 positief, maar die was vals alarm. HA heeft uitsluitsel gegeven en nog geen 3 dagen later werd ik ongesteld. Ik zou nog even wachten met testen. Je lichaam kan je behoorlijk in war brengen.
Hallo Ik herken dit ook. Had daar ook last van met nog wat andere kwaaltjes,maar werd gewoon ongesteld. Veel zwangerschapssymptomen lijken op het ontpillen,dus zou beide kanten op kunnen. Sterkte met wachten en ik zal voor je duimen morgen Groetjes Alicia
Hoi Desiree, Ik denk ook dat het "ontpillen" is. Ik was vorige week ook misselijk enzo, maar zoals het er nu naar uitziet ben ik nu ongi aan het worden. Ben ik op zich wel blij mee, want dat betekend dat mijn cyclus gewoon op gang is gekomen. Tuurlijk liever zwanger geweest, maar ja kleine kans toch dat het meteen raak is. Dus ga ronde 2 in: Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Succes met wachten en ik duim voor je dat het toch niet het ontpillen is. Groetjes Wendy
@ Desiree voor mij ook herkenbaar zelf ben ik 22okt gestopt met mn pil en had ik de eerste week veel pijn in me buik en ook ben ik misselijk en duizelig geweest allemaal vage klachten of misschien wel zwangerschapsymptonen net toen ik dacht het zal toch zeker niet morge ga ik testen werd ik ongesteld terwijl mijn ha zegt nog nooit van ontpillen gehoord te hebben het enige wat je volgens mij kan doen is afwachten sterkte ermee @tante pol wat een onzekerheid zeg kan me voorstellen dat je dr moe van word weet je inmiddels al wat meer? liefs
He bah, als het tegen zit dan moet je nog tot na het weekend wachten. S6 met wachten en duim voor je dat deze wel dik positief is! Groetjes Wendy
Tante Pol, Wat vreselijk die onzekerheid!!! Moeilijk om nu nog te moeten wachten! Nbroen, ik wilde de volgende ronde gaan temperaturen... Bedankt voor de tip!
Ja het is wel irritant dat ik nog zolang moet wachten, ga ze gewoon stalken hoop voor het weekend uitslag te hebben, weet ik gewoon waar ik aan toe ben..
Desiree ik herken het ook... Ben ws enorm aan het ontpillen.. Veel buikpijn, kramp, misselijk.. ik geef het ontpillen maar de schuld... dat het maar niet kan tegen vallen straks na mijn NOD.. Tante Pol... Spannend zeg.. hoop dat je snel meer weet! Hier is het dus mwah mwah.. Ben sinds 2 dagen ziek thuis.. Veel hoofdpijn, misselijk, verhoging... Afgelopen vrijdag ook enorm veel kramp laag onderin mijn buik.. Toch een griepje? Hmm of herkent iemand het misschien?? ziek thuiszitten door het ontpillen??
Hoi Chivay Ziek thuis gezeten heb ik gelukkig niet gehad.. Ik had wel voortdurend een zeurend gevoel in mijn onderbuik en ook wel wat hoofdpijn.. Heb je niet wat anders onder de leden?? Ik werk op een kinderdagverblijf en er zijn ook weer ontzettend veel kids ziek. Het blijft maar doorgaan... Hopelijk voel je je snel weer wat beter... Ga ze maar stalken tante pol hi hi
Ik voel ook vanalles wat ik nooit eerder heb gevoeld maar het zou wel ontpillen zijn. Heb sinds een paar dagen heel gevoelige tepels.......heel vervelend
Ik werk ook met jonge kinderen Suze.. dus het kan zeker ook dat ik iets van hun gekregen heb.. (dank je jongens ) Maarja ik merk dat ik gewoon een beetje gek wordt van het feit dat ik mijn eigen lijf niet meer kan aanvoelen.. (Kon dit altijd wel heel goed) Ga jij over 6 dagen meteen testen Jane? Of wacht je nog? Ik ga denk ik op 5 dec testen .. Mooi 6 dagen na mijn NOD(30 nov).. Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geworden.. t zou toch maar een mooi sintcadeautje zijn hè?
Hoi Meiden, Wat lees ik allemaal vervelende dingen! Ik hoop dat jullie snel zekerheid hebben!! Nou ik ben ongi hoor!! Dus hopen dat het snel voorbij is en dan gaan we er weer voor!! Liefs Magic
@ Alicia, en of ik ervaring heb met negatieve testen, denk dat ik ondertussen hun kerstpakketten heb betaald hahaha. Ik weet het echt ff niet, mijn symptomen: dag van eisprong: steekjes in mijn rug 6 dagen erna: symptomen lijken op buikgriep nacht op de wc gezeten met diarree en veel spugen, zelfs water hield ik niet binnen Daarna: heel moe al 3 weken en 2,5 week flinke hoofdpijn gehad, verstopping en andere keer weer juist geen verstopping. Tevens veel witvloed, ene moment waterig andere moment heel dik wit. Op NOD: negatieve test ( ervoor ook) en tot op heden nogsteeds. week overtijd: verlies van een "klompje slijm" maar ik herken het niet als een miskraam ( want als je dat hebt weet je dat echt wel.. spreek uit ervaring) En volgens mijn man ben ik al 3 weken niet te genieten, heb s avonds in bed ineens de slappe lach, andere moment ben ik zwaar geirriteerd ( bijna hele dag) en andere moment kan ik huilen om niks....( arme hij hahaha) Ik snap dr ff niks van en weet ook niet wat ik ermee aan moet want mijn HA helpt mij niet.. die zegt negatief is negatief... terwijl ik hier verhalen lees van vrouwen die na 3 maanden pas positief teste... Oh ja... ook heb ik zo nu en dan wat pijnlijke borsten ( maar heeel sporadisch) Ik heb nogsteeds totaal geen tekenen van een aankomende ongi ( en daar had ik altijd echt heel veel last van!) wou een second opinion bij een andere HA die zei dat ik echt naar mijn eigen HA moest.. zucht had ik zelf maar een echo apparaat!
@Wendy wat een verhaal joh! En wat een supervervelende huisarts!! Ik zou zeggen inderdaad tijd voor een nieuwe! Kan je niet in het weekend of 's avonds naar de huisartsenpost? Met griepverschijnselen?! En anders een onderzoek eisen, je bent toch al best lang ziek... Je zou toch echt denken als je al jouw punten leest dat je zwanger bent! Vind het echt heel vervelend voor je! Nbroen, goed nieuws zeg!! Op naar een goede ronde! Succes! groetjes Bianca
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Antsy- 13 november- ronde 1 MamaVan4- 13 november - ronde Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje EvelineThijssen -17 november? - ronde 1 - 2e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje-ONGI- San 84- 19 november -ronde 1-1e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Wen1975 - 23 november - ronde 1 - 1e kindje Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Ingie - 25 november - ronde 1 - 2e kindje-ONGI- Leeuw86 - 26 november - ronde 1 - 1e kindje Cindy24 - 28 november - ronde 1 - 2e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Chivay - 30 november? - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Ramona1- 2 December - ronde 1 Banne77 - 3 december - ronde 1 - 1e kindje Lola82 - 3 december - ronde 1 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Manda - 9 december?- ronde 2 - 1e kindje -ongi Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje Lovely Me- 19 december- ronde 2 - 1e kindje Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje Oeps ik was er weer uit! @Desireee, Ik heb er ook last van! Je lichaam geeft je op de een of andere manier het gevoel dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn.. Ik heb ook geen idee wat ik ervan moet denken, ergens heb ik natuurlijk wel stille hoop. Maar ik verwacht dat het gewoon "ontpillen" is. Ik heb vooral last van een spanning in mijn buik, opgeblazen gevoel, 'borrelen', en ook een klein beetje zeurderig gevoel. Oja en een paar dagen geleden ook last van mijn onderrug.. En als ik hele goed m'n best doe lijkt m'n buik ook iets opgezet. Hahahaha, ik kan mezelf aardig gek maken hiermee. Maar we blijven realistisch hoor! Nu nog wel. Hoe voelde het bij jou Eline, ik weet dat je het al een aantal keren op het forum hebt gezet volgens mij?! Maar zag je ook wat aan de buitenkant? Ik heb trouwens geen idee hoe snel je zelf iets kan zien? Misschien zijn er meer ervaren meiden die hier antwoord op hebben?!
Pfff ben je lekker mee, Wendy. Ik zou idd een afspraak maken bij de ha ivm zo lang ziek zijn. Eenmaal tijdens de afspraak, kun je terloops zeggen dat je ook evt zwanger zou kunnen zijn. Grote kans dat hij dan toch een (bloed)test laat doen. Hoe lang ben je inmiddels over tijd? Zelf al weer een test gedaan? Sorry, misschien heb je het al eerder verteld maar zover kan ik nu even niet terug lezen. Succes meid en ik hoop dat je deze symptomen hebt omdat je gewoon onwijs zwanger bent. Groetjes Wendy
@ wendy, ( naamgenoot haha) ik heb al meerdere keren getest, als ik reken zit ik op dag 46 van mijn cylus ( wel mijn eerste he!!) en de testen geven elke keer negatief aan..zucht maar ik lees verhalen van vrouwen die heel lang negatief testen en wel zwanger zijn. Mijn man kwam er uit zichzelf mee terwijl ik hem er nieteens veel mee lastig val hahaha. @banne77 Ik vroeg vorige week dus voor een bloedtest onder het motto van kan je ( bijna smekend) mijn ijzer testen omdat ik zo moe ben, en dan gelijk ook mijn HCG hormoon? Het enigste wat de assistente hoorde was volgens mij zwangerschap..... en zou het wel overleggen in de koffiepauze... belde terug, zei dat ik af moest wachten ( zal ze het echt overlegd hebben???)
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Antsy- 13 november- ronde 1 MamaVan4- 13 november - ronde Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje EvelineThijssen -17 november? - ronde 1 - 2e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje-ONGI- San 84- 19 november -ronde 1-1e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Ingie - 25 november - ronde 1 - 2e kindje-ONGI- Leeuw86 - 26 november - ronde 1 - 1e kindje Cindy24 - 28 november - ronde 1 - 2e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Chivay - 30 november? - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Ramona1- 2 December - ronde 1 Banne77 - 3 december - ronde 1 - 1e kindje Lola82 - 3 december - ronde 1 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Manda - 9 december?- ronde 2 - 1e kindje -ongi Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje Lovely Me- 19 december- ronde 2 - 1e kindje Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje Mezelf even veranderd naar de 2e ronde aangezien ik vandaag ongi ben geworden. Weliswaar nog niet zoveel, maar toch... @Wendy (gezellig hoor een naamgenoot, maar ook verwarrend voor de anderen ) Ik zou morgen toch echt met een andere "smoes" een afspraak met de ha en het met hem persoonlijk bespreken. Je bent inmiddels alweer (bijna) een week verder dus... S6! Groetjes Wendy