Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Wendy, ben je er ook al in persoon langs gegaan?
    Ik probeer ook maar wat te bedenken hoor...:(

Ik vind het toch echt schandalig dat daar zo over besloten wordt! Het zou me enorm kwaad maken en frustreren! Ik denk dat mijn man de huisarts wel even zou bellen.. Ja, misschien moet je dat eens proberen. :phahahahaha

Op zich kan het natuurlijk wel dat het zo lang duurt je eerste cyclus, maar jij hebt zoveel extra "symptomen" dat het toch beter lijkt om je in ieder geval na te kijken!!! Volgens mij kom je ook uit de buurt van A'hem toch? Ik kom zelf ook uit Arnhem.:D

2. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Jeetje wat vervelend allemaal zeg. Ik vind het heel erg dat jullie niet meer duidelijkheid krijgen.
    @Wendy. Wat vaag dat jou huisarts zo moeilijk doet zeg. Toen ik het even niet zag zitten, na een positieve en 3 nagatieve testen mocht ik gelijk bloed laten prikken. Ze adviseerde ook gelijk dat ik beter kon testen via de huisarts. Ik vond dit wel heel fijn. Misschien een keer een spoedgevalletje bij de weekend arts of zo ;)

3. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER
    nana1985- 05 november - ronde 1
    Wendyenrichard- 6 november- ronde 1
    Antsy- 13 november- ronde 1
    MamaVan4- 13 november - ronde
    Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje
    EvelineThijssen -17 november? - ronde 1 - 2e kindje
    jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje-ONGI-
    San 84- 19 november -ronde 1-1e kindje
    Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje
    Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje
    Peace - 23 november - ronde 1
    Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje
    Leeuw86 - 26 november - ronde 1 - 1e kindje
    Cindy24 - 28 november - ronde 1 - 2e kindje
    Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje
    Chivay - 30 november? - ronde 1 - 1e kindje
    nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje
    Ramona1- 2 December - ronde 1
    Banne77 - 3 december - ronde 1 - 1e kindje
    Lola82 - 3 december - ronde 1 - 1e kindje
    Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje
    Manda - 9 december?- ronde 2 - 1e kindje -ongi
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje
    Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje
    Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje
    missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje
    Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje
    Lovely Me- 19 december- ronde 2 - 1e kindje
    Ingie - 20 December - ronde 2 - 2e kindje
    Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje
    Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje
    Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje

Ik was weer uit de lijst verdwenen??? :(
    Staat er weer tussen.

4. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    hoi

heb mezelf niet in kunnen houden vandaag en toch een kv test gedaan,ontzettend negatief,dus hoop dat ongi nu echt komt,
    had vanmiddag gevoel dat t zou gebeuren,maar helaas....
    heb nu wel de testen in huis,dus als ik vrijdag nog niet ongi ben toch weer testen, ga zaterdag op vakantie dus wil graag weten of ik "opvang"materiaal mee moet nemen ;)

wendy en tante pol echt super vervelend jullie klachten!!veel sterkte en succes!

liefs miek

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hoi Miek,

Jammer dat je test negatief is, maar wat niet is kan nog komen. ;) Als je vrijdag nog niet ongi bent, dan weer testen. Hopelijk heb dan wel duidelijkheid.

Groetjes
    Wendy

6. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @wendy

had vandaag gesprek met m'n beste vriendinnetje over pil gebruik, vraagt ze ineens, goh hoe lang zou t duren voordat je weer ongesteld word als je met pil gestopt bent.........
    uhhhhhhh denk dat t per vrouw verschilt en misschien is zoals voor pil gebruik heb k maar gezegd,gelukkig was t donker want volgens mij bloosde ik er van :););)
    gelukkig is er dit forum waar ik wel alles kwijt kan :) want heb t nog niemand verteld,dat doe k pas als ik echt ooit paar weken zwanger ben....

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hahaha, ik ken dat. Moet ook goed op mijn woorden letten bij andere mensen. Alleen mijn moeder weet het wel, want ja voor haar kan ik dat echt niet verzwijgen. :)

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    @chivay ik denk dat ik ook een paar dagen wacht maar ik durf niet te zeggen of dat me lukt. 5 december is idd een hele mooie dag om te testen mits ik dan al niet ongie ben

9. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor een aantal is het erg spannend heb ik gelezen, sterkte allemaal!

Er breken voor mij ook spannende dagen aan. Ik ben benieuwd of ik ongi ga worden. Als ik uit zou moeten gaan van 28 dgn dan is het morgen al zo ver. Mijn eerste cyclus na het stoppen van de pil duurde 39 dagen. Maar ik hoop dat dat eenmalig was en nu mijn gewone cyclus weer op gang is gekomen. Even afwachten dus! Wordt ik niet ongi dan wacht ik sowieso nog even met testen, zwanger worden in ronde 1 zou helemaal een feestje zijn:D (we gaan er maar niet vanuit)

ik hou jullie op de hoogte!

Sammie

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hoi Sammie,

Ik zal voor je duimen dat het raak is en dat zwanger bent in ronde 1. Sterkte met wachten, want dat is toch het moeilijkste. :)

Groetjes
    Wendy

11. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Ik hoop dat je op die manier een beetje een beter beeld gaat krijgen van je cyclus.. Succes....:p

12. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja zeker goed nieuws...nu maar even afwachten of de rode duivels komen of niet:D

13. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    vervelend om te horen dat je negatief hebt getest:(

14. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Sammie, hopelijk is je oude ritme er snel weer..
    Ik ga voor je duimen de komende dagen:D

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wendy,
    Wat vervelend allemaal zeg, snap dat je er helemaal gek van wordt wat is een bloed testje nou voor moeite he dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Nou meid sterkte en hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

Liefs

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hey meiden, bedankt voor het meedenken! Ik ga zeker opzoek naar een andere huisarts!

ik heb een nare 3 dagen achter de rug, zoals ik zei heb ik een kort lontje, nah mijn man heeft het overgenomen.Ik zit al 2 dagen te huilen om kleine dingetjes die hij heel gemeen brent.

Gister was ie naar sport geweest... en ik was al bewust niet mee gegaan omdat hij chago was daarvoor, kwam hij vrolijk thuis ( kan ik dus echt even niet tegen, maar goed) had um al 2 dagen niet vrolijk gezien dus ik probeer met um te praten.. kwam het korte lontje om de hoek zijlen... ( ik ben erg onzeker van mijzelf echt over alles dus ook onze relatie) ik vraag of het goed gaat tussen ons en hij me nog lief vind...

Vat hij het helemaal verkeerd op dus ik zeg dat ik me erger aan het feit dat hij vrolijk ergens anders is en chago thuis... krijg ik de wind van voren dat ik niet zo onzeker moet zijn en dat hij dat zat is blablabla... nah ik had het niet meer, tranen met tuiten ( wou als een klein kind wel hardop gaan zitten schreeuwen hahaha hormonen geweldig.. :S)hij trekt zijn arm onder mij vandaag , ik lag op zn borst, en draait zich om, daarna negeert hij mij compleet....

Ik ben huilend in slaap gevallen, vannochtend ik denk we hebben het er wel over... staat ie op zonder mij een kus te geven....dus ik vroeg krijg ik geen kus ( geeft ie mij altijd zelfs toen mijn ex een keer een nepmail had gestuurd met daarin dat ik een weekendje weg zou zijn geweest met mijn ex en hij dus dacht dat ik was vreemd gegaan) hij gaat zich klaarmaken voor werk, tot hij in de kast komt waar de kattenbak staat...kat heeft ernaast gepiest...ineens gooit ie met de deuren, gooit met alles, opent de voordeur, gooit die dicht met een klap, hoor 5 min later de auto starten en rijd heel hard weg .....

Lag ik daar, in bed, heel onzeker, verdrietig en alleen... zucht wat moet ik hiermee meiden?:(

Krijg wel net een sms dat het aan hem ligt en ik me niet druk hoeft te maken dat hij het uit gaat maken..

( sorry heeft niks met zwanger worden te maken maar moet ff me ei kwijt)

17. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    jee wendy, meid wat naar voor je ik weet precies hoe je je voelt.
    hopenlijk gaat het na die sms weer wat beter en misschien kunnen jullie vanavond even praten. ;)
    Weet hij hoe jij je nu voelt, wat betreft de ongi die niet komt en geen posi test?? :(

Ik zelf heb een vriend die geen prater is, heb zondag ook gehuild en praten doet hij niet, eerder ook al eens, ik praten en huilen en wat doet hij, hij blijft maar staren naar het beeldscherm van de pc....:x
    Nou dan kan ik hem wel wat hoor.

meid ook al heeft het niks met zwanger zijn ofzo te maken dat maakt niks uit.

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    mamavan4 bedankt voor je reactie, hij is ook totaal geen prater. Hij klapt dicht als ik ergens over wil praten en als hij heet daar niet over wil hebben dan kijkt hij idd naar de tv/pc/xbox of hij negeert mij... dus ik weet het ff niet meer. Mijn dag is in elk geval nu vol onzekerheid..
    Ik heb niet getest omdat ik geen test in huis heb, wel enorme buikpijn maar kan nu natuurlijk ook stress zijn?

mijn man heeft een nare jeugd gehad, is mishandeld en heeft geen vader gehad, ook geen contact meer mee, voor mij heeft hij een vriendin gehad die hem het bloed onder zijn nagels vandaan haalde en hem echt in het nauw dreef. Hij had een vriend al 10 jaar die hem ineens heeft laten vallen.. de vader van die vriend is overleden aan kanker ( op mijn verjaardag) 14-11 en die man was als een vader voor mijn man... alleen mijn manheeft daar geen bericht over gekregen...

Dan hebben we een kat die naast de kattenbak plast.. welke geen idee? al heb ik wel een vermoede! en nu ik zwanger wil worden wil ik die bak niet verschonen...

Kwam er laatste allemaal uit en heeft ie 1.5 week thuis gezeten, naar dokter geweest en die kwam met een psycholoog aan... nu heb ik daar geen goede ervaringen mee....
    ik zelf ben lang depressief geweest en ben dr gelukkig uit ( door die gierende hormonen voel ik me kriebelig..meer niet)

Dus praten heeft geen zin, hij wil ook niet bellen nu... moet ik het zo laten?

19. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    Ja ik zou hem gewoon ff met rust laten anders vandaag, trek anders handschoentjes aan en zo kan je de kattebak verschonen.

Je man heeft het niet makkelijk gehad en ook de afgelopen tijd niet met de vader van die vriend die hem heeft laten vallen.
    misschien heeft hij het ook nog niet verwerkt dat die vriend hem zo maar heeft laten vallen...

je man heeft al thuis gezeten erdoor en is bij de huisarts geweest, maar de stap om naar een psycholoog te gaan kan hij niet maken, zoals ik begrijp gaat hij daar niet heen.
    Wat ik wel weet is uit eigen ervaring dat hij het echt moeilijk heeft met de dingen die zo zijn gegaan, bv zijn jeugd, ik ben niet mishandeld maar een leuke jeugd heb ik ook niet gehad, en ik merk dat nu ook wel,
    ik reageer dingen veel op mijn vriend af, niet leuk voor hem natuurlijk, ook op mijn oudste kids en dan denk ik wel eens nee zij moeten niet zo'n jeugd krijgen als ik heb gehad.
    mijn biologische vader ( om hem zo maar te noemen) zie ik ja Jaren niet meer, hij wil ook geen contact denk ik.

probeer het vandaag een beetje op zij te zetten, ook al is het moeilijk, en kijk hoe het vanavond gaat. misschien samen uit eten het weekend...

en de piojn in je buik kan indd komen van stress....

knufff

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    mama van 4, mijn vriend is en geslagen maar heeft ook geen contact meer met zijn vader, hij heeft geprobeerd jaren terug het terug te krijgen maar die man toont uit zichzelf geen interesse,dus het was klaar.

Ik weet dat hij een hoop niet heeft verwerkt nog en de spanning die nu ineens sinds 2 dagen tussen ons hangt is denk ook niet goed nu.. ik was in staat om vannacht richting mijn ouders te rijden ( in leiden) om even bij hem weg te zijn ( dat is ook de reden dat ik gister niet mee ben gegaan naar tafeltennis, ik ga vaak mee om te kijken omdat hij vrij hoog speelt)

Ik laat hem in zn sop gaar koken, al kan ik, omdat ik zo onzeker ben en vooral op het moment, het moeilijk los laten..

Deel Deze Pagina