je moet je vriend natuurlijk niet laten vallen, ik bedoel het niet verkeerd maar je moet hem wel steunen, hij smste al dat het niet aan jou lag. dus dat scheelt al 1 ding. Je kan hem misschien nu even met rust laten en wie weet begint hij er zelf wel over, misschien vandaag niet met smsen maar dan misschien als hij thuis is, probeer tegen hem normaal te doen als hij thuis is. ook al is het misschien niet makkelijk
Hey Wendy, Jeetje meid, wat een narigheid. Om op je eerste vraag terug te komen: Ik zou hem even met rust laten vandaag. Als hij vanavond thuis komt dan kunnen jullie praten, Hij heeft dan de hele dag de tijd om er ook over na te denken. Op zich dat hij dat smsje stuurde, is wel positief. Mijn vriend is net zo, ook een echte binnenvetter. Als er zoiets tussen ons voor valt, laat ik hem ook lekker gaan. Als hij 's avonds thuis komt, dan begint hij meestal vanzelf wel. Dat doe ik expres, zodat ik weet dat hij er over nagedacht heef en erover wil praten. Ik begrijp uit je verhaal dat hij heel veel heeft meegemaakt en dat dat er allemaal uit komt. Persoonlijk heb ik wel goede ervaringen met een psycholoog, dus ik zou adviseren om het wel te doen. Hij moet er alleen opletten dat het echt klikt, want er moet wel vertrouwen zijn tussen hem en de psycholoog. Anders kan hij net zo goed gelijk er mee stoppen, want dan werkt het niet. Een goede psycholoog begint ook niet meteen over de problemen, maar bouwt het op. Probeer er niet te veel aan te denken vandaag, hoe moeilijk dat ook is. Sterkte meid! Groetjes van die andere Wendy ps: Ik las dat je uit Leiden komt, gezellig vlakbij mij.
Bedankt voor jullie steun meiden! Ik krijg nu net weer een sms: ik werk in een kerlder vandaag en heb 0.0 bereik, je kunt me niet bereiken vandaag helaas..... zonder kus erachter... zucht Ik woonde in leiden, tegenwoordig niet meer....
stuur een sms terug, hij komt vast wel een keer aan als hij uit de kelder is... en zet er duidelijk een kus in...
daarom... ik had gister ook wat, mijn vriend belde me nog op en toen ging hij ergens heen, ik later smsen, bellen, smsen en ga maar door, maar kreeg geen reactie... hij heeft een luide sms en bel toon dus ik denk er is wat aan de hand... ik lopen door de stad en denk ga ik er wel heen, ben ik er bijna krijg ik een sms van ik had de telefoon in de auto laten liggen maar waar ben je nu...pfffffff inmiddels had ik wel ruim een half uur gelopen denk ik...
Mijn vriend heeft slecht bereik laatste tijd gister ook :s Maar goed heb gesmst: I love you... x Dus hoop dat dat lief genoeg is? Ik zelf moet er even uit geloof ik..
What more do you have to say? Hartstikke lief en duidelijk. En even eruit om je gedachten te verzetten, is een goed plan. Voordat je het weet is hij weer thuis en kunnen jullie praten.
ja hoor dat is lief genoeg. en ikw eet niet wat voor weer het daar is, maar er ff uit is misschien een goed idee. ik ben aan het schoonmaken, internetten en kids vermaken haha ik zie dat het ook alweer bijna etenstijd is... de kleinste loopt nog in pyama rond
haha nah eruit gaat um niet worden, windkracht 10 hier ofzo hahahha, ik wou met de motor weg maar denk dat het niet handig is, ook als ik mijn gedachte er niet bij heb...een motorrijvriendin raade het af dus doe het maar niet. Ik heb tot half 11 treurend in bed gelegen en vooral ook aangeslagen... mijn moeder heef tme aardig opgebeurd.. het nare is dat zij in leiden woont en ik in de buurt van arnhem.. want t liefst was ik naar dr toe gegaan. Weet trouwens niet wat ik ineens heb!!! Heb zin om schoon te maken... ik en schoonmaken zijn normaal mijn grootste vijanden!! net klaar met alle keukenkastjes soppen...:S
Windkracht 10 ... uuuhhh nee blijf maar lekker binnen dan. Hier is het weer gelukkig redelijk. Vervelend he, je moeder zo ver weg. Heb ik helaas ook, mijn moeder woont vlakbij Arnhem en tja ik vlakbij Leiden. Gelukkig hebben we de telefoon. Kop op meid, voordat je het weet is hij thuis. Ow jee, aan de schoonmaak? Misschien toch zwanger? Ik hoop het voor je!
In Sassem zie ik!! Kom je uit arnhem of echt uit Sassem? wij zijn afgelopen weekend nog in de oude tol geweest daar, feestje van mijn ouders hahaa wat toevallig allemaal en heb een vriendin die in sassem heeft gewoont ( is 24..weet niet of je dr kent) Kunnen we niet ruilen heb je een mooi huis
haha... nou ga maar lekker schoonmaken, misschien vind je vriend dat ook wel leuk als hij thuis komt, geeft een goede indruk. en waait het zo hard??, hier waait het ook wel maar zo hard niet denk ik
ja het waait flink, maaar ook moet ik mijn hele pak aandoen enz.. dus al dat gedoe, motor uit de garage, en tanken... neh ik blijf wel lekker thuis haha. Ik pas trouwens een broek niet meer terwijl ik in gewicht niet aangekomen ben...( eet nieteens veel)
jeeeeej heb wat vn mijn ries gehoord Hij klinkt alweer ets vrolijker! vraagt naar mijn werk en verder hoe het met me gaat. Hij is misschien eerder thuis... hoe moet ik nou vertellen dat ik niet hoef te werken omdat dat griet verkeerd had gekeken in de agenda..
Jeej wendy wat een verhaal tuurlijk mag je dat hier vertellen ! inmiddels ben ik te laat om advies te geven haha maar als het maar weer beter gaat. Gelukkig issie wat vrolijker nou en nu dit met niet ongi worden en nega testen kan er ook nog wel bij NOT! Succes meis gewoon even laten afkoelen als zulke dingen gebeuren. Kiss
Uhm om het nog lastiger te maken: Ik kom uit geen van beide plaatsen. Meer de kant van Woerden op en mijn moeder is een paar jaar geleden richting Arnhem verhuisd. Ik heb wel een leuk huisje hoor, maar weet niet of ik in die buurt zou kunnen wonen. Wordt ook wel ver reizen naar mijn werk toe. Maar lees dat je ook je broek niet meer past? Het gaat toch wel steeds meer klinken als zwanger...
hahaha leuk is dat he, dat bij lezen... Er komt ook elke keer zoveel bij, maar wel gezellig hoor. Met mij gaat alles goed... en met jou?
@ Wendy Las na mijn vorige bericht pas dat je iets van hem hebt gehoord. Yes, goed nieuws! En geniet maar lekker van je vrije dag, kan je wel gebruiken.