Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @wendy, ik hoorde wel dat hij veel nadenkt over dingen en hij dan chago is... zucht... word nog wat straks!

Ik kom er ook van terug hoor... ik kan me totaal niet settelen hier... baal ik erg van! maarja kon ik ookk niet weten..heb een koophuisje hier..

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    He Wendy,
    Wat een gedoe allemaal:$ kan je natuurlijk nu helemaal niet gebruiken hopelijk kunnen jullie straks toch even praten. Die hormonen zijn ook zo vervelend en soms snappen mannen dat gewoon niet. Al heb ik wel een man die het probeert te begrijpen en er goed mee om kan gaan hij is juist wel een prater en ik niet;)

Hier waait het ook enorm heb vannacht nachtdienst gehad en hoorde het flink stormen, lekker weer om thuis op de bank te liggen:D

Liefs

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Tjee wat een verhaal Wendy..
    Uiteraard mag je hier je hart luchten!

Heel veel sterkte! Ik hoop dat het snel een beetje voorbij mag waaien..

Het is voor jullie allebei een pittige tijd, en dan versterk je elkaar natuurlijk...

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hallo allemaal

Hoe gaat het?

@Wendy. Wat een narigheid. Het is voor je vriend nu ook niet makkelijk. Jij geeft zelf aan dat je de balen hebt van de onzekerheid en dat je niet weet wat er met je lichaam is en je vriend zal dat waarschijnlijk net zo hebben. Dat plus het feit dat hij niet zo'n prater is maakt het natuurlijk wat moeilijker. Een psycholoog zal hem waarcshijnlijk goed kunnen helpen. Ik heb daar persoonlijk mee te doen gehad,het was niet iets ergs,maar zij heeft mij heel goed geholpen. Ik en daar veel zelfverzekerder van geworden en uit me beter. Dat zou jouw vriend ook geod kunnen doen en daarmee ook jou.
    Ik kom zelf ook uit de buurt van arnhem en ik moet zeggen dat het hier ook waait maar geen windkracht 10. Misschien is het lekker om even naar te buiten te gaan en een stukje te wandelen. Een boodschap misschien,even uit huis.
    Je zou wat betreft je cyclus ook naar het ziekenhusi kunnen gaan. Ik ben zelf eens nar het ziekenhuis in Zevenaar gegaan en die hebben me zo geholpen. Is misschien het proberen waard en anders zaterdag de dienstdoende arts bellen. Je zou het dan wat kunnen aandikken;) en nu met de mexicaanse griep zijn ze wat sneller met behandelen.
    Succes meid. Neem vanavond even lekker tijd samen met je mannetje en dan zal het best goed komen.

Groetjes Alicia

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    kom je ook uit deze buurt? Mijn man is nu bij jou in de buurt aan het werk.. athans in westervoort :) in een mega groot huis midden in de weilanden.
    het waaide aardig vannochtend maar nu gaat wel weer :)

Wel leuk dat je ook hier vandaan komt!

6. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    nou vanmorgen bloedtest gedaan en het kan wel een week duren voordat ik de uitlag krijg :$...

Dus nog meer geduld.. nog steeds geen ongi in ieder geval..

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Een week :( Wat een onzin zeg... werk zelf in een ziekenhuis en zo'n uitslag is dezelfde dag nog bekend. Maar goed zal wel administratie e.d. zijn.

Sterkte met wachten en duim voor een dikke vette positieve uitslag!

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Tante pol, dat is wel lang een week. Maar goed over een week weet je wel waar je aan toe bent. Succes he en we duimen voor een positieve test:D

9. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    wendy

fijn dat je wat gehoord hebt zeg, en straks rustig aan he als hij thuis is

en een week wachten tante pol, dat is niet best zo lang...gewoon steeds bellen...haha

10. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    ja zat er ook al aan te denken om te gaan stalken ;).. hahaha

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    zou ik ook doen hoor Tante Pol, gewoon iedere dag bellen, dan geven ze de uitslag echt wel eerder ;)

heb ik ook een keer gedaan, had al een poos last van mijn pols en bleef ook maar blauw, dus ik moest een foto laten maken, maar zij die rontgenarts, het is geen spoed, dus bel over een week maar voor de uitslag, terwijl die als je acuut wat breekt gelijk binnen is.
    Heb gewoon iedere dag weer gebeld en na 3 dagen hebben ze toch maar de uitslag opgezocht ;)

12. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    hey meiden, sta ik net in de keuken, chocomel warm te maken, en pak wat chips, zit ik te denken hoe doen jullie nou een test, plassen jullie ergens in en dan de test daarin doen of erover heen plassen... wat nou als je niet zoveel plast en je dus niet goed over je staafje plast??

13. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    ja ik vind het ook zo stom dat ze mensen zo lang laten wachten... ze kunnen het gelijk wel zien.. dan werken ze maar wat harder haha

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik zou het in een schoon bakje opvangen, denk ik... Heb het nog niet hoeven doen dus weet het nog niet. ;)

15. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    ik heb het wel vaker gedaan, maar ja ik dacht hier ineens aan...
    wat nou als ik te weinig plas dacht ik..

16. Antsy

Antsy Actief lid

8 okt 2007
    103
    0
    0
    Jeetje ik ben zo'n anderhalve dag niet op het forum geweest en dan moet ik echt weer even bij lezen. Spannend Tante Pol, ik kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen.

hee mamavan4, bij mijn dochter plaste ik erover heen en dat ging gelijk goed. Ik heb in de afgelopen dagen zowel overheen geplast als in een potje opgevangen.

Eergisteravond de laatste test gedaan, eerst dacht ik een vaag streepje te zien, maar toen hij een tijdje lag zag je eigenlijk niets meer. Ik denk dat ik straks maar weer eens een test ga halen. Ik haal meestal die van het kruitvat en ik had een digitale van clearblue, weet iemand van jullie welke het beste test?
    Als ik vanavond weer niet positief test, dan bel ik morgenochtend de huisarts. Mamavan4 wanneer heb jij de laatste test gedaan?

17. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ik ben nog steeds niet ongesteld. Stel dat ik bij 48 dagen nog niet ongesteld ben, moet ik dan naar de dokter of gewoon nog steeds wachten totdat ik ongesteld word? Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Groetjes

18. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld Chantal.
    Mijn ervaring van mijn eerste zwangerschap was dat mijn cyclus toen blijkbaar 60 dagen geduurd heeft? 20 februari gestopt met de pil, pas 2 maanden later zwanger geworden, zonder tussentijdse menstruatie.
    Dus daarom maak ik me nou ook nog niet al te druk, hoewel ik dus wel vrijdag of komend weekend even ga testen omdat ik volgende week bloed wil gaan geven, en dat mag niet als je zwanger bent (dan heb ik het zelf natuurlijk hard genoeg nodig ;) )

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    mamavan4 hoe kan ik hem het beste opvrolijke? Want ik weet het ff niet meer! Wil niks fout doen ( ondanks dat hijz ei dat het niet aan mij lag....heb ik wel dat gevoel) moet ik dan inderdaad mijn onzekerheden wat meer voor me houden?

ik vang het op :)

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hey Wendy,

Je moet het vooral van hem af laten komen... Niet pushen ofzo want dat werkt wrs alleen maar tegen je. Je hoeft je onzekerheden echt niet voor je te houden, dat zou niet goed zijn. In een relatie moet je met elkaar kunnen praten. Maar ja mannen blijven mannen he. ;) Het komt ook zeker wel goed. Als hij zegt dat het niet aan jou ligt, dan is dat ook niet zo. Als ik zo de geschiedenis over hem heb gelezen, denk ik eerder dat dat de oorzaak is.

Hou nog eventjes vol, meid!:)

Deel Deze Pagina