hoi allemaal, ik wil me graag ook toevoegen, ik ben 10 okt gestopt met de pil. Dit zou dan mijn 2e zwangerschap worden.. erg spannend! de eerst keer ging het me veel moeite en ook medische hulp. maar ondanks dat en op advies van gync hebben ze gezegd dat het zó ook wel wil. dus we gaan ervoor! ik benzelf 28 jaar mijn vriend 30 en we hebben een zoontje van nét 1 jaar. hé somegirl, heb je alweer een test gedaan? licht streepje had je toch? ben erg benieuwd. succes allemaal.. groetjes,
Goedemorgen allemaal, Moest even bijlezen hoor! En wat zie ik, de eerste zwangere komt al voorbij. Emmamick GEFELICITEERD! Over het geheimhouden, dit keer gaan we niemand vertellen dat we voor een 2e gaan. Vorige keer wisten/dachten wel meerdere mensen het. Vonden het allemaal toen logisch, trouwen dan kindjes. Nu houden we het bewust even geheim. Denk dat mensen het toch nog niet verwachten (dochter is nu 9 maanden).
In Oktober ook de laatste pil gehad. Wij gaan voor een tweede. Onze zoon is nu 2 1/2 jaar. Vind het nu wel tijd voor een tweede. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Vorige keer in ronde 4 zwanger. Maar dat was natuurlijk na 15 jaar pil gebruik. Nu maar 2 jaar. Vind het wel weer heel spannend allemaal. Helemaal omdat onze zoon de vorige keer 6 weken te vroeg is geboren. Hoop niet dat het deze keer weer zo is. Nu hoop ik lekker thuis te bevallen. Maarja maar eerst eens zien of we weer zwanger kunnen worden.
Hallo allemaal Ik ben 26 en ga voor mijn eerste. Ik ben 20 oktober gestopt met de pil was halverwege mijn strip maar de 22e werd ik netjes ongesteld de eerste dag van mijn ongesteldheid was ik echt ziek braken en misselijk. De 26e was ik niet meer ongesteld maar sinds dien steeds vaker misselijk,raar gevoel in onderbuik,helemaal geen eetlust,vlagen van steekjes in de buik,erg moe enz. Ik slikte de mycrogynon 30. Weet echt niet hoe mijn cyclus werkt dus ben erg benieuwd of het meteen raak is. Wie is er nog meer halverwege de strip gestopt? Heel veel succes allemaal en blijf je klachten en tips vertellen, heb veel aan dit forum. Groetjes
hoi iedereen. Ik ben 10 oktober gestopt met de pil. Vind het allemaal erg spannend zoals iedereen hier volgens mij haha. Ik ben zelf 23 en mijn vriend 25 we hebben er samen zoveel zin in . We zijn bijna 6 jaar samen. Hoorde wel dat het binnen een maand raak kan zijn maar daar gaan we maar niet van uit. Ik zie bij een paar staat onderbuik steken krampen. Ik heb ze ook gehad heb 9 jaar lang de pil geslikt en nu ben ik er dan vanaf maar 10 dagen na me menstuatie kreeg ik enorme pijn in mij onderbuik helse steken ik dacht dat ik acute blinde darm ontstekening had ik schrok zoo ik dacht dat het goed mis was onder in haha. Maar gelukkig viel het allemaal mee heb heel veel gelezen en gehoord dat het heel normaal is als je zoals aan de pil bent geweest nu is het gelukkig over maar het bleek mijn ovul.dag ook te zijn dus vandaar. dus niks aan de hand gelukkig. Erug leuk deze topic. Kom snel weer kijken. Succes allemaal.! Groeties.
zo net getest met clearblue.. gaf aan niet zwanger ( de test die 4 dgn van te voren al aan kan geven) ben ik dan niet zwanger?
Het kan zijn dat je minder hcg aanmaakt dan anderen. Dus dan test je ook pas later posi. Ik heb dit al 3x meegemaakt. Als ik minstens een week overtijd ben, dan pas test ik posi. nou is dat bij de jongste alweer bijna 6 jaar geleden. Geen idee hoe/of de testen verbetert zijn. Je zou nog een keer kunnen testen maar wacht dan, als je het lukt, tot overmorgen. Je hcg moet om de dag verdubbelen. Succes!!
Met een test weet je het zeker. Maar als je een regelmatige cyclus hebt kun je het ook wel berekenen. Je kunt hiervan ook een banner aanmaken, kun je het een beetje bijhouden.
Ook aan de hand van je temperatuur en je cervixslijm kun je dit afleiden. Staat wel info over op internet. Maar dan ben je er wel elke dag mee bezig
Hallo allemaal Ik heb inderdaad ook weleens gelezen datje met temperaturen je ovulatiedatum kunt achterhalen. Alleen moet je dan elke ochtend tempen en het moet ook op herzelfde tijdstip telkens. Lijkt mij erg ongemakkelijk. Ik heb van sensitest wat ovulatietesten gekocht. Op de site kun je uitrekenen wanneer je moet beginnen met testen en binnen 5 minuten weet je het dan. Ik heb zelf om de dag getest om testen te besparen en hij gaf bij mij 3 vruchtbare dagen aan,weet je meteen wanneer je het moet doen. wel wat meer verplichting zo,maar als je zo sneller zwanger word, vind ik het wel de moeite waard. Zijn er hier ook meiden die zo snel zwanger zijn geworden. Ik zag trouwens op andere forums tabellen waar iedereen samen bijhoud wanneer je ovulatiedag en NOD is. Mischien een idee voor hier? Al zou ik niet weten hoe ik die moet maken hier Groetjes Alicia
Hoi allemaal, Ik meld me ook hier aan Van Charlotte was ik in ronde 1 zwanger dus ik ben heel benieuwd hoe het nu zal gaan, zo spannend weer!
Hoi Chantal Leuk weer iemand erbij. Bij je vorige al in de eerste rone zwanger,snel zeg. Heb je daar nog wat voor gedaan of was het een gelukstreffer om het zo te zeggen. Hoe krijgen jullie trouwens die leuke balken met die poppetjes erop om te zien hoever je in de cyclus bent? Groetjes, Alicia
Bij de laatste was ik ook in de eerste ronde zwanger. (nee geen trucs) Die balken heten banners en bovenaan de pagina moet je dit woord zien staan. even op klikken, rest wijst zich vanzelf. Succes
Heb zelf nog geen ovulatie testen gebruikt. Ga dit voorlopig ook niet doen. Kan me voorstellen als het wat langer duurt dit keer voordat ik zwanger ben, dat ik ze dan wel ga gebruiken. Een tabel lijkt me ook wel leuk, ben hier ook niet zo goed in, maar we kunnen het proberen, als iedereen kopieert en zelf aanvult: NOD: Wallie1978 - 20 november
Wij hebben niets speciaals gedaan, gewoon geluk gehad denk ik.... en om de dag wel sex, dan heb je de meeste kans zeggen ze, maar of dat het is geweest?! Nu is het zo dat ik erop voorbereid moet zijn dat het weleens wat langer zou kunnen duren en dat lijkt me helemaal niet leuk maar ja, gewoon afwachten dus! Veel succes allemaal