Hey ... Mijn collega zegt dan altijd.. moet je ongesteld worden ofzo... Je bent zo druk aan het poetsen!... Wil je niet ontmoedigen ofzo he
Hey Tante Pol.. vervelend zeg Weeeer wachten!! Maar wat die andere meiden al schrijven: Gewoon bellen! De aanhouder wint! Ik heb ook zoiets meegemaakt, een punctie van een knobbeltje in mijn borst! Ze werden gek van mij en ik gek van hu'n omdat ze mijn uitslag kwijt waren!!
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld Chantal. Mijn ervaring van mijn eerste zwangerschap was dat mijn cyclus toen blijkbaar 60 dagen geduurd heeft? 20 februari gestopt met de pil, pas 2 maanden later zwanger geworden, zonder tussentijdse menstruatie. Dus daarom maak ik me nou ook nog niet al te druk, hoewel ik dus wel vrijdag of komend weekend even ga testen omdat ik volgende week bloed wil gaan geven, en dat mag niet als je zwanger bent (dan heb ik het zelf natuurlijk hard genoeg nodig ) Ik ga er al niet meer vanuit dat ik zwanger ben. Ik ga morgen nog 1 test doen, want dan ben ik tien dagen over tijd. En dat is dan ook echt de laatste Ik ga er gewoon vanuit dat mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil gewoon iets langer uitblijft. Hoop alleen niet al te lang Succes met testen! Groetjes
Ik gebruik ovulatietesten en plas dan altijd in een plastic beker en daar hou ik het staafje in. Overheen plassen lijkt mij erg moeilijk . Gr. Alicia
wendy, ik sluit me bij wen1975 aan, hoe is het gegaan nu, hij is inmiddels al thuis... oke dus plassen in een bekertje kan ook haha... lijkt mij ook niet echt handig hoor zo over staafje plassen. Ik had net wat roze bij mijn urine... we zullen zien of het doorzet naar een ongi, maar waar ik dan van uit moet gaan weet ik niet, of van 16 oktober of toch maar 1 november... als dat het zou zijn ben ik nu 4 dagen te vroeg... nou we zullen zien. afwachten maar weer
haha meen je niet?? In rheden? ( heb ik voorheen gewoont!!) of arnhem? Ja ik pas op kinderen maar het komt niet echt van de grond dus heb gesoliciteerd bij een administratiekantoor in giesbeek
@mamavan4 en wen75, Nah hij kwam om 17 uur thuis, en eerst praatte hij heel voorzichtig, zag aan zijn ogen dat hij vannacht geen oog dicht heeft gedaan ( hij had me een wallen... zijn ze in adam jalours op hahaha) Ineens pakt ie me vast, geeft me 3 kussen en houd me zeker 2 minuten vast en zegt sorry ( heel zachtjes in mijn oor)was niet nodig dat van gister..... Toch wel heel lief he Ben benieuwt of hij zo vrolijk blijft want er hangt iets in de lucht kan je echt merken... hij zit ergens mee ( wat ik al zei ik vermoed overlijden van de vader van zijn beste vriend) maar goed daar moet hij zelf meekomen ga ik niet naar vragen, komt er vanzelf wel keer uit denk ik! Hij is nu weer weg ... hij heeft een eigen bedrijfje.... en we gaan straks lekker een filmpje kijken samen, zak chips erbij en misschien kan ik er nog een klusavondje van maken ( al vermoed ik van niet, meneer wil nooit als hij zich rot/moe/sloom voelt haha)
Nee.andere kantuiven. Giedbeek is een leuke plaats e heel gemoedelijk allemaal. Balen dat dat niet van de grond komt. Hoe gaat het met je vriend nu? Gr
Hey Wendy, Fijn te horen dat het zo is afgelopen. Lekker saampjes op de bank vanavond en wie weet wat nog meer. En dat andere komt er vanzelf wel een keer bij hem uit hoor. Groetjes Wendy
Hey meiden! Oorspronkelijk kom ik uit Velp maar woon al een hele tijd in Arnhem. Dus ook in de buurt! Wat een verhaal weer Wendy! Het zit je ook niet mee de laatste tijd.. Maar gelukkig is het (bijna) helemaal goed gekomen! Lekker ontspannen filmpje kijken vanavond! En ik zou je frustraties lekker in de groep blijven gooien! Lucht waarschijnlijk toch weer een beetje op op zo'n moment. Succes ermee in ieder geval! En als ik je ergens mee kan helpen (huisarts zoeken..) kan je me altijd even een pb sturen hoor! Groetjes!
Hallo Allemaal, wat een verhalen toch allemaal weer . Wndyenrichard@ wat een ellende zeg sterkte ermee en niet te veel schoonmaken maar als je toch nog een schoonmaakwoede hebt kom dan even bij mij langs. Zijn er alweer meiden met nieuws of nog niet ? mamavan4@ geloof ik gewoon de huisarts stoken anders zijn ze de test weer kwijd.:x hier is er verder geen nieuws geen teken van ongi of zw en vervelen op de bank en op zoek naar een nieuwe baan. groetjes
Hier ook nog geen nieuws. Denk toch dat mijn cyclus iets langer duurt dan 28 dgn (jammer) we zullen zien.... Ik lees wel veel over de kenmerken van een zwangerschap maar (misschien een stomme vraag hoor) groeit je buik al meteen of is dat na een aantal weken pas? Ik heb echt geen idee! Ik heb een wat dikkere (plof) buik. Tja, misschien komt het door het stoppen met de pil? Qua gewicht blijf ik gelijk, stom hé?
wendy, fijn dat het goed ging toen hij thuis was... hoe is de avond verlopen?? Sammie, kan door het stoppen van de pil komen, maar wanneer ga je testen?? nou ik ben alweer paar keer naar de wc geweest en nu heb ik niks meer, geen roze niks, dus dat was tot nu toe 1 malig.. het was ook maar een beetje maar toch... we zullen zien wat er morgen gebeurt... wel heb ik last van mijn rug nu, normaal krijg ik hoofdpijn als ik ongi word of ben, en nu ook niet. gaat al een hele tijd goed
@ MamaVan4 Normaal (tijdens pilgebruik) heb ik ook altijd hoofdpijn tijdens mijn ongi. Ik ben nog steeds niet echt ongi, alleen helder bloed af en toe met afvegen. Sorry voor de vieze omschrijving. Maar heb wel het gevoel dat het nu elk moment echt door gaat zetten. @ Wendy Hoe was jullie avondje samen? Ik hoop dat het gezellig was en dat het nu weer beter gaat tussen jullie @Sammie Ik heb het vermoeden dat het toch komt door het stoppen van de pil. Hier ook een opgezette buik. Maar wanneer ga je testen zodat je duidelijkheid hebt? @San Ben je overtijd? Zo ja, wanneer ga je testen? In ieder geval s6 met solliciteren, zal niet meevallen vandaag de dag. Zoals ik net al beschreef ben ik nog niet echt ongi, maar af en toe met afvegen helder bloed sinds gisterochtend. Ik heb dus mijn cyclus gister opnieuw in laten. Maar nu ben ik aan het twijfelen of dit wel klopt of dat ik moet wachten tot de echte doorbraak. Wie weet het?
Goedemorgen allemaal Ik reken de dag dat ik bloedverlies heb als 1e ongesteldheidsdag, dus voor jou geld dan dat je gister als je 1e dag rekent. Straks even weer nieuwe testen halen. Voor je het weet ben je er door heen Ik laat wel weten wat de uitslag daarvan is. Tot straks. Groetjes
hey dames, Dank jullie hahaha wat moet ik ook zonder jullie he Manlief moest werken en kwam om 20 uur thuis. Vroeger als verwacht!! Hij was wat vrolijker, maar kon nog niet lachen... ook in bed deed ik beetje lijp en nogsteeds lachte hij niet , komt wel zei die... dus ik ok. Hij was moe en ik verwachtte dus dat we gingen slapen.. ineens word ie heeeeeeeeeeeel dominant over mij haha en bespringt me bijna letterlijk... de goedmaker dus hahahaha altijd leuk Denk dat hij het zelf ook nodig had, hij nam zelf helemaal de leiding ( normaal geef ik het aan) en het was ook enigzins emotioneel.. waarom weet ik eigenlijk niet! Ik merk wel dat ik liever all the way ga met hem dan hem alleen "verwen". Wil natuurlijk wel zoveel mogelijk kans maken op een zwangerschap. Moest um vannochtend wegbrengen naar Duiven, daar word hij opgehaald.. ( ook zoiets soms komen ze bijna langs ons huis... en dan nog moet ie naar duiven ( 10 min rijden maar niet met openbaa vervoer bereikbaar voor mij) met onze auto en als ik dan de hele dag thuis zit.. heb ik dus geen auto ben ik nog welleens kwaad over geweest... liefs
haha grappig, mijn vriend heeft ook een tijd in duiven gewoont, zijn baas woont er nu ( hij moet er elke ochtend heen) en mijn schoonmama woont er. Dus ik kom er vrij vaak! ( oh ja een oud vriendin van ons ook)
haha grappig, mijn vriend heeft ook een tijd in duiven gewoont, zijn baas woont er nu ( hij moet er elke ochtend heen...kom er net vandaan ) en mijn schoonmama woont er. Dus ik kom er vrij vaak! ( oh ja een oud vriendin van ons ook)