Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    @ wendy
    nou fijn dat het een goed avondje was...soms heb je dat en moet je het gewoon op zijn beloop laten.

@ chantal, succes meid

@ sammie, gewoon testen nu!!

@ wen1975, ja moeilijk dan!! was je ook over tijd??

ik ga het nu nog niet rekenen als 1e dag van ongi want echt bloed heb ik dus niet, wat ik gister had had ik vanmorgen weer, en ik het lijkt dus gewoon op wat urine met bloed erdoor...het is verkleurd zeg maar, je ziet niet echt bloed maar wel de kleur...zo ook bij het afvegen....

uuuh snappen jullie me nog

2. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lig lekker met de laptop in bed alle verhalen terug te lezen en dat zijn er nogal wat!!

Wendy, gelukkig dat de ruzie weer over is. Ik denk dat we ons allemaal herkennen in jouw verhaal. Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus... We zijn soms gewoon te verschillend om elkaar echt te kunnen begrijpen!!

Tante pol... Nog een paar daagjes wachten spannend!!!

Ik hoop dat de andere meiden snel ongi worden!!!

Hier nog steeds wachten op ei.....

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @ Wendy Zo lekker zeg zo'n avondje samen. Fijn dat het allemaal weer is opgelost. Op deze voet door blijven gaan he... :p

@ Chantal Thanx voor je antwoord en jij s6 met de test. Keeping my fingers crossed. ;)

@ MamaVan4 Nee ik was niet over tijd, althans ik wist natuurlijk niet zeker wanneer ik het voor het laatst was. Maar ga nu echt van 26 oktober, dus dan ben ik netjes op tijd. En dat na 20 jaar :$ pilgebruik. Maar bij mij is het vanaf dinsdag al echt helderrood bloed en vandaag echt doorgebroken. Qua klachten moet ik zeggen, het is veeeeeeel erger geweest, mag helemaal niet klagen nu. :D

@ Suze Pfff ben jaloers op je, zou ook nog wel in mijn bedje willen liggen. Maar helaas mag weer werken. S6 met het wachten op je ei. :p

Groetjes
    Wendy

4. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0

Jah erg hahah zoo aandachtig te lezen haha

Ja hier gaat alles ook goed :d
    xx

5. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Donderdag is mijn vrije dag dag dus vandaar hihi!

Girlie maak je ook een banner aan?? Ik vind het altijd leuk om te kijken hoe het met de rest gaat en aan de hand van de banners is dat meestal goed te volgen!!

Wen 75 hoe lang heb jij moeten wachten op je eerste natuurlijke ongie? je schrijft dat dat vrij snel was na 20 jaar!! Fijn voor je!!

De mijne begon na 48 dagen na 16 jaar pilgebruik, dus dat viel ook nog mee. Ik hoop wel dat de volgende wat korter is, of nog beter helemaal uitblijft!!

X

6. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    @ Mamavan4 en Wen1975, ik zie dat jullie ook gepandeld zijn door francescak!! Ik hoop zo dat dit uit gaat komen!!!

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Wel heel toevallig. Het valt me op dat veel hier uit Arnhem of omgeving komen. Gezellig ;)

8. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Ik ook, als 1 van mijn 3 pendels uitkomt ben ik heel tevreden. Maar weet al zeker dat er 2 niet kloppen (misschien wel 3):D

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

@Suze. Wat heb jij een lange cyclus. Had jij dat ook voordat je met de pil begon of is dat nu de eerste keer ongesteld worden na de pil?
    Ik hoop voor je dat je nu een kortere cycylus hebt. Kun je meer en sneller een poging doen om zwanger te worden ;)
    Ik vidn dat wachten op je ei erg lang duren. Als het aan mij lag had ik nu een cyclus van 10 dagen;),ongesteld en daarna er meteen weer voor gaan:D

Groetjes Alicia

10. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je!! Waarom weet je dat zeker dan?

11. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Alicia,

Dit was mijn eerste cyclus na het stoppen met pil.. Ik hoop echt dat deze korter zal worden.
    Ik weet niet meer hoe het was voordat ik aan de pil begon... Dat is zooooo lang geleden.
    Een cyclus van 10 dagen met eisprong dat lijkt me ook wel wat hihi dat wachten is echt killing. De dagen kruipen voorbij!!
    Jij ook nog aan het wachten? Kan je banner nu niet zien..

12. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Kan nooit 3 maanden achter mekaar zwanger worden ;), dus kan er altijd maar 1 of geen 1 uitkomen....

13. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0

hahahaha oowja duuh!! Foutjuhh

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Ja,ik wacht weer rustig af. Gister konden we eindelijk wat doen ;), ik had m'n eisprong. Ik heb normaal altijd als ik graag iets wil,ga ik ervoor of oefen net zo lang tot het goed is. Bij dit heb ik echt het idee dat ik zo weinig kan. Het merendeel is het alleen maar wachten:
    wachten op eisprong;),wachten op NOD:$ en we beginnen weer van voor af aan. Nu dus nog 2 weken wachten op NOD. Vorige keer netjes op tijd ongesteld,hoop nu op iets anders:)
    Ik dacht voordat we probeerde zwanger te worden: gewoon ervoor gaan en ik ging van een jaar uit en anders viel het mee. Nu we er mee bezig zijn,merk ik dat ik toch wel erg hoop dat het veel eerder gebeurd. Maar ja,geduld is een schone zaak:D

Gr. Alicia

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Suze Mijn eerste cyclus was netjes 29 dagen, dus mag niet klagen. ;)

@Alicia Spannend het wachten nu en dat het raak mag zijn. Ik ken het gevoel, je wil het liefst dat het a la minute gebeurd. Ben ook bang als ik eenmaal zwanger ben, dat ik ongeduldig ben tot de 9 maanden voor bij zijn. :D Weer opnieuw wachten en ben al zo ongeduldig. ;)

@Magic Ik hoop ook dat onze pendels uitkomen, maar ja moeten nog even geduld hebben... Ow weer dat woordje geduld, past helemaal niet in mijn woordenboek.:p

Nou voor de rest hier allemaal rustig, ben nu echt ongi. Maar mag helemaal niet klagen qua klachten. Ik heb nog nooit zo weinig klachten gehad: Geen hoofdpijn, geen menstruatiepijn.. helemaal niets. Ben relaxed ongi. :D

Groetjes
    Wendy

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon

Inderdaad een keer een meeting-kje regelen ;)

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, haha ik zei dat ook inderdaad, ondertussen zit ik al bijna 2 maanden nu te bedenken waar die kwalen vandaan komen :(

@ wendy, dat is heerlijk zo een ongi! Je hebt af en toe van die maanden erbij... dan zou je het liefst een week in bed gaan liggen! Nog even en je kunt er weer tegenaan!

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ sammie,
    Ik had ook een veel dikkere buik, beetje opgeblazen maar werd toch ongesteld je lichaam kan je echt voor de gek houden maar het kan natuurlijk ook raak zijn:D succes.

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Toevallig idd zeg, ik kom uit Nijmegen

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Kom niet uit de buurt, maar ik mag toch ook wel komen? :)

Deel Deze Pagina