Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    De reden dat ik zo jong aan de pil ben gegaan, was mijn menstruatiepijn. Echt niet te harden, dus had me daarop voorbereid. Maar jeetje ben echt verbaasd over mijn eigen lichaam. :D Nu maar hopen dat als ik volgende maand weer ongi word (wat niet hoop natuurlijk) dat het weer zo is. ;)

2. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    nou volgens mij is het hier ook begonnen, ff afwachten nog... maar zostraks wel wat bloed, nog niet veel maar helder bloed wat ik zag.

zal straks weer ff plassen...

ik ga denk ik maar uit van 1 november.. dat dat ook een ongi was...dus dat ben ik nu iets eerder

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @ MamaVan4 Als ik het goed begrijp zou het dan bij jou nu je 2e ongi zijn sinds je gestopt bent? Jammer dat je ongi bent geworden, dan gaan we samen maar op voor de volgende ronde. ;)

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Wendy. Hoe gaat het thuis? Nog een gezellige avond gehad gister?

@Wen1975. Tuurlijk mag jij ook komen;) Hoe meer zielen,hoe meer vreugd. Ben jij trouwens van 1975,dus 34 jaar?

@Mamavan4. Het is wel fijn dat je nu eindelijk dan weet waar je aan toe bent. Had je tussen door ook al een beetje helder rood verloren omdat je nu een andere telling aanhoud.

Hier is alles goed. Het is dertien dagen wachten tot NOD of beter gezegd liever niet;)
    Morgengaan we lekker samen een weekendje weg. Heb daar echt zin in. Dus maandag kan ik alles hier weer bijlezen:)

Groetjes Alicia

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @ Alicia Dat is idd mijn bouwjaar, dus alweer 34 jaar. :p Ik wens jou alvast een heel fijn weekend en geniet er saampjes van. Je zal wel aardig wat bij te lezen hebben na het weekend, we zullen ons best doen. :D

6. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammie, kan door het stoppen van de pil komen, maar wanneer ga je testen??

Ik wil (proberen te) wachten tot volgende week zondag. Mijn eerste cyclus duurde 39 dgn, vandaar:)

Probeer mezelf met beide benen op de grond te houden. Soms denk ik "ik zal wel zwanger zijn" het andere moment denk ik "De kans is heel klein de eerste ronde"
    Ben bang als ik nu ga testen dat ik toch een wat langere cyclus heb (zou echt balen zijn:() en dus negatief zal testen!

Hoe is het bij de rest? Succes allemaal!

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hoi Sammie,

Ik vind het knap hoor dat je toch nog zo lang gaat proberen te wachten. Weet niet of ik dat zou kunnen. ;) Uiteraard hoop ik dat het gewoon niet komt en dat je zwanger bent. Keeping my fingers crossed. Hoe voel je je verder?

Groetjes
    Wendy

8. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me verder prima. s'avonds ben ik erg moe en als het erg laat wordt ook duizelig.

Het is zo dubbel; aan de ene kant ben je blij en hoop je dat je zwanger bent en aan de andere kant toch voorzichtig, heb al zoveel verhalen gelezen van meiden die snel gingen testen en dan teleurgesteld zijn omdat de test negatief is en kort daarna ongi worden.

Dus voorlopig nog geen test (ik heb er ook nog geen gekocht anders kom ik wellicht in de verleiding) Geen idee of ik het tot dan vol kan houden hoor? probeer het wel.

9. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wat knap dat je niet test. Ik was dus ook veel te vroeg begonnen met testen en nu ben ik tien dagen over tijd en durf ik niet meer zo goed aangezien ik met 6 dagen over tijd nog negatief teste...groetjes

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hier is het nog rustig ;) Geen rood aan de lucht..
    Zou ook wel vroeg zijn.. maar toch...

Blijf wel die rare lage buikpijn houden..
    Dus eerst dacht ik dat ik miss ongesteld zou gaan worden..
    Maarja.. toch niet dus..

Ik weet trouwens helemaal niet wat ik van ong moet gaan verwachten.. Met de pil was het bij mij echt ideaal.. (9 jaar geslikt)
    Licht buikpijntje, licht rugpijntje, en een beetje 'kriebelig'
    Maar wel heel licht.. moet mezelf eraan herinneren..
    Dus heel benieuwd hoe t nu zal worden (of liever uiteraard dat t niet komt haha)

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Chantal Misschien toch nog een testje er tegen aan gooien? Je bent inmiddels weer 4 dagen verder en dan weet je het maar. Als deze weer negatief is, ben ik bang dat je cyclus weer op gang moet komen. S6!

@Chivra Ik had afgelopen weekend klein beetje steekjes rechts onderin en af en toe hele lichte krampjes. Niet vergelijkbaar met menstruatiepijn ofzo, maar ja uiteindelijk ben ik het wel geworden. Ik hoop uiteraard dat je niet zwanger word. :D

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Niet zwanger word hahahaha :p
    Oei ;)

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    ow no, I'm so embaressed :):):):):):):):)
    Ik bedoelde uiteraard dat je niet ongi word en wel zwanger.... ;)

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) hihi gelukkig maar!

15. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    nou of ik nu al ongi ben weet ik niet hoor, het stelt totaal niks voor.
    nu net bij het plassen weer niks..
    en in principe zou het mijn 2 ongi worden na het stoppen, nee dan zijn het er 3, maar 1 nog van de pil.

ik ben 12 oktober gestopt, 16 oktober ongi geworden en op 1 november helder bloedverlies (paar dagen)
    maar nu verlies ik nog geen bloed eigenlijk, ja vanmiddag een drupje door mijn urine.
    ik zei tegen mijn vriend als ik maandag nog niet ongi ben bel ik de huisarts en dan kijkt die maar ff verder. brei ik er wel een verhaaltje bij, haha

16. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    oh uuh sammie, je eerste cyclus was 39 dagen, ja dan moet je er eigenlijk nu ook weer van uit gaan. dus dan zou ik ook nog niet durven testen hoor.

17. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @MamaVan4 Als ik het zo lees is je cyclus een beetje van slag. De tweede keer was je binnen 2 weken alweer ongi. Da's wel erg snel. Ik had de eerste 2 dagen ook alleen bij het plassen een beetje helder bloed, daarna echt volledig. Hoop dat dat nu bij jou ook gebeurd, want dan is je cyclus wel aardig op gang weer toch? Tja zwanger zijn zou nog beter zijn... :p

Hier nog steeds ongi, dus moet wachten tot het over is voordat we uberhaupt weer verder kunnen. :D Hoe is het met jullie allemaal nu?

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mamavan4 ik hoop natuulijk dat je toch stiekum zwanger bent en gewoon nog negatief test :)

@ wen hoeveel dagen ben jij overtijd?

Ik ben nu op dag 50 van mijn "cyclus" wou gaan testen maar was gister vergeten een test te kopen :( en ik moest zo nodig plassen vannochtend dat ik niet meer kon opstaan om een test te gaan kopen...

liefs

19. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @wendyrichard jeetje dag 50 alweer,echt balen dat je nog niet ongi bent of posi test, ik zit op dag 35 en heb ook weer nega getest, dus weet hoe je je voelt...
    raar he dat zo'n 1e ronde zo lang kan duren......je wilt ook gewoon graag weer verder met klussen en eisprong krijgen, en doordat ik nu steeds denk ooohh misschien word ik zo wel ongi ligt dat bij ons best op laag pitje, krijg vooral 's avonds van die krampen dat ik echt denk daar komt ie...maar helaas!

Veel succes dus voor iedereen met wachten!duim duim duim voor snelle duidelijkheid!

liefs miek

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mieke, ja is heeel vervelend! voor jou ook! Je hebt die krampen enz al./. ik voel nog helemaal niks.

Net de dokter gebeld en ik kan maandag langskomen ook om met de dokter te praten wat ik met mijn man aan moet,ik weet het nogsteeds niet! Hij zit er so sip bij op een avond... en ik krijg hem niet aan het lachen...jullie tips?

Deel Deze Pagina