Ik heb ook al die leuke testen gehad ja. Bij mij kwam eruit dat mijn urineleider te nauw is, waardoor alle afvalstoffen in de urineleider blijven plakken. Mijn zusje en moeder hebben hetzelfde, mn tante ook en die heeft haar urineleider wijder laten maken dmv een operatie, maar heeft daar meer last van gehad dan dat het heeft geholpen, dus vandaar dat ik die operatie afgewezen heb. Misschien in de toekomst als ik er echt teveel last van krijg, maar eigenlijk weet ik niet beter dan dat plassen pijn doet.
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Antsy- 26 december 2009- ronde 2-2e kindje - ongi MamaVan4- 13 november - ronde Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje EvelineThijssen -17 november? - ronde 1 - 2e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje-ONGI- San 84- 19 november -ronde 1-1e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Leeuw86 - 26 november - ronde 1 - 1e kindje Cindy24 - 28 november - ronde 1 - 2e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Chivay - 30 november? - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Ramona1- 2 December - ronde 1 Banne77 - 3 december - ronde 1 - 1e kindje Lola82 - 3 december - ronde 1 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Manda - 9 december?- ronde 2 - 1e kindje -ongi Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje Lovely Me- 19 december- ronde 2 - 1e kindje Ingie - 20 December - ronde 2 - 2e kindje Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje Hallo allemaal, ik ben na 16 dagen overtijd dan toch ongesteld geworden, wel balen maar nu weet ik wel waar ik aan toe ben. Ik vond het al erg vreemd dat ik steeds negatieve testen had. Ik heb de lijst aangepast.
aahh, balen meis.....maar wel prettig dat je nu weer verder kan met de volgende ronde, zo'n lange cyclus is ook niks.
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Antsy- 26 december 2009- ronde 2-2e kindje - ongi MamaVan4- 13 november - ronde Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje EvelineThijssen -17 november? - ronde 1 - 2e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje-ONGI- San 84- 19 november -ronde 1-1e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Leeuw86 - 26 november - ronde 1 - 1e kindje Ongi Cindy24 - 28 november - ronde 1 - 2e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Chivay - 30 november? - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Ramona1- 2 December - ronde 1 Banne77 - 3 december - ronde 1 - 1e kindje Lola82 - 3 december - ronde 1 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Manda - 9 december?- ronde 2 - 1e kindje -ongi Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje Lovely Me- 19 december- ronde 2 - 1e kindje Ingie - 20 December - ronde 2 - 2e kindje Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje 1 dag te laat, maar blij dat het gelijk op regel is. Voor de mensen die er nog op wachten hoop ik dat het snel komt, of natuurlijk zwanger zijn zal het balkje ook zo aanpassen
@Iedereen die ongi is geworden: Jammer en s6 voor de volgende ronde! @Wendy Ik hoop dat je leuk weekend met je man hebt en dat het jullie goed doet! @ Eline Fijn te horen dat het goed gaat met jou en de zwangerschap.
Hier alles rustig, wachten tot ongi over is. Gelukkig bijna op zijn eind en eerlijk gezegd: Als ik dan toch weer ongi moet worden (liever niet natuurlijk) dan weer graag zoals deze keer. Heb nog nooit zo weinig last gehad. Fijn weekend allemaal verder! Groetjes Wendy
Jammer Antsy en Leeuw dat jullie ongie zijn geworden maar gelukkig weet je nu dat je cyclus weer op gang is. Ik hoop ook dat ik maandag ongie wordt of liever gezegd zwanger maar alles beter dan onduidelijkheid
Hallo allemaal, Misschien weten jullie dit. Op een ander forum vertelde iemand dat je vier uur je plas moet ophouden voordat je een ovutest doet. Weet iemand of fit klopt? Kan dit niet terugvinden in de bijsluiter, staat alleen dat het beter is om niet met ochtendurine te testen Alvast bedankt!!
@Suze Ja dat klopt: Zorg ervoor dat je voor het uitvoeren van de test 4 uur niet plast en teveel drinkt. En de urine opvangen tussen 10:00 - 22:00 uur.
Hoi Suze, dat klopt want op de bijsluiter van matcarr ovutesten en op de bijsluiter van cb ovutesten staat dit ook. Ik heb ze namelijk wel in huis maar nog niet gebruikt, ik wil ze misschien volgende maand gebruiken. Ik vind 4 uur ook erg lang aangezien ik vaak moet plassen de laatste tijd
Noops nog niets concreets Maandag zit ik ook op dag 28... Heb er wel vanacht over gedroomt! Ong worden! Hoop dat dat geen voorteken is haha... Kwebbel en Wendy.. Hier nog eentje met een vervelende blaas.. Niet jullie verhaal.. Maar wel chronische blaasontsteking.... 9 maanden onderhoudsantibiotica geslikt... en begin ondertussen weer het gevoel te krijgen dat t misschien toch weer een ontsteking aan het worden is... Wil volgende week ws eerst even laten testen voordat ik een zs test doe... Weten jullie dat?? Kan een blaasontsteking de uitslag van een zs-test beinvloeden?
Hoi Chivay, Dit vond ik op internet als antwoord op je vraag: De uitslag kan onnauwkeurig zijn als er veel eiwit in je urine zit, bijvoorbeeld bij een blaasontsteking. Dus ja, het kan dus wel beinvloeden. Ik kan zal duimen voor je dat je droom een boze nachtmerrie was en dat je ongie wegblijft. Groetjes Wendy
Ahhh kijk tnxs... Toch echt verstandig om eerst even richting Huisarts te fietsen om te laten testen voordat ik zo'n andere test doe Enne ik hoop ook zeker dat het een nachtmerrie was haha.. 10 dagen nog voor je zie ik Hopelijk vliegen ze voorbij!
Oooh dat wist ik ook niet .. Ga ik dat vandaag ook doen had al 2 nega ovu testen maar ja kan ook komen om dat het verkeert is gegaan .. Dus heb bij voorbeeld half 8 geplast dan kan ik eigenlijk het beste testen om 12 uur?? Dat wist ik ook helemaal niet .. Handig dit forum hahha @ meiden ongi jammer maar je weet wel waar je aant toe bent toch!! @ zwangere GEFELICITEERD!!! Lekker genieten @wendyenr Hoe ist het gegaan met je vriend afgelopen dagen ? xx
Ik heb vanochtend de eerste test gedaan, hij was negatief. Even afwachten dus nog.. maar dan kan ik in ieder geval komende week gewoon bloed gaan geven.
Thans voor jullie reacties!!! Ik wist dit dus echt niet en heb de afgelopen tests dus alles verkeerd gedaan... Ik heb vlak voor de testen extra veel gedronken omdat ik anders niet kon plassen. Ik moet ook altijd ontzettend veel plassen en ben dus voor de testen gewoon iedere keer gegaan. Mijn urine was ook iedere keer heel licht ( het water wat ik daarvoor naar binnen had gewerkt zodat ik kon plassen).... Oh oh gelukkig weet ik het nu en hoef ik niet nog meer testen te verprutsen hihi straks maar een ovutest doen zoals het hoort en misschien is ie dan wel positief hihi Girlie gelukkig was ik niet de enige die het niet wist!! Spannend eveline ik duim voor je
@chivay als je dan urine afgeeft dan moet de ha volgens mij ook al kunnen zien of je zwanger bent. Ik zou het wel aan de ha doorgeven, zou wel mooi zijn als de ha positief test. We hebben vanmorgen nog even geklust, gewoon omdat het fijn en lekker is en wie weet is m'n eisprong deze week pas dus je weet maar nooit.
Ik zit net in bad en zie ik op m'n tepel een wit plekje, ik nog eens goed kijken is het wit vocht/melk??? Ik erin knijpen ja hoor komt er nog meer uit. Ook in andere tepel en ja hoor ook. Ik heb dit nooit gehad, zou het liggen aan dag ik gestopt ben meg de pil? Mijn tepels waren deze week wel gevoelig maar nu niet meer echt. Hebben jullie dat ook?