Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0

Haha ik wist het ook nhiet hoor en heb ook 2 testen verprutst haha
    Ga nu beter me best doen als ik het lang kan op houden want nu zul je zien dat ik steeds weer moet hahah
    Want mijn ei was volgens berekening woensdag (28) of zaterdag (31) van daag nog x proberen!

xx

2. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook last van gevoelige tepels maar er komt geen 'melk' uit. Lijkt me appart! Misschien ben je wel zwanger? Ik hoop het voor je!

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik hoop het ook maar ik ga er niet vanuit omdat de kans zo klein is. Ik houd het maar op dat m'n lichaam me voor de gek houd....

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb dat vorige ronde ook een paar dagen voor NOD gehad, dat er wat wit vocht uit mn tepels kwam en ik werd ook gewoon ongi.

Maar natuurlijk hoop ik dat jij gewoon hardstikke zwanger bent!

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik denk ook dat ik gewoon ongie ga worden maar ik had dit nog nooit gezien. We zien het wel ik ga morgen nog niet testen, ik probeer het iets uit te stellen maar wie weet ben ik dan al ongie.

Liever dat dan negatieve testen en niet weten waar je aan toe bent. Wel toevallig dat jij het ook hebt gehad voor je NOD. Misschien een goed teken voor mij dat mijn ongie eraan zit te komen en hopelijk niet te lang op zich laat wachten.

6. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Ik wist dat eigenlijk ook niet!! Is het dan ook zo, dan het 2e streepje daar door wat lichter kan blijven?

7. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0

Ook nog nooit mee gemaakt!! Laten we hopen dat je zwanger bent meid!!!

8. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is nu precies wat ik dacht magic.. Misschien heb ik al wel een piek gehad... Ik denk het niet hoor....
    Ben nu al twee uur mijn plas aan het ophouden maar moet nu al nodig hihi

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon

pffff ik leef met je mee... heb nu ook alweer 2 weken last.. ene dag wat erger dan andere dag! Ik zou idd die operatie dan ook niet doen! Is wel iets wat je denk ik aan de verloskundige moet vertellen als je zwanger bent...

Mijn zus heeft het ook ( mijn moeder niet) en die heeft ook een tijd bij een uroloog gelopen maar bij haar vonden ze niks :( Zij heeft inmiddels een kindje van 4 jaar ( mijn meissie :D, eerste nichtje) en heeft er geen last van gehad tijdens de bevalling en erna ook niet ( ze had een kateter erin gehad) dus wie weet...

De tip cranberry sap drinken doet het um niet voor mij, het helpt wel als ik VEEEL vitamine C binnenkrijg....

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon

Oh wat naar!! Ik heb werkelijk geen idee, ik zelf heb er ook al 2 weken last van dus dan zou dat bij mij ook een oorzaak kunnen zijn? Ik ga van de week naar de dokter dus ik zal het hem ook eens vragen!

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    oei, dat is wel goed om te weten dat te veel eiwit in urine een sz-test kan beinvloeden, want ik heb eigenlijk bijna altijd teveel eiwit in mn urine......dus als ik overtijd ben ga ik wel gewoon langs de huisarts voor een bloedtest, voordat ik sta te juichen met een vals posi test.

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hmmm Idd... ben heel benieuwd wat jou huisarts gaat zeggen Wendy!

Hier is het gevoel weer helemaal weg...
    Veel water er tegen aan gegooit... werkt voor mij vaak wel om een beginnende ontsteking voor te zijn...
    Hou t even in de gaten :)

Jane: Dat is een goeie :)... Mocht t zover zijn en dan ga kan ik dat zeker aangeven! Tnxs voor de goeie tip!

13. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    hey meiden,

vandaag is mijn echte ongi door gebroken, dus mooi op tijd dan, vorige was op zondag 1 november...

dus ik ga voor de nieuwe ronde

ben het hele weekend weg geweest, dus ga niet reageren op alles, hebhet wel gelezen hoor...

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @ Wendy S6 morgen bij de ha. Ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad met je man!

@ MamaVan4 Jammer dat je ongi bent geworden en s6 met de volgende ronde!

Fijne avond allemaal!

15. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    ja jammer maar weet nu wel dat het goed zit, en dat ik uit kan gaan van 28 dagen...

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    mamavan4 dan loop je een dag op me voor, als ik morgen ongie wordt dan heb ik ook een cyclus van 28 dagen. mijn laatste ongie van 2 november

jammer dan je ongie bent maar je weet idd dat alles goed is

17. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jane Voor jou wordt het nu spannend. Ik hoop dat je niet ongi wordt. ;)

Hier is de ongi weer voorbij, dus er kan weer geklust worden. :p :D

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) We zitten dicht bij elkaar Mamavan4 en Jane..
    Ook ik zit morgen op dag 28...

Uiteraard hoop ik dat ik gewoon ong-vrij blijf..
    Maar heb er ook vrede mee als het maandag/dinsdag zo ver is.. Zolang ik idd maar een nette cyclus heb..

Mamavan4... ik hoop dat de volgende ronde DE ronde voor jullie mag zijn :)
    En Jane, voor jou hoop ik uiteraard dat al het rood mooi afwezig mag blijven!

Wen ;) Veel klusplezier!

Trouwens.. Vraagje..
    Hoe gaat het ontpillen nu voor jullie?

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @ Chivay Dank je wel, gaat wel lukken.:D En ik blijf duimen voor geen ongi!

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    @chivay het enige wat ik merk is dat ik veel meer last heb van buikpijntjes en raar gevoel in m'n buik. Ik had dat met de pil nooit, nu voel ik nog niks.

Zo meteen werken tot 3 uur en om 5 uur een verjaardag dus de verleiding om te testen is klein vandaag. Ik weet niet hoe lang ik het vol houd...

Ik hoop voor jullie ook dat de duivels wegblijven maar als ze vandaag komen nieuwe ronden nieuwe kansen. Tampons gaan mee vandaag.

Deel Deze Pagina