eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje EvelineThijssen -17 november? - ronde 1 - 2e kindje San 84- 19 november -ronde 1-1e kindje - ongi Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Chivay - 30 november? - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje Magic - 20 December - ronde 2- 1e kindje Ingie - 20 December - ronde 2 - 2e kindje Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje Banne77 - 25 december - ronde 2 - 1e kindje Antsy- 26 december - ronde 2-2e kindje Cindy24 - 26 december- ronde 2 - 2e kindje MamaVan4 - 27 decenber - ronde 2 Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje Heb mijne even aangepast en zal hem morgen weghalen met de nieuwe datum erin . Hoe zetten jullie eigenlijk z'n leuke banner erin en waar kan ik die vinden. Groetjes san84
Vervelend voor je zeg!! Ik hoop voor je dat je toch stiekem al zwanger bent hoor!!! Fijn dat jij en je vriend weer samen kunnen lachen!!
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje EvelineThijssen -17 november? - ronde 1 - 2e kindje San 84- 19 november -ronde 1-1e kindje Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Chivay - 30 november? - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje Magic - 20 December - ronde 2- 1e kindje Ingie - 20 December - ronde 2 - 2e kindje Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje Banne77 - 25 december - ronde 2 - 1e kindje Antsy- 26 december - ronde 2-2e kindje Cindy24 - 26 december- ronde 2 - 2e kindje MamaVan4 - 27 decenber - ronde 2 Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje Zo heb de laatste lijst f overgenomen! Ziet er weer beter uit!
Bovenaan ga je naar banners, daar kies je er 1 uit met je datum enz erin! Dan kopieëren naar handtekening links in de balk. Succes
Jeetje wendy wat vervelend. Nu zit je dus nog te wachten, balen zeg. Ik was vandaag thuis, moest spugen, ben al hele week misselijk. Ook geen trek in bepaalde dingen. Vinden jullie het wel leuk als ik meeschrijf, omdat ik al zwanger ben? xxxx
@Wendy Fijn dat het thuis in ieder geval weer een stuk gezelliger is. Jullie komen er wel! Balen dat je qua je ongi nog niet veel verder ben gekomen en dus nog verder moet wachten. @Eline Hartstikke leuk dat je hier blijft schrijven. Wel jammer dat je zo misselijk bent, maar als het goed is gaat dit weer over. En het is voor een goed doel. @Kwebbel Spannend, hoop uiteraard dat het van een zwangerschap zal zijn. @Iedereen die op ongi aan het wachten is, ik duim dat het weg blijft en jullie zwanger zijn.
Eline, Natuurlijk vinden we dat leuk!! Hartstikke leuk om je verhalen te horen. Ik kan het me helemaal voorstellen en kan dan lekker vooruit fantaseren hoe het bij ons straks zal gaan... Wendy, lastig dat je niets verder bent gekomen. Fijn dat het zo goed gaat met je vriend... Ik duim voor je kwebbelsnoes!! Hier net weer een ovutest gedaan. Nog hartstikke negatief.. Dag 14... maar weer geduld hebben!!
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje EvelineThijssen -17 november? - ronde 1 - 2e kindje San 84- 19 november -ronde 1-1e kindje ongi Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje ongi Chivay - 30 november? - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje Magic - 20 December - ronde 2- 1e kindje Ingie - 20 December - ronde 2 - 2e kindje Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje Banne77 - 25 december - ronde 2 - 1e kindje Antsy- 26 december - ronde 2-2e kindje Cindy24 - 26 december- ronde 2 - 2e kindje MamaVan4 - 27 decenber - ronde 2 Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje Helaas zojuist na wat hevige krampen ongi geworden maar eigenlijk wist ik het vanmorgen al na de test. Wat lijken ongi en zwangerschapskwalen toch op elkaar, ik moet zeggen dat het wel meevalt met de teleurstelling. Ik ben juist erg blij dat ik na 10 jaar pil slikken toch snel weer een mooie cyclus heb. Volgende maand wil ik ovutesten van cb gaan gebruiken maar hoe doen jullie dat? Ik werk namelijk 4 /5 dagen in de week en 12 uur is een mooie tijd om te testen maar dan zou dat dus op m'n werk moeten gebeuren maar ja ik wil natuurlijk niet betrapt worden. En aangezien we veel drinken op het werk is het ook wat moeilijker om het later te doen......ff denken hoe ik dat ga oplossen. Iedereen die nog wacht heel veel sterkte en ik hoop dat er snel meer zwangeren bijkomen. Ik zal morgen mijn nieuwe datum in de lijst aanpassen
Dit heb ik de laatste paar dagen ook (vooral witte vloed)! Ik durf er ook niet op te hopen....Soms ook last, na een drukke dag, van een harde buik. Of zal het tussen mijn oren zitten?
Ik heb vandaag ook m'n oproepkaart van Sanquin Bloedbank gekregen, ik mag tussen 7 en 21 december bloed komen geven. Als ik volgende week ga dan kan dat toch geen kwaad want zal dan toch nog niet zwanger kunnen worden?
dames bedankt voor de reactie's. en eline gewoon blijven schrijven hoor kennen we je allerlei dingen vragen aan je. maar over dat witte vloed, ik had weer ergens gelezen dat dat op een zwangerschap kan duiden. of zoiets maar we zitten allemaal in het zelfde schuitje en ben blij dat we veel aan mekaar hier hebben. veel liefs
net ff gegoogled over wit vloed, het kan meerdere dingen zijn. kan zijn door het stoppen met de pil, een infectie of toch bij zwangerschap
hee meiden, jane balen aan ene kant, maar wel goed dat uje toch ongi bent geworden. Witte vloed begon bij mij een paar dagen voor mijn nod, en is er nog steeds. Had er daarvoor nooit last van gehad. xxxx
Dames eindelijk ben ik ongesteld geworden Ben er nog nooit zo blij mee geweest en voel niks geen pijntjes heerlijk gewoon, was toen ik de pil gebruikte wel anders. Zo nieuwe ronden nieuwe kansen groetjes
Balen dat je ongi bent geworden,al heb je wel gelijk dat het fijn is om te weten dat je cyclus goed werkt/ Ik gebruik ook ovu testen. Ik begin dag 12 van mijn cyclus en test dan om de dag. Dat scheelt in de kosten en je pakt dan altijd een van de drie positieve dagen mee. Ik ben in de gelegenheid om tussen de middag pauze thuyis te houden en anders doe ik het meteen als ik om 17 uur thuis kom. DAn test die ook nog goed. Groetjes Alica
Ik hoop zo dat dat bij mij (en bij kwebbelsnoes) ook het geval is. Ik had er voorheen ook nooit last van. @chantal: Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk!
@Jane. Dat heb je goed. Je moet nog 2 weken op je eisprong wachten zag ik ,dus volgende week moet nog lukken. @Eline. Tuurlijk kun je nog mee kletsen. Ik vind het wel interessant om te horen van jou of mijn kwaaltjes ook herkenbaar bij jou zijn wat betreft een zwangerschap. Jij bent hier nu de expert he @Chantal1234. Fijn dat je eindelijk ongi bent geworden. Nu kun je weer verder en weet je dat je lichaam het ook weer zelf doet. Op naar de volgende ronde Gr. Alicia
chantal, fijn dat je door kan naar de volgende ronde....en ik had ook veel minder ongikrampen dan met de pil.....lekker he.... de komende dagen ga ik heel hard duimen dat wel allemaal een positieve test van de sint krijgen!!!