@ magic, dat is het probleem dat gaat niet als je zwanger bent over stappen dacht ook dat het zo werkte maar helaas. Ze zijn erg slim daar haha. @cindy, ja volgens mij klopt het helemaal wat je zegt
Hier nog niets.... benieuwd wat morgen brengt... ondertussen wel zin in de 5de... dan mag ik van mezelf testen hehe
Hier nog alles rustig... Test ligt klaar in de kast maar, mijn man wil nog even wachten tot zondag (Dan ben ik 39 dgn net als mijn eerste cyclus na het stoppen van de pil) dus dat doen we dan maar!! Ben wel heel benieuwd maar wel realistisch (zou zo leuk zijn om samen met mijn vriendin zwanger te zijn!) Hoe is het bij de andere meiden die op hun ongi of positieve test wachten? Denken jullie er ook de hele dag aan? liefs sammie
op mijn werk denk ik er niet al te veel aan.. (ondanks dat ik met baby's en kleine kids werk) Maar thuis wel meer.. Dan krijg je de vraag hoe t gaat.. al wat roods te bespeuren... hier op de site kijken
eline25- 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985 -05 november - ronde 1 Wendyenrichard - 6 november- ronde 1 EvelineThijssen -17 november? - ronde 1 - 2e kindje Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Cindy24 - 28 november - ronde 1 - 2e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje Magic - 20 December - ronde 2- 1e kindje Ingie - 20 December - ronde 2 - 2e kindje Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje Banne77 - 25 december - ronde 2 - 1e kindje Antsy- 26 december - ronde 2-2e kindje MamaVan4 - 27 decenber - ronde 2 Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje Chivay - 30 december - ronde 2 - 1e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje San84- 9 januari- ronde 2- 1e kindje Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje Zo,even onze mooie lijst mee @Kwebbelsnoes. Lees ik dat nu goed. Ben je ongi? Dan heb je een korte cyclus gehad he. Balen zeg. Hopelijk brengt de volgende ronde je meer geluk. @Wendyenr. Ik denk mee ja Ik vind het erg apart hoe het met jou gaat en vraag me echt af hoe dat komt. Blijkbaar is niet overal een verklaring voor. @Cindy. Ik zie in de lijst dat jij ook 'overtijd' bent,maar bij je banner staat dat je op dag 6 van je cyclus zit? Hoe gaat het nu met je? Ik vidn het wel een goede tip wat betreft de verzekering. Wij gaan het dit weekend ook even nakijken. Alleen hebben wij een reisverzekering aan mijn zorgverzekering gekoppeld en ik weet niet of we dan ergens anders voordeliger uit zijn. Maar we gaan ff rekenen. Hier alles oke. Voel me goed en heb over 6 dagen mijn NOD. Ben benieuwd,maar ben er eigelijk deze ronde wel nuchter over. Groetjes Alicia
eline25- 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985 -05 november - ronde 1 Wendyenrichard - 6 november- ronde 1 EvelineThijssen -17 november? - ronde 1 - 2e kindje Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Cindy24 - 28 november - ronde 1 - 2e kindje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje Magic - 20 December - ronde 2- 1e kindje Ingie - 20 December - ronde 2 - 2e kindje Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje Banne77 - 25 december - ronde 2 - 1e kindje Antsy- 26 december - ronde 2-2e kindje MamaVan4 - 27 decenber - ronde 2 Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje San84- 9 januari- ronde 2- 1e kindje Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje ik ben een rondje teruguit gegaan...
Hallo ik ben 6 oktober gestopt met de pil, ben alleen nog steeds niet ongesteld geworden, dus ben nu al 54 dagen aan het wachten. Ik ben 26 jaar en mijn vriend 28. We gaan voor de 1e
Hoihoi, Ik ben afgelopen maandag alweer ongi geworden. Had dus een korte cyclus. Scheelt weer iets aan geduld opbrengen! Want wat is dat vervelend en frustrerend! Voel al helemaal met je mee, dat je nu weer steeds negatief test voor je ei... Eerst lang wachten op je ongi en nu op je ei! :x Het zou eigenlijk gewoon voor iedereen standaard 28 dagen moeten zijn! Maar ja, helaas zal het nog wel even frustrerend blijven! Gelukkig hebben we dit forum waar we al onze frustraties kwijt kunnen!
Hoihoi! 2 stappen omhoog is inderdaad veel! Ik heb nog eens gekeken vandaag. Menzis geeft vanaf de 2e aanvullende verzekering al een goede dekking. En ik zag bij een aantal meiden hier CZ gezinnen voorbij komen, die is ook heel compleet! Hopelijk test je volgende week postitief! Maakt de keus een stuk makkelijker! haha Succes d'r mee! Groetjes!
28 dgn voor iedereen zou een hoop onzekerheid minder zijn!!! En het is inderdaad fijn om hier te kunnen spuien!!! Maar, zoals al eerder is gezegd, GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK! (maar fijn is anders haha)
@Kirin Welkom en ik hoop dat je snel zwanger bent. Zal wel niet meevallen om al 54 dagen te wachten op je ongi. Hier is alles rustig, wachten op eisprong maar klussen ondertussen gewoon door hoor.
Hoi kirin, welkom. Ik hoop dat je snel je ongie krijgt zodat je verder kunt. Ik heb trouwens best veel blauwe aders op m'n borsten momenteel zou wel door de ongie komen denk ik.
Kirin, welkom!! Ik hoop dat je ongi snel komt!! Banne, fijn dat je een korte cyclus hebt!! Gister was het streepje toch een stuk donkerder dan voorgaande dagen, maar niet zo donker als de controlestreep. Voor de zekerheid vanochtend een ovutest gedaan en die was weer lichter.. Ik snap er niets meer van... vanavond nog een poging en voor de zekerheid toch maar flink klussen!!! Fijne dag allemaal
Goeiemorgen Suze! Zo jij bent er vroeg bij! Wat vervelend zeg! Vooral omdat je er geen hoogte van krijgt. Hopelijk is ie dit weekend in ieder geval hartstikke donker!!! Vooral blijven klussen! Ik heb die (nog) niet gebruikt dus kan je geen advies geven. Maar ben je ook aan het temperaturen? Geeft vast ook geen duidelijkheid op dit moment.. Ik zal in ieder geval voor je duimen dat je cyclus een stuk korter is dan de vorige! Fijne dag meid!
Kirin welkom bij de club! Ik hoop voor je dat je heel snel duidelijkheid krijgt. Dat wachten is ook niks! We blijven het zeggen hier, maar niemand heeft het! GEDULD GEDULD! haha
San84, Vandaag moet je naar de kaakchirurg toch? Veel sterkte vandaag!!! Hopelijk valt het mee voor je...
@san84 succes bij de kaakchirurg! @krininn welkom!! Ik zit ook op dag 56.. dus hoop dat je snel ongi word! hey dames, vandaag kreeg ik een berichtje van mijn man die twijfeld of ik het nog wel naar mijn zin heb bij hem... of hier in t oosten.. ik ben dus zo geirriteerd dat hij gaat twijfelen aan zichzelf ( ben gister boos geworden, cv staat al 2 dagen uit en hij regelde een mannetje, maar dat mannetje komt pas vanmiddag, dus ik moet al 2 dagen in de kou zitten met 4 truien aan enz...ik had zoiets van je kan ook regleen dat er vanavond nog iemand komt)