Tja ,wat zal ik zeggen. Ik was er de eerste ronde wel erg mee bezig,maar nu helemaal niet meer zo. Bij mij is het alleen zo dat ik voordat ik de pil slikte erg onregelmatig was. Varierend van 3 to 6 weken en daartussen werd ik 'n keer ongesteld. Ik zou niet weten wanneer we het dan moeten doen en om de dag is voor ons ook niet altijd een optie. Dat en het feit dat ik de eerste dag van m'n ongesteldheid op bed lig. Met de testen weet ik wanneer dat is en kan daar dan rekening mee houden. Dus in mijn geval zij de testen wel een uitkomst
dat scheelt een heel stuk wendy. Ik hoop dat de keuze voor mij ook gemaakt word,doordat ik geen oproep krijg Ik wacht het af en als ik een oproep krijg,beslis ik wat ik ga doen.
Ik kon zowel de gewone griepprik en de mexicaanse griepprik via het werk laten zetten. Heb dus besloten om het niet te doen omdat je anders heel lang moet wachten met zwanger worden. Tja heb op het werk er maar een beetje omheen gepraat waarom ik hem niet liet zetten.
dank jullie wel... Zit nog echt te shaken... had het echt niet verwacht.. maar heb twee heel duidelijke testen (ook clear blue) in handen
Chivay, proficiat zeg! Echt geweldig in de eerste ronde, echt een super cadeau van de Sint! Geniet ervan!
@ Alicia78, ik krijg ook de mexicaanse griepprik van het werk (ben verpleegkundige) en kon hem ook via de huisarts krijgen, maar heb het niet gedaan je mag dan de eerste 3 maanden niet zwanger worden. Ook de gewone griepprik rade mijn huisarts af dus die heb ik dit jaar ook niet genomen. En je bent natuurlijk niks verplicht he. @ chivay, gefeliciteerd wat een gewelidig sint cadeautje. Geniet ervan meid. Fijn weekend allemaal
Yes chivay, wat gaaf!!!! Echte bijzonder twee meiden direct zwanger..Geniet ervan!!! Ik werk ook met kids en denk niet dat wij nog worden ingeënt... En anders laat ik hem niet zetten. Je kunt altijd zeggen dat je bij je huisarts bent geweest en hem hebt laten zetten toch???
@Jeanetjuh. Klopt,je bent nik verplicht. @Suze. Ik denk dat je gelijk hebt. En dat van de huisarts kan inderdaad. @Chivay. Super joh. gefeliciteerd! Het mooiste cadeautje dat je met sinterklaas kunt krijgen.
WOW! Chivay wat een superduidelijke testen! Een mooier sinterklaaskado kan je je niet wensen.. Gefeliciteerd! Geniet ervan de komende tijd! (hopelijk zonder al teveel kwaaltjes) Groetjes Bianca