eline25- 03 november - ronde 1 =ZWANGER nana1985 -05 november - ronde 1 Wendyenrichard - 6 november- ronde 1 EvelineThijssen -17 november? - ronde 1 - 2e kindje Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje Magic - 20 December - ronde 2- 1e kindje Ingie - 20 December - ronde 2 - 2e kindje Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje Banne77 - 25 december - ronde 2 - 1e kindje Antsy- 26 december - ronde 2-2e kindje Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje MamaVan4 - 27 decenber - ronde 2 Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 31 december - ronde 3 - 1e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje San84- 9 januari-ronde 2- 1e kindje Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje Even het goede lijstje mee,want de lijstje is niet kloppend. Ff opletten als je de lijst kopieerd dat het de laatste is!
Maak je geen zorgen, je baas kan je NOOIT aansprakelijk stellen hiervoor...dit is gewoon een smerige poging om iemand toch proberen over te halen om hem wel te laten zetten. Deze baas heeft gewoon geprobeert om op het gevoel van die persoon in te praten.. Wettelijk staat ook vast dat niemand verpicht is om hem te halen.. En je hoeft er geen reden voor te geven hoor...en als je toch een reden wilt geven dan zeg je toch gewoon dat je vind dat het nog niet voldoende doorgetest is?? Zou me er echt niet te druk om maken hoor...er word een hele media hype van gemaakt en dat is helemaal niet nodig! Met mij gaat het wel redelijk..al word ik wel een beetje depri, nu mijn ei pas zo laat is geweest, ik kom dan op een cyclus van ruim 50 dagen uit
eline25- 03 november - ronde 1 =ZWANGER nana1985 -05 november - ronde 1 Wendyenrichard - 6 november- ronde 1 EvelineThijssen -17 november? - ronde 1 - 2e kindje Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje nbroen -17 december - ronde 2 - 3de kindje Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje Magic - 20 December - ronde 2- 1e kindje Ingie - 20 December - ronde 2 - 2e kindje Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje Banne77 - 25 december - ronde 2 - 1e kindje Antsy- 26 december - ronde 2-2e kindje Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje MamaVan4 - 27 decenber - ronde 2 Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 31 december - ronde 3 - 1e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje San84- 9 januari-ronde 2- 1e kindje Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje Heb mezelf even op de juiste plaats gezet nu....dit omdat mijn ei veeeeeeeeeeel later kwam dan gepland
Gisteren een onwijs leuke sintviering gehad. Ben zo trots op mijn kleine meidje.. er kwam een echte sinterklaas en echte pieten bij ons thuis! Toen onze meid bij de sint moest komen ging ze zo bij hem op schoot zitten..ze vond het echt helemaal geweldig! Piet vond ze toch wel echt de leukste..hihi..ook bij hem heeft ze heel lang op schoor gezeten... En wij maar wachten tot ze zou gaan brullen..haha..maar dit gebeurde dus niet..
Ik heb een testje gedaan vanmorgen maar helaas niet zwanger. (toch een kleine teleurstelling, ik had er stiekem toch op gehoopt) Dan moet ik toch een langere cyclus hebben dan de vorige keer. Hoop maar dat mijn ongi niet te lang op zich laat wachten. Dan kunnen we verder met ronde 2. liefs sammie
Jammer Sammie dat je een negatieve test had. Hopen dat je ongi snel gaat komen, zodat je verder kunt! Liefs Wendy
Hoi Alicia, Ik hoop voor jullie dat de ongi weg blijft en dat je hartstikke zwanger bent maar, laat je niet foppen door je eigen lichaam. Ik was ook al een tijdje licht misselijk, bultjes op mijn tepels die ook nog eens heel gevoelig zijn, raar gevoel in mijn onderbuik, met vlagen duizelig en zwart voor mijn ogen veel moeten plassen. Toch een negatieve test! Hoop er niet te veel op dan valt het altijd mee! Sammie
Chivay, spannende maar leuke tijd voor jullie! Hoe voel je je? Dat worden fijne feestdagen bij jullie!
Hoi nbroen Bedankt voor je reactie. Ik ben zeker niet van plan om me te laten verplichten en ga er van uit dat het wel los zal lopen. De piek van de mexicaanse griep schijnt al te zijn geweest,dus het lijkt me een beetje laat als mijn baas ons nog wil laten inenten. balen dat je ei zoveel later was. Hoe kwam je daar nu dan pas achter? Was je eerste cyclus wel een kortere? Ik hoop dat je snel ongi wordt en door kunt voor de volgende ronde. Sterkte. Groetjes Alicia
Jammer sammie, hopelijk volgende ronde meer geluk... Nbroen, wanneer had jij je eisprong? Ik ben ook nog aan het wachten hier. Net weer een negatieve ovutest helaas...
Hey meiden, Ik had weer veel bij te lezen, Leuk!! Wij hebben een heerlijk klus weekend gehad en ik hoop zo dat het raak is. Fijne zondag nog allemaal!!
Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben. Vorige maand voelde ik me ook anders dan anders en had wel hoop op een zwangerschap. Nu ben ik dus gewaarschuwd Ik weet dat ontpillen erg op zwangerschapsverschijnselen kunnen lijken en aangezien ik me niet zwanger voel,zal ik ook wel niet zwanger zijn. Heel raar,maar vorige maand was ik er veel drukker mee bezig en had goede hoop en deze maand ben ik veel nuchterder. Al hoop ik natuurlijk geen ongi te zien Balen dat je negatief hebt getest. Had je ook geen idee wanneer je eisprong was? Ik hoop dat je snel ongesteld wordt en mee kunt doen met de volgende ronde. De tijd duurt zo lang tot je er weer voor kunt gaan he Groetjes Alicia
Jammer Sammie, ik hoop dat je ongie snel gaat komen dan kun je eindelijk verder gaan. Ik ben er ook teveel mee bezig hoor, terwijl ik dat helemaal niet wil maar het gaat vanzelf. Ik zit pas in ronde 2 dus mag pas gaan klagen als het volgend jaar oktober nog steeds niet is gelukt. Ik zit toch erg te twijfelen of ik bloed zal gaan geven volgende week, stel nou dat ik deze maand toch zwanger zou raken zou dat dan slecht zijn voor de ontwikkeling van het vruchtje omdat je toch een halve liter mist...... Ik denk dat ik morgen de huisarts even ga bellen voor de zekerheid want anders sla ik een keer over. Ik zit ook elke keer te denken wat mijn baas ervan zal vinden als ik zwanger raak, vooral als het deze maand raak zou zijn dan betekend dat dat ik midden in het hoogseizoen er niet ben. Mijn collega van 36 wil ook nog een tweede en ik zie het echt gebeuren dat we straks allebei tegelijk zwanger zijn, dat zal mn baas niet echt waarderen denk ik. Maar ja aan de andere kant denk ik, ik kan mijn leven niet laten leven door het werk.......
Chivay wat goed, gefeliciteerd, eindelijk nog iemand die zwanger is. Hier alles goed, klachten van misselijk zijn weer een beetje weg. Woensdag intake verloskundige, en dan maandag eindelijk die echo. Ben er best zenuwachtig voor pffff cccc
Hey hey Eerlijk gezegt heb ik vlak voor de test nog tegen mijn vriend gezegt... 'ik verwacht het echt niet' Ging er gewoon vanuit dat wat ik allemaal voelde echte ontpilklachten waren... Niet dus Dus ja... ik heb echt met heel grote ogen naar de testen zitten kijken... en er vanmorgen toch nog maar eentje gedaan (die overigens nog duidelijker is.. donkerder dan de controlestreep) Jij mag iig nog zeker hoop houden Want ik voelde ongeveer dezelfde dingen! Ongesteldheids gevoel.. inclusief gevoelige rug.. pijnlijke borsten en dat weeige buikgevoel Ga heel hard voor iedereen duimen! In oktober stoppen met de pil moet gewoon maar heel veel geluk brengen voor iedereen!