Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Van het weekend vreselijke buikpijn gehad. Volgens mij eisprong. Als ik zat of lag ging het wel, maar zodra ik weer ging lopen deed het zo'n vreselijke pijn.
    En gisteren was het ineens weg.
    Ben gister ook naar de voetreflex geweest en die heeft mijn hormonen ook behandeld. En vooral ook de plek van de eierstok aan de rechterkant. Was helemaal opgezet zei ze.
    Zondag nog geklust, dus hopen maar.

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline, veel succes morgen ik hoop dat alles goed is en dat je je niet meer druk hoeft te maken.

Hier gaat alles goed, ongie lekker weg en vanmorgen lekker geklust voor het opstaan. Ik weet dat het geen zin heeft voor een beeb maar gewoon omdat het lekker is. Klussen jullie hele maand door of alleen rond de eisprong?

Chivay hoe gaat het met je? Kan je het allemaal nog bevatten?

3. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0

Aaargg wachten duurd zeker lang!! Ik denk dat ik er te veel mee bezig ben!! Pfff.. gelukkig een druk weekend!

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi meiden,

Ik moet morgen pas naar de verloskundige, maar das alleen een intake gesprek.
    Volgende week maandagavond de echo.
    Heb nog steeds last van mijn kies, echt erg.
    xxxxxx

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Dat moet je zeker ook niet laten doen hoor...En ik denk dat ie er nu ook niet meer mee komt..
    Zowel, dan kan ie de boom in;)

Ja dat is zeker balen hoor....ik kwam er achter omdat ik iedere dag mijn temperatuur opneem... als je op het linkje boven mijn banner klikt dan zie je mijn temp. lijstje verschijnen..
    Mijn vorige cyclussen waren idd korter

6. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    ik had mijn ei pas op cyclusdag 37, dat was 2 december..

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Joe moet ik die lijst lezen. Boven een bepaalde temp is je eisprong of zo?
    Ik zit niet zo in ht temperaturen. Daat moet je toch doen voordat je opstaat?

Gr

8. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Oooooooooooh Eline, spannend hoor...maandag eindelijk de echo.
    Fijn dat je misselijkheid een beetje aan het wegtrekken is nu:)

9. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    De horizontale lijst is de gemiddelde temperatuur van die cyclus. Op de plek waar de horizontale en de verticale rode lijn elkaar kruizen is de eisprong.
    Je temperatuurt gelijk als je wakker word. Je mag niet eerst naar de wc, dan is ie niet betrouwbaar meer.

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Maar ik zie dat de dagen na je eisprong de temp hoger is dan daarvoor,maar dan heeft vrijen toch geen zin meer. De dag van de eisprong concludeer je dan vanuit het feit dat die dag de temp een dag stukken hoger is?

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hallo allemaal

Hoe voelt iedereen zich?
    Hoe is het dan met Nana? Ik heb je al even niet meer gezien hier. Ben je al ongesteld geworden?
    Hoe gaat het met Gwen? Ook jij bijne je NOD. Spannend he.

Hier alles oke. Morgen mijn NOD. Vorige maand had ik de twee dagen ervoor last van roze slijm (beetje raar vertellen). Nu niet. Ik snap wat dat betreft mijn eigen lichaam niet meer. Voordat ik met de pil begon wist wat elk 'pijntje' betekende,maar nu heb ik geen idee. Kennen meerdere van jullie dat?
    We wachten het maar weer af,geduld is een schone zaak in dit geval:)

Groetjes Alicia

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jane Wij klussen gewoon de hele tijd, niet alleen ronde DE periode dat het "moet". Dan zou het meer moeten worden, terwijl het wel leuk moet blijven. Althans wat zowel mijn vriend als mij betreft, om die reden doe ik ook (nog) niet aan ovulatietesten en tempen. Misschien als het lang gaat duren dat we daar aan gaan denken.

@Alicia Het is al zo lang geleden (20 jaar:))dat ik zonder pil ben geweest dat ik dat echt niet meer weet. Ik was 14 toen ik aan de pil ging ivm heftige menstruatie en rond die leeftijd was ik ook nog niet met die dingen bezig. :p Het enige dat ik nog wel weet is dat ik heel regelmatig was.

Hier gaat alles gewoon zijn gangetje. Voel me niet anders dan anders. Dus ook geen idee of een eisprong er aan komt. We klussen maar gewoon door. :D

De meiden die (bijna) mogen testen, s6 en ik hoop allemaal positieve testen. De meiden die nog steeds op hun ongi wachten, ik hoop dat die snel komt en jullie op kunnen naar de volgende ronde.

Liefs
    Wendy

13. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    61 dagen al overtijd:( :(!!!

Hier ben ik weer effe nana.
    Ik lees wel elke dag het forum hoor!! Maar het is wel een beetje furstrerend om te lezen dat jullie al weer in ronde 3 zitten terwijl ik nog niet eens uit ronde 1 ben.
    Ik begrijp het niet, er gebeurt helemaal niks in me lichaam! Af en toe wat steken in me borsten maar meer ook niet. O ja wel, me gezicht zitten onder de puisten! leuk voor me he?!
    Ga in jan naar de ha als er dan nog niks is gebeurt.
    Maar oke weet ook niet wat ik voor de rest kan doen.

Iedereen veel succes en degene die zwanger zijn vanharte!!
    liefs nana

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hoi Nana,

Ik kan me best voorstellen dat dat frustrerend is. Zeker als je nog helemaal niet het gevoel hebt dat je ongi gaat komen. Maar troost je, ik merkte er van te voren ook niets van. Weliswaar wel nette cyclus, maar had totaal geen menstruatieklachten. Ineens was het daar. Dus hoop echt dat dat bij jou ook vandaag of morgen gebeurd. Anders is het idd een goed idee om in januari eens naar de ha te gaan. Sterkte!

Liefs
    Wendy

ps: Ook voor je frustratie zijn we er hoor. ;)

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @Jane, wij klussen ook gewoon de hele maand door:D gewoon als we er zin in hebben het moet natuurlijk geen moeten worden dat kan altijd nog.

@ Nana, wat vervelend voor je meid, en snap goed dat het voor jou niet echt leuk is om te lezen dat er al meiden in hun 3e ronden zitten. Sterkte he!

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Eline... Veel succes morgen :) ben heel benieuwd wat ze allemaal vragen! Heb vandaag een aanmelding gedaan bij de vlk... ze bellen deze week voor een afspraak!

@ Mamavan4... Nog proficiat met je verjaardag!

@ Jane... Nee :) het is echt nog onwerkelijk..
    Vooral omdat we nog niets vertellen.. Ik kan mijn ei wel hier kwijt.. maar merk dat vooral mijn vriend zoiets heeft van... Uhhh ja... en nu? :)
    Nu ik wat aan het rondbellen ben gegaan voelt het al wel ietjes echter..

17. Mamavan4, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    En jetvg ook gefeliciteerd, vandaag jarig als ik het goed gelezen heb... :)

Ik ben een avond+nacht+dag weggeweest voor mijn werk, had dus even niet bijgelezen... pfff, moest ik even heel wat pagina's doorworstelen.

Nog een laat antwoord dan @ Alicia: inderdaad kwam bij m'n vorige zwangerschap de cyclus ook niet echt vlot op gang; 2 maanden niks aan de hand, en toen ineens toch zwanger.
    Daar hoop ik stiekem dus nu ook wel weer een beetje op.
    Maar vandaag en gisteren een zweempje bloed op het WC-papier... geen normaal begin van een ongi in ieder geval, maar wat het precies betekent weet ik dus niet.

@ eline: veel plezier morgen bij de verloskundige. 'Maar een intakegesprek', zeg je. Maar volgens mij voelen ze toch ook wel even, en proberen ze het hartje al te luisteren. Oei, ik kan het me eigenlijk niet eens meer herinneren van toen ik zwanger was van Jelle....

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik kan me voorstellen dat je vriend zoiets heeft van.......ja en nu maar dat gaat helemaal goed komen. Jullie moeten allebei nog wennen aan het idee en ik denk dat dat bij ons ook zo zijn als het eenmaal is gelukt. Die zorg hebben jullie gelukkig niet meer, ga er lekker saampjes van genieten en laat ons maar weten hoe het allemaal verloopt.

19. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Ik weet het, maar zo frustrerend als je niet weet hoe ver je bent. Ik probeer me in elk geval minstens tot donderdag/vrijdag in te houden met opnieuw testen, dan is de vorige test weer 2 weken geleden.

En nee voel mijn eisprong niet. Voelde ik die maar, dan komt die tenminste :D

Dit zou mijn verhaal kunnen zijn, alleen ben ik op dag 60 :(, en verder merk of voel ik ook niks. Tja dus al 2 dagen zeurderig gevoel in onderbuik. En beetje misselijk. Maar ja dat kan ik me ook aanpraten. Ik heb ook zoiets als ik eind december nog niet ongie ben. Bel ik ook eens de huisarts.

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Kan me wel voorstellen dat het voor hem helemaal onwerkelijk is. Ik had voor mijn vriend een paar weken terug alvast een leuk boekje gekocht, op advies: Negenmaandengids voor mannen. Da's echt een leuk boek, met humor geschreven maar wel duidelijk. Misschien een tip?

Deel Deze Pagina