Nana en Kirin ik volg jullie op iets afstand, dag 45....... Ik lees ook meer mee dan dat ik reageer,iedere dag dat ik niet ongi ben is ook niet zo spannend om te melden.... vandaag weer negatief gestest,dus dat doe ik de komende 2 weken ook niet meer.... heb nog nooit zo graag ongi willen worden als nu...maar ja moeder natuur heeft t voor zeggen en wij helaas niet Veel succes met wachten of tot ongi of tot testen! liefs miek
Hallo allemaal, Nana@ hoop dat ik het goed schrijf. Wat ontzettend balen zeg dat je nog niet ongi of zw bent . Je kunt hier gewoon even je verhaal kwijdt wij luisteren wel. Eline@ ook nog niet van de kiespijn af ik mag morgen weer naar de tandarts. verstandskiezen trekken voor mij nooit meer (ze zijn er nu ook alle 4 uit) maar ben blij als de hechtingen eruit of opgelost zijn en volgens mij zit er weer een ontsteking onder Verder waren er nog jarigen las ik van harte gefeliciteerd. Wij gaan volgende week weer klussen ronde 2 Verder druk bezig met werk zoeken en er zijn zoveel leuke vacatures maar dan vragen ze ook zoveel van je het liefst iemand van 16 met 20 jaar werkervaring Nou ik ga mijn man opzoeken, werkse morgen en veel klus plezier
Hallo allemaal. Nou ik heb gister de ovutesten gekocht van sensitest of hoe je dat ook mag schrijven Vind het wel grappig dat je er dan toch mee bezig bent en dat ik precies weet wanneer mijn ei is en dus ook de kansen vergroot Eline veel succes vandaag! Ben erg benieuwd hoe het gaat. Groetjes
Ook jij succes met afwachten. ik kon mezelf natuurlijk toch niet beheersen, dus heb vanochtend een test gedaan. Maar natuurlijk weer negatief :x:x:x. Dus dat ik me iedere dag niet zo lekker voel, heeft er weer niks mee te maken. Tja de komende 2-3 weken wordt dus veel klussen en afwachten maar weer.
Hoi meiden, Bij mij kan ook na 48 dagen totaal onverwacht mijn ongi Ik had nergens last van terwijl ik daarvoor juist al een paar keer heb gedacht dat hij zou komen maar dat het niet kwam..Ik hoop dat jullie geduld snel beloont wordt. Mijn geduld wordt ook weer hevig op de proef gesteld. Zit nu op dag 22 maar nog geen positieve ovutest. Zou ik weer zon lange cyclus hebben.....??
@Alicia spannend zeg, je kan testen @nana frustrerend zeg zolang wachten, echt vervelend. @ chivay onwerkelijk he, had ik ook erg aan het begin, en nu nog steeds. geloof het pas als ik die echo heb gezien. @san88 verstandskiezen o bah, lijkt me ook erg. @suze1977 Hopen dat je niet weer zon lange cyclus hebt zeg @chantal Goed zeg die ovutesten, kan je toch helpen. Mijn vriend en ik deden het gewoon elke dag, soms 2 keer hahaha. Niet omdat het moest hoor, maar omdat we zin hadden. Ik heb op moment helemaal geen kwaaltjes meer, maakt me erg onzeker eigenlijk. Voel me ook weer iets fitter. Vanmiddag half 1 naar verloskundige, en kwart voor 2 naar de tandarts. xxxxx
Goedemorgen allemaal, Ik ben er ook weer een keer, heb wel weer even teruggelezen, maar ga niet meer overal op reageren. Behalve natuurlijk op het heugelijke feit dat we er weer een zwangere bij hebben. Gefeliciteerd!!! Hier weinig nieuws. We zijn druk bezig met klussen (in ons nieuwe huis ). Heb dus weinig tijd om op het forum te zijn. Maar over een paar weekjes gaan we lekker verhuizen en dan komt dat wel weer. Groetjes Wallie
Hoi Nana Ik snap dat je het hartstikke frustrerend vindt. Ik vind wachten op de volgende eisprong al lang duren,al heb ik niks te klagen,maar snap daardoor wel dat jij ontzettend baalt. Misschien heb je er wel wat aan om juist wel wat te zeggen/schrijven hier. Als je het opschrijft kun je er misschien beter mee omgaan. Er zijn hier nog wat meiden die in hetzelfde schuitje zitten,jullie kunnen warrschijnlijk wel wat voor elkaar betekenen. En we praten hier over alles wat met zwanger worden te maken heeft,dus ook jouw probleem kunnen we bepraten. Wat ik dus allemaal met het lange verhaal wil zeggen. Iedereen,als ik ook voor de rest mag praten, wil je helpen en we als je wat kwijt wil,ben je altijd van harte welkom Sterkte. Groetjes Alicia
@Eline. Inderdaad spannend vandaag. Ik ben blij dat ik deze maand een stuk nuchterder ben dan vorige. Tot nu toe nog geen teken van een ongi,heb ook geen zeurende pijn in mijn buik wat ik normaal heb. Het enige is dat ik ongelooflijke gevoelige borsten heb. Ik ga nog niet testen. Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we,ongeachte in welke ronde we zitten, het weekend testen. dan zijn we allebei vrij en we willen dat graag samen doen en dan hebben we de vrije dagen of om het te vieren of om over onze teleurstelling te praten. Ik wacht het dus maar rustig af. Jij heel veel succes vanmiddag bij je eerste gesprek en sterkte bij de tandarts. Groetjes Alici
Hoi Alicia, Verstandig om te wachten, van al dat testen maak je jezelf gek denk ik. Volgens mij had ik pas 5 dagen na die 28 dagen getest, weet het niet meer precies. Wel spannend hoor. xxxx
Hoi Chantal Jij zegt dat je het grappig vind dat je er nu met de testen toch meer mee bezig gaat,maar ik ervaar dat juist anders. Juist doordat je je eisprong weet hoef je er minder dagen mee bzig te zijn over wanneer je het moet doen. Op zich zou een keer voldoende moeten zijn als je de juiste dag pakt. En het feit dat je de datum van de eisprong weet,maakt dat je veel minder lang in spanning zit over wanneer je ongi wordt. Er zijn er al meerdere hier die toch plotseling verrast werden door een te vroege ongi,jij voorkomt z'on teleurstelling. En er zijn ook al meerdere die denken overtijd te zijn en hoop hebben zwanger te zijn,terwijl hun ei pas later was. Op die manier ben je zoals ik er over denk er juist meer mee bezig. Ik vind dat de testen jezelf juist meer duidelijkheid geven en het makkelijke gebruik van de testen maakt dat ik die niet als een bealsting ervaar Groetjes Alicia
Hoi Mamavan4 Als ik nog niet ongesteld ben geworden,ga ik het weekend testen ja. Al ga ik er eigelijk van uit dat ik nog ongesteld word. Ik vidn het wel heel veel geluk als ik de tweede ronde al zwanger zou zijn en kan me dat niet voorstellen,klinkt misschien stom. Gelukkig ben ik deze ronde nuchterder dan de vorige en wacht het rustig af. vraagje;zoals jij je noemt. Jij hebt al 4 kids en gaat voor nummer 5? Gr. Alicia
klopt, lang verhaal allemaal, maar dat maakt niet uit. dit word het 2e kindje dan van mijn vriend en mij samen
Hey dames, sorry dat ik er even paar dagen vanaf was maar was zo druk! heb ondertussen 2 proefdagen gedraait bij een bedrijf en ben aangenomen!!!!! Ik kan vanaf januari beginnen daar op de commerciele afdeling! ( niet verteld van mijn kinderwens..) Verder de ongi is er nog niet... dus snap dr nogsteeds niks van.. wel realiseer ik me dat ik gewoon even geen cyclus heb nu.... liefs
Spannend!! Hier alles goed! Alleen ongi das minder haha ben het heeel erg ik lek gewoon door de super tampons heen( sorry ) Ik ben echt wel 10 x zo erg ongi iemand anders ook last van ? Heb ook meer pijn had eigenlijk nooit last van! Ja me lichaam is ook heel anders dan toen ik de pil slikte heel vreemd maar het begint wel beter te worden! ( heb weer een mail van pendel nu al 2x word gezegt Februari 2010 jongen appart beide de zelfde!) I hope soo!! kiss