Ik hoop het voor je alicia...Spannend!!! Hier beetje dip. Ben heel bang dat ik geen eisprong heb. Hoe kwam jij erachter nbroen??
Je hebt de vorige cyclus toch ook een eisprong gehad,dus dan is je cyclus wel op gang en lijkt me dat er nu ook een eisprong komt. Ik kan me alleen wel voorstellen dat de test wat later positief is omdat je vorige maand ook een lange cyclus had. Maar als je straks een posi test hebt,weet je wel heel precies wanneer je ei is en kun je op de dag af vrijen . Groetjes Alicia
Spannend,leuk om mee te doen. Komt er dan elke week zo'n wagen voorrijden? Dan kunnen je buren wel zien dat je zwanger bent of gaat dat anders? Gr. Alicia
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 13-07-2010 (??) nana1985 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 09-08-2010 Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje Jetvg - 16 december - ronde 2 - 1e kindje nbroen - 17 december - ronde 2 - 3de kindje Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje Lovely Me - 18 december - ronde 2 - 1e kindje Magic - 20 december - ronde 2 - 1e kindje Ingie - 20 december - ronde 2 - 2e kindje Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje Banne77 - 25 december - ronde 2 - 1e kindje Antsy - 26 december - ronde 2 - 2e kindje Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 31 december - ronde 3 - 1e kindje Girllie23 - 02 januari - ronde 3 - 1e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje Even het mooie gekleurde lijstje mee
Net heerlijk romantisch uit eten geweest met mijn man Even weer over kinderen gehad. Ben blij dat hij er wat meer mee bezig is
GESLAAGD!!!! Echt geweldig! Ik ben niet zo'n enorme studiebol en dit is het eerste assurantie examen die ik in 1 keer heb gehaald! Zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog lang niet uit!
@Alicia Spannend hoor, wanneer ga je testen? @Chivay Mooi dat je meteen mee kunt doen. Hoe gaat dat allemaal in zijn werk? Ik zou het ook doen als ik zwanger ben, dus is alvast leuke info om alvast te hebben. @Chantal Super dat je man er ook meer mee bezig is nu. Mijn vriend is er ook meer mee bezig, op een goede/leuke manier. @suze Ik denk dat je ovutesten moet gebruiken en als deze niet positief worden en jij wel zwanger, dan naar een gyn gaan. Die kan het uitzoeken voor je. Maar je zal vast en zeker er wel eentje hebben, alleen misschien later dan anders omdat je een langere cyclus hebt? @Banne Hoe is je examen gegaan? Hier alles rustig, geen idee of ik al een eisprong heb gehad. Voel me niet anders dan anders, ja misschien meer "slijm" van onderen. Sorry voor de details. Ach ik zie het wel. In ieder geval is mijn weekend al begonnen, pfff was ik ook wel aan toe zeg. Druk op werk, opname schoonvader en een begrafenis (niet mijn schoonvader hoor) tussendoor. Ff lekker uitpuffen weer om maandag weer met frisse moed aan de slag te kunnen.
Gefeliciteerd Banne!! Wat fijn!!! @ Alicia... Ja als ze opletten kunnen ze het zien.. Ik woon in een maisionette, en de flessen staan dus niet bij mij voor de deur, maar onder de brievenbussen Dus ze moeten raden.. Nu zijn er gelukkig meer stellen waar dit het geval zou kunnen zijn Vermoed zelfs dat ze ons niet bovenaan het lijstje zetten.. (we zien er beide jonger uit dan dat we zijn)
Hey hey Nou ik heb me dinsdag aangemeld en vandaag stonden ze al op de stoep. Eerst vertelde ze wat dingen over MvM, het hoe en waarom enzo. Toen een testje.. ze willen zien of je voldoende van het hormoon hebt... Je mag meedoen van 6 weken tot 16 weken.. Omdat ik nu al een heel duidelijke test had mag ik vanaf nu al meedoen. Ik krijg elke dinsdag 8 nieuwe flessen (elke dag 1 + 1 reserve) En zet dinsdagochtend de gevulde flessen dus weer beneden klaar Fijn dat je ff kan uitrusten van zo'n rare drukke week! Ik heb ook lekker weekend al... heerlijk zo een dagje vrij! Morgen shoppen met een vriendin.. (en heeel hard mijn best doen om mijn mond te houden)
@alicia, spannend zeg! wanneer ga je testen? sorry als je het al had gezegd maar ik ben paar dagen niet geweest @chivay, ik heb nogsteeds last van krampen in mijn buik..vooral s avonds.. ik weet niet wat het is..had vandaag weer afscheiding... eerst doorzichtig..daarna weer wit (en dat nu al 5 weken...) weet echt niet wat ik ervan moet denken! Maar ik wacht gewoon af en ga snel weer testen. Het voelt niet als ongi..veel zwaardere pijn...steken/trekkerig/zeurderig... liefs
Balen dat je zoveel lst blijft houden zonder ong.. of beter nog een positieve test.. Had jij nou al een bloedonderzoekje gehad???
Als ik eerder 2 a 3 keer een eisprong had dan was het veel...ja best wel vervelend hoor....maar het heeft ook zo zijn voordelen...ik word bijna nooit ongi Maar nu we kindertjes willen is het wel lastig hoor.. De medicijnen slaan redelijk aan...ik kan zwanger worden want we hebben een gezonde meid van 16 maanden nu en ik ben eerder een kindje in de zwangerschap kwijtgeraakt toen ik al een tijdje heen was..ook heb ik 5 vm gehad.we hebben een zware tijd achter de rug
Ik temp iedere ochtend en naar aanleiding van mijn kaartje kan ik dan zien of en wanneer ik een ei heb gehad...is echt ideaal hoor.. Mischien heb je dit keer wel een laat ei gehad, netzo als ik
Leuk voor je en je helpt er een hoop mensen meeer komt wel een auto voorrijden,maar dit is een onopvallend busje hoor...er staat verder niks op dat het voor moeders voor moeders is
@chivay nee nog geen bloedonderzoek gehad omdat de ha zei dat het geen kwaad kan dat het zo lang wegblijft...maar nu heb ik laatste tijd veel afleiding dus ik let er niet veel meer op...en toch zo nu en dan s avonds krijg ik kramp wat echt zo pijnlijk is dat ik niet graag loop. als ik dan naar toilet ga dan heb ik meestal ook die afscheiding... xxx