Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ banne:
    Gefeliciteerd meid, dat lucht lekker op of niet?

@ wendyenr:
    Kan het misschien toch geen ongi pijn zijn? Ik heb veel meer last van mijn ongipijntjes dan toen ik de pil slikte. Ik heb het ook vreselijk in mijn onderrug. Denk zomaar even met je mee hoor...;)

@ alicia:
    spannend, spannend en nog eens spannend! duim voor je!;)

2. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Banne77@ Van harte gefeciteerd met je examen.

Vanavond gezellig avondje gehad met een vriendin lekker wezen eten en daarna naar de film geweest , Was erg gezellig :)

Heb gelukkig 3 sollicitaties lopen hopen dat ik uitgenodigd word;)
    verder gaat het weer aardig goed met mijn kaak nog beetje pijnlijk maar hoef gelukkig niet meer zoveel paracetamol te slikken:D Geloof dat er nu een oorontsteking aankomt maar hoop dat het te maken heeft met het trekken van de verstandskiezen.

Iedereen werkse morgen zal aan jullie denken en hoop dat iedereen een mooi kertskado gaat krijgen dit jaar.

x san84

3. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 13-07-2010 (??)
    nana1985 - 05 november - ronde 1

Wendyenrichard - 6 november - ronde 1
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 09-08-2010
    Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje
    Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje
    missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje
    Jetvg - 16 december - ronde 2 - 1e kindje
    nbroen - 17 december - ronde 2 - 3de kindje
    Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje
    Lovely Me - 18 december - ronde 2 - 1e kindje
    Magic - 20 december - ronde 2 - 1e kindje
    Ingie - 20 december - ronde 2 - 2e kindje
    Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje
    Banne77 - 25 december - ronde 2 - 1e kindje
    Antsy - 26 december - ronde 2 - 2e kindje
    Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje
    Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje
    Kwebbelsnoes - 31 december - ronde 3 - 1e kindje
    Girllie23 - 02 januari - ronde 3 - 1e kindje
    Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje
    Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje
    EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje

dank je meiden dat jullie het lijstje mooi vinden, hihi

nou meiden hier gaat het wat beter en ik ga morgen ook werken, wat klinkt dat raar want ik werk niet normaal, niet meer trouwens...
    ik ga bij TNT helpen om de post te bezorgen deze maand.

banne gefeliciteerd met je examen

san, heerlijk ff een avondje weg, moet ik ook eens gaan doen denk ik

wendyenr, jeetje meid, nog niks en wel steeds die pijn, niks aan zo.

alicia, spannend hoor, hoe was het vorige maand met je ei en ongi, of heb je toen niet getest met ovutesten??

4. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Banne van harte gefeliciteerd! Ik ben gister begonnen met ovulatietesten. Gister was hij negatief, maar als het goed is ben ik vandaag een beetje vruchtbaar volgens de calculator. Ben dan wel uitgegaan van 28 dagen, maar ga er eigenlijk weer een beetje vanuit dat ik weer zo' n lange cyclus heb dan valt het nooit tegen. Mamavan4 wat leuk dat je bij de TNT werkt deze maand. Zal er wel druk zijn zo rond kerstijd en al die kerstkaarten. Nou fijne dag dames! Groetjes Chantal

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Banne Van harte gefeliciteerd met je examen!

@MamaVan4 Veel plezier met je tijdelijke baan.

@San Ik hoop dat er een baan uit je sollicitaties komt. Zal voor je duimen!

@Wendy Misschien tot aankomende ongipijn. Je kan natuurlijk telefonisch advies inwinnen via de ha of het normaal is, voor de zekerheid.

@suze en nbroen Hopen dat jullie ei snel komt.

Hier wachten op een telefoontje zodat we mijn schoonvader weer uit het ziekenhuis kunnen halen. Zaterdag de wekelijkse boodschappen enzo en zondag een verjaardag. Tja en dan is het weekend zo voorbij. Maar nog 1,5 week en dan lekker 1,5 week vakantie. Heb er nu al zin in. :D

6. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    dank je wendy,

ja hier nog een week en dan hebben de kids vakantie, ik dus niet maar dat maakt niet uit.

nou ik zal ff wat in huis doen, zodat het niet blijft liggen allemaal...

7. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Banne fijn dat je je examen hebt gehaald dat is vast een hele opluchting.

Spannend alicia,, Ik duim!!!

Nbroen ik ben nog niet begonnen met tempen, wil ik de volgende ronde gaan doen.

Nog een vraag, je kunt toch wel ongi worden zonder dat je een eisprong hebt gehad??? Kun je nog iets aan de kleur van je ongi afleiden of je je ei hebt gehad?

Vandaag dag 24, straks maar weer een testje doen!!!
    En hopen op twee streepjes...(en het is nog niet eens een zwangerschapstest, moet je nagaan hihi)

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ik heb gisteren een eerste ovulatietest gedaan, maar die was nog negatief. Als ik uitga van mn laatste cyclus (24) zou ik zondag ongeveer mn eisprong hebben, dus hoop dat de ovutesten de komende dagen donkerder gaan worden....

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, gefeliciteerd:D

@ Alicia, wanneer ga je testen? Spannend hoor zal voor je duimen!!

@ San 84, hopelijk wordt het wat met die sollicitaties succes.

@ wendyr, echt vervelend voor je dat je nog steeds niet ongi bent maar gelukkig heb je nu wat afleiding.

Fijn weekend alvast allemaal.
    Al leuke plannen??

Liefs

10. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Zat even met een vraagje en zag dat suze 1977 deze ook al heeft gesteld krijg je normaal gesproken iedere maand een ei of als je ongesteld word dat je een ei hebt gehad en anders niet?
    Hoop dat jullie het snappen.

Groetjes fijn weekend en wij gaan tussen alle verjaardagen en taarten bakken door beginnen met klussen.:D

11. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi san, ik ben hier ook benieuwd naar. Ben ook benieuwd of je iets aan de kleur kunt zien. Bijvoorbeeld helder rood of bruin wel of geen eisprong??

Weet iemand dit??

Kwebbelsnoes ook succes met testen..

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Jeetje,jullie hebben inderdaad al wel het een en ander meegemaakt. Lijkt me heel erg als je een miskraam krijgt en zeker als je al wat verder gevorderd bent in de zwangerschap. Weet je de reden hiervan? Vandaar dus ook jouw banner. Ik hoop dat voor jullie volgend jaar een hele leuke tijd aanbreekt met een kleintje erbij. Fijn om te weten dat het wel kan. Ik ga voor jullie duimen.

Groetjes Alica

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    hallo allemaal

Weerdrukke gesprekken hier. Even alles bijlezen.

@Mamavan4. Vorige maand had ik ook ovutesten gebruikt. Ik moest toen zondags ongi worden en werd het zaterdagavond,dus de testen klopte vorige maadn prima. ben benieuwd of ze nu ook kloppen.

@Wendyenr. Wat raar dat je er last van hebt. Zou de pijn verklaren dat je lichaam erg z'n best aan het doen is om op gang te komen. Had jij nou de dokter gebeld of was dat een ander?
    Ik kan me voorstellen dat je ontzettend baalt en voor je gevoel nu helemaal niks kunt doen. Ik hoop zo dat je binnenkort ongi bent.

@Suze en San. Volgens mij kun je niet ongi worden zonder ei. Als je ei knapt is dat toch je ongesteldheid? Ik heb het nooit nagezocht,maar lijkt mij niet mogelijk.

@banne. Gefeliciteerd met het halen van je examen.

Hier alles oke. Probeer nog nuchter te blijven,maar vraag me nu eigelijk wel af waar mijn ongi blijft :( . De vorige maand klopte het precies met de testen,maar nu had ik echt op z'n laatst gister ongi moeten worden. Raar. We hebben afgesproken om nog niet te testen. We willen zondag testen als ik dan nog niet ongi ben. Dan zou ik 5 dagen overtijd zijn. Ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben (weet ook niet hoe dat voelt :p) maar ook niet het gevoel dat ik ongi word. Het enige wat ik op het moment heb,is een gigantische voorgevel die erg gevoelig is. Kan nietmeer op mijn buik slapen en dat doe ik eigelijk graag;).

Groetjes Alicia

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Hoi Kwebbelsnoes

Heb je goed dat je de testen hebt gekocht. mijn ervaring is dat je er dan juist minder mee bezig bent:je hebt duielijkheid wanneer je ei is en duidellijkheid wanneer je NOD is. Geeft mij juist meer rust. En het belangrijkst:het vergroot je kansen op een zwangerschap :)

Gr Alicia

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Hoi meiden, ook zonder eisprong kun je ongesteld worden.

Liefs

16. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Voel me vandaag zo vreselijk misselijk??? Zou het dan toch zo zijn?
    Volgens een vruchtbaarheids kalender zou ik vandaag mijn innesteling moeten hebben.
    Mijn man heeft soms van die voorspellende dromen, en die zei gisteren; volgend jaar rond deze tijd heb je een mooi meisje in je armen. Laten we het hopen.

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ik hoop dat de ovu-testen me idd wat minder onzeker maken, we zullen zien.

Ingie en Alicia, spannend zeg!!! Ik zal voor jullie duimen...

18. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alicia, dat klinkt wel zwanger...Binnenkort hopelijk meer duidelijk!!

Ingie, ik hoop dat de droom uitkomt!!

Hier weer negatieve ovutest...Nee ik ga niet stressen...Of toch wel...???

Liefs

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia en Ingie, ik hoop het voor jullie. Het lijkt er wel op in ieder geval

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb zojuist de cb digitale ovutest gebruikt maar helaas ging het niet goed er kwam namelijk een leesfout grrrrrrr ik vond het te zonde om nog zo'n strip van cb te gebruiken dus ik heb met matcare getest en daar kwam een heel licht streepje. Op het venster van de cb strip kwam ook een streepje maar daar mag je niet van uitgaan staat op de handleiding maar volgens mij zit m'n ovulatie er aan te komen.

Morgen weer proberen en we proberen nu om de dag te klussen, alleen werkt m'n vriend soms tegen...... Maar meestal lukt het me wel om hem in de stemming te krijgen hihi

Deel Deze Pagina