Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Alicia en Ingie Ik zal voor jullie duimen, spannend hoor!

@suze Niet stressen hoor, heeft geen zin. Die positieve test komt vanzelf wel.;)

@Jane Hoop dat je snel je ei gekrijgt en veel klusplezier. :D

Ik hoop op een leuk cadeautje van de kerstman, mag namelijk met Kerst testen. Pfff zo lang wachten nog... :D

Fijn weekend alvast allemaal!

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Vervelend dat wachten elke keer maar ja je moet er iets voor over hebben.

M'n mannetje heeft vanavond een bedrijfsfeest en ik ga saampjes met m'n moeder naar er komt een vrouw bij de dokter. De hond drop ik bij m'n vader.

Hebben er meerdere van jullie een hond? Wij hebben een Engelse Cocker spaniël van 1,5 jaar oud genaamd Lizzy. Ze is echt een schatje

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Die film schijnt erg leuk te zijn, ben benieuwd wat jij ervan vind. Ik wil er ook nog heen, maar mijn vriend houdt niet zo van bioscopen,;) Veel plezier in ieder geval bij de film!

En op je vraag te antwoorden: Ja, ik heb er zelfs 2.:D Een oude brombeer van 12, kruising york/maltezer en een bruine labrador van alweer bijna 6 jaar. Allebei reu. Vooral mijn labrador is zo'n lekkere knuffel.:)

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Leuk dat je ook honden hebt, de meeste mensen hebben hier commentaar van eerst kinderen dan honden. Maar je moet je hond gewoon zoveel mogelijk blijven betrekken bij de kleine en dat gaat het meestal wel goed.

Lizzy was voor ons ook een goede oefening, wij dachten we nemen eerst een hond kunnen we daar alvast mee oefenen hoe dat gaat en als dat lukt beginnen we met een kleine. Lizzy en ik hebben al een beker gehaald op de hondencursus en vanaf januari gaan we behendigheid samen doen.

Mijn vriend houd niet van dit type films dus nu hij weg gaat vanavond met zijn collega's grijp ik mooi de mogelijkheid om naar de bios te gaan met m'n moeder. M'n moeder is denk ik al meer dan 20 jaar niet meer geweest, m'n vader houd er niet van.

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb iets raars, ik ben al een week aan het overgeven, loop de hele dag te huilen om niks en ben ontzettend kortaf tegen iedereen, heb een hoop mensen tegen me in het harnas gejaagd deze week.

Kan ik ondanks dat ik vorige week gebloed heb (ongi?) toch zwanger zijn? Heb namelijk alleen bruin bloed verloren.

Vanavond doe ik gewoon de ovu-test volgens planning, maar word ik morgenochtend weer spugend wakker, gooi ik er ook even een zwangerschapstestje tegenaan, gewoon voor de zekerheid. Ga ervan uit dat hij negatief is, maar wil het gewoon even zeker weten, gezien de kwaaltjes.

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    #1586 Wen1975, 11 dec 2009
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
    @kwebbelsnoes Mmmm zou zo maar kunnen aangezien het alleen oud bloed was. En het zijn wel allemaal symptomen van zwangerschap. Zou idd er ook een zwangerschapstest tegen aan gooien. Hoop dat ie positief is! :) Beter excuses kun je niet hebben voor waarom je zo kortaf tegen iedereen was. :D

7. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16

hey banne77

nou ik hoop echt dat we allemaal snel positief testen :)
    ja dat is toch hartstikke mooi een positieve test voor de kerst dan hebben we gelijk een leuk kerstkado voor de familie :D:D:D
    ik ben ook benieuwd

8. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hey nbroen

jaaaaaa spannende tijd voor ons:D

9. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    ja gewoon morge ff een test doen
    ik hoop dat tie positief is :)

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Hoi Kwebbelsnoes

Dat zou kunnen. Sommige vrouwen worden gewoon ongi terwijl ze zwanger zijn. en een echte ongi was het dus ook niet. misschien een laatste restje oud bloed. ik zou inderdaad een test doen,dan weet je het zeker.

Groetjes Alicia

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 13-07-2010 (??)
    nana1985 - 05 november - ronde 1
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 09-08-2010
    Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje
    Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje
    missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje
    Jetvg - 16 december - ronde 2 - 1e kindje
    nbroen - 17 december - ronde 2 - 3de kindje
    Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje
    Lovely Me - 18 december - ronde 2 - 1e kindje
    Magic - 20 december - ronde 2 - 1e kindje
    Ingie - 20 december - ronde 2 - 2e kindje
    Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje
    Banne77 - 25 december - ronde 2 - 1e kindje
    Antsy - 26 december - ronde 2 - 2e kindje
    Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje
    Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje
    Kwebbelsnoes - 31 december - ronde 3 - 1e kindje
    Girllie23 - 02 januari - ronde 3 - 1e kindje
    Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje
    Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje
    EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje

En het lijstje weer even mee.

@Gwen. Hoe gaat het met jou? Vandaag je NOD. Spannend.

@Suze. Al een posi test? Ik hoop dat je een kortere cyclus hebt deze maand.

Hier alles nog rustig. Het wachten is nog niet afgelopen:$
    Als ik het weekdend nog niet ongesteld ben,gaan we testen. Weet iemand wanneer je het beste kunt testen,'s ochtends, 's middags of maakt het niet uit??

Groetjes Alicia

12. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    kwebbelsnoes, ik zou ook een test doen als ik jou was.

alicia ze zeggen met ochtendurine, alleen deed ik mijn laatste test (vorige zwangerschap) smiddags, maar toen was ik al ruim 10 weken zwanger.

nou hier is het post bezorgen goed gegaan, was niet alleen maar moest wel alleen de post doen, dinsdag nog een keer en dan alleen. zal mij benieuwen...hihi.;)
    mijn rug gaat alweer wat beter gelukkig. :)
    en ik heb als het goed is dit weekend mijn eisprong, ben er nog nooit zo mee bezig geweest, dus dat word klussen, we hebben het gister ook al gedaan, maar denk vanavond en morgen en zondag maar weer, word gezellig dit weekend....ik hoef me niet af te vragen of manlief er zin in heeft want die wil altijd :D

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden,

Bedankt voor alle felicitaties!! Het is echt een enorme opluchting!:D:D

@Suze, NIET STRESSEN! probeer je niet te druk te maken meis... Ook al is dat enorm moeilijk! Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt, een vet positieve test!!;) Ik zal in ieder geval voor je duimen!

@Alicia, wat een spannende tijd voor je de komende dagen! Volgens mij kun je het beste 's ochtends met je 1e urine testen. Maar weet het niet zeker..:(

@Jane1983, wij hebben ook hondje! Geen rashond maar een 'klikoterrier' :D Ik zie geen probleem hoor eerst een hond en dan een baby! Je bent er toch zelf bij?! Oke bij een pitbull zou ik er misschien toch wat anders over denken...:p
    Maar het is grotendeels de opvoeding die je zelf aan de hond geeft.

@Kwebbelsnoes, ik zal voor je duimen dat je stiekem toch zwanger bent!:D Je zou het toch echt wel gaan denken hoor als ik al jouw symptomen lees...

@Ingi, voor jou ook spannend nu! Ik ben benieuwd meid! Hopelijk komt de droom uit!:)

Zucht.. wat een hoop (lichamelijke) onduidelijkheden toch steeds als je er zo mee bezig bent!!! Had dit eigenlijk niet verwacht toen ik eraan begon.:D Ben ook heel blij met dit forum! Kan je mooi alles kwijt.

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) Wij doen het nu wel bewust andersom..
    willen graag een katje in huis.. maar besloten om dit uit te stellen ivm een jaloers katje! moet er niet aan denken dat we er straks eentje plassend in huis hebben..

@ Kwebbel..
    Spannend.. ben heel benieuwd naar je test!
    Ga voor je duimen!

@ Ego :)
    Hier gaat t wel ok..
    Begin wel meer misselijk te worden, iets meer buikpijn..

Vandaag belde de verloskundige op voor een afspraak voor de eerste echo... Terwijl ik bij een vriendin in de auto zat die nog niets weet! :) Gelukkig had de verloskundige het door en vroeg ze of ik zelf maandag even bel... ;)

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Helemaal mee eens, Jane. Maar een klikoterrier? :$ Nog nooit van gehoord.:D:D:D

@Chivay, dat zal je altijd zien, hahaha. Wel goed dat de verloskunde het door had en ze er in meeging. Maandag weet je wanneer je je kleintje voor het eerst gaat zien, toch wel spannend.:)

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ kwebbelsnoes, en al een test gedaan?? spannend hoor.

Ik heb geen hond maar wel 4 katten:D 3 katers en een poes:D:D heerlijk die beesten en je moet ze er straks gewoon bij betrekken en net als anders tegen ze doen dan komt het helemaal goed.
    Werk al 13 jaar in het dierenasiel en je hoort de vreemste verhalen als ze een hond/kat komen brengen omdat het niet met de baby gaat:$

Wij gaan zondag naar komt een vrouw bij de dokter ben erg benieuwd wordt vast JANKEN.

Fijn weekend.

Liefs

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Kwebbelsnoes. Weet je al meer?

Wij hebben geen honden en katten. Wij zouden en hond wel leuk vinden,maar zijn allebei veel van huis voor het werk en de hond zou dan de hele dag alleen zitten,dat zou ik zielig vinden. Een hond gaat prima met een kind. Tenzij je inderdaad een bulldog of zo hebt,daar zit toch een wat agressief karakter in. Mijn ouders hadden ook een hond toen ik werd geboren,ze hebben de hond meteen bij mij gelaten en die heeft mij helemaal afgelikt ;) maar daarna vrienden voor het leven:)

Werken jullie hier ook allemaal veel dagen/uren en hoe willen jullie dat gaan doen als jullie een kleine hebben?

Ik ga zo maar eens naar de winkel een goede test halen. Zo een met zwanger of niet zwanger erop, om onduidelijkheid te voorkomen. Ik ben namelijk nog steeds niet ongi. Mijn vriend is nu werken,maar dan weten we morgen meteen waarwe aan toe zijn :D.

Groetjes Alicia

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Spannend Alice! Ik ga voor je duimen..

Ik heb zelf geen fulltime baan... maar 28 uur over 5 dagen.. (= 2 hele en 3 halve)
    Ik moet dus nog wel even gaan kletsen met mijn werkgever :p Wil 4 uurtjes inleveren en naar 3 volle dagen.. Zal niet makkelijk worden!

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    helaas zwangerschapstest was negatief....

wij hebben 2 katten, ben benieuwd hoe die ermee omgaan tegen de tijd dat er een kleintje komt, want ze zijn erg aanhankelijk en dan zullen ze toch een beetje aandacht in moeten leveren.

20. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    nou alicia
    erg spannend voor jullie!!! hoop dat tie positief is:D

ik zelf werk maar 22 uur per week.

xxx

Deel Deze Pagina