Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by carpediem2010, Oct 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Jammer Kwebbelsnoes, misschien dan toch een buikgriepje onder de leden?

@Alicia Spannend hoor, duimen voor een positieve test morgen voor je!

2. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    1,062
    0
    0
    Spannend Alicia:D Veel succes morgen! Ik werk 26-36 uur in de zorg. Wil straks 24 uur werken, maar misschien nog meer, omdat ik ook s'avonds kan werken en de baby kan dan mooi bij mijn man blijven. Wil niet altijd mijn baby bij de oppas laten. Groetjes

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik werk 28 uur (3 hele en 1 halve) en kan dit blijven doen zo. Misschien terug naar 24 uur maar dat zie ik tegen die tijd wel. Mijn vriend kan 4x9 gaan werken, dus zouden we voor 2 of 2,5 dag kinderopvang moeten regelen.
    Maar ja, eerst maar zwanger worden en dan weer verder zien. ;)

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    @alicia ik werk momenteel 36 uur, de ene week werk ik er 40 en de andere week 32. Als we zwanger raken dan ga ik wel met m'n baas overleggen wanr dan wil ik naar 24 uur gaan. Dan zou onze kleine waarschijnlijk 1 dag naar mijn ouders gaan en 1 dag naar m'n schoonouders en de andere dag kdv. Misschien ook wel 2 dagen naar mijn ouders en geen kdv maar dat zien we tegen die tijd wel weer. Mijn moeder zou het geweldig vinden in ieder geval.

Gisteravond naar de bios geweest ''komt een vrouw bij de dokter'' ik vondt het wel een mooie film, heb het boek niet gelezen. Er zaten wel momenten in dat ik tranen in m'n ogen had maar ik heb ze niet gelaten. Ik denk dat als ik thuis was geweest dat wel was gebeurd.

Het is wel moeilijk om m'n mond te houden tegen mijn moeder dat we gestopt zijn met de pil en zwanger proberen te raken. Ik wil het gewoon pas vertellen als het is gelukt maar wat is het moeilijk.

@kwebbel jammer zeg idd misschien een griepje.

Alicia ik hoop echt op een super mooie posi test voor je morgen, laat je het snel weten?

Heb zojuist van m'n vriend een mooi dkny horloge gekregen alvast voor m'n verjaardag as dinsdag, ben er erg blij mee.

Hier nog een foto van m'n lieve kleine schat, we noemen haar ook onze kleine meid :)

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

Oct 29, 2009
    5,925
    2,093
    113
    Female
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ach wat een schatje Jane.....die ogen...smelt...

ik werk nu 32 uur, als er een kindje komt zou ik graag 16 uur willen gaan werken en dan blijft mijn vriend één dag door de week thuis als ik werk dus dan hoeven we nog maar 1 dag opvang te regelen.

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi Meiden,

Alles goed met iedereen?
    Wat spannend zeg alicia, ik hoop het zo.
    Ik werk nu 36 uur, wil dat terugbrengen naar 28 uur.
    Ga 3 dagen doordeweeks, en om het weekend tot half 12 werken.
    Mijn vriend is doordeweeks 1 dag thuis, mijn moeder 1 dag, en mijn schoonmoeder.
    Is dus mooi opgelost.

Wij hebben 2 katten, uit griekenland meegenomen. Waren toen we ze vonden een week of 4 oud, nu alweer 7 jaar.

jane echt schattig jullie hond
    Ik ga even op de bank hangen, filmpie kijken.
    Fijne avond allemaal

xxxxx

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    2,149
    0
    36
    Zeeland
    Wat balen voor je kwebbelsnoes.

Alicia spannend voor je hoor. Succes morgen.

Ik ben ook erg benieuwd hoe mijn katten gaan reageren maar denk dat het wel goed komt.
    En buldoggen zijn super leuke honden hoor, wij hebben nu een amerikaanse in het asiel zitten en die is geweldig het ligt eraan hoe je ze opvoed maar dat geld voor elke soort hond.

Ik werk zelf 24 uur in de verpleging erg onregelmaig dus en werk er nog ongeveer 8 uur bij in het dierenasiel blijf straks wel gewoon 24 uur werken en denk dat ik het dierenasiel wat minder moet gaan doen.

Liefs

8. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

Nov 18, 2009
    1,113
    0
    0
    Arnhem
    #1608 Banne77, Dec 12, 2009
    Last edited: Dec 12, 2009
    @Kwebbel.. Balen zeg een negatieve test! Sterkte meid!

@Jane, wat een schatje! Ik vind de grote oren ook geweldig bij dat ras!:D

@Alicia, vind het zo spannend voor je!!

Wat huisdieren betreft ligt het er helemaal aan hoe je ze betrekt bij de baby. Als ze daarin gewoon 'meedoen' en jij blijft hetzelfde naar hun dan is er volgens mij niks aan de hand! Onze hond was heel lief toen ons neefje nog heel klein was. Heel schattig samen op het speelkleed.:)
    Onze hond gaat trouwens gewoon met mij mee naar kantoor, ideaal! Ik werk 40 uur en mijn man ook, dus als hij niet mee had gekund dan hadden we geen hond genomen. Ik vind het ook zielig om een hond zo lang alleen te laten.
    Heb ook geprobeerd even een foto bij te voegen van onze Sam! Hij staat nu alleen meteen afgebeeld en ik weet niet hoe ik dat kan veranderen..:(:(

Als we een baby hebben dan ga ik 32 uur werken. Helaas is het financieel niet aantrekkelijk om minder te werken. Ik ga dan 3 dagen op kantoor en 1 dag thuis werken. Ik vind 3 dagen kinderopvang, vooral in het begin als ze nog zo klein zijn, erg veel maar gelukkig ken ik wel een kleinschalige kinderopvang vlakbij m'n werk.

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

Nov 1, 2009
    1,509
    0
    0
    @Kwebbelsnoes. Balen zeg:x. Ik had het je zo gegunt.

@Jane. tuurlijk laat ik het snel weten. Ik vind het lief dat iedereen zo meeleeft,dus zal daarna achter de computer kruipen ;).

Ik werk nu 4 dagen/34 uur. Ik wil als wij een kindje hebben nog twee dagen gaan werken. We krijgen geen kindje om het door andere te laten opvoeden en financieel zou het zo prima kunnen.

Verder alles goed hier. Nog niet ongesteld. Vanavond last van mijn buik,vraag me af of mijn ongi alsnog komt. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn,zou dat heel snel vinden,al is het ook raar dat ik nog niet ongi ben. Erg verwarrend allemaal:(:(:(

Groetjes Alicia

10. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

Nov 18, 2009
    1,086
    0
    0
    succes alicia,

en de rest natuurlijk ook....

ik werk eigenlijk niet, nu dus bij TNT, maar verder niet, werkte tot de grote vakantie in een cafetaria, maar dat was meestal weekends...
    mijn vriend zit in de bouw...en ik ben thuis met de kids

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

Oct 29, 2009
    5,925
    2,093
    113
    Female
    Kraamverzorgende
    Tiel
    jeeeeeeeeeeej Alicia!!!!! Gefeliciteerd, dat is nog eens duidelijk :D

Nu lekker ervan genieten.....zit gewoon te stuiteren hier voor jou haha...

en wat je zegt, ik wil ook geen kinderen om ze vervolgens weg te brengen, dus ik wil ook 2 dagen werken en dan blijft mn vriend 1 dag thuis en de andere wil mijn moeder waarschijnlijk wel doen.

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Yeeeaaaahhhhhh van harte gefeliciteerd, Alicia!!!! :D:D:D:D:D

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 13-07-2010 (??)
    nana1985 - 05 november - ronde 1
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 09-08-2010
    Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER
    Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje
    missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje
    Jetvg - 16 december - ronde 2 - 1e kindje
    nbroen - 17 december - ronde 2 - 3de kindje
    Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje
    Lovely Me - 18 december - ronde 2 - 1e kindje
    Magic - 20 december - ronde 2 - 1e kindje
    Ingie - 20 december - ronde 2 - 2e kindje
    Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje
    Banne77 - 25 december - ronde 2 - 1e kindje
    Antsy - 26 december - ronde 2 - 2e kindje
    Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje
    Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje
    Kwebbelsnoes - 31 december - ronde 3 - 1e kindje
    Girllie23 - 02 januari - ronde 3 - 1e kindje
    Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje
    Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje
    EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje

En het lijstje weer even mee. Alicia als zwanger erbij gezet. :D

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia super, gefeliciteerd. Ik had al zon vermoeden dat je zwanger was, ook omdat je er zo rustig onder was, dat had ik ook.

xxxxx

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia van harteeeeeeeeeeeee gefeliciteeerrrrddd meisje!!! Ben zooo blij voor je! Wat waren nou je kwaaltjes?

kussss wen

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

Nov 1, 2009
    1,509
    0
    0
    Hallo allemaal

Dank je voor jullie felicitaties:). Het is allemaal nog erg onwerkelijk. Het staafje kleurde meteen,hoefde daar geen 5 minuten voor te wachten zoals in de gebruiksaanwijzing. Ik had gister een goede erbij gekocht die heel duidelijk wel of niet zwanger zegt dus duidelijker kan niet. Ik kan het alleen nog niet geloven,voel me ook niet zwanger.;)

@Kwebbelsnoes. Lief dat je zo meeleeft,want ik weet dat jij gister hier ook op hoopte. Ik ga nu heel hard voor jou duimen en die testen die je nu gebruikt zijn erg fijn.

@Wen. Super het lijstje al bijgewerkt. ik zal de datum er zo nog even bij zetten.

@Eline. Nu je dat zegt,dat klopt inderdaad. Ik had ook niet de neiging om eerder te testen,we wilden een duidelijke test.
    Wanneer heb jij een verloskundige gebeld? Moet je dat meteen al doen,ik heb echt geen idee. Er komt nu best veel op je af.
    Heb jij al meerdere dingen geregeld?

@Wendyenrichard. Ik had eigelijk niet zoveel kwaaltjes. Ik had niet het idee dat ik zwanger zou zijn en ook niet dat ik ongesteld zou worden. Het enige is dat mijn borsten veel groter en echt gevoelig,naar het pijnlijke af zijn. En wat Eline ook zei dat zij had:er kwam een rust over mij heen. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen,maar ik was niet zenuwachtig,wachte gewoon af,was heel rustig eronder. Klinkt een beetje raar waarschijnlijk,waarschijnlijk snapt Eline het wel:D

Ik ga nu heel hard voor de rest duimen. Hoop dat we allemaal iets leuks hebben om volgend jaar naar uit te kijken:):)

Groetjes Alicia

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Super! Alicia proficiat!!!! Dat is echt een heel duidelijke test!

Ga er lekker van genieten!

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier vanmorgen eindelijk de digitale clearblue ovutest goed gedaan, helaas was deze negatief maat de andere twee keren lukte die niet toen kwam er een leesfout.

Ik denk dat ik dinsdag op mijn verjaardag weer een ovutest ga proberen, morgen nog niet.

Iedereen heel veel succes en hopen dat er snel meer zwangeren bij komen. Het zou leuk zijn als onze lijst snel helemaal roze wordt.

19. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    1,062
    0
    0
    Van harte Alicia! Echt super:)

Share This Page