Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee Alicia,

ja onwerkelijk he.
    Ik heb idd gelijk die maandag de verloskundige gebeld, en mijn huisarts.
    Verder heb ik mijn zorgverzekering aangepast voor volgend jaar.
    Verder ga ik beginnen met de kraamzorg regelen als ik de 1e echo morgen heb gehad, want dat moet je op tijd regelen.
    Is het je 1 e kindje ook?

xxxx

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, wel spannend allemaal! ben erg blij voor je!

@ Eline, spannend morgen je echo, laat wel weten hoe het ging he? Voor het eerst je baby's hartje horen lijktme prachtig!

Liefs

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    net weer een ovutest gedaan, nog steeds negatief...dacht heel licht een streepje te zien, maar moest echt turen, dus zal nog wel een paar dagen duren voor hij positief word....word dus een langere cyclus dan de vorige keer.....

vorige cyclus was 24 dagen, zit nu op dag 11 en nog geen ei in zicht, terwijl ik vorige keer mn ei dus al rond dag 10 gehad moet hebben.

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    kwebbelsoes, ik weet niet hoe het pendelen werkt ( wel al over gelezen) maar zou je dat eens voor mij willen doen?

liefs

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Alicia wooooow gefeliciteerd. Geniet ervan he. :D

Eline, succes morgen.

Ik heb ook nog helemaal niet het gevoel dat ik ongi moet worden maar ook niet dat ik zwanger ben. Dus we wachten gewoon rustig af ga volgende week zondag ook pas testen als ik niet ongi wordt.

Liefs

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb nog nooit zelf gependeld....de pendels die onderaan staan zijn voor mij gedaan door die dames.....dus de 1 zegt dan ik in december zwanger raak en de ander in januari....

ik wil het wel graag gaan doen hoor, maar moet me er nog even in verdiepen ;)

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Kwebbelsoes, ik ben opzoek naar de topic waarin in de dames kan vragen.... weet jij waar die staat, overal staat dat het in de lounche staat.. kan t niet vinden ( blond?;))

8. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alicia, Gefeliciteerd! Helemaal leuk!

Eline, Veel plezier morgen, lijkt me een mooi moment!

Kwebbelsnoes, Het is juist fijn dat je niet zo'n lange cyclus hebt. Een lange cyclus kan namelijk erg vervelend zijn. Ik moet bijna een maand wachten op m'n ei, pfffffff duurt lang! Hoop voor jou dat jij snel een posi ovutest in handen hebt.

Gwen, hoe staat het er bij jou voor?

missyf, ook spannend bij jou!

Hier alles oke! Mijn ongi is bijna verdwenen en we kunnen dus snel aan de tweede ronde beginnen. Ik heb het allemaal maar een beetje van me afgezet en dat ik een lange cyclus heb is nou eenmaal zo en daar verander je niks aan. Ik wil er deze ronde niet te veel mee bezig zijn, wil ook nog geen ovutesten. Ik zie het allemaal wel... Eerst lekker genieten van kerst en oud en nieuw!

Liefs, Sammie

9. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 13-07-2010 (??)
    nana1985 - 05 november - ronde 1

Wendyenrichard - 6 november - ronde 1
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 09-08-2010
    Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER
    Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje
    missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje
    Jetvg - 16 december - ronde 2 - 1e kindje
    nbroen - 17 december - ronde 2 - 3de kindje
    Jeanetjuh - 17 december - ronde 2 - 1e kindje
    Lovely Me - 18 december - ronde 2 - 1e kindje
    Magic - 20 december - ronde 2 - 1e kindje
    Ingie - 20 december - ronde 2 - 2e kindje
    Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje
    Banne77 - 25 december - ronde 2 - 1e kindje
    Antsy - 26 december - ronde 2 - 2e kindje
    Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje
    Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje
    Kwebbelsnoes - 31 december - ronde 3 - 1e kindje
    Girllie23 - 02 januari - ronde 3 - 1e kindje
    Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje
    Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje
    EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    @ wendyenrichard, hij staat niet in de lounge maar in zwanger worden en dan is het de bovenste, daar staat het lijstje, maar niet iedereen staat er in. Van Francescak krijg je heel snel reactie maar die staat niet in het lijstje.

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline veel plezier morgen, lijkt me een geweldig moment voor jou samen en je vriend.

12. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Het is echt ongelofelijk, 66 dagen al overtijd:(!

Het is raar, net de kerstspullen neergezet, en dan denk ik wel effe hoop dat het volgend jaar rond dit tijdstip anders is.
    Het is gewoon frusterend voor me. Ik probeer me erbij neer te leggen en te denken dat ik echt niks kan doen. En ga er eigenlijk al vanuit dat ik in januari bij de ha zit nou ja, weet het bijna wel zeker.

Ik hoef zeker niet meer een test te doen want ja ik weet het gewoon zeker dat ik niet zwanger ben. Als ik naar de ha ga dan doe ik s´ochtends wel even een test om gelijk te zeggen dat ik geen bloed hoef te geven omdat ik NIET zwanger ben. Dat scheelt weer 2 weken wachten op een bloeduitslag die toch negatief is, toch?!
    Hoop wel dat er op die dag een vrouwelijke arts zit, die heb toch effe meer begrip voor ons! Een mannelijke arts zegt toch wacht nog maar effe een half jaartje:x.

bijna iedereen gaat alweer voor de 3 de ronde, en misschien komen er nog wel meer zwangere:(.

Veel succes liefs nana

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Alicia, Van harte meid!!!! Dat is een hele mooie test!:D
    Geniet er lekker van de komende tijd..

Groetjes Bianca

14. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een dag niet gekeken en er komt gelijk een positieve zwangerschapstest in beeld!! Wauw!! Van harte gefeliciteerd alicia, helemaal super voor je!!!

Sammie, Ik heb ook een lange cyclus. De eerste was 48 dagen en ben nu aan het wachten. Tot nu toe ook nog geen ei gevonden, erg frustrerend!!!

Banne, kan me jouw frustratie goed voorstellen. IK hoop dat je geduld snel beloond wordt!!!

15. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Nana,
    Ik snap je frustraties, en wij maar zeuren over onze "lange" cyclus. Dan worden er ook nog mensen "zomaar" zwanger......(wat hartstikke leuk is, maar snap dat je dat ook graag wilt!;)) Jou tijd komt heus ook nog wel! Ik hoop echt voor je dat je snel ongi wordt en ook verder kunt in ronde twee.

liefs,
    Sammie

16. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Suze:
    Gebruik jij wel ovutesten? Kun je wel een eisprong hebben met een lange cyclus? (misschien een domme vraag hoor?) Zit me dat nu ineens te bedenken....

17. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    #1637 missyf, 13 dec 2009
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
    hallo dames

alicia van harte gefeliciteerd!!!!! echt super.

eline succes morge! ben benieuwd hoor.

nou ik denk dat ik ongi ga worden, verloor net wat bruin bloed :(
    alhoewel ik er deze keer niet zoveel last van heb, normaal een week buikpijn en nu helemaal niet.
    wel zere borsten en een raar gevoel in me buik lijken wel vlinders wat ik voel.
    ben benieuwd of het doorzet mn ongi :(
    ik heb vanochtend wel ff een testje gedaan kon t niet laten;) hartstikke negatief!!!!!
    hoop dat het innestelingsbloed is.

xxx

18. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Ja,het is echt onwerkelijk. Ik geloof er eigelijk nog niet zoveel van,maar de test is toch duidelijk.
    We hebben al even gekeken naar verloskundige in de woonplaats. Waarom moet je de huisarts bellen?
    De zorgverzekering hadden we laatst al naar gekeken en die dekt alles. Wanneer moet je krammzorg hebben geregeld?
    Het is inderdaad ons eerste kindje,dus we hebben geen idee. Ook in de familie verder geen kleintjes,dus we weten er verder niet veel van. We laten het eerst maar even bezinken en wachten even de eerste 10 weken af.
    Jij morgen heel veel plezier met de echo. Lijkt me wel een mijlpaal om naar uit te kijken. Eindelijk het echte bewijs zien. Het lijkt me dan pas echt geloofwaardig.

Groetjes Alicia

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Jahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
    Gefeliciteerd Alicia!!!!

:) gek he hoe je ineens zoveel op je af voelt komen...
    Ik ben op de dinsdag vanalles gaan bellen (had op zaterdag (5dec) positief getest)...

De huisarts omdat ik al een aantal keer bij hem geweest was ivm medicatiewisselingen... ze hebben het daar in de computer gezet.

Een verloskundige in de buurt, ze belde me op woensdag terug om een afspraak te maken voor een intake.
    Morgen mag ik bellen om een afspraak te maken voor de eeste echo. (begin januari)

Ik heb besloten om na de intake te gaan bellen voor kraamzorg. Zag in een boekje staan bij 14 weken..: Heb je nog geen kraamzorg geregeld... DOEN! want je bent erg laat.

Ook had ik vrij snel met moeders voor moeders gebelt.. daar doe ik nu aan mee.

:) Nogmaals gefeliciteerd! geniet ervan!
    Als je iets wil weten.. roep maar ;)

20. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Jeeej nog 1tje zwanger heerlijk!!!!!!!!!
    @ alicia GEFELICITEERD meid!!

@ eline heeel veel plezier morgen!!!!

@ meiden in onzekerheid sterkte!!
    @kwebbels. Jammer meid !!

Hier alles goed.. ongi is weer afgelopen kunnen er weer tegen aan!!
    verder alles goed meiden ?

Kiss

Deel Deze Pagina