hoi dames, wendy, wat fijn dat je kat er weer is.....knuffel m maar extra dames die de komende dagen mogen gaan testen, ik duim voor jullie hier eindelijk een streepje op de ovutest, nog lang niet even donker als de controlestreep, maar er gebeurt in ieder geval iets, dus mn ei komt in zicht, zit nu op cyclusdag 14!
Hoi meiden, Jeanet spannend, ik duim voor je... Voor mij dag 29 zonder positieve ovutest...Ze zijn niet helemaal wit, maar wel lichter dan de teststreep...Hadden jullie dat ook?? Ik twijfel soms hoe donker de streep is en of hij ev+en donker is als de teststreep. Wil iemand een foto van een positieve ovutest plaatsen zodat ik eens kan zien hoe het eruit moet zien?
Hoi Allemaal, Dames zat daar ook net aan te denken heb een test van mijn schoonzus gezien en die was net zo donker als de teststreep zoal niet donkerder. heb er helaas geen foto van maar die is inmiddels al een jaar oud . Verder las ik dat de poes ook weer terug is gelukkig maar . Verder alles goed met iedereen hier wel kaak geneest nu goed fijne avond allemaal groetjes san84
Bedankt Alicia voor je reactie. Scheelt mooi dat ik om de dag kan testen Gister heb ik nog getest, maar het teststreepje is veel lichter dan de controlestreep. Nou vraag ik me af of die stof altijd in je urine zit of alleen als je ei in aantocht is, want als dat het geval is dan zou ik dus 1 dezer dagen een dikke streep moeten krijgen. Weet iemand een antwoord hierop? Lijkt me echt vreselijk om misselijk te zijn en er alles weer uit te gooien. Hopelijk helpt dat goedje van de dokter. Nou fijne dag dames vandaag! Groetjes
@ Chantal, Jij bent er weer vroeg bij zeg Heb net een clearblue digitale test besteld nog steeds geen ongi aanwezig dus we wachten nog even af. Is het bij jullie ook wit buiten? Liefs
dat is mooi Jane!!!! ik had een duidelijke streep op mn ovu-test vanmiddag, maar nog niet even donker als de controlestreep, maar denk dat ie morgen positief is
Hey Jane, Nou niet dus, de duivels zijn onderweg hoor!! Korte cyclus deze maand! Opzich niet erg, kunnen we er weer tegen aan volgende maand! Hoplijk ben ik er voor de kerst vanaf! Succes met klussen hey!
Hoi Jeantejuh Sinds de eisprong had ik grotere borsten en die waren erg gevoelig,eigelijk wel pijnlijk te noemen. Meerdere keren deze cyclus erg draaierig geweest,maar verder eigelijk nergens last van. Geen buikpijn zoals ik ongi moest worden,het rommelde wat in mijn buik,maar dat was het. Hoe gaat het vandaag. Weet je al meer? Groetjes Alicia
Hoi hoi Ik had met de ovulatietesten elke keer maar een streepje,een teken dat de test het doet. Als er bij een tweede streepje verscheen kwam er bij mij ook binnen drie dagen een eisprong. Ik teste de twee dagen erna dan weer en dan was het tweede streepje iets donkerder. Bij de vierde keer testen werd het tweede streepje weer lichter en dat wil zeggen dat het hormoon minder word omdat hij het eitje uitgestoten heeft (of hoe zeg je dat) en er dus aan komt. Kortom;een tweede streepje betekende bij mij dat er een eisprong kwam. Hij hoeft dus niet heel donker te worden of zo. Ik hoop dat jullie het snappen Groetjes Alicia
Hallo dames. Vandaag een rotdag gehad. Werd op mijn werk gebeld dat mijn oma is overleden, dus vandaag niet bezig geweest met baby' s enz. Ik heb mijn oma ook afgelegd en heb besloten dat mochten we een meisje krijgen in de toekomst dat ik graag dat kindje naar mijn oma wil vernoemen, omdat ik een hele speciale band met mijn oma had. Jeanet spannend de ovu test. Ik heb nou al een heel aantal ovu testen gedaan, maar ik had altijd 2 streepjes. Groetjes
Gecondoleerd met je oma chantal rot voor je... Alicia, dit wilde ik wel graag horen hihi..Tot op heden heb ik nog geen knalovutest gehad...Misschien wordt hij bij mij ook niet helemaal donker. Ga de volgende ronde dan ook maar tempen.. Ik heb nu wel lichtelijk wat krampen in mijn buik en ben behoorlijk chagrijnig en verdrietig..Zou de ongi dan in aantocht zijn?? Ik snap niets meer van mijn lichaam....
Chantal, gecondoleerd met je oma. Wel mooi dat je haar hebt kunnen afleggen. Sterkte. Hier nog steeds geen ongi, en ook geen gevoel daarvan Ik heb een digitale test besteld en ga hem zondag doen denk ik
ik dacht dat de test streep bij een ovutest minstens even donker moest zijn als de controlestreep....mijn streep was wel heel duidelijk voor het eerst maar niet even donker......vanavond misschien toch maar even klussen dan
Chantal, gecondoleerd met je Oma. Ik vindt het een mooi gebaar om je kindje naar je oma te vernoemen als het een meisje wordt. Kwebbel, het zou super zijn als we straks tegelijk positief testen
@Chantal. Gecondoleerd met je oma. Knap dat je haar hebt afgelegd,is wel een goede manier om afscheid te nemen. Sterkte de komende tijd. @Suze. Ik begrijp dat je niks meer van je lichaam snapt,dat had ik ook. De symptomen die ik de eerste cyclus had,had ik de tweede cyclus ook,maar dat sterker. Dus eigelijk weet je het maar nooit @Kwebbelsnoes. Ik weet natuurlijk niet of dat bij iedereen zo is,maar zo ging het bij mij. Mijn laatste test was het lichts en nu toch zwanger,dus ook een lichte streep kan vruchtbaar betekenen Hier alles oke. Voel me goed en eigelijk nog niet helemaal beseft dat ik zwanger ben. Voel me ook nog niet zwanger,volgens mij komt dat pas na de echo. Ik ben hard aan het duimen voor meerdere zwangeren hier,dus er moet zich toch snel weer een aandienen Groetjes Alicia
Chantal, gecondoleerd met je oma en sterkte te komende tijd. Kan me voorstellen dat je hoofd even niet naar baby's staat. En een mooie gedachte dat je, als het een meisje word, het naar je oma wil vernoemen.