He meiden , het lijkt me leuk om met een groepje meiden te kletsen die net in de MMM zitten. Ik zie veel topic en groepen alleen iedereen is al een stuk veder zeg maar. Zelf loop ik al een poosje bij de gyn en zit in me 4e ronde met clomid. De eerste 3 rondes heb ik zelf moeten doen. De eerste keer clomid heb ik wel bloed moeten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Dit is wel de eerste ronde bij de FA. vrijdag 18-01 heb ik mijn eerste FM gehad , dit was CD 11. Toen had ik 1 eitje van 11.4 en nog iets kleiner. maandag 21-01 tweede FM gehad en een samenlevingstest. Mijn eitjes waren mooi gegroeid zaten op beide 17mm. Samenlevingstest was minder goed , ze konden geen zwemmers vinden. Dit was best gek van mijn vriend heeft een dochter uit een vorig relatie , en nog een overleden kindje. Woensdag 23-01 derde FM gehad en een samenlevingstest. Mijn eitjes stonden op knappe 1 van 22.5 en een van 21. De samenlevingstest was perfect en mocht zelf ook even kijken onder de microsoop heel bijzonder zie je ineens een soort kikkervisje zwemmen haha. De reden dat de samenlevingstest maandag niet goed was kon zijn omdat ik maandag nog niet optimaal vruchtbaar was en woensdag wel. Dan blijven ze wat beter leven in je vruchtbare slijm zeg maar. Mijn baarmoederslijmvlies was helemaal perfect. Nu moet ik donderdag de 31e bloed prikken om te kijken of ik dan ook daadwerkelijk een eisprong heb gehad. Ik denk wel want had woensdag/donderdag ochtend flink last van me buik. Ook denk ik van wel omdat ik bij de eerste ronde clomid ook een eisprong heb gehad. Wie schrijft er mee ?
Hey pluisje, Ik schrijf mee hoor Ben met de 1e ronde clomid, sloeg goed aan, goede eisprong gehad, en zit nu op het wachtbankje. 31 januari is mijn NOD.
Leuk leuk !! En spannend voor jou , 31e moet ik bloedprikken progoston. Dus hoop voor jou een posi test en voor mij een goede uitslag
Ik meld mij ook hier! Zit sinds januari dit jaar in de mmm. Ben juni 2012 gestopt met de pil, maar had een hele erge onregelmatige menstruatie, wisselend van 14 tot 40 dagen! Menstruaties die soms 14 dagen aanhielden. Aantal maal bij de ha geweest, Orgametril kuur gehad voor tien dagen, maar zonder resultaat! Toem vroeg de ha of ik graag naar de Gyna wilde, om me gerust te stellen. Ik haalde me natuurlijk van alles in me hoofd! Ben blij dat ze me niet langer liet doorlopen. Mijn vriend zijn zaad is getest, en was gelukkig goed! Dat is weer een opluchting, maar heb het gevoel dat mijn lichaam faalt! Bij mij heeft de Gyna het over een PCOS beeld, nog niet echt bevestigt. Ik zit nu is ronde 1, met Clomid 50. Op cd 14. Ik heb woensdag en vandaag fm gehad, maar er was niets te zien, alles in ruststand. Heeeel misschien heb ik een vroege eisprong gehad, omdat ineens de laatste twee cyclussen 21 dagen waren.. Dit is voor het eerst dat ik zelfde cyclus heb. Ik moet maandag terug komen, heb vandaag gelijk laten prikken op Progestoron.. Dus ben benieuwd! Erg spannend dat afwachten! Fijn dat we hier met elkaar ons verhaal kwijt kunnen ('ei') en ervaringen te delen! Groetjes Suus
Leuk meiden.... Naja leuk , is natuurlijk k*t dat we niet zomaar zwanger raken maar wel fijn dat we kunnen kletsen erover en hopelijk snel zwanger raken. Hier dus een eisprong gehad , nu op wachtbankje. Spannend... Heb alleen knallende koppijn dat is even minder....
Ik wil ook graag met jullie meekletsen! Nu eerste ronde clomid, vanwege lange onregelmatige cyclus.. Vrijdag 2e fm gehad, maar de eitjes waren niets gegroeid tov dag 10 nog steeds 10mm.. Nu dinsdag weer terug voor een nieuwe fm.. Waarschijnlijk volgende ronde dus over naar 100mg.. Zaad van ML is ook al getest en dat was in ieder geval super goed een hele opluchting!
Pff dat is niet fijn !! Moet je dan wachten op je menstruatie ?! Of gaan ze dit op wekken ?! Hoe waren je cyclussen voor je aan de clomid ging ? Hoop dat jullie een leuk weekend hebben ?? Even gedachtes op 0. Hier gaan we niet zo veel doen zitten lekker op bankie. Wel vanmiddag met die meid op de vijver geschaatst.
Dinsdag moet ik weer terug voor een 3e fm.. Aan de hand daarvan wordt er gekeken of ze de cyclus gaan afbreken of niet.. Aangezien ik zelf wel een eisprong heb. Als er dinsdag nog steeds niets verder is gegroeid, dan mogen ze best de cyclus afbreken, dan maar geen kans deze ronde en gauw weer verder kunnen.. Als er dan toevallig een eitje van 15/16 mm zit, dan wil ik wel wachten tot hij springt.. Maar daar ga ik niet teveel op hopen.
Wow net toch een bijna-positieve ovutest echt een hele duidelijke streep... Hmmm nu krijg ik toch weer een beetje hoop op een ei deze ronde. Maar toch verwacht ik er niet zoveel van, dan kan het in ieder geval niet tegenvallen.
Wauw!! Heb je een foto ??? En ik snap je dat je jezelf een beetje wilt beschermen. Toch vind ik het wel een goed teken en hè hoop is ook wel goed hè. Ik ga trouwens proberen dit topic naar zwanger worden clubs proberen te verhuizen denk dat er dan meer bekijks is.
Ja idd, MMM clubs Ben benieuwd naar m'n ovutest van morgen.. Had vanmiddag een foto gemaakt, maar zit nu op de iPad, dus kan m niet posten.. Vanaaf ook nog een digi cb ovutest gedaan, maar die was negatief.. Hopelijk morgen wel positief. Maar ik zou t ook niet gek vinden als hij ineens weer lichter is hoor..
Spannend !! Ik ben benieuwd zou wel heel leuk zijn Ik wacht op je foto Hihi Nou ik ga werken gelukkig tot 12.30 Morgen wel een hele dag maar maandag halve dag vind ik wel lekker Even boodschappen doen , strijken rustig aan... Vriend heeft een klussie en die is laat thuis , zeg eerlijk soms vind ik die rust wel even lekker maar zodra die terug is ben ik altijd weer blij Hihi Have à Nice day lady's
Hoi Hoi! Flora, zou super zijn als die positief is! Hoe was die vandaag? Ash; Bij je NOD.. Spannend! Merk je al iets? Pluisje; Jij op het wachtbankje?! Wanneer kun je evt testen? Spannend! Hier; Vandaag weer bij de Gyna geweest voor een derde fm, cd17. Was niets veranderd ten opzichte van afgelopen vrijdag. Progestoron was normaal. Baarmoederslijmvlies was wel wat dikker?! Misschien heb ik een vroege eisprong gehad, waardoor we heb gemist hebben bij de FM. Voor nu moet ik even afwachten, als ik over 14 dagen nog niet ongesteld ben, start ik met Provera kuur, om de menstruatie op te wekken, en daarna Clomid 100 (ronde2) Omdat ik de afgelopen twee cyclussen van 21 dagen had, hoop ik dat ik het weekend ongesteld wordt, of positief mag testen. Zo net een hartvorige aardappel tegen gekomen tussen de aardappels, misschien brengt die mij geluk! Spannende weken voor ons allemaal!
Ja op wachtbankje en die vind ik nooit zo fijn duurt zo lang Ik kan 7 februari testen maar wil gaan testen op me verjaardag 5 februari al had ik me voorgenomen te wachten maar lijkt me zo bijzonder... Mijn schoonzus gaat altijd naar zown paronomaal begaafde ik geloof normaal niet in dat soort dingen. 1.5 jaar terug had die vrouw gezegd dat het eindelijk weer goed met me vriend gaat ook omdat die nu een vrouw achter hem heeft die een stokje er voor steekt voor zijn problemen. Mijn vriend heeft een moeilijke tijd gehad en toen ik hem leerden kennen had hij een alcohol probleem. Het heeft bloed zweet en tranen gekost maar hij drinkt nu dus niet meer. Helemaal niet meer. Jullie snappen wel dat ik heel trots ben al was het toen niet makkelijk. Toen mijn schoonzus hiermee kwam was wel apart want was toen allemaal net gebeurd en hij was net gestopt met drinken. Ook zei ze dat we binnen 2 jaar een kindje zouden krijgen een jongetje. Mijn vriend is zijn zoontje verloren dat was een jongen. Met 41 weken zwangerschap. Ze moest bevallen alles was goed ze is bevallen kindje dood. Erg hoor. Nu is mijn schoonzus vrijdag geweest. Ze vertelden dat haar zoon bij ons ging slapen. Toen zei die vrouw : je broer krijgt ook op korte termijn een zoontje het duurt niet lang meer. Haha mij. Vriend geloofd er helemaal niet in en zei ik hoop dat ze 1 keer gelijkt krijgt haha Vond wel even leuk om te melden. Ik hoop voor jou dat je toch al een eisprong heb en zometeen laat weten dat je lekker zwanger bent. En ja die aardappel moet geluk brengen Hahaha. Het is inderdaad allemaal zo spannend jeetje!! Flora heb je al die foto op het net kunnen zetten ben benieuwd?! En heb je vandaag nog getest ?! Eetse allemaal x
Jaa heb nog getest vandaag, maar nu was ie weer hartstikke negatief... Dus helaas... Morgen dus maar even afwachten, maar er zal niet zoveel veranderd zijn denk ik @suus: ik hoop ook dat je dan gewoon je eitje al hebt gehad, dat zou natuurlijk beter zijn @pluisje: vervelend hè die wachtbank, hihi. Hopelijk over 2 weken een mooie test!
Meiden ik ben ZWANGER Vanmorgen 3 dagen voor NOD test gedaan en gewoon een dikke plus, gelijk een digitale gedaan en er stond: zwanger. Ik ben echt helemaal in de wolken. En ik hoop zo dat jullie echt heel snel zullen volgen!! Ik duim voor jullie, en hoop dat jullie heel snel een positieve test in handen zullen hebben!
Wouw wat een goed nieuws ash!! Gefeliciteerd!! Ik heb niet zon goed nieuws vanochtend dus bij de gyn geweest. Weer geen reactie te zien, geen eitjes. nu heb ik Provera meegekregen om m'n mensturatie op te wekken. Dit moet ik 7 dagen slikken en dan 3 tot 5 dagen later word ik dan ongi.. Pff een die gyn was me toch een eikel.. Bahbah.. Hij kreeg m'n linkereierstok niet gevonden en moest daarvoor rare fratsen uithalen. M'n baarmoeder aan de kant duwen en zat behoorlijk met die echostaaf in me te roeren. Deed echt zeer op een gegeven moment. Bij hem plan ik dus noooooit meer een afspraak! Ben blij als ik gewoon weer naar m'n eigen gyn kan. Die is tenminste wel fijn! Toen hij t recept voor Provera schreef vroeg die klotegyn aan mij hoe veel ik moest hebben?! Weet ik veel, ik ben geen gyn en heb die medicijnen ook nog nooit gehad... Dus ik hoop maar dat ie t goed heeft gedaan Ik heb nog om een belafapraak met m'n eigen gyn gevraagd. Dan kan ik de bijwerkingen en gang van zaken nog even bespreken. Dat is vrijdag tussen 11 en 1 uur. Daarna dus een afspraak bij de internist.. Dat was ook al niet goed.. schildklier werkt nu dus echt te snel, ik heb Hashimoto (trage schildklier). TSH was nu 0,03 dus weer gezakt sinds begin januari. Nu moet ik een pilletje minder gaan pakken. En over 6 weken weer bloed prikken en terugkomen. Niet echt leuk nieuws dus deze ochtend... Hopelijk gauw na de Provera ongi, want dan kunnen we weer door!
Wow Ash! Gefeliciteerd! Wat een super nieuws! Jeetje Flora was een vervelend nieuws! Kan me voorstellen dat het een rot ochtend was/is. Mijn Gyna zei gisteren, als mijn menstruatie over 14 dagen er nog niet is, moet ik ook Provera gaan slikken, maar dan 10 dagen. Hopen dat je vrijdag meer te horen krijgt van je eigen Gyna!!
Ja ik snap er dus ook nix van, waarom ik maar 7 dagen hoef.. Die gyn wist t allemaal zelf ook niet zo goed volgens mij. Dus ik ga morgen nog maar even bellen of ik niet 3 dagen extra moet slikken. Ik las dat je vaak of 5 dagen 10 mg moet slikken of 10 dagen 5 mg. Ik heb dus 7 dagen 5 mg, dus vind het maar vreemd. Wel balen dat je eerst nog 2 weken moet wachten, Suus... Ze kunnen toch aan je progesteron zien of je een eisprong hebt gehad