is provera net zoiets als duphaston? om de bloeding dus op te wekken? Mijn fert.arts zei dat ik bij de duphaston dan waarschijnlijk pas in de week nadat ik de laatste tabl. heb gehad mijn ongi kan verwachten? of is dat bij provera anders?
ik hoop voor je dat je toch zwanger mag zijn! spannend... ik ben trouwens ook altijd op tijd vrij...alleen doen ze bij mij de echos alleen in de ochtenden? waarom eignlijk weet ik ook niet... dus hopelijk kan ik de afspraken of op mn vrije dag inplannen, wat natuurlijk niet altijd kan of gelijk smorgens om 8 uur en dan maar wat later op mn werk. hoe lang duurt zo'n folikelmeting normaal gesproken?
Jeej eindelijk ongesteld geworden, op dag 7 na de provera. Dat is idd een middel om je ongi op te wekken. 22 feb moet ik naar de gyn voor de eerste fm deze ronde. Hopelijk slaat de 100mg clomid wel aan
ok fijn! begreep je vorige bericht dan verkeerd, stond dat je een dag na provera zat, waarschijnlijk was je de 5 ofzo vergeten te typen maar nu kun je eindelijk weer verder, veel succes! hoeveel rondes 50 mg heb je gehad? ik heb nu 3 tabletten duphaston gehad, voel een beetje een trekkerig gevoel in mn baarmoeder, zal er wel bij horen
Ohh ik zie het.. Er staat idd geen getal bij mn vorige berichtje hihi. Ik heb nu 1 ronde 50mg gehad, maar dat sloeg dus niet aan. En daarom is deze cyclus afgebroken. Nu dus op de 100mg. Hopelijk werkt het nu wel en maken we weer kans deze maand Duphaston is volgens mij ongeveer t zelfde als provera. Hoe veel dagen moet jij dat slikken?
Goedemorgen! Flora, wat fijn dat je nu weer verder kan! Hoop voor jullie dat 100 wel aanslaat! Hoe is het met de andere? Ik heb vanmiddag mijn 1e Fm in deze ronde! Ben erg benieuwd!
@suus: heb jij nu trouwens weer clomid 50mg gekregen? Bij jou sloeg dat toch ook niet aan? En gek eigenlijk dat je nu toch zo snel ongi bent geworden, zonder eitje of zie ik nu iets helemaal verkeerd? Ik heb ook een paar korte cyclussen zonder ei gehad, dus het kan zeker. @hier: morgen beginnen met clomid nu gaat de tijd vaak weer wat sneller. Je leeft steeds van echo naar echo en dan gaat de tijd best snel hopelijk nu wel een mooi eitje. Maar ik heb nu dus al op dag 9 sochtends vroeg een echo, dus daar verwacht ik niet zoveel van. Denk dat ik dan op dag 12 terug moet komen, hopelijk is er dan iig wel wat te zien.
Flora, ik heb toch nog een ronde 50 gehad, omdat mijn baarmoederslijm wel dikker was de vorige ronde. Mijn laatste cyclus was 25 (met clomid) en de twee rondes daarvoor 21.. Vandaag is cd 10 bij mij. Woensdag had een weer een keer licht roze afscheiding.. Eisprong? Dan is die wel heel vroeg! Nog even vanmiddag afwachten.. En je leeft idd van echo naar echo..
ik moet dit 10 dagen slikken, dus nu donderdag de laatse. en dan moet ik op cd 3 beginnen met clomid 50.
Suus, hoe was je fm? Was er al wat te zien? S1984, hopelijk snel ongi na je meds zodat jullie ook weer door kunnen Morgen moet ik beginnen met clomid
succes Flora01! hoop dat het goed aanslaat! begrijp ik het goed dat je dan op de 7e cd al een fm hebt? ik dacht dat dat altijd pas was op cd 12? Hebben jullie nog veel last van bijwerkingen vd clomid?
Nee ik heb een fm op dag 9. Het moest eigenlijk op dag 10, maar dat is op een zaterdag. Dus dat plannen ze het altijd eerder. Maar ik verwacht dat er dan nog niet zoveel te zien is hoor, ik denk dat ik dan maandag weer terug moet komen. Vorige cyclus moest ik ook steeds om de 3-4 dagen terug voor een echo. Ik heb veel last van bijwerkingen gehad. Vooral heel veel hoofdpijn en 's nachts opvliegers. Mijn gyn gaf ook aan dat de clomid het beste 's avonds voor het slapen gaan kunt slikken, omdat je dan minder last van de bijwerkingen hebt (je kunt er namelijk ook suf door worden en dat is 's nachts dus niet zo erg).
ok kijk dat is alvast een goeie tip oja tuurlijk je slikt de clomid niet op de eerste dag van je cyclus...kan bijna niet wachten om ermee te beginnen!
Helaas er was nog niets te zien bij mij! Dinsdag weer opnieuw... Ben bang dat 50 echt niet aanslaat bij mij! Had wel afgelopen twee dagen ovu tests gedaan.. Kwam een heel licht tweede steepje bij, en dat vond de Gyna erg vreemd!
Balen suus hopelijk is er vd week meer te zien. Op welke cd zat he vandaag? Waarschijnlijk nog vroeg dus t kan écht nog alle kanten op! Lichte streepjes willen helaas niet zoveel zeggen. Ik heb de ene keer best duidelijke streepjes, dan bijna niets en ineens knallen ze dan weer. Geen pijl op te trekken, maar als ie positief is dan knalt ie echt bij mij, dus kan niet missen. Lh schommelt wat in je cyclus dus die streepjes zijn niet zo gek.
Wat ontzettend balen suuuus! Ik plas met sommige ovutesten (bijv die van kruidvat) altijd streepjes...maar bij bijvoorbeeld die van zwangerenkids plas ik nooit streepjes. Snapte er ook geen bal van.... denk dat het dus aan sommige ovutesten ligt. Ben er ook mee gestopt met de ovutesten. Ik heb de clomid altijd s'ochtends geslikt omdat als ik het s'avonds slik ik niet kan slapen door de opvliegers plus ik lag er uren wakker van. Heb bij de eerste ronde zelfs 1 nacht niet geslapen....kon echt niet slapen! Zie je maar dat iedereen anders reageert op de clomid.
Ladies, ik wil graag meeschrijven. Pco, bij vriend alles goed. Momenteel dag 2 provera, straks beginnen met clomid 50. Gisteren alles verteld aan m'n bazin. Kon er niet onderuit ivm ziekenhuis afspraken. Ik zie er toch al met al erg tegenop. Bang dat het niet gaat lukken. Altijd al een onderbuikgevoel gehad dat het bij mij niet vanzelf zou gaan. En dan iedereen die zwanger raakt om je heen om nog maar niet te spreken over iedereen die aan me vraagt of het voor ons nog geen tijd is om aan kinderen te beginnen. Zucht, ze moesten eens weten. Hadden jullie specifieke clomid kenmerken?