Meiden die net in de MMM zitten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluisjee, 25 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    spannend! duim voor je!

2. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Hoi meiden,

Weer even een berichtje van mij. Ben gelukkig weer lekker thuis maar heb wel aardig wat pijn. Kon ook nog niet tegen de pleisters die ze op mijn buik hadden geplakt dus toen ik de pleisters vanochtend eraf wilde halen trok ik zo mijn huid mee! Dus weer terug naar het ziekenhuis en die hebben mijn pleisters eraf gehaald....zeer pijnlijk! Heb nu behalve een beurse buik ook en huid wat open ligt! Maar goed, mag een week niks doen dus nu maar lekker rustig aan doen. Zo'n operatie is toch best ingrijpend. Het kan trouwens goed door de clomid komen, ik heb van mezelf geen eisprong....

Gisteren kwam de gyn nog even langs en ze zei dat dat mijn baarmoeder en eileiders er goed uit zagen. Geen rare dingen dus! Ze zei dat het goed kon zijn dat ik toch zwanger kon zijn :$! Ik had gedacht omdat die cyste zo groot was dat het mijn ei was. Maar niet dus! De gyn zei dat de cyste het gele lichaam was die zo groot was gegroeid en dat hebben ze kapot geprikt. Maar omdat ze het gele lichaam nu stuk hebben gemaakt maak ik geen progesteron meer aan dus dat moet ik nu 3 weken lang 3x per dag inbrengen. (zijn bolletjes die je in je vagina moet brengen) Echt geen pretje!

Ben benieuwd of ik nu wel of niet zwanger ben, heb zelf het gevoel van niet. Heb 6 maart een afspraak met de gyn, krijg waarschijnlijk andere medicatie en word beter in de gaten gehouden omdat ik dus niet helemaal goed op de clomid reageer. Ook krijgt mijn vriend onderzoeken want de gyn wil niet dat ik voor niks aan de medicatie ga als het ook aan mijn vriend kan liggen.... ;)

3. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar kreeg je voorheen geen echo's dan?

Hier in het ziekenhuis word standaard eerst de man onderzocht. Want ze doen niks aan de vrouw als het eventueel ook aan de man kan liggen.

Beterschap!

4. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Ja kreeg netjes echo's. Had vorige week mijn laatste echo en toen was te zien dat mijn ei was gesprongen. Dus wat er mis is gegaan? In het ziekenhuis mocht ik gewoon beginnen met de clomid omdat ik zoiezo geen eisprong had. Als ik daar op reageerde dan werden de onderzoeken voor mijn vriend afgesproken. Ik was nu voor de tweede keer met de clomid bezig en niks wees erop dat het niet goed ging omdat mijn ei netjes was gesprongen. Maar goed nu word ik nog beter in de gaten gehouden.

5. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Ohja ik had trouwens twee grote eitjes op mijn linke eierstok...dus het kan zijn dat het andere eitje is door blijven groeien. Moet normaal gesproken niet kunnen omdat als er een eitje springt het hormonen uitscheid dat de groei van andere eitjes stopt.

6. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    #146 SuuuuuS, 21 feb 2013
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
    Amely, Jeetje wat heftig allemaal! Een kijkoperatie blijft altijd een operatie, dus ook best ingrijpend! Laat je goed verzorgen, en ga niet te vlug, neem ook je rust! Knuffel via hier! Beterschap!

Wel 'leuk' ook voor jullie misschien, ik schrijf nu mee bij Clubs, en dan 'meiden die in februari starten met Clomid'. Kijken jullie er maar eens. Mag ook voor diegene die al wat eerder gestart zijn met Clomid ;)

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Amely, pff wat een verhaal. Ik wens je heel veel beterschap.

8. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan het topic niet vinden..

9. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Boven aan in het menu zie je 'clubs' staan. Daar staat de topic 'wie ook begonnen met clomid 50 in februari"

10. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Gelderland
  11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    #151 Klaartje863, 22 feb 2013
    Laatst bewerkt: 22 feb 2013
    Foutje, dubbel gepost :)

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Bij de gyn was het niet goed dames...er zat een follikel van 35mm bij 27mm. Terwijl ze dus rond de 20 moeten springen..De gyn dacht dat het nog een eitje van de vorige cyclus was die dus gewoon door is blijven groeien en door de clomid van deze ronde een extra boost heeft gehad.
    Nu is het afwachten wat er met die follikel gaat gebeuren. Maandag moet ik weer terug om te kijken hoe het er dan uit ziet. De follikel kan nog springen, maar die kans is klein want dan had ie dat eerder gedaan. Ook kan hij keiner of een cyste worden.
    Ik voel t ook goed zitten en gister tijdens t klussen ook last van..Opzich kan het deze ronde dus nog goed komen, als mn eitje nog wil springen. Misschien krijg ik maandag pregnyl als hij dan nog niet is gesprongen en het dus geen cyste is.

Pfff begin er echt moedeloos van te worden en baal onwijs!! Weer afwachten en onduidelijkheid.. Hopelijk weten we maandag dan wel meer..

13. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Ooooh balen flora! Dat is echt groot, kan me voorstellen dat je die voelt zitten! Ik hoop voor je dat hij springt en geen cyste wordt! Als je pijn krijgt moet je wel gelijk aan de bel trekken hoor! Ik heb te lang gelopen met de cyste en dat ging maar net goed! Wil je natuurlijk niet bang maken :)
    Komt vast goed!! Duim voor je!

14. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje flora dat is schrikken! Net als amely zegt, als je meer pijn krijgt, trek gelijk aan de bel, en blijf er niet mee lopen!
    Hoop voor je dat die maandag alsnog is gesproken! Ik duim ook voor je!

15. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    wat jammer flora, hopelijk springt ie alsnog! en inderdaad als je veel last krijgt zou ik gewoon aan de bel trekken.

hier vandaag ongi geworden eindelijk na 119 dgn!
    maandag dus beginnen met clomid 50 spannend...

hoe is het met de rest? al nieuwe ontwikkelingen?

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @s1984: jeej ongi! Kunnen jullie weer verder, spannend!!

@hier: ik voel de follikel goed zitten, maar het doet geen pijn. Een drukkend gevoel, alsof er iets klem zit van binnen. Maar ik hou het goed in de gaten. Morgen om 11:10 uur weer terug naar de gyn. Dus ik ben benieuwd.. Ik ga er maar vast vanuit dat deze ronde ook alweer verloren is, dan valt het alleen maar mee.

17. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Jeej s1984! Eindelijk ongesteld!

@flora: Vervelend! Ik kon de cyste ook voelen, alsof er een balletje in je buik zit die bij beweging in de weg zat. Hopelijk verdwijnt ie bij jou wel netjes en niet zoals bij mij dat je geopereerd moet worden. Ik zei al tegen mijn vriend, hopelijk krijg ik nooit een keizersnede want als een kijkoperatie al zo'n hel is..... :p In ieder geval krijg je na een keizersnede er nog iets voor terug.

18. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ongesteld geworden. Dinsdag start clomid. 5 maart 1e echo als het goed is. Het kan gaan beginnen.. Spannend..

19. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    joepie...al is dit wel natuurlijk de laatste keer dat we blij zijn met onze ongi;). ik mag morgen beginnen, dus dan ook 5 of 6 maart denk ik eerste echo...spannend he!

20. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hè meiden

Jeetje wat wordt het druk hier !! Ik heb momenteel weinig tijd maar ga zeker meer proberen te posten. Ook probeer ik een beetje afstand te nemen en niet elke dag op zp. Dit omdat ik zo verdrietig wordt van alle gebeurtenissen zeg maar.

Afgelopen woensdag 20-2 had ik me eerste fm en waren 3 eitjes te zien. 2 van rond de 11 mm en 1 van 14. Vrijdag moest ik weer toen waren er (gelukkig) nog maar 2 eitjes 1 van 20 mm en 1 van 16mm
    Zag er dus goed uit baarmoederslijm ook mooi dik en dit weekend moesten we het gezellig maken dus me eisprong heb ik zaterdag of zondag ( kan ook nog maandag of dinsdag) gehad.

Omdat ik goed op clomid reageer willen ze me dit laten slikken. Mijn lijf doet het goed op 50 mg.
    Nu is het de 5de ronde en eigenlijk wilden ze maar tot ronde 6 clomid geven maar omdat ik nog steeds hele mooie eisprongen heb willen ze het me laten slikken.
    Als ik deze ronde niet zwanger ben moet ik even bellen over het hoe of wat. Waarschijnlijk 3 maanden "zelf" met clomid weer.
    Daarna terug en een baarmoeder foto of zo iets.

Het is nog even afwachten wat ze dus gaan doen. Hoop natuurlijk dat dat niet meer nodig is.

Xx

Deel Deze Pagina