hoi!! Ik ben suzanne en heb PCOS het PolyCysteus Ovarium Syndroom ik ben 20 jaar en woon is friesland ik woon 3 jaar samen met me vriend danny en onze kat frummel ik ben sinds januari 2009 gestopt met de pil. en ben sinds december bezig met mijn eerste kuur provera en clomid! nu ben ik benieuwd of er hier nog meer mensen op het forum zijn die dit met mij kunnen delen?! en wat hun ervaringen zijn!! groetjes!!
Ha Suzanne, ik heb ook PCOS en ben in november begonnen met Chlomid. Heb er dus twee kuren opzitten. Heb er op zich weinig last van, alleen soms een opgeblazen gevoel en obstipatie. En jij? Eva
hoi eva,,, nou mijn eerste ronde clomid zit erop.. heb in het beging neregns last van gehad.. maar toen kwamen de opvliegers... wooooow en ja moodswings... dan blij dan boos en overal om janken,,, zullen de hormonen wel zijn hahaha nu moet ik de 24e heen voor controlle kijken naar me eitjes,,, dus ben heel erg benieuwd,,, xxx suus
Ik ben ook een jonge mama van 21 jaartjes jong en heb ook PCOS. Ik ga deze maand beginnen met kuurtjes. Ik heb al 1 wondertje, maar door d epil heen en de PCOS. Ik ben nu alleenstaand en heb wel een sterke 2de wens voor kindje 2.