Ohja Lisette, af en toe nog een testje doen is wel een goed idee Gewoon voor m'n gevoel. Hoe ver ben jij nu precies? En heb je een foto van je test? Dat vind ik altijd leuk. Fijn dat ik niet de enige ben die zich soms zo'n zorgen maakt. Xx
Goedemorgen! Hier ook alles nog steeds goed. Vind het heel spannend maar mijn vriend en ik zijn gisteren bij Prenatal geweest en hebben zelfs al kleertjes gekocht, haha. Het is nog steeds onwerkelijk dat het voor mezelf is. heb de gedachte dat het mis kan gaan maar wel van me afgezet. Krijg er anders echt spijt van dat ik niet heb genoten van de eerste weken. Lastig, maar de kans is enorm groot dat het gewoon goed zit
Ik ga niet meer testen, dan maak ik me alleen maar zorgen. En als het mis is gegaan, blijft dat testje nog wel even positief... Nee, niet doen hoor! Maak je jezelf alleen maar gek. Je hcg schommelt ook nog heel erg
Ow...Lastig hoor allemaal. Ik wil ook echt heel graag iets kopen al voor de baby want ik heb nog helemaal niks. Maar eigenlijk wilde ik wachten tot de 1e 12 weken voorbij zijn....wat vinden jullie? @firsttime, je hebt ook wel gelijk en idd in de meeste gevallen gaat t ook gewoon goed. Wie heeft er als 1e een echo? En hoever zijn jullie precies? Ik denk 5 weken en een paar dagen maar weet t niet zeker.
ik heb wel een foto van mijn testen ja, ik zal ze eens bijvoegen. Misschien kunnen we een leuk tabelletje maken en die aanvullen wanneer nodig. ik heb 22 april mijn intake + echo. Spannend.. Vanavond trouwens ons voorlopig koopcontract tekenen, nog zoiets spannends.. We zijn straks echte huisbezitters! Maar er moet natuurlijk nog veel gebeuren.
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ 1 december - Lisette (25 jaar) Eerste kindje Afspraken 22-04 lisettevers intake + echo Dus vul deze aan als het nodig is, dan blijven we op de hoogte van elkaar!
Hallo! Mag ik aansluiten? Chantal, 26 jaar, raak in ronde 3. Helemaal happy Getest 4 dagen voor nod, ben 3,3 week Gefeliciteerd allemaal!!
als je wil kan je jezelf even op de lijst erbij plaatsen waneer je weet wanneer je bent uitgerekend en wanneer je bepaalde afspraken hebt. Dan kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden..
Hey! Ik stuur berichtjes vanaf mijn telefoon en dan kan je geen bijlages versturen he?? Voor op t lijstje: Simmy 29 jaar 1e kindje Nu ongeveer 5 weken en een paar dagen dus uitgerekend begin december of eind november 2013. Tallie leuk dat je erbij gekomen bent! En gefeliciteerd mwt je zwangerschap!
Hallo ladies, ik vind het ook wel leuk om mee te kletsen. Heb nog wel hele lichten testen. Maar vrijdag is ook pas mijn NOD. Donderdag doe ik nog een testje in de hoop die donkerder is Heb trouwens twee soorten testen gedaan om te kijken of ie niet vals posi was Ik ga proberen te genieten, heb 2mk'en gehad en 1 vmk. Hopelijk gaat het dit keer goed. Dit was trouwens mn 12de ronde, zou eigelijk volgende ronde aan de clomid gaan. Loop in het zkh voor herhaalde miskramen en om mijn cyclus in de gaten te houden. Gefeliciteerd allemaal
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ 30 november - Firsttime (26 jaar) Eerste kindje 1 december - Lisette (25 jaar) Eerste kindje Afspraken 17-04 Firsttime intake 22-04 lisettevers intake + echo
Ik weet ook wel dat het in de meeste gevallen goed gaat maar lees hier zoveel nare verhalen.. en 1 op de 10 vind ik echt nog best wel veel!
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ 30 november - Firsttime (26 jaar) Eerste kindje 1 december - Lisette (25 jaar) Eerste kindje 14 december - Tallie (26 jaar) Eerste kindje Afspraken 5-4 Intake dokter 17-04 Firsttime intake 22-04 lisettevers intake + echo
Dit lijstje bedoelen jullie? Heb mn gegevens erbij gezet Heb al last van de eerste misselijkheid blegh, zo'n lekkere brok in mn keel. Maar ach haha. Ben eigenlijk wel benieuwd wat iedereen doet etc. Zal ik zelf het voortouw nemen Ik woon samen met Mike, zijn volgende maand 8 jaar samen en wonen 7 jaar samen. Na mijn SPH studie en jaren werken in de jeugdhulpverlening ben ik na een auto ongeluk dingen gaan doen die dichter bij mijn hart liggen. Nu ben ik 30u per week gastouder en aanvullend werk ik in de bediening, twee passies gecombineerd Woon in de buurt van Breda, wie nog meer? Ben benieuwd naar jullie Fijne dag allemaal!
Oh vervelend he Tallie, misselijkheid. Ik heb er niet zo veel last van, komt af en toe met vlagen opzetten. Ik ben 29 woon een jaar samen met Guido in Utrecht en ik werk fulltime als anesthesie assistent in een groot ziekenhuis. Ben wel blij dat dit forum er is want soms voel ik me toch een beetje alleen zwanger omdat nog bijna niemand t weet. Op werk al best wel veel mensen omdat ik geen narcose meer kan geven bij röntgen en bij kleine kinderen dus dat valt op. Dan weten ze t meteen. Waren de 1e 12 weken maar voorbij. Ik hoop dat ik dan (nog) meer kan genieten!
Hallo.. Daar zijn we weer.. Na een lange dag school... toetsen gehad, en gehaald, helemaal blij ( ook al weet ik dat ik in september voor een jaar zal stoppen omdat ik eerst voor het kind wil zorgen) Wie ben ik... Ik ben 25 jaar, woon in breda en woon daar samen met mijn vriend. Zijn pas 2 jaar samen en wonen nu een jaar samen. Het is dus kort, maar het voelt goed. Ik moet me dan ook vaak tegen verantwoorden. (vind ik) ook al hebben andere daar weinig mee te maken, toch? Mijn vriend werkt als ass professor op de Tu delft. Ik werk als leerling verpeegkundige in het Amphia ziekenhuis. En inderdaad Simmy, waren de 12 weken al maar voorbij inderdaad, dna kan het echte genieten gaan beginnne. Ik moet morgen naar de dokter. Waarom weet ik nog niet. maar ze heeft een afspraak met me gemaakt hahaah we gaan het morgen zien. Hoe ver ben jij eigenlijk Simmy?
Hee dames, Ik kan mezelf niet op de lijst zetten, maar intake 24 april en eerste echo 13 mei bij 11 weken dus. Duurt allemaal erg lang vind ik! Ik kan nog even geen info over mezelf zetten ivm mogelijke bekenden hier. Maar ik ben 26 jaar en ben nu ruim 2.5 jaar samen met mn vriend en we wonen sinds 1.5 jaar samen. Sinds kort samen een koopwoning, dus helemaal leuk! Xxx Lijntje86
Ik dacht, misschien is het leuk als we allemaal een startfoto hebben. Kijken hoe je buik begint, en hoe je buik ontwikkeld. Is dat wat? Ik zal beginnen!
Hey Lisette. Leuk idee. Ga morgen foto maken. Leuk ll verpleegkunde. Heb ook verpleegkunde gedaan en daarna de anesthesie. Ben nu 5 weken en een paar dagen denk ik, maar kan ook iets anders zijn. Haha. Ben iig 11 februari gestopt met de pil. Ohja zal ook nog even een foto van m'n testje uploaden als t lukt. Xx