Meiden Die Net Zwanger Zijn Van De 1e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Simmy, 30 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Owja Lisette, gefeliciteerd met t halen van je toetsen! :)

2. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Ik zou nog een foto van mn test laten zien.
    Dit is een test van afgelopen weekend.
    Wel een beetje vage foto misschien. Ik ben niet zo'n goede fotograaf en mn telefoon ook niet...haha

Bijgevoegde bestanden:

3. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das n duidelijke test :)

Heb hier n foto voor mn test.....Vanaf nu gaan we het wekelijks bijhouden

Fijne dag allemaal!

Bijgevoegde bestanden:

4. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Mooie test Simmie.. Dat is een hele duidelijke!

En Tallie, dat is een mooi beginnersbuik! Die piercing gaat er wel uit moeten :D

Hoe gaat het vandaag met iedereen?

5. Anita1987

Anita1987 Lid

4 apr 2013
    9
    0
    0
    Hoi meiden,

Gefeliciteerd allen :)
    Ik ben eind nov uitgerekend.

6. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    He, hallo! Anita! Gefeliciteerd!! Genieten?!
    Of heb je heel erg veel klachten?
    Blijf je hier gezellig mee kletsen?

7. Anita1987

Anita1987 Lid

4 apr 2013
    9
    0
    0
    #47 Anita1987, 4 apr 2013
    Laatst bewerkt: 4 apr 2013
    Haaj,

Ja graag meekletsen!

Tot nu toe gaat het erg goed.
    Wil zelfs soms misselijk zijn, omdat ik dan echt merk dat er iets in mijn buik zit ;)
    Het voelt nog zo onwerkelijk. Geloof het bijna niet:)
    Maar af en toe pijn in mijn borsten en sommige geurtjes erg sterk vinden geeft ook wel wat aan:D

Net vandaag begonnen met moeders voor moeders.
    Gaan jullie je ook aanmelden?

8. Anita1987

Anita1987 Lid

4 apr 2013
    9
    0
    0
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥

28 nov
    - Anita (25jr) eerste kindje

30 november
    - Firsttime (26 jaar) Eerste kindje

1 december
    - Lisette (25 jaar) Eerste kindje

14 december
    - Tallie (26 jaar) Eerste kindje

Afspraken
    5-4 tallie Intake dokter
    17-04 Firsttime intake
    22-04 lisettevers intake + echo
    24apr Anita echo

9. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥

28 nov
    - Anita (25jr)

30 november
    - Firsttime (26 jaar)
    - lisettevers (25)

14 december
    - Tallie (26 jaar)

Afspraken
    5-4 tallie Intake dokter
    17-04 Firsttime intake
    22-04 lisettevers intake + echo
    24apr Anita echo

Ik heb mijn datum naar voren gezet, ze denken nu dat ik 30 nov uitgerekend ben (gezien mijn cyclus.)

Fijn anita dat je zo weinig kwaaltjes heb. Ik heb er gelukkig ok niet echt veel.
    Vandaag op controle geweest bij de huisarts, en mijn Hb bleek aan de lage kant, volgende controle nog eens kijken en als het dan nog steeds laag is, dan krijg ik hier tabletten voor.

Moeders voor moeders ga ik me niet inschrijven (sorry!) ik heb het de komende tijd echt veel te druk.
    Verhuizen, oppassen bij mijn vader op mijn 2 jongste broertjes (2 weken) ze zijn 1,5 en 7. en dan ook nog eens op een nieuwe afdeling beginnen binnen het ziekenhuis. Dus op dit moment voor mij niet echt de meest handige periode. Ik ben veel van huis, helaas. Anders mooi idee geweest..

Hebben jullie het al verteld aan familie/vrienden anita?

Liefs

10. Anita1987

Anita1987 Lid

4 apr 2013
    9
    0
    0
    Het lijkt me ook wel een gedoe mvm.. maar we zien wel.
    Anders stop ik er weer mee.

Ouders en broer en zussen en onze buren (vrienden) weten het.
    Ouders hadden we een speen en sokjes met I love opa/oma.
    Voor beide ouders is het ook het eerste kleinkind.
    Ze waren heel blij. Echt leuk om zulke reacties te krijgen.
    Ik kan ook niet wachten om het aan de rest re vertellen.
    Daarmee willen we wel wachten tot iets van 12 weken.

11. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Hey Meiden! En Anita, leuk dat je erbij bent!
    Lisette heeft jou huisarts je zelf gebeld? Mijn ha zei je kan de verloskundige bellen en thats it.
    Oh ik ben zo moe! Een hele dag staan op werk en ontzettend druk. Ik viel meteen op de bank in slaap. Zijn jullie ook zo moe? Over een week krijgen we de sleutel van t nieuwe huis, dan heb ik eindelijk vakantie!
    Tallie, mooi strak buikje ;)

12. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Mijn huisarts vind het altijd fijn om de persoon in kwestie zelf ook even te zien. Heb een hele betrokken huisarts.
    Ik ging weg en ze zei ook : "ga maar lekker verder broeden". Erg grappig.
    Ze wilde gewoon mijn bloeddruk meten, en mijn gewicht weten. That's it.
    Dus het valt allemaal wel mee. En kreeg een brief mee voor de verloskundige. Waar ze een foutje in maakte.

"hierbij verwijs ik patient ..... door vanwege haar eerste zwangerschap, ze is verder goed gezoend.
    :D Ik kwam niet meer bij toen ik het las... Wist niet dat je tegenwoordig van zoenen ook al zwanger werd!

Fijne dag.

13. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    @ Lisette, wel fijn dat je ha zo betrokken is.
    En t foutje in de brief was leuk :)

Hoe gaat t met jullie vandaag?
    Gisteravond was ik opeens helemaal niet meer zo blij. Ik maakte me opeens heel veel zorgen over alles en ik was heel verdrietig. Ik snap niet hoe dat kan. Blijkbaar heb ik moodswings, maar dat ben ik helemaal niet gewend vanmezelf.
    Ik was opeens doodsbang dat er iets mis was met de baby of dat ik helemaal niet (meer) zwanger was... :(
    Kan niet wachten op de echo! Nog 9 dagen.
    Vandaag gaan we naar de meubelboulevard voor t nieuwe huis. Ik probeer de babyspulletjes nog even gewoon voorbij te lopen...
    Xx

14. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Goede morgen!

Vervelend Simmy om je zo te voelen. Ik ken het wel hoor... Ik durf ook nog niet zo goed vooruit te kijken.
    En wat nou als de eerste echo niet goed is.
    Zoveel onzekerheid. Maar denk dat je dat houdt tot minimaal 12 weken. Of iig de eerste echo.. Dan is er zoveel meer duidelijk. Gelukkig.

Naar de woningboulevard. Leuk! Wij moeten binnenkort ook! Ook wij hebben een nieuwe woning waar we in juni inkunnen! Een nieuwe keuken is al uitgezocht.. En we hebben hier al een hele hoop omdat we hier net een jaar wonen (maar ja, maar 1 slaapkamer en geen buiten.)
    Waar gaan jullie allemaal voor op pad?

Wij gaan vanmiddag naar vrienden toe. Zij is toevallig net zo lang zwanger als ik en weet dit nog niet.
    Dus 2 knuffeltjes gekocht. Zeg tegen haar dat ze er 1 mag open maken en dat de andere voor mij is. Kijken of het kwartje valt ;)

Fijne dag, en probeer toch een beetje te genieten!

Liefs

15. Anita1987

Anita1987 Lid

4 apr 2013
    9
    0
    0
    GM meiden,

@Lisette: Ik wist idd ook niet dat je van zoenen zwanger werd whahaha.
    Ik heb de ha eigenlijk helemaal niet gebeld.
    @Simmy: Vervelend, ik denk dat we allemaal wel onzeker zijn sowieso tot de echo. Wat die stomme hormonen allemaal met je doen! ;)

Ik voelde me gisteren en vandaag voor het eerst misselijk. Bleh wat vervelend!
    Wat ik gelezen had op internet over mvm dat die flessen zo stinken... ooh jee het is echt zoooo vies! Ik probeer zo laag mogelijk te blijven als ik het in de fles schenk. Af en toe mag manlief het voor me doen :p
    Op het moment zijn wij de zolder aan het verbouwen. Wij hebben twee jaar geleden een huis gekocht en deze helemaal verbouwd. Voor de zolder toen geen puf en centjes meer :) Nu weer al die troep in huis...
    Veel mensen vragen nu ook als ik vertel dat we de zolder aan het verbouwen zijn: ooh zwanger of gezinsuitbreiding oid. Haha keihard liegen ;)

16. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    He Anita,

hoe voel je je inmiddels? Al wat beter?
    Ik heb me gister ook aangemeld voor moeders voor moeders, Ik ben benieuwd.

En de zolder verbouwen als je zwanger bent en dan kei hard moeten liegen! Dat wordt nog wat!

Het is overigens erg rustig hier!
    Hopelijk zijn er nog meiden die zich hier aan willen melden.

Wanneer hebben jullie de eerste echo? Of heb ik hier overheen gelezen?

17. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    @ Lisette, ik heb me ook aangemeld voor MvM. Ben benieuwd. Gister heb ik de hele dag op bed gelegen. Was zo misselijk dat ik me nauwelijks durfde te bewegen...
    Verder ben ik aan t aftellen, de 15e eindelijk echo! Kan jij nog een beetje wachten? Ik vind t nogsteeds zo spannend, hoop zo dat alles goed is en we volgende week een hartje zien kloppen! Hier op t forum lees je zulke horrorverhalen! Ik moet t ook gewoon niet meer lezen maar ik blijf t doen...haha
    Zaterdag meubelboulevard een nieuwe vloer uitgezocht en verf gehaald. Zaterdag krijgen we de sleutel! Leuk!

Anita, ben je nog misselijk of gaat t weer? Ben je aan t werk?

XxX

18. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Hier gaat het eigenlijk wel oke. Af en toe bruine afscheiding, moe en een zwaar gevoel op mijn maag. Ben wel super onzeker! Volgende week intake en daarna afspraak maken voor de echo. Ben echt doodongerust en bang dat er iets mis is. Vind het ook wel jammer dat ze alleen vroege echo's doen bij 'medische' gevallen. Loop je misschien 10 weken met het idee dat je moeder wordt terwijl het misschien bij week 6 al fout is gegaan. Maar ja, nu komt mijn negatieve kant weer naar boven. Inderdaad die moodswings... Ben erg negatief de laatste twee dagen, terwijl ik daarvoor op een wolk zat en zelfs kleertjes heb gekocht.

19. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Firsttime ik heb precies hetzelfde. Was zo dom om vanochtend nog eens een testje te doen en de streep was wat lichter van kleur dan vorige week....Zou t nu mis zijn?? Owww maak me zo'n zorgen! Pfff maar, ik probeer maar te denken, als t echt mis was wisten we t wel! Erge buikpijn en rood bloedverlies toch? Maandag echo. Als t dan goed is kan ik hopelijk een beetje genieten. Gelukkig maken we hier allemaal hetzelfde mee! Xx

20. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    De streep lichter hoeft niet eens iets te betekenen. Je hcg schommelt enorm de komende weken. En dat is precies de reden dat ik niet steeds ga testen. Heb twee weken geleden op zaterdag getest om te zien of ik zwanger was en zondag de CB digital gedaan voor de tijdsaanduiding. En that's it!

Wat goed dat je maandag al voor een echo mag. Hoop dat ik ook snel mijn afspraak heb. Of dat ik stiekem tijdens de intake even mag kijken, maar daar ga ik maar niet vanuit.

Deel Deze Pagina