Dankje Firsttime! Dat had ik echt even nodig! Heb alleen maar zo vroeg al een echo omdat ik eigenlijk niet precies weet hoe ver ik ben. Heb namelijk na pil geen eigen menstruatie gehad. Hoop ook echt dat je toch gauw voor echo mag. Als je t nou heel lief vraagt bij de intake? XxX
Ja, ik heb helaas de domme fout gemaakt door gewoon te zeggen door de telefoon dat ik wist hoe lang ik zwanger was haha. Eigenlijk moet je gewoon doen alsof je het niet weet om die vroege echo te krijgen. Raar eigenlijk haha. Ik ga het inderdaad wel vragen. Wie weet. Maar ga er maar niet vanuit
Inderdaad, je HCG schommelt nog heel erg, en zolang er een streepje staat ben je nog steeds zwanger! Dus de konende 7,5 maand ben jij lekker zwanger! Ik heb morgen een intake met Moeders voor moeders. Ben benieuwd. ook zij doen een zwangerschapstest, en dat is toch al weer 2 weken geleden.. Dus toch wel even weer die bevestiging Jullie hebben trouwens wel vroeg de echo.. Ik ben gister mijn 7e week ingegaan. en heb de echo over 12 dagen.. Die dagen lijken echt vooruit te kruipen. Ik ben zelf echt doodop.. Heel erg moe. Vanochtend ook echt heel erg misselijk, dit is iets bijgetrokken. Maar de vermoeidheid nekt me echt! Ik moet er echt aan toe gaan geven.. Nu lekker vroeg naar bed.
Vandaag komt moeders voor moeders langs voor een intake. Ik ben benieuwd. .Net het laatste restje appelmoes uit een potje gespoeld en daar in geplast... Lekker man... Fijne dag.
Ik lees alleen maar over vroege echo's haha. Zo niet leuk! Ik wil ook! Over precies een week mijn intake en dan héél snel een afspraak voor de echo proberen te maken
jaaa! Inderdaad.. Het is altijd fijn om te zien of alles goed is! Die echo vind ik toch wel belangrijk. Net is moeders voor moeders langsgeweest, een hele mooie test erbij gekregen.. En een cadeautje, een hele zachte wikkeldeken voor de baby. Echt schattig. Hoe gaath et vandaag bij jullie?
Ow dat is leuk! Ik had eigenlijk gister intake voor MvM maar moest werken. Nu heb ik m maandag net zoals de echo dus maandag wordt een spannende dag! Hoe voelen jullie je? Hebben jullie ook last van krampjes onderin je buik? En gevoelige borsten, maar die waren vorige week pijnlijker geloof ik
Haaj meiden, Ik voel me weer een stuk beter vandaag. Ben echt 4 dagen lang misselijk geweest. Bah. Het helpt enorm om steeds wat te eten. Zodra ik trek kreeg werd ik ook misselijk. Verder ben ik ook heel erg moe. Soms echt ff uit werktijd ff slapen... ooh erg! Ik ben ook net als jullie best wel onzeker. Ik moet nog twee weken wachten op de echo. Hoop zo dat alles goed zit en ben ook erg benieuwd hoe lang ik nou precies zwanger ben. Ik had hele wisselende cyclussen van 30 dagen tot 45 dagen. Dus ik kan bij de echo max 11 weken zwanger zijn, maar de verloskundige ging uit van 9 weken. Dus twee weken latere eisprong. De cadeautjes van MvM vond ik ook erg leuk! Mijn eerste babyding in huis Ik durf verder nog niets te kopen hoor haha. Ik heb maandag mijn eerste lading urine weggebracht. In mijn woonplaats komen ze het niet thuis ophalen. Ik heb 4 testen gedaan het eerste weekend dat ik een positieve test had (mijn moeder lachte me al helemaal uit ) Ik geloofde het gewoon niet hoor . Verder 1 digitale gedaan en de test van MvM.
Hallo meiden. Hoe is t met jullie? Het is zo stil hier Vandaag eerst intake MvM en vanmiddag 1e echo! Hoop dat er iets te zien is! Verder de sleutel van t nieuwe huis gekregen. Ik heb vakantie dus druk aan t klussen. Verder weinig ladt van kwaaltjes behalve pijnlijke borsten. X
Oeehh, simmy. jij krijgt het nog druk! MvM is zo gebeurt, die zijn binnen 20 min weer weg, en je krijgt er nog een leuk cadeau bij ook! Ik doe het nu een week, en moet zeggen dat ik het wel raar vind om die flessen op straat te zetten Haha, dan weet iedereen meteen dat je zwanger bent.. hahaah.. En de eerste echo! Ik ben echt zwaar jaloers! Ik moet nog precies een week wachten! Als het goed nieuws is, deel je de echo hier dna?? Lijkt me leuk om te zien wat je dan ziet! Het is hier inderdaad stil! Ik ben een weekendje weg geweest, een weekendje veluwe.. Phoe, ik waande me echt op vakantie. Heerlijk weer gehad, lekker gefietst en een dagje nar de sauna geweest! Echt genoten! Nu is de nieuwe week weer aangebroken en is het tijd om weer hard aan het werk te gaan! Nog 2 weken en dan heb ik ook vakantie. Ook hier weinig kwaaltjes op zere borsten na.. Af en toe een vlaag misselijkheid.. Geniet van de eerste echo! Liefs
Leuk! Weekendje weg. Hoe zag jou MvM test er uit? Heb je een foto? en natuurlijk deel ik goed echo nieuws! Xx
Succes Simmy! Hoop dat alles goed is. Maar zal best Hier werd ik gisteren opeens misselijk. Vriend moest auto ook aan de kant zetten zodat ik de bosjes in kon rennen en kon overgeven. Vandaag voel ik me ook niet top. Lig met laptop op bed omdat ik zo verschrikkelijk moe ben en last van mijn maag heb.
Firsttime, dat is echt vervelend...Zo erg heb ik t nog niet gehad..Hoe ver ben je nu precies? Ow wauw, heb net t hartje zien kloppen op de echo. Zo leuk!! Ben nu ongeveer 7 weken.
@simmy, wow!!!!!!! Geweldig, een kloppend hartje! Echt zo gaaf lijkt me dat! Ik moet nog even een weekje wachten! maar het is er maar wel gewoon 1?? Heb je een echo die je online kan zetten? ja, ik heb een foto. staat al online, dus als het goed is kan je hem zien bij mijn peroonlijke pagina, tenminste, dat geloofi k.. @anita, vervelend dat je zo opeens zo mmisselijk werd. Hopelijk de eerste en laatste keer. Lekker op bed is ook wel eens lekker. (helaas wel omdat je je niet lekker voelt) ik heb weer een hele dag erop zitten! Wat lijken die dagen ineens lang zeg! Hoop dat ik mijn energie snel weer terug krijg!
zo, dat was weer een lange dag! Blij dat ik hem weer gehad heb! Nog 3 hele lange dagen en dan is het weer weekend. Kan niet wachten. Jullie nog plannen dit weekend?