Ik had deze topic ook geopend bij mama's maar niemand had gereageerd.. dus probeer ik het ook hier! Net iets anders als bewust voor 1 kindje kiezen.. Maar dit is voor mensen die het nog niet zeker weten, omdat ze bv. een zware zwangerschap hebt gehad, of een zware bevalling.. of een andere reden hebben! Hoop dat er nou wel iemand is!
hoi ik twijgel ook over een tweede kindje, ben bijna 10 maanden geleden en na 6 maanden had ik een postnatale depressie, ben er gelukkig nu aan het uitkomen, maar pff wat is dat niet leuk en zwaar! vandaar mijn twijfel.
hier ook twijfel twijfel maar ik ga er gewoon voor. net als Elsie ook een pnd gehad bij Jill en vandaar mijn twijfel. maar goed, ik heb de stap dus wel genomen op voorwaarde dat ik na mijn bevalling zowiezo uit voorzorg aan de ad ga. wil die hel niet nog een keertje meemaken. (misschien omdat ik nog steeds er tegen op zie dat ik inmiddels in ronde 6 zit en bij Jill was het in ronde 1 al raak...) @fairytale, waarom twijfel jij? ik zie dat je kleintje 'pas' 4 maanden is, misschien denk je er over een jaar anders over?
Jeej reacties haha! Ik twijfel omdat mijn zoontje 8wk te vroeg is geboren.. En ik erg ziek ben geweest in de zwangerschap. En alles bij elkaar.. zwanger zijn, bevalling en het heen en weer gaan naar ziekenhuis wil en kan ik denk ik gewoon niet meer aan. Ik ben bang dat ik weer te vroeg zal bevallen, en helaas kan ik dat niet van te voren zien. Maar zelfs nu als ik tegen mensen zeg, dat het bij 1 blijft, zeggen ze oh daar denk je volgend jaar wel anders over. Dat soort dingen.. Maar jullie dus een pnd gehad, dat lijkt me ook erg zwaar.
@fairytale dat is ook zwaar, echt niet leuk! gelukkig gaat het nu steeds beter, maar er zijn ook momenten waarop ik vreselijk baal! ben vandaag al de hele dag best wel moe en kan dan weinig en dat vind ik niet leuk!