Het is trouwens wel heel grappig als ik mijn microfoon gebruik en ze erachter komen dat ik geen jongen ben. Aan het eind van mijn eerste zwangerschap veel gespeeld. 5 tegen 5 en vaak scoor ik het beste. Kon het dan niet laten om even toe te voegen dat ze ingemaakt waren door een zwangere vrouw XD vooral niet als ze allemaal zo stoer hebben gedaan.
haha Hier veel unreal gespeeld vroeeeguh.. nu de minder volwassen spellen mario, sims, kirby met zoon. En ook nog wel burnout, doe ik de crasches en man de races.
Verslaafd geweest aan Unreal Tournament! Tot lanparty's, clans en sponsoren aan toe 😂 Nu af en toe voor de ontspanning gezellige spelletjes op de tablet
Ik vind gamen ook leuk! Zelf vind ik games als sims en rollercoaster erg leuk Maar ook Mario kart etcetera. Speel ook graag met het gezin familie partygames op wij u of x box ... En de 3ds speel ik ook wel mee..
Haha leuk dit zo! Ik zit zelf ik een clan die mijn vriend heeft opgericht en heeft er zelf ook een hele site van gemaakt waarop mensen game gear kunnen kopen. Dit is de site TrueCompany Helaas is hij nog tot 20 augustus 'under construction' dus nog niet alles is erop te zien. Voor degene die op de ps4 gamen en het leuk vinden om mij toe te voegen, stuur me maar een berichtje 😊.
Jaaa Altijd veel gegamed. Nu speel ik veel mijn mijn partner samen die een gamer is. Momenteel spelen we Overwatch en zijn we net weer aan WoW gestart ivm bijna Legion. Voor de rest veel mmo's uitgeprobeerd. En los rpgs spelen, grote fan van de Divinity serie. Zelfs gebacked op kickstarter voor Divinity Original Sin en straks ook de volgende game die ze aan het maken zijn Wel pc games dus ben niet zo van de consoles hoewel we ze wel hebben staan.
Ik game ook heel graag, maar dan alleen op mijn telefoon of tablet (Android). Speel graag simulatiegames als Township (momenteel even gestopt), Simpsons Tapped Out, Farmdale (net mee begonnen). Check ook dagelijks de Playstore of er nog nieuwe leuke games binnen zijn gekomen. Was ook net begonnen met Mobbles, maar er vandaag maar weer afgegooid. Had 6 beestjes die ik constant bijna moet verzorgen (want anders schijnen ze dood te gaan). Daar heb ik geen tijd voor, want ik moet ook werken. Ik kreeg steeds meldingen terwijl ik op mijn werk was dat ik die beestjes moest verzorgen. Ja doei, dat begon me dus te irriteren. Pokemon Go heb ik ook op mijn telefoon, maar ik ga niet vechten in Gyms. Gebruik het alleen om flinke wandelingen te maken en dan te hopen dat mijn eieren uitkomen. LOL! Onze kids mogen ook gerust even gamen. Ze hebben allebei een tweedehands Nintendo DS en zijn gek op Mario Kart. Een Wii hebben wij hier (nog) niet en ook geen Playstation.
Ja is geen enkel probleem! Het zijn in principe games opzich. Achterliggende verhalen en onderliggende spanningen gebaseerd op het overkoepelende van de werelden pik je snel op en er zijn heel veel boeken te vinden waarin je dingen kan lezen in de game. Ik ben begonnen bij Oblivion in de reeks en dat was geen enkel probleem. Heb je een ps4 of xbox one? Dan komt de game in oktober uit als remake met alle dlc erbij, mooie kans!
Dankjewel voor de uitleg! Ik heb geen van beide en wil die ook niet aanschaffen. Ben meer een pc gamer dus dat zou dan op de laptop worden.
Dan kan je prima al een volledige editie vinden, met alle dlc enzo er al bij. Kijk wel goed naar de systeemeisen, Skyrim vraagt best wat volgens mij!