Wie rekent er even met me mee

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mammatje89, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Meiden even een vraagje

Ik heb van 2 tot 5 feb ovutesten bij gehouden. (ik zat midden ergens in een cyclus waarvan ik niet weet hoelang die is)

Naar mijn idee zat daar wel een positieve test tussen.

Stel dat tussen 2 en 5 feb mn ei is geweest (ik had 5 feb wel een beetje steken in me onderbuik maar ik voel me ei nooit dus weet niet of dat het geweest kan zijn)

En, ik heb 14 en 15 feb 2 dagen bloedverlies gehad. Minimaal, want ik had geen maandverbandje nodig en het was meer bruin en roze. (ik dacht zelf mn menstruatie)

Maar als je dit allemaal bij elkaar telt, kan het dan ook zijn dat ik een innestelingsbloeding heb gehad, en nu mischiein zwanger kan zijn??

Kan ook gewoon dat dat niet zo is hoor, maar ik ben niet zo goed in dit, dus mischien weten jullie of het zo kan zijn.

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hi,
    Ja dat zou kunnen!
    Innesteling kan 4-12 dagen na ovulatie. Zodoende wanneer 5 febr. jouw ovulatie is geweest kan de innesteling prima op 14 of 15 febr. vallen.

Spannend!

3. karine26

karine26 Actief lid

7 jan 2009
    283
    1
    0
    onderwijzeres
    Bergen
    Kan idd zeker innesteling zijn, men rekent de innesteling altijd 5 dagen, maar het gebeurt vaak dat de innesteling pas later gebeurt of dat het pas later wat bloedt... Had ik ook bij mijn eerste zwangerschap....kan dus perfect:D

4. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ik heb nu soms aleen nog wat bruinig met afvegen.
    Ik voel me wel heel raar. Heb een beetje last van me borsten, en raar in me hoofd, vaker plassen, soms buikpijn.

Had al een sensitest dipstick gedaan, en ik denk een vaag lijntje te zien, maar kan ook omdat ik het wil dat ik denk adt ik hem zie.

Heb ook echt warmte aanvallen nu pff krijg het soms helemaal warm.

Wanneer zou k dan ongeveer kunnen testen?

5. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ik had trouwens rond 31 januari heel erg last van witte afscheiding. 3 dagen echt erg. Soms voelde ik gewoon nattigheid tussen mn benen en was dat die afscheiding, daarna dus van 2 tot 6 feb ovutesten, en 1 vond k wel positief. ze waren wel donker, die testen staan nog in een ander topic. En nu dan dat 2 daagse "bloed,roze,bruin verlies"

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Over 2 dagen weer testen...je hcg verdubbeld om de dag...dus als er nu al een heel dun tuurstreepje te zien dan moet deze over 2 dagen duidelijker zijn...
    Ik had 1 feb een posi ovu stick en ben nu ongi met een cyclus van 32 dagen dus je zou volgens mij gewoon al kunnen testen.
    Succes!! En ik hoop dat je zwanger bent!:D

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    als dat zou is emn je hebt 2 febr je ei gehad, dan kun je nu testen, 14 dagen na je ei. Is je ei later geweest, tel je daar 14 dagen bij op...

8. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Had vanmorgen een testje gedaan maar daar zie je echt zo een in de verte tuurstreep. Ik ga nu dus zondag weer een testje doen, dan moet die beter zijn, en anders dan weet ik het ook niet meer.

Deel Deze Pagina