Meiden die pas in het ziekenhuis lopen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loutjelou, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

hm, dat is niet zo mooi van die mexicaanse griepprik. Ik heb ook een oproep gehad voor de 3 prikken. Ik heb op 22 oktober de gewone, die neem ik dus wel. Over de andere nog maar ff nadenken. hm lastig

Manlief hier was niet blij met het vooruitzicht van een bloedtest. Hij schijt nu al in zijn broek. Hopelijk vinden ze het eerst niet nodig. Ik wordt namelijk maar niet ongi, dus lijkt me dat het probleem echt bij mij is. Manlief snapt ook niet zo goed waarom hij nu perse ook moet worden onderzocht, hij heeft het niet zo op onderzoeken en doktoren enzo. Heeft vroeger in het ziekenhuis gelegen en nogal wat verkeerd gegaan, dus heeft er echt een bloedjehekel aan gekregen.

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    tja, stel dat ze jou helemaal doorlichten en je gaan helpen met pillen/ injecties ofzo zodat het bij jou goed komt en je helemaal functioneert, en dat het dan nog niet lukt omdat dan blijkt dat het bij hem ook niet goed zit...
    kunnen ze beter nu achter komen dan aan het einde van de rit, toch?

3. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Tja mijn hubbie is nogal overtuigd van zijn eigen mannelijkheid... dus....
    Hij gaat ook wel mee hoor, dat is het probleem niet, en hij zal zich ook wel laten onderzoeken enzo, maar hij vindt het diep in zijn hart eigenlijk maar dikke onzin.

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    denk dat ie juist heeeeeel diep van binnen ook wel een beetje onzeker is, dat het misschien ook wel aan hem kan liggen

5. bereke

bereke Niet meer actief

Hallo meiden,

Heb in het ziekenhuis gelegen (blinde darm) en modem was kapot maar kan sinds deze namiddag eindelijk terug op internet. Had al wat afkickverschijnselen ;) ...

Bijlezen is onmogelijk dus ik ga gewoon van hier terug proberen in te pikken!

Niks nieuws te melden. Moeten woensdag naar de 2 ziekenhuizen dus ben benieuwd wat daar gaat gezegd worden allemaal. Heb trouwens deze keer een cyclus gehad van 29 dagen maar is waarschijnlijk door narcose geweest.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bereke sterkte hoe gaat het nu met je dan?

knuf van mij

7. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je wel marnat! Het gaat maar heb nog wel pijn! Hopelijk wordt dit elke dag weer wat minder en ben ik er vlug helemaal vanaf.

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Beterschap Bereke.

Zo vanmiddag de gewone griepprik gehad.
    En had vragen over de mexicaanse, maar die moet ik van de assistent maar van de week stellen tijdens het telefonische spreekuur.
    Maar leek net of ze het vreemd vond dat ik vragen had, want ze dacht dat ik geen oproep had gehad en daar naar vroeg.

Wat doet die prik trouwens gemeen pijn zeg, de naald niet, maar het inspuiten, grrrrrrrrrrrr. Moest echt even op mijn tanden bijten.

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ bereke, fijn dat je er weer bent meid. Hopelijk knap je gauw op!
    @BEG wat vreemd dat je die vragen niet meteen mocht stellen.... nou jah dan van de week maar. Dus het was een pijnlijke prik... das niet fijn, maar je bent er weer vanaf!

Liefs

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ondertussen zakt mijn spijkerbroek van mijn kont af hahaha. Ik kan hem zo uittrekken zonder knoop of rits los te maken!!! Heerlijk gevoel is dat.

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dat wordt dus tijd voor een nieuwe broek, je wil niet dat je broek van je kont zakt als je op straat loopt ;)

12. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden hier terug van een weekendje limburg...heerlijk ontspannen maar nu slaat de stress weer toe voor uitslagen van morgen. Hoorde gister dat bij een vriendinnetje van mij al haar embryootjes (de ontdooide cryo's van haar ivf bedoel ik dan) dood waren door een bacterie. Zo onwijs sneu. 7 stuks maar liefst...pfffffff....dag ivf poging zo erg. Alsof het niet al erg genoeg is dat t op zo'n manier moet gebeurt je ook nog eens zoiets.

@bereke: hoest nu met je meis. Doe goed rustig aan he.

13. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Lijst

Bekijk bijlage 21231

NOD

03-10 - Emma 79 - ronde 19, 1e kind
    13-10 - bereke - ronde 8, 1e kind
    21-10 - Nonja - ronde 13, 1e kind
    23-10 - Marnat
    26-10 - Wilma26 - ronde 3, 2e kind
    30-10 - Charmedknorrie - ronde 16 - 1e kind

Afspraken

okt - Norwegian-sky - samenlevingstest
    okt - Marnat - uitslag onderzoeken

13-10 - Charmedknorrie - uitslagen onderzoeken en bespreken behandelplan
    14-10 - Bereke -
    2 afspraken (bij 2 verschillende zh/ fertiliteitsartsen) waarvan bij 1 uitslagen onderzoeken
    16-10 - Nonja - Uitslag onderzoeken
    20-10 - Saz667 - uitslagen onderzoeken, 1e afspraak FA

nov - blackeyedgirl - wachten op ongi, voor afspraak hsg

02-11 - marnat - uitslagen onderzoeken
    18-11 - marnat - naar neorologie

15-12 - sunnyqueen - nieuwe zaadtest en ondertussen afvallen!!!!

Om de lijst te veranderen:

*Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url":
    http://www.leskist.nl/files/1235-Rieten%20kinderwagen.jpg
    Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.
    *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd hebt

Even de lijst weer wat naar voren gehaald!

14. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    @Charmedknorrie succes morgen!!!!
    @Sunny dat wordt lekker shoppen meid, vindt je vast niet erg ;)! Enne 8 kilo al, dat gaat lekker!
    @all hai :D!

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ik wacht nog even met shoppen, want ik ben nog lang niet klaar met afvallen. Dus als ik nu allemaal nieuwe kleren ga kopen kan ik straks nog een keer en daar heb ik de centjes niet voor...!! Maar even een riem er omheen!!

Liefs

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    sunnyqeene dat gaat de goede kant op hoeveel ben je al afgevallen?
    en heb je nog te gaan? en een mooie riem kan ook mooi
    zijn blitse riem bij voor beeld hihi

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ik ben al 8 kg kwijt, en moet nog 25 om op streefgewicht te komen en nog 20 om onder BMI van 30 te komen!

18. bereke

bereke Niet meer actief

Wauw sunnyqueen, dat gaat lekker! Goed gedaan meid! Enne, een riem werkt inderdaad ook prima!

Charmedknorrie, ik duim dat je heel goede resultaten krijgt vandaag!
    Maar hoe was dat dan gegaan bij je vriendin? Wanneer waren ze "besmet" geraakt? Is echt wel heel erg voor hen ocharme!

BEG, hoe gaat het nu met je? Kan je het een plaatsje geven allemaal?

Nonja, al zenuwen voor jullie uitslagen? Komt ook dichterbij hé! Ik duim!

Hier beginnen de zenuwen voor morgen al te komen. Alles al netjes in mappen gestoken en de vragenlijst ingevuld. Dus ben er helemaal klaar voor. Alleen wel bang dat die blinde darm voor vertraging gaat zorgen. Dus duim maar dat dit niet zo is dames.

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Pffff dames, ik voel me even heel emotioneel..... Ik kon heel goed omgaan met het feit dat ik PCO heb en dat ik moet afvallen en het afvallen gaat ook goed, maar zit er nu even helemaal doorheen. En dan zit ik wat op het forum rond te neuzen en zie ik allemaal verhalen van meiden die een positest in handen hebben en dan voel ik me steeds ellendiger... En verhalen over pasgeboren baby's en overweldigend mooi dat gevoel is.... En dan staan de tranen in mijn ogen.... Ik wil ook zo graag.... Sorry voor mijn ego hoor ik gun het iedereen en ik weet dat er genoeg meiden zijn met veel slechter nieuws en die veel langer bezig zijn, en normaal ben ik daardoor ook sterk, maar ik kan het nu even niet opbrengen... Ik moest dit even kwijt hoor dames! Ik zal morgen de kracht wel weer terug vinden denk ik!

Liefs

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @bereke
    ik heb gelukkig vrij, dus doe het lekker rustig aan
    alleen maar leuke dingen

@sunnyqueen
    dikke knuf, daarom mijd ik ook nu bepaalde topics, ik gun het alle meiden, maar kan even niet de 'ik ben zwanger' berichten lezen, of meiden die hun nod afwachten en ondertussen bij elke klein dingetje denken dat ze zwanger zijn. (Hoop niet dat iemand zich aangevallen hierdoor voelt, maar zo voel ik me nu op dit moment.)

Deel Deze Pagina