Hoi meiden sunnyqueen das toch logisch je zit hier niet voor een ander maar omdat je zelf zo'n mooi beebje wil. Ik herken dat wel hoor. Vooral irriteer ik me soms aan de naieviteit van net begonnen dames al weet ik dat dat niet eerlijk is. Dus hou ik me mond maar. Beg heel slim dat je die topics ff mijdt doe maar rustig aan. @ hier: gister bij fa geweest. Op zich goede berichten moet alleen n.a.v. De chlamydia een hsg maar dat kan pas als er zekerheid is dat de chlam ook helemaal weg is maar dat kan pas Zes weken na de behandeling dus hebben we 17 nov nieuwe kweek dan week later uitslag en dus begin dec die hsg pfffff en dan zitten we alweer in 2010 bleghhh waarom duurt t allemaal zo lang????
@charmed ik moet ook nog een hele tijd wachten op mijn hsg, pas als ik weer ongesteld word, dat is dus hopelijk ergens in november, dan na 2 weken de uitslag ervan bespreken, en dan zit ik al in december voordat ik weer kan beginnen met spuiten. Dus we zitten saampjes op de wachtbank voor die hsg
@BEG: Dan moeten we de tussentijd maar goed besteden he...want als er iets is waar ik een hekel aan heb is t wachten......
Nou wij zijn vandaag voor het eerst naar umcg geweest. Viel me mee allemaal. Manlief hoeft voorlopig niks aan onderzoeken te ondergaan. We gaan eerst mijn ongi proberen op te wekken en op regel te krijgen. Ik moest wel bloedprikken (7 van die buisjes...) en ook een eerste onderzoek heeft ze meteen gedaan, ik heb wel eierstokken en eiblaasjes, maar geen daarvan is dikker om een zodoende een ongi op te wekken. Maar had wel verdikt slijm (???ze noemde het specifiek??). Ik weet niet eens meer wat ze precies allemaal heeft gezegd. We krijgen 18 nov. de bloeduitslag en dan doen ze ook de 2e onderzoek. Eerst maar eens kijken of 4/5 kilo afvallen ook helpt. Heb een bmi van 29,8, was dus ook niet echt super, maar ja de perpernoten zijn ook weer zo lekker he, en de paaseitjes en op vakantie hebben ze zoveel soorten ijs..... zucht.... nu echt maar doorzetten het is uiteindelijk voor een heel erg mooi doel.. *sorry voor dit ego bericht*
Vandaag naar ziekenhuis geweest. Is heel goed meegevallen en de voorziene startdatum voor onze eerste ICSI is 02/12. Spannend!
Lijst NOD 03-10 - Emma 79 - ronde 19, 1e kind 21-10 - Nonja - ronde 13, 1e kind 23-10 - Marnat 26-10 - Wilma26 - ronde 3, 2e kind 30-10 - Charmedknorrie - ronde 16 - 1e kind 04-11 - bereke (benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren op de narcose van 05/10 en hoelang mijn cyclus nu gaat duren...) Afspraken okt - Norwegian-sky - samenlevingstest okt - Marnat - uitslag onderzoeken 13-10 - Charmedknorrie - uitslagen onderzoeken en bespreken behandelplan 16-10 - Nonja - Uitslag onderzoeken 20-10 - Saz667 - uitslagen onderzoeken, 1e afspraak FA nov - blackeyedgirl - wachten op ongi, voor afspraak hsg 02-11 - marnat - uitslagen onderzoeken 18-11 - marnat - naar neorologie 02-12 - bereke - start 1e ICSI-poging 15-12 - sunnyqueen - nieuwe zaadtest en ondertussen afvallen!!!! Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.leskist.nl/files/1235-Rieten%20kinderwagen.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd hebt Even de lijst weer wat naar voren gehaald![/QUOTE]
Nou ik heb grotendeels mijn kracht weer terug hoor dames.... Ben namelijk weer 2 kg kwijt!!!!!!!!!!!!! Dus nu al 10kg in totaal!!!! En vandaag naar slagharen geweest met mijn vroegere oppaskindjes en de moeder (tevens een vriendin) Echt super gezellig en leuk! Ze had 4 gratis kaarten en dacht meteen aan mij omdat we dat 2 jaar terug ook een keer gedaan hadden met gratis kaarten! Bedankt voor jullie steun meiden echt fijn hoor. En ik misgun het jullie absoluut niet. Ik gun het jullie juist van harte, maar mezelf ook zo erg hahaha! Maar het komt goed!!! Liefs
Sunny, wauw goed gedaan meid! Echt knap van je! Sorry dat ik gisteren enkel een egobericht geplaats hebt. Ben gewoon vergeten te zeggen (in al mijn enthousiasme) dat ik voor jullie allemaal hoop dat de tijd voorbij vliegt zodat jullie allemaal er terug echt volledig kunnen invliegen. Dat wachten zou bij wet verboden moeten worden! Bah!
Lijst Bekijk bijlage 21717 NOD 03-10 - Emma 79 - ronde 19, 1e kind 21-10 - Nonja - ronde 13, 1e kind 23-10 - Marnat 26-10 - Wilma26 - ronde 3, 2e kind 30-10 - Charmedknorrie - ronde 16 - 1e kind 04-11 - bereke (benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren op de narcose van 05/10 en hoelang mijn cyclus nu gaat duren...) Afspraken okt - Norwegian-sky - samenlevingstest okt - Marnat - uitslag onderzoeken 13-10 - Charmedknorrie - uitslagen onderzoeken en bespreken behandelplan 16-10 - Nonja - Uitslag onderzoeken 20-10 - Saz667 - uitslagen onderzoeken, 1e afspraak FA nov - blackeyedgirl - wachten op ongi, voor afspraak hsg 02-11 - marnat - uitslagen onderzoeken 17-11 - Charmedknorrie - nieuwe kweek (chlamydia) 18-11 - winniethepooh - bloeduitslagen + 2e onderzoek 24-11 - Charmedknorrie - uitslag kweek 18-11 - marnat - naar neorologie dec - Charmedknorrie - HSG 02-12 - bereke - start 1e ICSI-poging 15-12 - sunnyqueen - nieuwe zaadtest en ondertussen afvallen!!!! Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.leskist.nl/files/1235-Rieten%20kinderwagen.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd hebt Zo even wat updates gedaan van winniethepooh en charmedknorrie! Als ik nog iemand of iets vergeten ben dan mijn excuses alvast en geef het maar even door of als je wil mag je het zelf veranderen! Liefs
Oh meiden ik heb even jullie advies nodig ik loop in het zh vanwege een cyste op de eierstok ik gebruik nu clomid, maar ik heb echt iets heel raars. Even weer een vraagje waar ik niet alleen uit kom, wat fijn dat ik dit soort dingen met jullie kan delen. Mijn vriendinnen waren allang weggelopen van mijn gezeur Maar ik heb 6 dagen achter elkaar positieve ovulatietesten gahd (ben maar gestopt) mijn tempratuur is al 1,5 week hoog. Ik begon met 37.2 gisteren zakte hij naar 36.8/9 doe dit elke morgen op vaste tijden als ik net wakker ben. ik tempte miij vanmorgen weer en 37.5 geweldig, maar had het totaal niet verwacht ik dacht o mijn ongesteldheid komt eraan. mijn tempratuur waar ik ik altijd mee begin is tussen de 36.3 en 36.5. Verder ben ik erg misselijk, moe, hartkloppingen,staren,baarmoederpijn en steekjes,lage rugpijn, en emotioneel huilde gisteren zomaar omdat ik een mail van een vriendin kreeg die zwanger was en vertelde dat haar man de babykamer aan het timmeren was en dat ze samen dingen hadden uitgezocht. ik was zo bang dat het er voor ons niet meer in zou zitten. nu zit ik heel nuchter bij tafel en snap ik er niks meer van kan je lichaam je zo voor de gek houden en duid dit op een aankomende ongesteldheid? of ... nee ik mag daar niet aan denken want ga mijzelf niet teleurstellen. (over 10 of 11 dagen kan ik testen geloof ik) zijn dit bijwerkingen van de clomid of komt mijn ongesteldheid eerder? hebben jullie dit ook wel eens gehad door de clomid? Oh meiden zooo sorry voor mijn gezeur weer, maar heb jullie even nodig denk ik! alvast heel erg bedankt Liefs Wilma
Wilma, ik heb geen ervaring met clomid dus kan je niet helpen. Maar hopelijk komt er vlug iemand langs hier die dat wel kan! Mijn duimen draaien voor je!
Wat onzettend lief van je! dankjewel ik hoop idd ook dat er snel iemand langs komt die het precies een beetje weet te vertellen.
Hoi Wilma, Ook ik geen ervaring met Clomid maar wil je wel meegeven dat we het niet als gezeur zien hoor. We weten allemaal hoe het is en hoe t voelt.
Wat ontzetten lief dankejwel! fijn dat ik gewoon lekker mijn ei kwijt kan bij jullie, pink ondertussen even een traantje weg wat ik nu al een dag doe er hoeft maar iets te zijn of ik moet huilen denk dat mijn hormonen op de hobbel zijn. dankje wel nogmaals
@wilma26, sorry ik heb ook (nog) geen ervaring met clomid, maar wat ik wel eens gehoord heb is dat ovulatietesten niet helemaal goed werken als je clomid gebruikt (pin me er niet op vast ik dacht dat ik dat gelezen had ergens) Maar goed dat je temperatuur even gezakt is naar 36.8/9 en daarna weer omhoog is gegaan kan duiden op het feit dat je eisprong hebt gehad. Want na de eisprong stijgt je temp ook... Dus ik denk persoonlijk dat je eisprong hebt gehad en dan is het nu nog wachten op een goede bevruchting!!! En jah dat afwachten is het meest vervelende van alles!!! Liefs
Dat betekent dus dat je je eisprong iets later hebt gehad dan anders! MAar dat gebeurt wel vaker! EN JE ZEURT NIET!!!! Liefs
Hey meiden heb een klein dingetje geschreven om wat frustatie van me af te zetten: Vraag me niet om blij te zijn... Als in mijn hart verdriet te lezen is... Vraag me niet te lachen... Als de tranen in mijn ogen staan... Vraag me niet om een knuffel... Als je mijn vuisten gebald ziet... Vraag me liever niets... Als je de waarheid niet aankan... Maar wil je echt wat vragen... Vraag het met beleid... Denk na bij wat je zegt... En weet dat mijn antwoord... Anders kan zijn dan je wilt horen... Moest t ff kwijt. Dikke knuf