Meiden die pas in het ziekenhuis lopen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loutjelou, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    helaas vanmorgen ongi geworden dag te vroeg zelf lukt het helaas niet
    nu 2 nov maar af wachten met hulp lukt het wel misschien

sunny fijn weer een kilo er af

ik weet niet hoe zwaar ik ben als het goed is ben ik 63 kilo

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb zometeen sollicitatie duimen jullie voor me??? Ik ben zo nerveus!!!

Liefs

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ze draaien hoor

4. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Marnat Balen meis!!!!!

5. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Marnat sorry ik las over je berichtje heen, maar balen meid, maar wie weet is het wel raak zodra jullie in de malle molen zitten! Dat hoor je ook wel eens. Ik zal ook voor jou duimen. Om 14.00 heb ik gesprek en ben stik nerveus!!! Ben zo bang dat ik dicht klap.... Terwijl ik daar al werk alleen niet in dat team waar ik nu solliciteer!

Liefs

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    sunny mijn duimen draaien en draaien

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Sunny, hoe is je gesprek gegaan? En weer een kilo er af! Gaat goed zo!

@ Marnat, balen meis! Maar de MMM bestaat niet voor niets, er is een reden waarom we met z'n allen in dit topic zitten.. Maar het kan alsnog toevallig op de natuurlijke manier gebeuren dat je ineens zwanger bent, hoop het wel voor je (en voor ons allemaal)!

Hier: Helemaal stoppen met roken gaat nu nog niet lukken, dus blijf nog gewoon ff op m'n huidige hoeveelheid zitten (niet zoveel, 1 pakje shag (42g) per week, dus zo'n 6-7 sigaretten per dag).. Iets teveel stress namelijk, gezien de auto het vanmiddag voor de 4e keer in 5 dagen heeft begeven, terwijl we dat domme ding net 2 weken hebben! Is dinsdag al een nieuwe accu op gezet, gisteravond ANWB gebeld, vanmorgen heeft vriendlief ANWB gebeld, we rijden 10km (naar m'n ouders) en doet ie het verdorie weer niet! *ZUCHT*

Ik ben nog even aan het bedenken wat voor mij een goede manier is om af te vallen, wat Sunny doet lijkt me ook wel een idee, maar ben bang dat het er dan weer sneller bij komt als het er af ging.. Maar dan gaat het wel lekker vlot iig, en dan je stinkende best doen om het er niet weer allemaal bij op te krijgen. Maar es ff met m'n vriend overleggen vanaaf (hij kan eten wat ie wil, maar komt niet aan.. Mazzelpik..)

Ga nu iig ff gezond doen en me even uitleven op de crosstrainer!

8. bereke

bereke Niet meer actief

Sunny, en hoe is het gegaan??? En de broeken moeten nu toch wel écht allemaal van je poep vallen ondertussen?

Marnat, dikke knuffel! Verwen jezelf vanavond maar. Het blijft toch k*t hé!

Oh Sas da's wel rot dat je auto het niet doet en je hem nog maar net hebt! Hopelijk vinden ze vlug wat het probleem is.

En bedenk gewoon een goed plan ivm het afvallen. Ik zou zeggen surf wat rond en dan vind je volgens mij wel voorbeelden van weekmenu's. Dan val je wat trager af maar blijft het er misschien ook beter af? En dat roken komt wel als de ergste stress wat minder is! Het lukt je wel!

9. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Gesprek ging wel goed voor mijn gevoel. Ik hoor morgen de uitslag, ze wist nog niet of dat morgenvroeg of morgenmiddag zou gebeuren, maar ze belt me sowieso! Ik ben benieuwd, misschien dubbel feest morgen. Vriendlief wordt morgen 21 dus dat is feest nummer 1 en nu nog hopen dat ik nog een feestje te vieren heb! Blijven duimen hoor dames! En inderdaad de broeken zakken me nou echt van mijn kont!

@Saz wat een gedonder met die auto zeg. De vorige auto van mijn vriend liet ons ook regelmatig in de steek, ik ben blij dat hij een nieuw heeft en die is echt super! wat afvallen betreft daar zul je je eigen richting in moeten vinden. Kijk ik val wel snel af, maar dat wordt vanzelf natuurlijk iets minder snel en je kan zeggen dat het er dan ook snel weer op is, maar ik heb gewoon mijn eetpatroon aangepast en dat is het hem. Ik dieet niet echt ik heb gewoon mijn eetpatroon aan gepast en dan blijft het er van af. Het enige verschil is dat ik als ik straks op mijn streefgewicht ben ik meer kcal mag hebben dan nu (nu 1000 en straks 2100 kcal) om het gewoon stabiel te houden. Als ik op mijn streefgewicht doorga met maar 1000 kcal dan blijf ik afvallen en dat hoeft dan niet meer. Dus dan mag ik gewoon 2100 kcal, dat is wat je lichaam nodig heeft per dag. Succes meid!

Liefs

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #270 Marnat, 23 okt 2009
    Laatst bewerkt: 23 okt 2009
    sunny @ al iets gehoord mijn duimen draaien nog steeds gefeliciteerd met je vriend maak er een leuk feest van.

saz@ ik laat het nu ook over aan de doktoren .hulp is nooit weg op .eigen kracht lukt het niet daar heb ik de hoop in verloren,

de hoop licht nu in handen van mm we zullen zien
    saz@ wat vervelend met de auto ja hadden wij ook wel eens maar we hebben geen auto meer al heel lang niet meer soms mis ik hem en soms niet we doen nu veel op de fiets

bereke@ ik ga lekker caliie de jong kijken op dvd
    clened naar 11 jaar hebben we de hoop op de normale weg verloren
    de hhop nu maar vestigen op de mm

11. bereke

bereke Niet meer actief

Ja? Hihi, leeg stuk na mijn naam in je bericht marnat.

En je hebt gelijk dat je voor de mmm gaat na al die tijd. Hopelijk levert het vlug het oh zo gewenste resultaat op meid.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ja ging wat mis denk ik maar nu goed hihi

hoe gaat het met jou eigenlijk bereke

ik zeg maar zo laat 2 nov maar komen met goed nieuws
    gyn kom maar op met nieuws en de mm

13. bereke

bereke Niet meer actief

Groot gelijk heb. Het is eerst slikken maar er gebeurd tenminste iets nu. Zo bekijk ik het maar!

Het gaat vrij goed met me. Alleen ongeduldig maar wie niet hé...

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik denk maar zo, zwanger worden met mmm, is zwaar onder begeleiding, dus meer kans dan dat zelf aanklooien

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    klopt meiden maar knutselen met mijn eigen man blijft toch leuker he
    en heerlijk knuffelen

daar kunnen jullie mij toch geen ongelijk in geven hihi

16. bereke

bereke Niet meer actief

Nee maar dat kan je gewoon lekker blijven doen én je krijgt daar bovenop nog eens hulp ;) . Nee ik begrijp wel wat je wil zeggen hoor. Maar we kunnen er toch niks aan veranderen...

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    idd gewoon doorknuffelen hihi

18. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou jullie kunnen stoppen met duimen, ik ben het helaas niet geworden. Jammer volgende keer beter! We gaan gewoon vriendlief zijn verjaardag vieren! Dankjulliewel voor het duimen in ieder geval. En meiden absoluut blijven knuffelen en vrijen met jullie mannetje hoor dat is zeker belangrijk ook al krijg je hulp van de mmm!

Liefs

19. bereke

bereke Niet meer actief

Oei sunny... Volgende keer beter! En vier die verjaardag maar goed!

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    sunny wat zonder ja maar heb je wel een leuke verjaardag van manlief gevierd en heeft ie de tafel heel gelaten hij is 21 geworden toch?
    dan mag je met 2 vuisten op tafel slaan he

Deel Deze Pagina