2 vuisten op tafel... nog nooit van gehoord, maar de tafel is nog heel hoor!!! Gisteren zijn zijn ouders en opa en oma geweest... En morgen komen mijn ouders, broertje en zusjes en vrienden van mijn ouders en ons... En volgende week zaterdag vieren we het nog een keer voor vrienden. Dus voorlopig zijn we nog niet klaar met vieren hahaha! Liefs
ik ga mijn man verrassen met een etentje op zijn verjaardag of eigenlijk een dag eerder want 2 nov is het wok resterant dicht en 6 nov vieren we het met de ouders en ons vriendin druk altijd feestjes maar wel gezellig toch?
Ow dat is ook leuk lekker uit eten met zijn 2tjes. Dat gaan wij 11-11 doen, want dan zijn we 2 jaar samen! En ik vind het altijd wel gezellig hoor die verjaardagen, het is druk en je hebt er even werk van, maar je krijgt er genoeg voor terug. Gisteren hadden we lekker zoutjes en blokjes kaas op tafel staan en daarna heb ik stokbrood gesneden en ik had een lekkere pan soep gemaakt. En we hadden van die picolinies gehaald (mini pizza's) Dat vind ik altijd wel leuk om eten klaar te maken. Dus de visite is met een voldaan gevoel naar huis gegaan. Liefs
Lijst Bekijk bijlage 23863 NOD 03-10 - Emma 79 - ronde 19, 1e kind 21-10 - Nonja - ronde 13, 1e kind 23-10 - Marnat 26-10 - Wilma26 - ronde 3, 2e kind 30-10 - Charmedknorrie - ronde 16 - 1e kind 04-11 - bereke (benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren op de narcose van 05/10 en hoelang mijn cyclus nu gaat duren...) Afspraken okt - Norwegian-sky - samenlevingstest okt - Marnat - uitslag onderzoeken 13-10 - Charmedknorrie - uitslagen onderzoeken en bespreken behandelplan 16-10 - Nonja - Uitslag onderzoeken 20-10 - Saz667 - uitslagen onderzoeken, 1e afspraak FA nov - blackeyedgirl - wachten op ongi, voor afspraak hsg 02-11 - marnat - uitslagen onderzoeken 17-11 - Charmedknorrie - nieuwe kweek (chlamydia) 18-11 - winniethepooh - bloeduitslagen + 2e onderzoek 24-11 - Charmedknorrie - uitslag kweek 18-11 - marnat - naar neorologie dec - Charmedknorrie - HSG 02-12 - bereke - start 1e ICSI-poging 15-12 - sunnyqueen - nieuwe zaadtest en ondertussen afvallen!!!! Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.leskist.nl/files/1235-Rieten%20kinderwagen.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd hebt De lijst weer even wat naar voren zo kunnen we elkaar beetje in de gaten blijven houden
Lijst Bekijk bijlage 23887 NOD 26-10 - Wilma26 - ronde 3, 2e kind 30-10 - Charmedknorrie - ronde 16 - 1e kind 04-11 - bereke (benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren op de narcose van 05/10 en hoelang mijn cyclus nu gaat duren...) Afspraken okt - Norwegian-sky - samenlevingstest okt - Marnat - uitslag onderzoeken nov - blackeyedgirl - wachten op ongi, voor afspraak hsg 02-11 - marnat - uitslagen onderzoeken 17-11 - Charmedknorrie - nieuwe kweek (chlamydia) 18-11 - winniethepooh - bloeduitslagen + 2e onderzoek 24-11 - Charmedknorrie - uitslag kweek 18-11 - marnat - naar neorologie dec - Charmedknorrie - HSG 02-12 - bereke - start 1e ICSI-poging 15-12 - sunnyqueen - nieuwe zaadtest en ondertussen afvallen!!!! Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.leskist.nl/files/1235-Rieten%20kinderwagen.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd hebt Even de oude afspraken en oude NOD's er af gehaald zodat het overzichtelijk blijft!
=sunnyqueen21;5800874]Lijst Bekijk bijlage 23887 NOD 26-10 - Wilma26 - ronde 3, 2e kind 30-10 - Charmedknorrie - ronde 16 - 1e kind 04-11 - bereke (benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren op de narcose van 05/10 en hoelang mijn cyclus nu gaat duren...) 19-11- marnat Afspraken okt - Norwegian-sky - samenlevingstest nov - blackeyedgirl - wachten op ongi, voor afspraak hsg 02-11 - marnat - uitslagen onderzoeken 17-11 - Charmedknorrie - nieuwe kweek (chlamydia) 18-11 - winniethepooh - bloeduitslagen + 2e onderzoek 24-11 - Charmedknorrie - uitslag kweek 18-11 - marnat - naar neorologie dec - Charmedknorrie - HSG 02-12 - bereke - start 1e ICSI-poging 15-12 - sunnyqueen - nieuwe zaadtest en ondertussen afvallen!!!! Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.leskist.nl/files/1235-Rieten%20kinderwagen.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd he t
Lijst Bekijk bijlage 24003 NOD 26-10 - Wilma26 - ronde 3, 2e kind 30-10 - Charmedknorrie - ronde 16 - 1e kind 04-11 - bereke (benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren op de narcose van 05/10 en hoelang mijn cyclus nu gaat duren...) 19-11- marnat Afspraken okt - Norwegian-sky - samenlevingstest nov - blackeyedgirl - wachten op ongi, voor afspraak hsg 02-11 - marnat - uitslagen onderzoeken 17-11 - Charmedknorrie - nieuwe kweek (chlamydia) 18-11 - winniethepooh - bloeduitslagen + 2e onderzoek 24-11 - Charmedknorrie - uitslag kweek 18-11 - marnat - naar neorologie dec - Charmedknorrie - HSG 02-12 - bereke - start 1e ICSI-poging 15-12 - sunnyqueen - nieuwe zaadtest en ondertussen afvallen!!!! Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.leskist.nl/files/1235-Rieten%20kinderwagen.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd hebt plaatje is er weer hoor!
Lijst Bekijk bijlage 24082 NOD 26-10 - Wilma26 - ronde 3, 2e kind 30-10 - Charmedknorrie - ronde 16 - 1e kind 04-11 - bereke (benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren op de narcose van 05/10 en hoelang mijn cyclus nu gaat duren...) 19-11- marnat ?? - Saz667 - ronde 11, 1e kind (weer lange cyclus, afwachten wat er volgende week te zien is) Afspraken okt - Norwegian-sky - samenlevingstest nov - blackeyedgirl - wachten op ongi, voor afspraak hsg 02-11 - marnat - uitslagen onderzoeken 02-11 - Saz667 - bloedprikken (oestradiol/progesteron) 03-11 - Saz667 - fertiliteitsarts (follikelmeting) 17-11 - Charmedknorrie - nieuwe kweek (chlamydia) 18-11 - winniethepooh - bloeduitslagen + 2e onderzoek 18-11 - marnat - naar neorologie 24-11 - Charmedknorrie - uitslag kweek dec - Charmedknorrie - HSG 02-12 - bereke - start 1e ICSI-poging 15-12 - sunnyqueen - nieuwe zaadtest en ondertussen afvallen!!!! Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.leskist.nl/files/1235-Rieten%20kinderwagen.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd hebt Heb mezelf maar ff weer op het lijstje gezet voor 2 en 3 november. Als er dan geen activiteit te zien is in m'n eierstokken/baarmoeder, krijg ik een kuur provera.. Heb mezelf wel bij het NOD lijstje gezet, maar geen idee wanneer ik weer ongi word... Liefs!
Ik al 2 dagen overtijd nog geen menstruatie maar die gaat komen een deze dagen dat voel ik gewoon, op naar de volgende ronde clomid. hopen op geen cystes in de nieuwe ronde.
wilma@ hou moed meid wie weet ben je wel zwanger heb je al getest? anders donderdag testen, en niet met predector he wel de kv 2 voor 5
Ja het stomme is dat cb vaag positief was en kv zei eingelijk helemaal niks, heb echt klachten van menstruatie ben prikkelbaar haha. Ik ga vol goede moed naar de volgende rond en het mooiste is dat ik er niet alleen voor sta heb veel steun aan jullie dames dankjullie wel Liefs
hallo, Wij moeten volgde week maandag naar de gyn. Mn man zn zaad bleek niet helemaal goed te zijn. 87% van de zaadcellen niet actief. Gelukkig kunnen we wel kinderen krijgen alleen wat moeilijker begreep ik. Kent iemand dir probleem en wat kan ik in het ziekenhuisverwachten! Groetjes
@wilma, nou meid wel spannend hoor het kan nog steeds, Ik duim voor je. Een dikke knuf voor jou meid. @Ren, Welkom (helaas) Wat naar dat het zaad van je man niet goed blijkt te zijn, maar gelukkig hebben jullie nog steeds kans om zwanger te raken alleen wat lastiger. Mijn vriend heeft het nog maar 1 keer ingeleverd en dit was ook niet helemaal goed. Hij had te weinig in geleverd en er zaten naar verhouding iets te weinig zaadcellen in, maar de beweeglijkheid was wel goed. Nou moest hij over 3 maanden opnieuw omdat 1 keer niet genoeg is, want de 2e keer kan de uitslag heel anders zijn. Hoe vaak hebben jullie al zaad ingeleverd? als ik vragen mag? Succes meid en hopelijk ben je snel zwanger! Liefs
Bedankt voor je reactie! we hebben het zaad nog maar 1keer ingeleverd. Maar meer keren hoefde niet, omdat er genoeg dagen tussen de zaadlozingen in zaten. Dus we werden gelijk door gestuurd naar de gyn. Waarom 3 maanden wachten voor de 2 x controle als ik vragen mag? Groetjes
Omdat 1 keer testen niks zegt. Het kan zijn dat door stress of door griep dat de zaadkwaliteit even niet goed is. Zaad heeft 3 maanden nodig om te verversen. Dus over 3 maanden kan de uitslag weer heel anders zijn. Mijn gyn zei dat ze nooit van 1 uitslag uitgaan, maar altijd sowieso 2 x testen en aan de hand van beide uitslagen kunnen ze dan zeggen wat het resultaat is. Daarom vind ik het nogal vreemd dat ze bij jullie maar 1 keer hebben getest! En je zegt dat je nu pas naar de gyn gaat... Heeft de huisarts die zaadtest gedaan dan? Liefs