Meiden die pas in het ziekenhuis lopen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loutjelou, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey Marnat wat balen zeg van je bloeddruk ik hoop voor jou dat ie heel snel daalt zodat je verder kunt gaan met alles. in elk geval dikke knuf en hou ons op de hoogte!

@123 succes bij de fa!!!! Hopelijk brengt het jullie snel een wondertje!

@Wilma: Ik hoop dat t geen griepje is hoor! Maar tis idd wel ets vroeg voor sympotoompjes...lastig he we willen het allemaal zo graag.

@Sunny: Ik hoop dat t beetje met je gaat en dat je nog bij je spulletjes hebt kunnen komen. Sterkte meis!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    knorrie ik hou jullie op de hoogte je kunt het ook volgen bij mijn topic vleesboom ver wijderen

3. 123

123 Niet meer actief

Hey charmedknorrie (grappige naam) dank je voor je berichtje!
    Ik hoop het ook ben ook erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren nu. Maar laat het maar op mij af komen.
    Hoelang zijn jullie al bezig?

Marnat, kan je ergens mee stimuleren dat je bloeddruk omlaag gaat? Medicijnen of bepaald voedsel? Sterkte en succes!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    123@ ik heb medicatie om mijn bloeddruk te ver lagen en een eigen zout pot natrum arm en moet nu nog 2 keer naar de ass om het te meten

5. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Nee lijkt mij ook echt niet dat zou toch nog niet kunnen? zijn jullie bekend met overgeven na gebruik van clomid?
    Ik heb zere harde borsten er zitten witte pukkeltjes op op de borst en op de tepels zelf. Onder mijn oksels is het erg gevoelig of zouden het mischien nu al klachten kunnen zijn die duiden op mijn aankomende menstruatie?

Liefs Wilma

6. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Wij zijn nu in totaal al 15 maanden bezig voor een kindje. En lopen nu sinds half september bij de FA moet wel zeggen dat er veel op ons afkomt. Ik zit nu in afwachting voor een HSG maar we zijn er al achter dat ik in elk geval erg weinig progesteron aanmaak na mijn eisprong. Dus das waarschijnlijk iets waardoor het niet wil lukken. Na mijn HSG weten we of er ook nog iets met mijn eileiders is hopelijk is dat niet het geval want dan hoef ik alleen maar aan de progesteron pillen (niet dat ik daar nu heel gelukkig van wordt. Maar alles voor een kleintje!) Jij succes in elk geval.

7. 123

123 Niet meer actief

Hey Charmedknorrie, spannend hoor.
    Wij zijn 12 maanden bezig. Ik heb duidelijk een eisprong op dag 20 maar ja, kan nog van alles mis zijn met mijn eileiders of mijn slijm he. Slecht zaad is er in ieder geval. we zien het wel wat er nu gaat gebeuren. Kan er niet meer van maken en probeer positief te blijven.
    Jij ook veel succes!

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Marnat, weet je ook wat de oorzaak is van je hoge bloeddruk? En slaat de medicatie niet goed aan dan, als ie nu weer zo hoog was? Hoop dat ie snel weer daalt, en dat je dan (hoe vervelend het ook is) onder het mes mag, want zo schiet het natuurlijk ook niet op :(

@ Wilma, Hehe, dit zijn een beetje de verhalen die je bij 'zwanger worden' topics ook tegenkomt ;) Lijkt me idd nog wel heel vroeg, maar ja, als je een week geleden je ei hebt gehad kan het van alles zijn.. Je zou denken dat we wel wennen aan al het wachten, maar tis lastiger dan mensen denken. En als je al in de MMM zit doe je niks anders als wachten... Maar m'n duimen draaien voor jullie dat het toch echt goed nieuws is!!!

@ Charmed, hoop dat je na de HSG goed nieuws krijgt, en dat er niks mis is met je eileiders.. Als het alleen aan je progesteron zou liggen is het waarschijnlijk makkelijk op te lossen met medicatie.. Hoop echt voor je dat het verder goed blijkt te zijn!!

@123, helaas welkom bij dit topic.. Balen dat je vriend slecht zaad heeft! Maar heb daarentegen al vaak gelezen dat de uitslag van het 2e onderzoek veel beter kan zijn, dus hoop dat dat het geval is bij jullie! En natuurlijk dat er verder niks mis blijkt ;)

@ Sunny, meis, hoe gaat het? Al iets meer duidelijkheid in de situatie? Hoop dat het, naar omstandigheden, goed met je gaat! Knuff!!

Hier echt helemaal niks beleefd... Ben nogsteeds aan het wachten op m'n ongi, en over een paar weken pas weer een afspraak bij de FA..

Liefs!

9. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

@ Wilma, Hehe, dit zijn een beetje de verhalen die je bij 'zwanger worden' topics ook tegenkomt ;) Lijkt me idd nog wel heel vroeg, maar ja, als je een week geleden je ei hebt gehad kan het van alles zijn.. Je zou denken dat we wel wennen aan al het wachten, maar tis lastiger dan mensen denken. En als je al in de MMM zit doe je niks anders als wachten... Maar m'n duimen draaien voor jullie dat het toch echt goed nieuws is!!!

Liefs![/QUOTE]

Haha ja he ohw ik kon het niet laten en dacht ik moet het even kwijt aan jullie, wat een ontzettende lieve reaktie van je heel erg bedankt dit doet mij heel erg goed :) een hele dikke knuffel trouwens voor iedereen

10. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Hallo Allemaal,

We zijn ook pas gestart in het ziekenhuis
    We zijn vandaag voor het eerst naar de Fertiliteitsarts geweest. Ik heb een inwendige echo gehad. (alles lijkt in eerste instantie goed) Ze gaan mijn cyclus volgen.
    Mijn man moet vrijdag voor een controle van het sperma.

Wij hebben al een dochter van bijna 2,5 jaar en zijn nu al een jaar aan het hopen op een brusje voor haar.

Er zijn op dit moment veel vragen, over wat er allemaal op ons afkomt. Ik hoop dat ik die onzekerheid en vragen hier kan delen met jullie.

Groetjes Anouk

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Welkom Anouk, al was het natuurlijk beter geweest als het niet nodig was. De onzekerheid is heel logisch. Als je vragen hebt, kun je hier zeker terecht.

12. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Welkom Anouk! Je kunt hier alles vragen en spuien...we hebben misschien niet altijd het antwoord maar we hebben altijd een lusiterend oor.

13. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Sorry meiden dat jullie nu momenteel weinig aan me hebben... Ik heb gisteren aangifte gedaan voor de mishandeling en bedreiging en vandaag een gesprek met de advocaat gehad... Dus nu is het weer afwachten... We sturen nu op een kort geding aan... tenminste als er geen normaal gesprek op gang komt tussen beide partijen! Dus nog steeds aan het wachten.... En nog steeds niet bij mijn eigen spulletjes!

En ik ben gisteren uit mezelf ongesteld geworden dus dat begint ook weer te werken... het zal mij benieuwen wanneer het en of het regelmatig gaat worden!

Liefs

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    sunny@ dikke knuf kom voor je zelf op he

saz@ waar die hoge bloeddruk vandaan komt . die heb je maar zo dat weet je pas als je getest hebt, hoe lang ik dat heb weet ik niet ik ben verder nooit getest

mijn bloeddruk is nu goed als ie deze week goed blijf word ik weer op geroepen

uit leg op mijn eigen topic vleesboom verwijderen

welkom aunauk succes met zwanger worden

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Sunny, hoe raar kan het lopen hè... tjonge, 2 weekjes geleden ging je samen nog voor een kindje en nu word je op brute wijze uit je eigen huis gezet :x Ik kan er nog steeds niet bij met mijn hoofdje :x
    Sterkte!

16. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja daar moet ik ook niet te veel over nadenken hoor over het feit dat we nog maar kort geleden met een kindje maken bezig waren... en nu dit... Maar ik kom hier sterker uit en ik zal vechten voor mijn eigen geluk... Ze krijgen mij niet klein. De advocaat gaat nu dreigen met een kort geding waarin ik het woonrecht vraag over onze flat en ik heb een lijst met alle spullen in ons huis gemaakt waarop ik aangeef wat ik wil hebben en wat hij mag hebben. Maar zoals het gezegde letterlijk zegt: ''Geduld is een schone zaak'' Dus zolang moet ik me maar even redden. Gelukkig had ik onze 2 poesjes wel mee genomen toen ik te logeren ging dus die kan hij me niet meer afnemen!

Ik voel me behoorlijk lullig dat ik steeds van die EGO berichten heb en bijna niet meer op jullie ellende reageer, maar ik leef echt wel met jullie mee hoor meiden. En daarom ook een dikke knuf voor jullie!

Liefs

17. 123

123 Niet meer actief

oh Sunny wat een verhaal zeg. Nou, jij komt er zeker weten wel sterker uit! Goed dat je meteen stappen hebt ondernomen. En je menstruatie komt weer op gang! Positiviteit komt weer jouw kant op!

18. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Wij zijn vandaag dan ook weer naar ziekenhuis geweest. Alle bloedonderzoeken waren goed en vanbinnen ziet alles er ook goed uit. Ik moet dus gewoon nog weer wat meer afvallen(laatste 5 weken al 4,6 kilo kwijt). Manlief moet nu zijn zaad ook laten onderzoeken en als daar de uitslag van binnen is gaat ze bespreken wat we gaan doen.

Nu kwam ze met een voorstel(om over na te denken) om ons aan te melden voor een grootschalig onderzoek waarbij men gaat onderzoeken of overgewicht en verminderd vruchtbaar met elkaar in verband staan. Dwz de ene groep gaat afvallen onder begeleiding en de andere krijgt clomid pillen. Je moet je dan 6 maanden lang geregeld melden en vragenlijsten invullen. Het enige nadeel is dat je niet zelf mag weten in welke groep je komt.. En ik wil heel graag nu eerst wat kilo's kwijt om te kijken of mijn ongi terug komt en niet meteen aan de clomid. Maar een bijdrage leveren aan een onderzoek vind ik ook belangrijk... Dus maar ff goed over nadenken.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    winnie@ dat is goed nieuws meid alleen even afwachten hoe het zaad van manlief is

en dat afvallen moet toch lukken ?
    knuf

20. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Winnie, ik doe ook mee met dat onderzoek :) Ben helaas uitgeloot voor de interventie, dus ik moet zonder begeleiding 20kg afvallen. Ik heb nu 1 keer een gesprek gehad, op dat moment ingeschreven en ook te horen gekregen dat ik uitgeloot ben, en ik heb een keer bloed moeten prikken er voor. 3 Februari heb ik weer een afspraak staan voor een gesprek, en dan moet ik ook weer bloedprikken. Maar als je uitgeloot wordt krijg je echt niet zomaar clomid hoor! Ik moet zoveel mogelijk afvallen, en krijg verder de normale behandeling die ieder ander ook krijgt. Dus pas behandelingen als m'n BMI onder 34 zit.

Mag ik vragen hoe je in 5 weken al zoveel bent afgevallen en hoeveel je nog moet? Ben benieuwd of je mee gaat doen aan het onderzoek :)

@ Marnat, oh, meis, ik hoop dat het goed blijft, en dan je dan snel geholpen kunt worden in het ziekenhuis!

@ Sunny, meis, je hebt zelf al tegen mij gezegd dat ik geen sorry mocht zeggen omdat ik hier zat te miepen, dus dat geldt ook zeker voor jou!! GEEN SORRY ZEGGEN!! Ik vind het gewoon zo ongelofelijk k*t voor je dat de situatie zo uit de hand is gelopen, en ik hoop dat het snel weer beter gaat! Wel een goed teken trouwens dat je uit jezelf ongi bent geworden :)

@ Anouk, helaas welkom hier.. Tuurlijk ben je hier welkom, en kun je hier op je gemak miepen over je vragen en onzekerheden, en wij zullen ons best doen om ze te beantwoorden :). Hoop natuurlijk voor jullie dat het alsnog snel raak is, de MMM is geen pretje..
    Zijn jullie voor jullie dochtertje lang bezig geweest?

Liefs!

Deel Deze Pagina