saz dat hoop ik ook morgen nog 1 keer testen en dan maar weeeer wachten grr dokter en zieken huis hebben contact mijn ongi komt ook niet had er vandaag moeten zijn. ik voel ook niks het ging allemaal zo mooi toch weer tegen slagen het is voor een goed doel hoe is het met jou saz met afvallen en zo?
@ marnat - jazeker gaat het afvallen lukken!!! @ saz667 - ik heb nog 2 weken de tijd om te beslissen. Ze belt ons als het zaad van man is onderzocht, maar dat kan hij pas volgende week brengen. Dus heb nog ff om erover na te denken. Ik ben 1.67 en weeg nu 83,2 kilo dus net kantje bmi 30. Maar ze hamerde er een beetje teveel op dat ik mee moest doen aan het onderzoek terwijl ik denk dat ik de komende 3 maanden wel 8 kilo zelf kwijt kan en dus niet 6 maanden nog heb zeg maar. Ik doe aan het streep je slank dieet mee, samen met een vriendin. Heb boek geleend in de bieb. Je mag 1300 kc en je hebt 130 vakjes, dus elk vakje is 10 kc. En dat bevalt tot nu toe goed. Ook loop ik 2 keer in de week dik halfuur. Of ik stap een halte eerder uit als ik met de bus ga. Pak vaker de fiets. En het belangrijkste is hier: NIET SNOEPEN (jaja en manlief doet het wel.....) maar ik heb al 2 weken niks meer gekocht, dus de verleiding is er dan ook niet. En ik wil heeeeeel graag een kindje, dus iedere keer als ik een neiging tot snoepen heb denk ik eraan en kan ik er afblijven (weet niet hoelang ik dat volhou hoor). Als ik eerst de decembermaand maar voorbij ben, met de lekkere etentjes enz. Heb wel IEDEREEN verteld dat ik op dieet ben en dat ze me niks mogen aanbieden. Dus hoop dat dat helpt.....
@ Winnie, hmm, vervelend dat ze er zo op zit te hameren dat je mee 'moet' doen.. Het is en blijft je eigen keus of je er aan deelneemt, maar je kunt ook op elk moment er mee stoppen, hoef je ook geen reden voor te geven. Maar je moet het gewoon zelf (samen met partner) beslissen, en vind niet dat ze je zo moeten pushen! Goed dat je al 5kg bent afgevallen in een maand hoor! @ Marnat, hoe is je bloeddruk? Alles gereed voor de operatie? *Ego* Ik ben eindelijk ongi geworden!! Dus de eerstvolgende echo die ik heb is op dag 14, en als het goed is moet er dan wel een eitje te zien zijn (als ik een normale cyclus heb valt m'n ei tussen dag 17 en 21). Ben benieuwd! Liefs!
Mooi saz dat je ongesteld bent geworden... Ik duim voor je dat je gewoon een cyclus hebt nu! Net als ik hoop dat ik dat ook heb. Ik ben weer een kilo kwijt trouwens dames!!! Dus dat gaat heel er goed.. Als ik loop dan zakt mijn broek naar beneden hihihihi! Knuf voor alle meiden! Liefs
vandaag was mijn bloeddruk goed 135/85 ass zal alles door geven aan ziekenhuis en dan hoorde ik het wel wat er gaat gebeuren weeer wachten
Hallo Allemaal, Ik heb geprobeerd terug te lezen, maar het is erg veel allemaal. @winnie als ik het goed begrijp, willen de artsen graag dat je mee doet met mee doet met een onderzoek dat betrekking heeft op afvallen. Ze kunnen je toch niet dwingen? Ik zou gewoon mijn eigen ding doen. Je bent zo te zien al heel goed op weg! Super toch! @sunny Wat een *** situatie zeg! Kop op! Zo te lezen ben je sterk.. je komt er wel. Vecht voor je kindje en jezelf! Wij hebben vandaag een positieve uitslag gekregen van het spermaonderzoek. Aan de ene kant ben ik daar uiteraard erg blij om. Maar aan de andere kant. Komt er bij mij veel onzekerheid. Dus het ligt aan mij!! Wat heb ik dan?? Waarom lukt het dan niet. Bij Milou heeft het 10 maanden geduurd. Voor Milou ben ik jaren aan de pil geweest. Mijn man heeft een hersteloperatie gehad in april 2004. Dus we gingen ervanuit dat het voor een groot deel bij hem lag. (niet dus) Bah voel me echt rot nu. Klinkt heel dubbel, want ik ben uiteraard superblij dat het spermaonderzoek goed is. Ik mag nu wachten op mijn menstruatie en dan moet ik bellen naar de fertiliteitsarts dan gaat ze de cyclus volgen met bloedonderzoeken en echo's. Bij de 1e echo zagen ze trouwens niets verkeerds. Dus dat is dan toch positief! liefs Anouk
Hoi Anouk....Mooi dat je mannetje in elk geval goed is, maar kan me voorstellen dta je dan denkt dat t aan jou moet liggen, maar misschien is er wel niks mis duurt t alleen wat langer dat kan ook nog he...*dikke knuffel*
@ Anouk, super dat alles goed is bij je man. Bij een man valt er namelijk zo weinig aan te doen als het niet goed is. Dan moet je direct aan behandelingen gaan denken. Maar ik kan me je gevoel ook wel voorstellen. Je bent nu extra onzeker dat het misschien aan jou kan liggen. Maar uiteindelijk wil je beiden een kindje, dus maakt het niet uit aan wie het ligt, maar wat er aan gedaan kan worden. En zoals Charmedknorrie ook al zei, er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn. Bij sommigen duurt het lang zonder dat daar een reden voor is.
nee ik heb nog geen tel gehad van het ziekenhuis als ik eind van de week nog niks heb gehort bel ik zelf even hoe is het met jou?
Hallo allemaal, Ik ben er al heel lang niet meer op geweest. Erg druk gehad maar helaas nog steeds bezig. Ik moet vanmiddag bloedprikken en me man moet volgende week voor zn 2 potje sperma naar t ziekenhuis en dan midden december krijgen we de uitslagen en horen we hoe we het verder gaan doen. Zoo spannend allemaal! Hoe is het bij jullie? groetjes!
Jaa dat geloof ik best. Ze gaan me ook op van alles en nog wat checken. Hoop zo dat alles goed is.... jij al meedere keren bloed geprikt?
ja ik heb de ofo onderzoeken al gehad ik hoop als nog snel mijn vleesboom er uit te krijgen zo als je kunt lezen
Sorry, zover terug had ik nog niet gelezen. Wat erg.. maar je weet nog niet wanneer ze de vleesboom kunnen verwijderen? Ik hoop snel voor je.
hij zou er dus al uit zijn maar ik had te hoge boelddruk die is nu goed ik wacht op tel van ziekenhuis
Jammer dat je nog niks gehoord hebt. Ik zit hier te wachten op mijn ongi die op zich laat wachten dan kan ik daarna voor de hsg. Vandaag bij de bedrijfsarts geweest en ga vanaf van de week weer rustig aan op arbeidstherapeurtische basis aan het werk.
knorrie bedrijfs arts grrr ik zit al vanaf aug in de ziekte wed eerst met mijn hand titelingen is nu over en nu nog steeds maar nu met de vleesboom ik werk dus niet als het allemaal weer goed is hoop ik ook snel weer werk te vinden had je een griepje? wil je ongi worden dan? dan stuur ik de mijne even die is al weer haast weg
hoi meiden, ik meld me even voor wat info. ik heb onregelmatige cycli. vorige maand ineens 22 dagen, deze maand warmepel 15 dagen! Mag van de ha naar de Gynacoloog. Heeft iemand ervaring met korte cyclussen? voorheen was het tussen 30-36 dagen, nu ineesn veel korter. Wat gaat er gebeuren in het ziekenhuis, zijn er al tips voor als ik daar straks kom? x Pina