ik geloof dat ik echt in het verliefdheidstadium terecht ben gekomen.... Ik kan me moeilijk concentreren... weinig eetlust... kriebels/vlinders in mijn buik als ik aan hem denk... En we zie elkaar deze week zeker weer hebben we al gezegd en we gaan zowieso over 2 weken nog naar de bioscoop dus de vervolgdates staan al gepland... Ik was even vergeten hoe leuk en spannend beginnende liefde kon zijn.... HEERLIJK!!!
Wauw sunny!!! Leuk he die verliefdheid... als ik eraan terugdenk... (zwijmel) Hier ben ik afgelopen week endelijk weer ongesteld geweest, het was wel veel minder heftig dan ik gewend ben, maar wel 6 dagen...Zou het dan toch komen door die paar kilo's minder...??? Afvallen is deze week iets minder, heb 2 keer een etentje gehad. Sinterklaasavond bij ouders en schoonouders en dan merk ik toch dat mijn regelmaat eruit gaat en ik dan sneller iets snoep. Deze aankomende week maar ff weer flink op de crosstrainer. We hebben wel met z'n 2-en besloten om niet mee te doen aan het onderzoek. We gaan nu eerst zelf het komende half jaar kijken of ik rond de 70 kilo kan komen (nog -13 te gaan) en of mijn ongi weer wat regelmatig terug blijft komen. Man zijn sperma wordt nu onderzocht, hebben we afgelopen vrijdag heen gebracht, dus ook ff afwachten wat daar uitkomt. Heeft iemand een idee hoe lang het duurt dat de uitslag daarvan binnenkomt????
Hey dames vandaag mijn HSG gehad want en k*t onderzoek zeg...bah bah bah...maar gelukkig mijn eileiders zijn helemaal open jippie!!! Dat wilden we weten! Nu lekker onderuitgezakt op de bank want t voelt niet echt fijn
@ Winnie, fijn dat jullie samen over het onderzoek gesproken hebben en er samen uit gekomen zijn. Voor wat betreft het zaadonderzoek. Via de huisarts hadden we na 2 dagen de uitslag. Via de uroloog na 1,5 week. Zelfde ziekenhuis, dus gewoon protocol van de uroloog. Het zaad moet meteen onderzocht worden, anders gaat het dood. Het is dus eigenlijk afhankelijk van de snelheid waarmee het ziekenhuis het doorgeeft.
@ Charmed, Voel je je weer iets beter? Hoop dat je na je laatste berichtje niet zoveel last hebt gehad van de HSG.. Wel heel fijn voor je dat de uitslag goed was! Weer een obstakel minder @ Winnie, hebben jullie niet te horen gekregen wanneer de uitslag bekend was? Wij kregen het formulier en potje na onze eerste afspraak bij de gyn, en ons werd toen al verteld dat we de uitslag van de FA (7 weken later) te horen zouden krijgen. En goed dat jullie een beslissing hebben genomen over het onderzoek! Het is heel belangrijk dat je doet wat voor jou/jullie goed voelt @ Sunny, Hihi! Super dat je je zo goed voelt! Aan je berichtjes te zien leef je weer helemaal op! Ben benieuwd hoe het met je vervolgdates gaat! En laat die vlindertjes maar fladderen hoor En natuurlijk ook fijn dat je nu uit jezelf ongi wordt, al is je cyclus nog wat van slag.. Ook dat komt helemaal goed! @ Marnat, las dat je 18 december dan eindelijk maar toch van die ellendige vleesboom af bent! Spannend!! En nu duimen dat je bloeddruk niet weer ineens gek gaat doen een paar dagen voor de operatie.. @ Vruchtbaar 2010... I'm in!! Heb nog 2 pendels (van een jaar geleden) staan voor januari en oktober 2010... Dus hoop dat het betekent dat ik in jan. zwanger word, en in okt. een kleintje heb 8) Ga er natuurlijk niet meer vanuit, maar een mens mag hopen.. Hehe.. *ego* Ik mag morgen weer naar de FA voor een echo, dus ben wel weer benieuwd wat er te zien is.. En wat ik me afvraag (heb net zelf ff een topic gemaakt, jaja), hebben jullie wel eens het idee dat het misschien gewoon zo bedoeld is dat je niet zwanger wordt? En dat het misschien helemaal geen nut heeft om de MMM door te gaan? En wanneer zouden jullie zeggen, "tot hier en niet verder"? Niet om helemaal pessimistisch te worden ofzo, maar ik heb toch eigenlijk niet zo heel veel zin om de hele MMM door te moeten, met alsnog een teleurstelling aan het eind.. Ben dus ook wel geneigd om over een paar maanden, na de onderzoeken, te zeggen, "laat maar zitten".. Misschien dat ik dan weer aan de pil ga (want geloof het of niet, toen ik aan de pil was voelde ik me een stuk happier dan zonder, in tegenstelling tot wat veel vrouwen hebben), of anders maar gewoon doorga met m'n leven, en m'n leven erop instel dat we met z'n 2tjes blijven.. Zijn beide wel van het reizen, hebben nog genoeg dingen die we willen hebben/doen/zien. Ahh, well, we zullen wel ff zien.. Maar ben ff benieuwd naar jullie meningen Liefs! EDIT: Ohwja, nog iets "leuks".. Zaterdag krijg ik visite van een oud-klasgenootje en haar toekomstige man.. En natuurlijk: Zwanger! Van nummer 2.. 5 maand na de geboorte van nummer 1 was ze weer zwanger... HOE moet je dan gezellig zijn en doen alsof je er geen moeite mee hebt?!
saz@ klopt dat ik 18 cec afscheid nemen kan van mijn vleesboom had je stiekum mijn topic gelezen mag hoor en dan gaan manlief en ik op naar een vruchtbaar jaar 210 sunny heerlijk he die vlinders he blij te lezen dat jeje weer beter voelt winnie@ wat fijn dat je er goed met je manlief over kan praten over dat onderzoek ik begrijp hier uit dat je zelf gaat dieeten knap hoor ga er voor he meid het gaat je lukken hier@ gaat het goed alles is al klaar voor de 18 de ben er klaar voor 13 dec gaan man lief en ik er even tussen uit naar beekse bergen en woensdag ga ik met mijn familie mijn oma verstooien en dan donderdag op genomen in het ziekenhuis druk druk dus ow manlief komt net binnen met ziekenhuis papieren ga even lezen
@ Marnat, hehe, nee, zag het toevallig in een ander topic staan Maar super voor je dat je er dan eindelijk van af bent! *ego* Hier ff reden voor een 'feestje'.. Net bij de echo was rechts een hele mooie follikel van 16-17mm te zien, en die springt dan maandag of dinsdag Wilde ze eind volgende week een afspraak maken om te kijken of ie is gesprongen, dus heb ik d'r ff er aan herinnerd dat ze een samenlevingstest wilde doen, en die heb ik nu maandagochtend! Eindelijk maar toch een ei die groeit, en daarmee het volgende onderzoek Dus dat wordt zondagavond (na 22:00h kregen we erbij te horen) een feestje bouwen En dan duiken we nu maar weer ff gezellig in bed, tis toch hondenweer.. En vriendlief maakte me om 10 over 8 wakker om te vragen hoe laat ik m'n afspraak had.. Ja, euh, 15 over 8... Kon gelukkig nog wel ff snel tussendoor Liefs!
Fijn dit topic, lekker kletsen met dames die in hetzelfde schuitje zitten. Wij zijn inmiddels 15mnd bezig voor ons eigen kleine wondertje. Sinds okt zijn we in het zkh bezig. Bij mij is tot nu toe alles goed. Bij mijn mannetje is het zaad wat minder. Snelheid en kwaliteit was goed alleen de hoeveelheid was wat minder (er is er gelukkig maar 1 nodig). Vorige maand een samenlevingstest moeten doen. Deze was negatief. Nu moeten we dat deze maand weer herhalen want ben natuurlijk weer ongesteld geworden. Als dit niet lukt gaan ze de maand erop KI toepassen. Ben gelukkig een stuk rustiger geworden nu we worden geholpen en aangehoord. Fijn om ervaringen te delen.
saz@ succes met je eitjes ze kunnen nu niet meer vlugten ze worden gevolgt en de samenleviings test komt ook goed mijn gyn deed dat tegelijk met het ei ze vroeg toen aan mij of we gemeenschap hadden gehad ik hoefde er niet om te vragen veel plezier om te klussen liz@ helaas welkom hier is niet fijn in de mmm maar veel succes met met zwanger worden we willen allemaal toch liever zonder hulp zwanger worden he
@ Charmed, meid fijn dat je eileiders goed open zijn! Dan kan dat in ieder geval geen belemmering (meer) zijn! Ik duim voor je/jullie! @Saz 667, Wauw meid super dat er een ei op springen staat! Maar goed klussen de komende dagen En ik duim voor jullie! @ Marnat, succes in het ziekenhuis hopelijk heb je niet erg last van de ingreep en ben je er snel weer boven op! En natuurlijk hoop ik voor jullie op een heel vruchtbaar 2010! @Liz21, meid helaas welkom, hopelijk kun je hier je ei wat kwijt (niet letterlijk natuurlijk want dat ei heb je nog nodig om te bevruchten whahaha) Succes! Aan alle meiden uit dit topic. Ik ben misschien wat vroeg, maar alvast hele fijne feestdagen toegewenst en een heel gelukkig en gezond 2010 en bovenal een heeeeeeeeeeeeel vruchtbaar 2010! Voor mij zou het ook mooi zijn, maar gezien de situatie ga ik niet van 2010 uit hihihihi! *kleine updat* Ik ga door het afvallen steeds lekkerder in mijn vel zitten. Ik voel me fitter en ben zekerder van mijzelf. Ik beschouw die als mijn echte ongi, want ben 3 dagen goed ongesteld geweest en nog 1 dag licht en dat was mijn normale patroon voordat alles onregelmatig werd ook! En het ging gepaard met de nodige buik en rugpijn en daar heb ik al een hele tijd geen last meer van gehad. Dus ik ga stiekem denken dat mijn hormoonspiegel weer op orde begint te komen! Daarnaast ben ik gewoon smoorverliefd en maken die vlinders mij helemaal gek!!! En daardoor straal ik de hele dag! Morgen ga ik weer naar hem toe en de dagen kunnen mij niet snel genoeg gaan, maar dat is voor de meeste meiden hier wel herkenbaar geloof ik ! En ik laat jullie wel horen hoe het was tenminste als jullie daar behoefte aan hebben..... Liefs Sunnyqueen
JEEJ!! You go Sunny!!! Hihi, vind het echt geweldig om te lezen hoe je helemaal opleeft En zeg nooit nooit, wie weet word je in 2011 ook al wel mama (net als hopelijk iedereen hier). En ja, ik wil zeker weten wel weten hoe het met je dates en natuurlijk de bijbehorende vlinders gaat Hele dikke knuff meid!! @ Marnat, Ja, ze vertelde een aantal afspraken terug al dat ze tijdens de cyclusanalyse ook de samenlevingstest en het uitstrijkje wilde doen.. Maar ze was dus zelf al weer vergeten dat ze dat had gezegd, dus heb d'r er even aan herinnerd Scheelt weer een maandje van onderzoeken..
In 1 woord WAUWWWW!!!!! Wat heb ik een vreselijk leuke avond gehad! En dan nu wat details.... We hebben gezoend.... en hoe..... jemineee..... we vraten elkaar zowat op.... Maar we hebben het verder netjes gehouden hoor... rustig aan en mooi de spanning opbouwen!!! Niet alles in 1 keer weggeven, maar wat een zelfberheersing moesten we daarvoor opbrengen zeg! En toen ik dan eindelijk weg zou gaan heeft het nog een dik half uur geduurd voordat ik uit de deur liep... We hebben echt een super goede klik en zijn gewoon gek op elkaar! Heftig hoor allemaal, maar wat ontzettend fijn.... En vanmiddag moet ik werken en na mijn werk ga ik weer naar hem toe!!! Nou meiden ik ga weer even terug naar mijn roze wolk!!! Liefs
@Sunny, Whahaha, ik lag in een deuk toen ik je verhaaltje las! Vind het zo ontzettend leuk voor je dat je helemaal op een grote knalroze wolk zit! Klinkt misschien lullig, maar misschien is het, achteraf gezien, juist beter dat je niet zwanger bent geworden van je ex... En wie weet, misschien komt dat wel eerder dan verwacht met je nieuwe vlam @hier: Net naar het ziekenhuis geweest, samenlevingstest gedaan en die was positief! Ze kreeg maar een beetje slijm te pakken (niet zo gek, gezien waarschijnlijk gister m'n ei is geweest) en daar zaten nog 5 zwemmertjes in Werd helemaal nerveus toen ze door de microscoop stond te kijken, maar het is dus goed!! Verder heeft ze uitstrijkjes gemaakt.. Vond het niet het fijnste gevoel, maargoed. En op de echo was dus te zien dat het eitje is gesprongen! Hebben gelukkig de afgelopen dagen goed geklust, dus hopelijk heb ik tussen kerst en oud en nieuw iets leuks te melden (mens mag hopen toch?). Mag vrijdag weer bloedprikken, kijken of het een goede eisprong was en weer prikken op m'n schildklier. Volgende afspraak heb ik 8 januari.. Verder nog iemand nieuws? Liefs!
sunny @ is verlieft vlinders het gaat goed met je geweldig sazz@ je ei is geesprongen nu maar hopen dat de zaadjes het ei vinden hopen mag hoop houden moet he hier@ gister beekse bergen geweest was heeel gezelig was wel lang rijden maar dat viel reuze mee ik had verwacht dat we kapot waren bij thuis komst we waren er nog nooit geweest het was wel koud maar de beesten waren veel buiten sommige niet wel heel wat er was een jong neushoorntje geboren heb er geen foto van helaas ze sliep ze lag achter de trailies van daar geen foto
@marnat leuk naar de beekse bergen geweest. Daar ben ik nog nooit geweest! Toch mooi dat jullie nog genoeg beesten hebben gezien in deze periode van het jaar! @saz667 Nou meid ik duim ontzettend voor je. Je hebt een goede eisprong gehad dus en nu maar hopen dat de zaadjes hun zwemdiploma hebben hihi! *EGO* Ja ik zit op een roze wolk... verliefd zijn is ontzettend leuk, maar wordt er altijd zo onzeker van.... Hij smst dus wel altijd met hey poppie/schatje/lekkerding of lieverd en eindigt met dikke kus xxx, maar hij smst bijna nooit uit zichzelf en soms reageeert hij helemaal niet terug of een dag later pas.... En ik denk dan wel ach het zit wel goed anders zegt hij niet hey lieverd ofzo, maar het maakt me ook zo onzeker weer!!! Heb er in de lounge ook een topic over geopend!!! Liefs
Hey sunny wat klink je heerlijk verliefd! Geniet er maar van hoor! Het is je gegund! En afvallen gaat ook super zie ik al 16 kilo! WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWW knap hoor en dan ook weer een normale cyclus houden zo!
Hallo Dames, Ik mag mij hier helaas ook komen aanmelden. Wij zijn al anderhalf jaar bezig met zwanger te raken en in januari en mei heb ik met rond de 6 weken 2 keer een mk gehad. Afgelopen maandag mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog gehad. Ik bleek op het juiste moment van mijn cyclus te zijn om meteen met de onderzoeken te starten. Vorige week maandag heb ik meteen een inwendig onderzoek gehad en een inwendige echo. En heb ik bloed laten prikken. Vanmorgen heb ik al de 2de afspraak gehad. Ik heb weer een inwendige echo gekregen om te kijken of er eitjes aan het groeien zijn. Het zijn er maar liefst 2!!! 1 van 11mm en een van 12 mm. Ik moet woensdag terug voor een echo en dan zal ik hopelijk horen of er inderdaad 2 eitjes ook gaan springen en wanneer ongeveer. Dan word er naar aanleiding daarvan een datum geprikt voor een samenlevingstest en een datum om te prikken op Progesteron. A.s. donderdag moet mijn vriend zijn zaad inleveren voor onderzoek. En maandag krijgen we dan de uitslagen zo ver ze binnen zijn. De gynaecoloog wist mij wel al te melden dat de uitslag van mijn bloed onderzoek goed is. Ik was op basis daarvan nog een jonge deerne zoals hij aangaf. Waar hij nl ook wel naar gekeken heeft is of ik niet vervroegd in de overgang zou zijn (word in januari 35) maar daar is gelukkig absoluut geen sprake van. Dus op naar de volgende onderzoeken. Wat nl ook een mogelijkheid is gezien mijn 2 vmk is dat ik niet genoeg progesteron aanmaak, dat zorgt ervoor dat de baarmoeder klaargemaakt word om een eitje in te nestelen. Dus dat wordt ook nog een spannende uitslag. Maar dat zou evt met hormonen slikken te verhelpen zijn. Ik heb al jullie verhalen (ja echt alle 50 pagina's) gelezen vandaag. Jullie hebben het ook niet altijd even makkelijk gehad zeg. @Marnat, succes met je operatie komende week @Sunnyqueen, geniet van de vlinders en laat het maar lekker op je af komen @Saz, spannende weken ook voor jou dus Hopelijk inderdaad voor iedereen een heeeel vruchtbaar 2010 met heel veel HCG! Liefs Annemiek
Lieve Annemiek, Balen dat je je bij ons moet aanmelden maar wel gezellig natuurlijk! Spannende weken met al die eerste onderzoeken he! Dikke knuf
Welkom Annemiek en hopelijk voor jullie hoef je hier niet lang te blijven en ben je snel zwanger!!! Liefs