Hoi Meiden, Weer even een berichtje van mij. Liz en Annemieke, welkom!... Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger! @ Sunny, heerlijk om te lezen hoe je geniet! Fijn dat het allemaal beter gaat. Op naar een gezellig liefdevol 2010! Ik ben volop met de onderzoeken bezig. Vandaag voor een echo geweest bij de FA. Ze zag een folikel van 18mm, dat is dus goed! Flink klussen en op naar de eisprong. Dan mag ik 24 december weer bloedprikken voor de progesteron. En 19 januari pas op gesprek bij de FA. Laten we hopen dat dat gesprek niet meer nodig is. En dat we met een positieve zwangerschapstest 2010 in gaan!!! Liefs Anouk
@Annemiek, Helaas welkom hier.. Hoop dat je niet zo lang bij dit topic hoeft te zitten, en dat je snel een posi test hebt! Hoop dat de uitslagen van de onderzoeken allemaal goed blijken te zijn, en dat er snel een reden wordt gevonden waarom het al 2 keer mis is gegaan.. En respect dat je gewoon alle pagina's hier hebt doorgelezen! Daar ben je vast wel een poosje mee bezig geweest Heel veel succes in de MMM! @Anouk, ook voor jou spannende tijden dus! Vind het wel vreemd dat je pas 19 januari weer een gesprek met de FA hebt? Mijn FA vindt dat ik niet meer hoef te tempen, en ik mag als ik wil met ovutestjes aan de gang, maar ze blijft ook echo's maken zodat ik weet waar ik aan toe ben. @ Marnat, leuk, Beekse Bergen! Vriendlief en ik zijn er afgelopen zomer geweest, maar vonden het alleen minder leuk om na ruim een uur auto zoeken op de parkeerplaats er achter kwamen dat er achterin het park nog een parkeerplaats was... Ja, dom, dom, dom! En nog een paar daagjes voor je van je vleesboom verlost wordt!! Spannende dagen voor jullie! @ Sunny, hmm.. ja, dat komt me wel bekend voor.. Die van mij reageert ook de helft van de tijd niet (ok, hij krijgt de smsjes vaak ook pas als ie al weer thuis is, slecht bereik op z'n werk). Heb me er in het begin ook heel erg aan lopen ergeren, en heb em dus ook wel eens gevraagd waarom ie niet reageerde.. Nouwja, ondanks dat zijn we nog wel samen iig! Als je er echt mee zit kun je het em toch gewoon ff vragen? @ het nieuwe jaar... Ja, ik zou het idd wel heel grappig vinden als we met z'n allen zwanger het nieuwe jaar in gaan! En dan allemaal mooie september/oktober 2010 beebs! *ego* Zit hier nu dus in die kl*terige wachtweken... Gelukkig morgen naar m'n ouders, vrijdag naar een vriendin, zaterdag m'n moeder helpen met dingen koken voor d'r verjaardag op zondag.. En dan volgende week de kerstdagen enzo, dus in ieder geval genoeg te doen om de komende 2 weken door te komen zonder non-stop te piekeren etc... Liefs!
sazz. wij hadden geen probleem met parkeren donderdag is het al zo ver word ik opgenomen morgen de koffer nog even controleren manlief moet morgen over werken maar als ie thuis komt ga ik heerlijk van hem genieten en onze kat ga ze wel misen jij hebt het druk meid maar id het kan helpen dat je minder piekert en al vast feli met je moeder veel plezier meid
Nou ik ben van mijn roze wolk af gedonderd.... We hebben vanmiddag een gesprek gehad want, (ja hier komt het) hij was toch nog niet toe aan een relatie...... De klik was er wel en als ik bij hem was dan voelde het ook goed, maar zodra ik weg was begon hij te twijfelen.... hij heeft gewoon niet dat gevoel dat hij toe is aan een relatie... Nou ja kan gebeuren natuurlijk ik vond het wel fijn dat hij eerlijk tegen me was. En hij bracht het ook heel netjes... en toen ik over afgelopen vrijdag begon zei hij... ja je bent niet onaantrekkelijk (met zo'n glimlach erbij) dus hij vind het moeilijk mij te weerstaan.... Nou dat doet mijn ego dan wel weer goed, maar verder heb ik er natuurlijk weinig aan. Maar hij dacht dat ik nu helemaal geen contact meer wou, maar ik heb ook gezegd dat we ook gewoon een vriendschap kunnen opbouwen en vanuit daar wel weer verder zien hoe dingen gaan lopen... Misschien denkt hij over een tijdje wel anders... Maar misschien denk ik over een tijdje ook wel anders... wie zal het zeggen, maar de band/klik die we vanaf het begin al hebben wil ik niet opgeven alleen maar omdat ik hem leuker vind dan hij mij... Ik kom daar wel weer over heen en vind een mooie vriendschap ook heel fijn! Dus we houden gewoon contact en bouwen een goede vriendschap op... Nou ik was best trots op mezelf en heb tegen mijn ouders ook gezegd dat ik dit ook wel goed vind en dat is ook echt zo, maar in werkelijkheid houd ik mij natuurlijk ontzettend groot, want voel me goed klote... Ik baal er ontzettend van en ik ben nu gewoon in korte tijd 2 keer gekwetst... Alleen deze keer wel op een ''nette'' manier om het zo maar te zeggen, maar dat neemt de pijn niet weg. Maar sommige van jullie zullen misschien ook wel denken... eigen schuld dan had je maar niet zo snel weer wat moeten beginnen... ach jah wie zal het zeggen of het nou was gebeurd of over een half jaar het doet beide keren pijn. Ik ben allang blij dat hij wel eerlijk is geweest en geen spelletje heeft gespeeld. Hij wil me ook geen valse hoop geven en geeft wel om mij! Nou ja daar moet ik het dan maar mee doen.... Maar ik denk dat ik alles er wel even uit ga janken!!! PFFFFFF wat een k*tzooi!!!! Liefs
@Sunny, ik vind je vooral heel erg dapper! Tuurlijk baal je er flink van. En voor de een lijkt het misschien snel en voor de ander niet. Maar als je iemand leuk vind vind je iemand leuk. Zo simpel is het nou eenmaal. En de een word nu eenmaal sneller verliefd dan de ander. MAar dat maakt jou teleurstelling nu niet minder. En inderdaad super dat hij zo eerlijk is geweest en het niet nog even een half jaar ofzo heeft aangekeken ofdat het dat nog wel zou veranderen. Meis geniet lekker van de vriendschap en wie weet wat daar nog uit voort komt. Ik ben gister naar de Gynaecoloog geweest. Ik had nu 2 eitjes waarvan 1 12 mm en 1 15 mm. Waarschijnlijk springt alleen die van 15 mm. Ik moet morgen weer terug komen en dan gaan ze weer meten. En dan word er een afspraak voor een samenlevingstest en progesterontesten gemaakt. Dadelijk gaan we nog even de "hand" aan mijn vent leggen. Die moet om half 9 een potje bij het ziekenhuis gaan inleveren hiihihi. Dames fijne dag allemaal. Liefs Annemiek
Goedemorgen dames ben gister bij fertiliteit geweest. Heb nu progesteronballetjes meegekregen die ik vanaf dag 15 van de cyclus 3 x per dag moet inbrengen. Daarmee moeten we het 3 maandjes zelf proberen is het dan toch niet raak komen we weer terug. Maar de arts was super positief en verwachtte eigenlijk wel dat het ons zou gaan lukken!!! Wij zijn blij!
Gister dus weer voor een echo naar het ziekenhuis geweest. 1 follikel was nog steeds 12 mm en dus gestopt met groeien en de andere was gegroeid tot 17 mm. Dus voor vandaag staat de samenlevingstest gepland. En mijn vrees is helaas werkelijkheid geworden; het vrijen is niet gelukt . Dus nu baal ik natuurlijk als een stekker. Ben benieuwd wat de gyn er dadelijk van zegt. Laat jullie straks wel wat horen. Groetjes en een fijn weekend Annemiek
Vandaag hebben we dus de samenleveingstest gehad. Het op comando vrijen was erg lastig. Gisteravond lukte het niet en vanmorgen floepte hij eruit op het moment supreme. Dus wij waren allebei redelijk sjaggie ervan. Dus toen de gyn vroeg of we ons huiswerk hadden gedaan zeiden we niet echt. Gelukig bleek er toch nog een lozing goed gegaan te zijn want we zijn met vlag en wimpel geslaagd voor de samenlevingstest. Mijn ei is vanmorgen ook gesprongen dat kon hij zien. Hij zag zelfs waar het zich nu bevond. Dus nu maar hopen dat er ook een zwemmertje is die het eitje kan vinden. Fijn weekend allemaal Liefs Annemiek
Hey, Ik sluit me bij deze club aan, Wij hebben vandaag net ene brief van de gyn gekregen voor de fer.onderzoek. Wij moeten op 2 febr heen, ben benieuwd. Heb net het info.foldertje gelezen, maar zie enorm tegen de baarmoederfoto op...
@ Sunny, balen meis, dat ie er nog niet aan toe was om een nieuwe relatie te beginnen.. Komt hij ook net uit een langere relatie? Misschien is het wel verstandig om nog even te wachten voor je je weer aan iemand bindt, maar het blijft wel kut voor je! @ Charmed, super dat je nu aan de progesteronbolletjes mag! Hoop echt heel erg voor je dat het dan beter gaat, maar vraag me wel af of die dingen ook invloed hebben op je eisprong? @ Annemiek, gefeli met de goede samenlevingstest! Hier hadden we er vorige week ook wel moeite mee hoor, we hadden zaterdag wel geklust, en zondag MOESTEN we.. En toen kregen we de slappe lach en is het met toch wel redelijk veel moeite gelukt.. Maar hoe dan ook, je test is positief, dus da's toch een super goed bericht?! @ Typje, Helaas welkom hier! Zag dat je in mei was gestopt met de pil? Waarom ga je dan al zo vroeg de MMM in?? Wij waren 12 maand bezig toen we naar de HA zijn gegaan, een maand later naar de gyn geweest, en weer 7 weken later de eerste afspraak bij de FA gehad.. Dus ben benieuwd waarom je na 7 maand proberen de stap al zet, gezien het toch echt geen pretje is om alle onderzoeken te ondergaan enzo! En voor de HSG je nu al zorgen maken... Voor je bij dat onderzoek bent gekomen ben je zo een paar maanden verder hoor, dus probeer je daar nog ff niet druk over te maken! *ego* Moet nog een week wachten tot ik ongi moet worden.. Zou wel graag een winterslaapje van 1,5 week willen houden, dan zijn we de feestdagen weer voorbij, is al het sneeuw hopelijk weer weg (vind het witte overal wel leuk, maar liefst in combinatie met 25 graden... *BRRR*) Heb wel steeds maffe steekjes in m'n onderbuik, moet na elk glas drinken naar de wc, heb steekjes in m'n borsten en nogsteeds gevoelige tepels.. (Heb ik normaal altijd een dag of 2 voor m'n ei tot een dag of 2 na m'n ei.. Zit nu op 7dpo). Tjah, zelfs na 1,5 jaar kan je lichaam je nog voor de gek houden . Ga nu eerst maar es ff weer wat lozen, en dan maar weer eten maken Liefs!
JA hij heeft een relatie van 4 en een half jaar achter de rug... dus niet niks... Maar goed gisteren ben ik weer bij hem geweest en hebben we weer een hele gezellige avond gehad.... en we kunnen gewoon niet van elkaar afblijven... dus nu is het eigenlijk een beetje wel de lusten niet de lasten... en ik vind dat ook wel even prima eigenlijk.... Kunnen we beide ontdekken of we later misschien toch een relatie willen... Liefs
@ Charmed, ja, dacht dat die dingen er misschien invloed op hadden, gezien je in je onderschrift hebt staan dat je progesteron te laag is, en je waarschijnlijk geen goede eisprong hebt? Dus als idd je eisprong niet goed is, wat heeft het dan voor nut om ná die mogelijk niet-zo-goede eisprong medicatie te gebruiken? (Hoop dat je me nog snapt ). En wbt sneeuwballengevecht.. Is me veeels te kkkkoud! Ik ga alleen ff snel naar buiten om met de hond te lopen, maar daar houdt 't wel mee op! @ Sunny.. Hmm.. Blijf het balen vinden voor je, maar ja, van de andere kant, jij komt net uit een langere relatie, en hij dus ook... Dan is het misschien idd verstandig om beide goed na te denken wat jullie willen, en een relatie is in de (nabije) toekomst natuurlijk helemaal niet uitgesloten! Hoop dat het verder wel goed met je gaat!! Liefs!
dankje saz667, fijn om te horen dat jullie zo meeleven... terwijl ik me eigenlijk heel erg lullig/schuldig voel omdat ik het gevoel heb dat ik momenteel weinig aandacht voor jullie situaties heb... Ik denk ook echt aan jullie allemaal hoor en hoop voor ieder van jullie dat jullie snel zwanger mogen zijn, maar zoals jullie begrijpen ben ik momenteel niet met zwanger worden bezig..., maar ik kan jullie ook weer niet achter laten want daar vind ik het veel te gezellig voor met jullie. afgelopen weekend moest mijn moeder verhuizen dus dat was ook nog best wel een karwei en nog niet alles is over. Bovendien woon ik nu tijdelijk bij haar dus zit ik er ook midden in. En komende week moeten mijn spullen uit de flat gehaald worden en naar mijn nieuwe huisje gebracht worden. Tussendoor de feestdagen nog en dan in het nieuwe jaar bezig in mijn eigen stulpje... Alles komt tegelijk, maar dat zie je wel vaker... Hopelijk kom ik straks lekker in de rust en komt dan al het geluk een keer tegelijk hahaha! Al heb ik het liever een beetje verspreid dan is het tenminste niet in 1 keer op hihi! Maar om antwoord op je vraag te geven saz het gaat naar omstandigheden wel redelijk goed met me. Ik vind HEM (die nieuwe jongen dus) echt super leuk, lief en aantrekkelijk en heb ook echt warme gevoelens voor hem... De klik is er gewoon dat geven we beide toe en we voelen ons ontzettend tot elkaar aan getrokken... Alleen hij is (nog) niet aan een relatie toe... En hij weet ook niet of dat gevoel voor een relatie uberhaupt komt voor mij, maar nu in ieder geval niet. Maar ondertussen hebben we het gewoon heel gezellig... We kunnen goed praten en goed lachen samen en de aantrekkingskracht is gewoon ontzettend groot tussen ons... Wie weet wat de toekomst brengt, maar voor nu zal ik het hiermee moeten doen en voor nu heb ik daar ook vrede mee! Eerst mijn eigen leventje maar weer eens opbouwen en dan zien we dan wel verder... Meiden ik denk aan jullie allemaal hoor ook al reageer ik vaak niet ik lees alles hoor! En ik duim ook elke dag voor jullie allemaal! Liefs
Hehe, Sunny, je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor! Vind het eerlijkgezegd (en dit is absoluut niet verkeerd bedoeld) wel een fijne afwisseling en een goede afleiding van m'n eigen dingen Hmm.. drukke tijd gehad, en nog een drukke tijd voor de boeg dus! Hoop dat je snel in je nieuwe huisje zit, zodat je je leven weer kan oppakken! Ennuh... Hij is nog niet toe aan een nieuwe relatie, maar ben je er zelf al wel aan toe dan? Ik bedoel.. je bent sinds een paar weken bij je ex vandaan, waar je toch ook wel een langere relatie mee hebt gehad, gezien de kinderwens en de MMM.. Misschien is het juist goed om eerst voor jezelf de dingen te verwerken die zijn gebeurd, want je wilt natuurlijk ook niet dat die dingen tussen jou en een toekomstige nieuwe partner in komen staan.. Wel super voor je dat er in ieder geval wel een hele goede klik is, en dat jullie wel heel goed met elkaar kunnen praten etc. En zoals je al zegt, eerst je eigen leventje weer op de rails krijgen, en dan weet je nooit wat er allemaal kan gebeuren Maar blijf het echt super vinden dat je nu toch wel een stuk beter in je vel zit als een aantal weken geleden hoor!! Dikke knuff!
Ennuh... Hij is nog niet toe aan een nieuwe relatie, maar ben je er zelf al wel aan toe dan? Ja ik dacht van wel, maar nu denk ik juist dat het zo eigenlijk beter is voor nu eerst.. Dan kan ik rustig mijn eigen leventje weer opbouwen en alles op een rijtje zetten zonder verplichtingen naar iemand toe, maar toch de gezelligheid samen (wel de lusten niet de lasten) Zo kunnen we beiden ontdekken of we echt een relatie willen met elkaar of niet... Ik bedoel.. je bent sinds een paar weken bij je ex vandaan, waar je toch ook wel een langere relatie mee hebt gehad, gezien de kinderwens en de MMM.. Misschien is het juist goed om eerst voor jezelf de dingen te verwerken die zijn gebeurd, want je wilt natuurlijk ook niet dat die dingen tussen jou en een toekomstige nieuwe partner in komen staan.. Wel super voor je dat er in ieder geval wel een hele goede klik is, en dat jullie wel heel goed met elkaar kunnen praten etc. En zoals je al zegt, eerst je eigen leventje weer op de rails krijgen, en dan weet je nooit wat er allemaal kan gebeuren Nee alles is mogelijk en ga gewoon eerst op deze manier er van genieten, want de aandacht en genegenheid die ik krijg is toch ook wel erg fijn... tja ik heb ook zo mijn behoeftes Maar blijf het echt super vinden dat je nu toch wel een stuk beter in je vel zit als een aantal weken geleden hoor!! Ja daar ben ik ook er blij om, alleen denk ik wel dat zodra ik straks in mijn eigen huisje zit in mijn eentje dat ik dan alsnog wel even een klap ga krijgen... omdat ik dan in de rust kom en het besef goed door dringt... tenminste dat denk ik he!!
hey meiden'' hoe gaat het hiet met jullie? ik heb niet terug gelezen sorry oma marnat iis er weer zondag was ik al weer thuis yessssssssss de boom is er uit het herstel vergaat voor spoedig ik voel me goed kerst gewoon aan het vieren gelukkig straks uit eten met schoonouders wokken ontlasting is nog niet supper maar heb het wel dat is het enige min punt niezen hoesten lachen doet nog pijn vandaag schrijnt de wond wel at meer maar ik zit ook al de hele dag in de kleren onderbroek wil nog niet zo best maaar verder gaat het boven verwachting goed iedereen kuf die het nodig is