Vanmorgen was de test al wat donkerder. Voor ons blijft het echter t/m dinsdag zeker nog spanend. Dat is de dag waarop het beide andere keren fout ging. Dus we blijven nog even in spanning. Maar vooralsnog zijn we zwanger
En toch feliciteer ik ja alvast Annemiek. Ik begrijp dat het spannend blijft, maar ik duim voor jullie dat het goed gaat. Je kunt niet beter het nieuwe jaar beginnen dan met dit nieuws! Super meid!!
Allereerst voor jullie allemaal een gelukkig en gezond 2010 met hopelijk voor ons allemaal babygeluk!! Annemiek, wat spannend! Positief blijven denken hoor! Wij zijn 2010 meteen de eerste dag van het jaar begonnen met een nieuwe ronde. En dus weer nieuwe kansen. We moeten dinsdag 19 januari weer terug naar de FA. Dit duurt nog lang. De arts is op vakantie nu. Het is ,als mijn cyclus bij die 31 dagen blijft, net in de vruchtbare periode, dus ik ben benieuwd. Liefs Anouk
Nou meiden even een update van mij... ook al zit ik in een hele andere situatie dan jullie nu. Ik sprak nog steeds met diezelfde jongen af en elke keer hadden we het hartstikke gezellig en er is zo'n grote aantrekkingskracht tussen ons dat we gewoon niet van elkaar af konden blijven. Ik zei tegen mezelf dat ik het voor nu allemaal wel prima vond omdat ik nog niet toe ben aan een relatie en ik zoiets heb van... ok op deze manier leer je elkaar alleen maar beter kennen en kun je altijd nog zien of je een serieuze relatie met elkaar begint. En als ik bij hem was dan voelde het allemaal ook heel goed, maar zodra ik weer weg was sloegen bij mij de twijfels toe van doe ik hier wel goed aan... Houd ik mezelf niet voor de gek... Ik weet gewoon dat ik al stapelgek op hem ben en dit dus niet genoeg is voor mij. En dan kan ik er wel mee doorgaan, maar ik kwets mezelf er alleen maar mee op het eind. Maar goed je verstand en je gevoel werken niet altijd samen dus ik hield me groot en zei tegen me zelf geniet er maar lekker van je kan het wel aan. Afgelopen woensdag afgesproken met hem en toen ik op het punt stond naar hem toe te gaan smste hij af omdat hij de volgende dag weer vroeg moest en er geen ''vluggertje'' van wil maken. Maar ik dacht bekijk het even en stuurde hem dat ik al onderweg was en niet meer omkeerde. Dus ik ben er gewoon heen gereden en we hebben toch nog een hele gezellige avond gehad... En het werd ook nog best wel laat... En we hadden voor vanavond ook al een afspraak staan dus ik zei niet weer afsmsen zaterdag want dan ga ik er nog wat van denken. Dus hij zegt op zo'n flauwe toon haha!! Toen ik weg ging zei ik ''tot zaterdag'' en hij zei we hebben nog wel even contact voor die tijd toch? Dus ik zeg ja vast wel maar even zo goed tot zaterdag toch? En hij ja natuurlijk, maar ik ging toch met een apart gevoel weg en dacht meteen ''volgens mij gaat het zaterdag helemaal niet door!'' Maar goed zolang ik niet beter weet ga ik er van uit dat het door gaat en vandaag keek ik steeds op mijn mobiel en dacht steeds ''niet af smsen'' We hadden om 20.00 af gesproken dus om 19.00 dacht ik.. Ok ik hoef me niet meer druk te maken want als hij af wou zeggen dan had ik dat al gehoord. Nou 19.20 krijg ik een smsje dat hij niet kan want hij gaat naar het nieuwjaarsfeest.... GRRRR wat was ik pissig en ik baalde ontzettend. Mijn voorgevoel klopte dus... Ik heb hem gestuurd dat ik het jammer vond en het de volgende keer graag wat eerder hoor! en dat ik al zo'n voorgevoel had. En toen kreeg ik dus terug dat als ik al zo'n voorgevoel had ik er ook wel van uit had kunnen gaan... maar sorry ik zal het de volgende keer eerder melden. Dus ik stuur daar nog op terug dat het niet raar bedoeld was, maar dat als ik niet beter weet er van uit ga dat een afspraak door gaat. En dat ik hem veel plezier wens en we spreken wel een andere keer af. Vervolgens met 1 van mijn beste vriendinnen gebeld. 1 van de redenen waarom ik haar zo graag mag is omdat ze niet om alles heen draait, maar gewoon rechtuit zegt waar het op staat. En dat had ik nu echt even nodig... dus ze zegt ook meteen: ''het klinkt heel lullig, maar je moet er gewoon mee kappen. Het komt nu op mij over of spreekt hij alleen maar af wanneer het hem uitkomt''. En ik weet dat ze gelijk heeft... Dat weet ik al een tijd dat ik er mee moet kappen. Ik houd mezelf voor de gek en kwets mezelf er enorm mee, maar ik vind het zo moeilijk omdat ik hem gewoon zo ontzettend leuk vind... En mijn vriendin sloeg de spijker op de kop toen ze zei: "tuurlijk is het moeilijk, want je moet weer iets loslaten waar je van houdt''. Ik heb er zo'n genoeg van... Ik moet er ook gewoon mee kappen, want zo doormodderen heeft geen zin... daar heb ik mezelf alleen maar mee. Daarnaast zij mijn vriendin ook: ''Als hij echt je ware liefde is dan komt hij vanzelf wel naar jou toe'' en ja dat is ook wel waar... En de conclusie die ik zelf heb getrokken is gewoon dat ik het niet waard ben om op hem te gaan zitten wachten... ik moet een vent hebben die vanaf de allereerste seconde voor me gaat... En die zal er vast komen... (hoop ik) Nou meiden nou zou ik heel graag willen horen hoe jullie hier over denken en wat jullie misschien eventueel zouden doen en wel gewoon eerlijk zeggen hoor ik kan het allemaal wel hebben. En zouden jullie misschien je manlief ook willen vragen wat die denken aangezien zij beter weten hoe een man in mekaar zit dan wij vrouwen!! Liefs
Sunnyqueen, het is zeker moeilijk. En als ik in jouw situatie zou zitten, zou ik ook niet weten wat ik doen moest. Als je je gevoel uitschakelt, weet je beter wat je moet doen, maar dat gaat nu eenmaal niet. Als jij echt de ware voor hem bent, dan vecht hij voor je! Ik zou als ik jou was, het initiatief even bij hem leggen. Als je niets hoort dan weet je, waar je aan toe bent. Laat hem maar eens komen! Je bent meer waard dan iemand die alleen maar aan andere moet geven. Jij hebt ook recht op krijgen!! Toch?? Laat niet met je spelen! Zoals hij nu met je afspreekt, komt het bij mij over als eigen belang. Alleen afspreken als hij zin en tijd heeft. Hij had ook kunnen vragen of je mee ging naar het feestje, toch? Hoe moeilijk het ook is, ik zou zeggen: even niets van je laten horen. Succes!
Hoi Meiden, Ik denk dat ik me hier wel wil aansluiten.. We zijn nu bijna 2 jaar bezig voor een kindje. Wij zijn vorig jaar begonnen met onderzoeken bij de FA. We hebben onderzoeken gehad, was allemaal goed. Heb een HSG (Baarmoederfoto met contrastfloeistof) gehad en de ronde erna was ik zwanger.. Dat is helaas mis gegaan en we zijn daarna voor een half jaar terug naar huis gestuurd.. En 11 januari is dat een half jaar geleden en mogen we terug komen.. Het begint nu erg dichtbij te komen, want dan gaan we waarschijnlijk starten met op een andere manier zwanger te worden. Vind het erg spannend.. Hopelijk kan ik hier met meiden ervaringen en andere dingen delen!
hoi hoi naar vele verhalen gelezen te hebben wil ik mij ook even voorstellen wij zijn in december 2008 gestopt met de pil ivm een kinderwens, vol goede moed er tegen aan. Netjes 2 keer ongesteld geweest, daarna nix meer, dus in april naar de huisarts omdat ik toch last kreeg van een opgeblazen buik en wij 8 mei 09 getrouwd zijn en me wel lekker wou voelen die dag natuurlijk. daar kreeg ik provera dat werkte 1 keer daarna weer geen rode duivels te bekennen, in sept en okt 2 maal een menstruatie gehad, toen doorverwezen naar het zkh, allerlei onder zoeken gehad, mijn man moest ook zijn zwemmertjes inleveren, nu 11 januari krijgen wij de uitslag van uitstrijkje, bloedtest en zijn zwemmertjes ik ben benieuwd, en dan gaan we gelijk een plan van aanpak bespreken. toch fijn om je verhaal even kwijt te kunnen.
lieve Leentjuh en Tessa welkom hier. Hopelijk kunnen jullie hier weer snel weg en anders hoop ik dat jullie hier net zoveel steun vinden als ik zelf vind.
welkom leentjuh knorrie meis hoe gaat het met je ? de feest dagen goed door gekomen? hier@ gaat het heel goed na wat huil dagen te hebben gehad alle elende van het afgelopen jaar kwam boven + het gemis van oma maar nu gaat het weer goed ik heb de spijkerbroek weer aan kan weer beter bukken en manlief wat meer helpen met kleine dingen we wandelen elke dag steeds een stukje meer giier achter ons langs het bos vandaag willen we proberen een stukje door het bos te lopen maar straks eerst even een paar boodschapen doen met schoonmoeder
hai hai het is fijn om samen dingen kunnen te delen, maar zeker ook van je af praten omdat bijna niemand op mijn ouders en schoonouders beste vriendin na het weten dat we in de mm zijn beland fijne dag allemaal ik ben nu 3 heerlijke daagjes vrij
Hoi hoi Feestdagen heerlijk doorgekomen met een goede positieve instelling! Was heerlijk. Nu vrijdag beginnen met de hormonen ben heel benieuwd of t gaat helpen. Goed dat t weer ietsje beter gaat doe maar goed rustig aan he. Klein stukje lopen is altijd lekker!
@Marnat, Jij bent hier ook! Ik hoop ook dat 2010 voor ons allen een top jaar mag worden! Fijn dat het al iets beter met jou gaat. @Leentje, Jij ook welkom hier, spannend wachten op de uitslag! Ik ken het gevoel om er met bijna niemand over te kunnen praten. Hier ook weet bijna niemand het. @Charmedknorrie, Dankjewel! Ik hoop ook dat ik hier veel steun kan vinden.
ja tess ik ben hier ook die andere daar zitten niet veel meer die lijst klopt ook niet meer ik sta er ook niet op enz ik heb er al aan zitten denken om een topic te open mediche molen 2010 of zo met de woorden door zetten in 2010 maar weet niet helemaal hoe en heb ook niet echt zin om er een heel verhaal van te maken
hallo allemaal mijn beste vriendin zit in hetzelfde schuitje de mmm! zei heeft pco en is nu gestart met provera en 100 mg clomid, met haar kan ik er ook over babbelen haha wij zeggen maar zo 2010 wordt ons jaar, dus voor jullie ook
daar ben ik weer haha, het het lijkt wel of ik nix beters te doen heb dan acher de laptop te zitten maar heb in tussen al het hele huis op zijn kop gehad om de kerst versieringen op te ruimen. mijn man heeft uiteindelijk zijn stoute schoenen aangetrokken en het zkh gebeld ofdat ze in ieder geval al wouden vertellen of zijn zwemmertjes goed zijn en gellukkig is dat goed! jippie 1 ding om je minder zorgen over te maken. een vraag aan iedereen hier, ik heb al wat terug gelezen maar zou ieder in een bericht erop willen zetten hoelang en waar ze nu mee bezig zijn in de mmm
@ Leentjuh, helaas welkom hier! Wij zijn 17 maanden bezig.. Zijn 5 maand geleden naar de HA gegaan en een doorverwijzing gekregen. 4 maand geleden hadden we onze eerste afspraak bij de gyn, en 7 weken later (dus ruim 2 maand geleden) onze eerste afspraak bij de FA. Onderzoeken die we al hebben gehad: bloedonderzoek, sperma-analyse, samenlevingstest, uitstrijkjes, nog meer bloedonderzoek, cyclusanalyse dmv echo's en bloedonderzoek. Enige basisonderzoek wat we nog niet hebben gehad is de HSG. De eerste onderzoeken zijn al door de gyn aangevraagd, dus we zijn 4 maand bezig in de MMM. @Tessa, ook welkom hier! Jullie zijn al wel een aantal maanden langer bezig als de meeste meiden hier in dit topic.. Ben benieuwd wat nu de volgende stappen gaan worden! Zijn er nog bijzonderheden uit de onderzoeken gekomen? Hoop dat het snel weer raak is bij jullie!! (En natuurlijk bij ons allemaal) @ Annemiek, hoe gaat het?? Duim voor je dat het deze keer goed blijft gaan!!! @ Sunny... Ohw, meis, wat ontzettend K*T voor je!! Dat is geen situatie waar je nu in wilt zitten.. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken, maar weet wel dat als ie echt voor je zou gaan, hij je niet zomaar af zou zeggen (en al helemaal niet op het laatste moment) en je gewoon meevragen naar een feest... Maar hoe gaat het nu met je eigen huissie? Heb je alles al een beetje op orde enzo? Ben benieuwd hoe het nu met je gaat! *ego* Hier niet meer zoveel beleefd eigenlijk.. M'n zwager woont nu bij ons, hebben een grotere kamer voor hem ingericht met tv, pc, etc, zodat hij niet elke avond bij ons beneden zit.. Met oud en nieuw weer gezellig geBBQd bij mijn beste vriend en zijn ouders. En ja, ook sneeuwballengevecht gehouden tussendoor . En z'n moeder had dus wat dingen op hyves gelezen, en wist dus daardoor al dat we in de MMM zitten. Rond middernacht waren we bij andere vrienden, en zijn nog bij vrienden van hun langsgeweest.. Wel weer een beetje een ego-boost gehad . Anyhow, zit nogsteeds te wachten tot vrijdag, dan krijgen we weer wat uitslagen. Ben wel benieuwd wanneer ze de HSG wil doen, want ben echt helemaal flauw van het ziekenhuisgebeuren, en wil na de HSG ff een pauze inlassen.. Vrijdag de uitslagen van progesteron en TSH, en van de uitstrijkjes.. Ben benieuwd! Liefs!
saz@ gezelig bbqen nog de beste wensen en een vruchtbaar jaar meid succes vrijdag meid leenthu@ miss heb je het al gelezen maar hier zijn we al 11 jaar aan het hopen en 18 dec net mijn vleesboom laten verwijderen nu herstelend nog drie week wachten tot we verder mogen wachten word er zo moe van hoe lang ben jij bezig dan? of heb ik daar over heen gelezen sorry ben soms nog wat moe
@marnat... 11 jaar poeh waar haal je de kracht en wilsmoed vandaan in ieder geval veel sterkte met het herstel! wij zijn num 13 maanden bezig en hebben maandag afspraak bij gync. voor uitslagen zaadonderzoek hebben we al dat was allemaal goed, waarschijnlijk gaan ze maandag plan van aanpak maken ben benieuwd!