Meiden die pas in het ziekenhuis lopen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loutjelou, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Lijst

Bekijk bijlage 43934

NOD

??-?? Saz667 - Ronde 13 - 1e kind

Afspraken

Januari
    22-01 Saz667 - FA (FM)
    28-01 Saz667 - Bloedprikken (schildklier)

Februari
    01-02 Saz667 - Afspraak HA
    03-02 Saz667 - Gesprek over LIFEstyle onderzoek

Om de lijst te veranderen:

*Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url":
    http://www.leskist.nl/files/1235-Rieten%20kinderwagen.jpg
    Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.
    *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd hebt

Hey meiden,

Heb de lijst weer gevonden, dan kan die weer aangevuld worden, gezien er steeds meer nieuwe meiden bij komen!

Liefs!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lijst

Bekijk bijlage 43934

NOD

12-2 marnat

Afspraken

Januari
    22-01 Saz667 - FA (FM)

Februari
    10-02 marnat- controle operatie

*Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url":
    Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.
    *Meldt tenslotte eventjes wat je verandert

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik heb me zelf er ook weer op gezet
    hoe hou je het plaatje er op vreemd

4. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Lijst

Bekijk bijlage 43983

NOD

22-01 Charmedknorrie
    12-2 marnat

Afspraken

Januari
    22-01 Saz667 - FA (FM)

Februari
    10-02 marnat- controle operatie

*Vul je informatie in.
    *Meldt tenslotte eventjes wat je verandert

Zo mezelf er even bij gezet en t plaatje er weer bij!

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Lieve meiden,

Zoals de meesten van jullie wel in de gaten hebben reageer ik de laatste tijd niet zo veel meer. Na de beeindiging van mijn vorige relatie en daardoor dus ook de kinderwens in de ijskast... had ik al minder te melden hier. Sinds anderhalve week is er een nieuwe liefde in mijn leven gekomen. Het voelt zo ontzettend goed en het gaat ook ontzettend goed. We zijn nu al stapelgek op mekaar en willen samen oud worden. Nou is het natuurlijk nog in de beginfase, maar we zijn beiden niet van het om elkaar heen draaien en lang wachten dus we kijken beiden al naar de toekomst... Dus ja we hebben het al over samenwonen, trouwen en kindjes krijgen en samen oud worden. Nou wil ik niet zeggen dan we dat nu meteen allemaal al gaan doen, maar we dromen er al wel lekker over. Heerlijk dat je het daar samen zo over kan hebben. Hij is 25 en je merkt gewoon dat hij veel meer volwassenheid uitstraalt dan mijn ex die 21 is. In de anderhalve week dat week dat we nu een relatie hebben hebben we elkaar maar 1 dag niet gezien en al 6 nachten samen door gebracht. Ook dit weekend zijn we weer veel bij elkaar... terwijl we daarnaast ook ons eigen ding doen. Vandaag heb ik zijn ouders voor het eerst ontmoet en gisteren al een paar vrienden van hem en vanavond ontmoet ik nog meer vrienden van hem. Daarnaast geniet ik lekker van mijn huisje. HEt is nog niet helemaal klaar, maar het wordt echt prachtig... Dus ik heb het best wel druk.... met fladderen enzo... hihi. Ik lees dus regelmatig mee, maar kan het gewoon niet meer bijhouden om op iedereen te reageren. Ik wil bij deze dus 1 ieder veel geluk wensen en daarnaast veel succes met de zwangerschapswensen van iedereen hier. Ik verdwijn nu naar de achtergrond en zal heel af en toe misschien nog een berichtje plaatsen. Het gaat jullie goed en wie weet tot ziens!

Liefs Sunnyqueen

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    sunny@ blijf jij maar lekker op je wolkje zitten en geniet er van.
    en geniet van je huisje. we merken van zelf weer wat van jou

ik wens je een geweldige toekomst dikke knuffel

7. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Hallo Allemaal!

Ben ik weer na 2 weken druk bezig zijn.

Tessa, Leentjuh, Trotse moeder en Salcia: helaas welkom hier!

@Tessa, hoe is het gegaan vrijdag??

@Marnat jeetje, jullie zijn echt al lang bezig om zwanger te raken. Ben er stil van! Maar hopen dat het nu na de operatie snel gaat lukken!!

@ Saz fijn dat je nu weet wat er aan de hand is. Wel raar dat ze gegevens niet doorgeven. Weer onderzoeken en bloedprikken opnieuw. (alsof het een hobby is, NOT) Een huisarts die zomaar niets meer laat horen!! En dan niet eens patienten inlicht, lekker dan! En nu dus bij een arts in opleiding, dus weer een nieuw gezicht. Ik vind dit zelf vaak moeilijk. Iedere keer weer opnieuw vertellen wat er aan de hand is.

Sunnyqueen: Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Na die ellende heb je het zeker verdiend. Ik wens je veel geluk! Geniet van je vriend en nieuw huisje.

Annemieke: Van harte proficiat! Geniet van je zwangerschap!!

*ego*Ik ben minder hier geweest. Heb helaas veel naar het ziekenhuis moeten rijden. Bij mijn moeder hebben ze een stukje van de alvleesklier weggehaald. Ze hadden een plekje gevonden. Gelukkig is de operatie goed gegaan en was het achteraf goedaardig. Wel schrikken hoor!
    Wij moeten dinsdag weer bij de FA zijn voor de uitslagen van bloedprikken en echo. Ben benieuwd of ik dinsdag ook een echo krijg. We zitten nu in de vruchtbare periode en morgen zou ik mijn eisprong moeten hebben.
    Ik zou ook echt niet weten welke stappen hierna komen. Kreeg trouwens vrijdagavond ook wel een klap in mijn gezicht. Mijn man is 40 en dit is het laatste jaar dat hij wil proberen zwanger te worden. Hij wil niet ouder zijn dan 41 als hij opnieuw vader wordt. Pfff dat was wel even schrikken. Ik heb hem gezegd dat we eerst eens afwachten wat de FA zegt en dan verder kijken. Is heel verwarrend: hij wil wel een 2e maar niet pas als hij 42 is. Hij wordt in september 41. Dus dit geeft mij weer druk en spanning. Ik ben 34 dus we schelen 6 jaar.

Nou meiden ik ga kijken of ik afleiding kan zoeken met mijn huisje in carnavalssfeer te brengen.
    Ik hou jullie op de hoogte!

Fijne zondag!

Anouk

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    anuok@ tja wij zijn zeker al lang bezig we houden moed he
    beterschap voor je moeder meid knuf

jeetje dat zeker schrikken als je man dat zegt ik hoop dat jullie er uit komen bij fa

succes meid

hier gaat het goed nog steeds
    op ongi pijntjes na dan.

9. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @sunnyqueen21 geniet lekker van alles om je heen! je hebt het verdiend

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    leenthu hoe gaat het meid met mij gaat het goed voel me goed vandaag

heb alleen vanmidag even 1 1/2 uur geslapen

11. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik kwam jullie topic tegen. Ik ga begin febr voor het eerst naar het preconceptioneel spreekuur in het ziekenhuis. Heb een vragenlijst ontvangen die we in moeten vullen en verder weet ik niet wat te verwachten!

12. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @Marlayne85 je bedoeld bij de fertiliteitsarts, wij hebben dat ook gehad en we hebben toen zaad in moeten leveren, bloedtest en inwendig echo daarna gehad.. succes

13. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
  14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    marlayne@ zo als leenthu al zegt gaan ze bloed prikken bij jou en je mannetje kijken ze of je hiv af aits heb

en de inwenige echo kijken ze hoe het vanbinnen er uit ziet
    en ze nemen de vragen lijst met jullie door
    en je mannnetje moet zijn zaad inleveren.

verder heb ik nog een tip voor je je kunt een lange shirt aan doen of een jurk want dan lig je niet zo bekijks

succes met zwanger worden

15. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Okee, da's duidelijk :)
    Eerste afspraak is een gesprek ( heeft ze duidelijk gezegd) en daarna waarschijnlijk wat jullie aangeven. Goede tip trouwens!
    Jullie ook veel succes, groetjes,

16. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    wij hebben alle onderzoeken achter de rug en alles was goed behalve dat ik geen menstruatie heb dus ook geen eisprong heb krijg nu provera om menstruatie op te wekken daarna clomid om een eisprong op te wekken dus nu afwachten

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    je hebt wel kans dat die echo meteen gedaan word
    we zouden ook alleen een gesprek krijgen en kregen ook meteen echo en bloed onderzoek

18. domblondje13

22 mrt 2009
    23
    0
    0
    rotterdam
    Hallo allemaal,

Ik heb op 1 maart een afspraak bij de gyn. Ben benieuwd wat er aan de hand is (Ben 7 maanden niet ongesteld geweest). Ik heb nog maar 1 eierstok en ben er erg zuinig op. De ander is verweiderd omdat er een grote cyste aan zat. Ben telkens bang dat het ook aan de andere kant komt. Ben wel vorig jaar januarie voordat ik ging stoppen met de pil nog even naar de gyn geweest om te vragen of het allemaal nog goed zat en toen was er niets aan de hand. Maar nu twijfel ik wel.

Groetjes Sanne

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

meid toch ik hoop dat je 1 maart geen slecht nieuws te horen krijgt
    succes met zwanger worden.
    mocht je vragen hebben stel ze gerust miss dat we je kunnen helpen. knuf

20. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    UP!

Zo, zijn dus weer een aantal meiden bij gekomen! Helaas welkom hier.. Tis natuurlijk niet leuk om in de MMM te belanden, maar tis hier wel gezellie! En we hebben nog wel ff te gaan tot we op de 1000 berichten zitten :p

Hier morgen weer een nieuwe afspraak bij de FA, dus ben benieuwd of er nu een duidelijke follikel te zien is..

Merk wel verandering trouwens sinds ik aan de meds ben voor m'n schildklier.. Heb eerst een paar dagen continue hoofdpijn gehad, maar is nu sinds een dag of 2 over (gelukkig). Heb nu nog meer moeite met in slaap komen, dus da's dan wel weer minder. Maar al met al voel ik me al wel iets beter dan ik in maanden heb gedaan. Nog 1,5 week wachten tot ik weer nieuws heb over m'n bloedwaarden.

Verder iemand nog nieuws? ;)

Deel Deze Pagina