Meiden die pas in het ziekenhuis lopen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loutjelou, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    sunny@ heerlijk meid dat het zo goed voelt en ja snel tja wat is snel.
    manlief en ik waren 9maanden bij elkaar en gingen toen samen wonen en zijn we bijna 16 jaar samen waar van 3jaar getrouwt

als jullie je er allebiij goed bij voelen waarom niet
    je gaat goed met af vallen go go meid

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Sunny, Super meid, dat het zo goed gaat! En dat het snel gaat... Dat was hier niet anders hoor ;). We kenden elkaar ongeveer een maand toen we iets met elkaar kregen. Toen we een week of 5 samen waren zijn we (samen mijn zijn pa en stiefma) op vakantie geweest, na de vakantie naar Lowlands, en direct daarna gaan samenwonen... Dus we hadden 2 maand iets.. En toen ben ik ook gestopt met de pil, dus ook dat ging heel snel :p.

Zolang het maar goed voelt, en vooral van beide kanten.. Go for it!

3. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    @sunnyqueen, fijn om te horen dat het zo goed met je gaat. En dat het snel is... 6 jaar geleden hebben mijn man en ik elkaar leren kennen. En binnen 2 weken waren we dag en nacht bij elkaar. Of in zijn huis of in het mijne. Na 4 maanden hebben we zijn flat opgezegd. En binnen 1,5 jaar waren we getrouwd.
    Hoe snel het gaat zegt helemaal niets, als het goed voelt is het toch prima.

*ego* ik heb een ***week achter de rug. Milou is uit haar linkeroor haar buisje kwijt en dus ooronsteking! Echt zielig!
    Ik ben vrijdag begonnen aan een flinke verkoudheid.
    Dan vervolgens knalt er iemand tegen onze grote gezinsauto toen mijn man boodschappen ging doen gisteren. Flinke schade!
    En tja als dan alles mis gaat kan dit niet uitblijven: ik dook gisteravond om 19.00uur al in bed omdat ik me niet goed voelde en jaaaa de hoofdprijs (NOT) ongesteld!! Nou ik hoop dat dit weekend snel voorbij is, en dat we kunnen beginnen aan een week en verheugen op de carnaval die snel begint.

Sorry voor mijn geklaag, moest het ff kwijt.

xxx

4. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Tja wij trekken ons er ook niks van aan hoor dat het snel is. We hebben het er al over gehad dat we nu al praktisch samenwonen. Alleen dit weekend heb ik hem niet gezien omdat ik nachtdiensten heb en hij naar Den haag was. En we zijn meteen onwennig van elkaar. Het is wel goed dat we onze eigen dingen houden, maar we merken hierdoor wel dat we echt niet zonder elkaar kunnen. Ook hebben we al besproken dat we over een half jaar wel samenwonen waarschijnlijk, want op deze manier heb je alleen maar dubbele kosten en dat is ook niet nodig. Zolang wij er achter staan en ons er goed bij voelen is het goed. Morgen zie ik hem gelukkig weer, ik kan niet wachten... Dit gevoel is echt zo ontzettend fijn. Ik heb echt nog nooit zoveel voor iemand gevoeld en we zeggen beiden steeds dat het net zo'n puzzelstukje is wat op zijn plaats valt. Ik denk alleen dat ik behoorlijk irritant ben om steeds hier met mijn gezwijmel verhalen te komen!! Sorry daarvoor meiden!

Liefs

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.063
    1.296
    113
    Nederland
    Ik zou me ook graag bij jullie willen aansluiten.
    We zijn (nog) niet bezig met ziekenhuis onderzoeken.
    Wij willen deze maand nog zelf proberen en zetten dan de stap naar de huisarts. Een hele drempel zo ineens, want tot voorkort heb ik een topic geopenend hier. Maar naar een goed gesprek met mn vriend en omstanders hebben we toch besloten om ons er over heen te zetten en die stap te maken.

Na 18 maanden teleurstellingen en een miskraam ben ik het helemaal zat! Ik wil duidelijkheid.

@ Sunnyqueen,
    Mijn vriend en ik woonden na 6 maand al samen, waarvan we elkaar 35 keer hebben gezien ( in die 6 maand ) hij zat op de kermis en reisde heel NL door. Ik studeerde nog en kon niet elke keer op en neer, dus na 6 maand besloten om samen te gaan wonen. En sinds dien niet meer van elkaar weggegaan. Natuurlijk onze ups en downs gehad, maar wie heeft dat niet.
    Die "zwijmel"verhalen horen er bij ;) ik praat soms ook nog steeds zo over mijn vriend.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    welkom g89 veel succes met zwanger worden. meid.

mocht je vragen hebben stel ze gerust

7. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik mag me dus echt weer teug melden hiero.
    Vandaag de 2de echo gehad en er was niet veranderd sinds de echo van vorige week.
    Aangezien er ook geen tekenen zijn dat het uit zichzelf los gaat komen binnenkort staat er voor morgen een curettage gepland.
    Wij zijn er echt helemaal kapot van.
    Over 2 weken krijg ik een nacontrole en dan wordt er bloed afgenomen voor een chromosonen onderzoek. De kans dat daar iets uit gaat komen is echt heel erg klein, maar goed. beter dat het iig wel onderzocht word.

8. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Zuid Limburg
    Jeetje Annemiek, veel sterkte hierbij!
    Ben er stil van....

liefs Anouk

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    annemiek jeetje meis knuffel van mij

10. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Annemiek,wil je heel veel sterkte wensen voor morgen en natuurlijk de komende tijd! Dikke knuff!

@ G89, helaas welkom hier. Hoop dat het snel weer raak is, al dan niet met de MMM.. Knap dat je zo lang hebt gewacht met de MMM instappen!

*ego*
    Straks weer naar de HA voor m'n schildklier.. Heb vrijdag de uitslagen gekregen, en het is dus nog niet goed. Medicatie wordt dus straks verhoogd.. Verder klaar met m'n provera, dus kan als het goed is over een paar dagen beginnen met clomid.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    saz succes meid hopen dat je met clobid kan beginnen

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Whahaha! Leuk is dat... M'n HA weet niet wat ie van de bloeduitslagen moet denken, want m'n FT4 gaat wel omhoog (zoals het hoort met de medicatie) maar m'n TSH gaat OOK omhoog.. En dat hoort dus niet zo te zijn met medicatie! Dus hij gaat woensdag met de internist bellen, over hoe en wat, en dan belt de HA me ff om dat te laten weten.. Nice..

@ Marnat, de Clomid kan ik sowieso al mee beginnen, heb gister m'n laatste Provera pilletje gehad, en als ik dan ongi ben geworden kan ik op CD3 beginnen met clomid.
    En hoe gaat het met jou dan? Gaat de genezing goed en voel je je al weer beter? En weet je ook of je binnenkort al mag starten met behandelingen of moeten jullie eerst weer maanden zelf proberen?

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    saz@ 5feb moet ik eerst naar nuero om te kijken waarom ik steeds om de 2 jaar flauw val en 10 feb voor de wond controlle en dan hopelijk weer klussen,

herstel verloopt heel goed
    ik kan al weer wat meer maar mag niet alles

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Marnat, hmm.. Dus ook nog naar de neuroloog? Hoop maar dat er niks ergs aan de hand is! Ben benieuwd hoe het gaat binnenkort!

Wel erg fijn dat het herstel goed gaat. En denk dat het alleen maar goed is dat je nog niet alles mag doen, want het blijft natuurlijk wel een poos een gevoelig punt in je lichaam.

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    saz@ ik laat hier wel weten van hoe en wat. komt goed.

16. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    @ Sunnyqueen:

Ik leerde mn man eind november 2000 kennen via internet af en toe een mailtje naar elkaar en een week voo we afspraken (10 februari 2001) stuurde we foto's naar elkaar.

Elkaar na 10 febr. nog 2 keer gezien en moest toen kiezen van mn moeder (ouders zijn gescheiden). Voorgoed verhuisd naar de plaats waar mn man woonde. Inmiddels 9 jaar samen, bijna 6 jaar getrouwd en een dochter van 3jr.

P.s hier afspraak voor 11 febr staan voor 1e intake/controle bij gyn. Na 6 zwangerschappen, waarvan 1 voldragen en dus 5mk's maken we de stap naar het ziekenhuis. Geen idee wat we verwachten moeten, geen idee hoe het e.e.a. zal gaan...

17. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Starlady, helaas welkom hier! Lijkt me zo verschrikkelijk om al zoveel mk's te hebben gehad.. Denk dat ze de standaard onderzoeken gaan doen, maar volgens mij doen ze bij herhaalde miskramen ook chromosomen onderzoek.. Kijken wat de oorzaak is.. Hoop dat het snel weer raak is, en dat het dan wel goed blijft gaan!

*ego*

Euh.... volgens mij heb ik hier een posi test voor me liggen... Had vanmorgen even een testje gedaan, gezien je niet zwanger mag zijn als je begint met clomid.. En gezien er op de echo's niet echt duidelijk een eisprong te zien was, we amper hebben geklust deze maand, en ik al een kuur provera heb gehad, deed ik dus gewoon even een test om zeker te weten dat het niet raak was! Maar na 2-3 minuten was er dus duidelijk een licht 2e streepje te zien!!! Tis een KV 2 voor €5 test, en heb in het afgelopen jaar al zoveel van die testen gedaan, maar nog nooit een 2e streep gehad, hoe licht dan ook..

Heb geen foto, want kreeg em er niet duidelijk op.. Zit nu te wachten tot vriendlief thuis komt, zodat hij ook ff kan kijken en of hij ziet wat ik zie..

Ben hier nu dus aan het freaken!!

18. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Zuid Limburg
    Oooooh Saz wat spannend!! Duimen duimen duimen!!

Ben benieuwd!

knuf Anouk

19. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Waaaaaaaaaah Saz wat onwijs spannend zeg!!!!!!!!!!!

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    saz@ meen je spannend duimen draaien meis

Deel Deze Pagina