Ben vanmiddag bij een vriendin geweest, en die zag het streepje ook duideljik! Haar vriend en de mijne zagen het ook wel, maar hun eerste opmerkingen waren "hoort die niet donkerder te zijn?" Heb gebeld naar het ziekenhuis, assistente van de FA aan de telefoon gehad, en die vertelde dus dat het misschien komt van de provera, waarvan ik zondag dus de laatste heb gehad.. Heb er nog nooit van gehoord dat een HCG test positief reageert op progesteron, maargoed... Morgen moet ik een potje urine meenemen naar het ziekenhuis, waar dan weer een test wordt gedaan, donderdagochtend moet ik naar de FA voor een echo en mogelijk een bloedonderzoek.. Oftewel, het kan nog alle kanten op, en durf dus ook nog niet blij te zijn. Weet wel dat ik vanaaf lekker vroeg op bed ga, want ben helemaal kapot! Ik laat morgen en donderdag wel weten hoe het verder is gegaan! Liefs!
Vandaag in het ziekenhuis geweest, en krijg morgen dus pas de uitslag van de urinetest.. (WTF? Kunnen ze niet gewoon zo'n test doen waar ik bij sta??) En morgen dus ook een echo en bloedonderzoek. Vannacht (hele nacht geen oog dicht gedaan, alleen maar draaien en draaien en nog meer draaien, toen er maar uit en een testje gedaan ) en vanmorgen ook nog weer testen met een 2e streepje die je op een meter afstand nog duidelijk kunt zien.. *AAARGH* Nu heb ik nog geen zekerheid...
saz@ vervelend meis. sorry maar het kan daar wel van komen heb ik al eerder gelezen hier op het forum. maar dan andere soorten. om je gerust te stellen kijk eens bij iui daar zijn meiden die spuiten,daar kunnen ze je mis helpen. sterkte lieverd.
Nou, vanmorgen nog een posi test gehad, en nog duidelijker dan gister... Gister was de test in het ziekenhuis nega, vandaag op de echo heel erg verdikt baarmoederslijmvlies gezien (3x zo dik als ik tot nu toe heb gezien) en uit bloeduitslag kwam een HCG van 59! Dus de testjes klopten wel, al is het nog wel héél pril (gezien ik niet wist wanneer m'n ovu was geweest, wist ik dus ook niet wanneer ik zou kunnen testen ). Maar kan nu dus officieel zeggen: ik ben ZWANGER!!! Heb 16-2 een echo, dus wil eerst kijken of het tot dan goed blijft gaan enzo.. Blijf dus nog lekker een poosje met beide benen op de grond, en hopelijk kan ik dan op een roze wolk kruipen (als het dan wél tot me is doorgedrongen ). Liefs!
Tnx meiden Vanmorgen weer een testje gedaan, en 't 2e streepie wordt echt elke keer een stuk duideljiker!! Hehe, ja, ik moet toch op een of andere manier die dagen tot de volgende echo doorkomen Raak nu langzaam gewend aan het idee, alleen heb moeite met wennen hier op het forum.. Ga nogsteeds elke dag automatisch naar vruchtbaarheidsbehandelingen Ben er van overtuigd dat jullie ook allemaal heel snel goed nieuws hebben!
@ Marnat, staat een foto in m'n album! Eerste testje is van dinsdag, tweede van donderdag, en derde van gister.. Morgen komt er weer een nieuwe (en hopelijk nog veel duidelijkere) bij!! @ Sunny, tnx meis!! Hoe gaat het met jou? Hoe gaat het nu in je huisje en met je vriend? Ben ff nieuwsgierig Dikke knuff meiden!
@ Saz..Gefeliciteerd! Nou..morgen is het zover, dan gaan wij voor de 1e keer naar het ziekenhuis! M'n tempkaartje houdt het spannend... Groetjes Marlayne
@ Marlayne, idd, zoals Marnat al zegt, ff iets langs aan doen, jurkje ofzo, want dan voel je je minder bekeken (vooral als je weer naar het kleedhoekje moet, en je dus met je rug naar ze toe staat.. Ben het zelf namelijk 1x vergeten, NOOIT weer). Maar de onderzoeken etc zijn mij allemaal wel meegevallen. Was voornamelijk met enige regelmaat bloedprikken, en de echo's.. Maar da's iets waar je na een paar keer al aan bent gewend. Hehe, moet zeggen dat 't hier haast gezelliger is dan bij het mama's topic, zijn daar zoveel, en tis gewoon niet bij te benen.. Maar ga dus nog zeker in de gaten houden hoe het met jullie gaat, en hoop echt onwijs dat jullie ook snel mooie posi testen hebben!! Liefs!