Hey meiden... Ik weet het niet heel zeker... heb net een test gedaan. Een hele lichte positieve streep. Ik heb vorige week een heel raar bloedverlies gehad. Zou eigenlijk menstruatie moeten zijn, maar was zo weinig en heel raar. Voel me al 3 dagen erg duizelig (had ik bij Milou ook) Ik doe morgenvroeg nog maar even een test. Onzekerheid overheerst nu nog even meer dan vreugde voor een eventuele zwangerschap. Ik hou jullie op de hoogte!! x Anouk
Spannend hoor, Anouk! en Marnat, okee, heftig joh, maar je gaat de goede kant op qua gezondheid lees ik! Vanmiddag ga ik bloedprikken, 21ste cyclusdag, progesteronwaarde.
Ooh, Anouk, spannend!! Hoe was de test vanmorgen?? @ Sunny, hihi, super voor je dat jullie nu al gaan samenwonen! Scheelt idd een hoop kosten, en het is gewoon veel leuker . En alles weer inpakken.. Tjah, da's geen leuk klusje, maar hopelijk is het voor nu de laatste keer @ Marlayne, hoop dat je progesteronwaardes mooi hoog zijn, want dat duidt op een goede eisprong! Weet niet precies hoe hoog het moet zijn, ieder ziekenhuis heeft andere standaardwaardes. Wanneer krijg je de uitslagen? @ Marnat, goed zeg, dat je al weer op de fiets kunt! Gaat dus echt helemaal de goede kant op met je herstel! hier: Ben vandaag 8 weekjes, en de kwaaltjes zetten nog lekker door.. Gelukkig nog niet de wc omhelsd, maar dat kan nog heel goed komen. Nog anderhalve week tot m'n volgende echo, maar eerst maandag naar de HA voor m'n schildklier (voor m'n gevoel is m'n dosering nog steeds te laag, heb nu sinds een dag of 3 ineens weer hoofdpijn, wat ik in weken niet heb gehad). Ik reageer hier niet meer zo vaak, maar check dagelijks of er nog nieuws is Knuff voor jullie allemaal!
Hallo meiden, Na een hele lange werkdag eindelijk thuis! Had vanmorgen weer een positieve test in mijn handen! Heb vanmiddag een afspraak gemaakt met de FA. Ik moet morgen even bloed laten prikken. En na 2 uur mag ik al bellen voor de uitslag. Mijn man zei al: 2x positieve test kan niet meer missen, maar ik geloof het nog niet. Zo lang wachten en dan opeens een positieve test. Volgens mij geloof ik het pas als ik morgen de uitslag hoor van de FA. Ik ga lekker slapen.. is het heel snel morgen! liefs Anouk
anouk@ spannend hoe is het afgelopen? sazz@ ja het gaat id heel goed met het herstel. ik kan alles weer. nu nog werk vinden, en een wondertje hihi. relatie gaat ook goed we hebben woorden gehad maar is weer goed nu.
Spannend meis!! En idd, als je 2x een posi test hebt gehad, kan niet missen!! Ben benieuwd hoe je bloedwaarde is! Bij mij was hcg 59, wel laag, maar 't zit nog steeds goed FA wilde me keer op keer niet geloven, tot ze 2 weken geleden de echo maakte
JAAAAAAA!!! Ik ben zwanger!! Mijn bloedwaardes waren dus heel goed! Volgende week vrijdag weer bloedprikken om te kijken of bloedwaardes hoger zijn. En dan meteen een afspraak voor een echo. Ik blijf jullie uiteraard volgen en duim heel hard voor jullie. liefs Anouk
JAAAAH!!! GEFELICITEERD ANOUK!!! Hoop onwijs voor je dat je hcg volgende week mooi is gestegen, en dat je binnenkort een hele mooie echo hebt! Nu de rest van de meiden hier ook nog!
Zo, ik ben weer terug! De uitslag gehoord, mijn bloeduitslagen waren goed! Zaadjes waren aan de trage kant...Dus nu 3 maanden wachten, dan weer zaadjesonderzoek en daarna door naar waarschijnlijk iui. Pfff...Weet ff niks meer.
3 maand doen ze niks? moet je het nu eerst zelf proberen? mijn man heeft ook traag zaad. wij krijgen geen iui. waarschijnlijk isci of ivf.
Ik moet zeggen dat deze relatie echt een wereld van verschil is met mijn vorige...Ja misschien moet ik niet vergelijken, maar dat doe je automatisch toch. Even wat voorbeelden. We hebben echt zo ontzettend veel lol samen. Mijn ex was echt humorloos en had het niet eens in de gaten als je een grapje maakte. Werd dan zomaar boos. Was snel op zijn tenen getrapt en erg onzeker. Had totaal geen doorzettingsvermogen. Als iets niet ging dan gooide hij het bijltje er al bij neer. Terwijl mijn huidige vriend wel echt een doorzetter is, helemaal niet onzeker en vooral humor heeft. Mijn ex liet in het begin volledig over zich heen lopen, terwijl mijn huidige vriend gewoon zegt waar het op staat. Met mijn ex deed ik haast nooit wat leuks. We gingen heel zelden wel eens op stap en verder zaten we vaak thuis op de bank. Nou vind ik het prima om lekker een avondje te bankhangen, maar ik wil er ook wel eens op uit. Nou met mijn huidige vriend zijn we bijna elk weekend wel op stap of naar een feestje ofzo en op zondag plannen we dan wel eens wat leuks voor ons samen. Zo zijn we afgelopen zondag wezen bowlen bijvoorbeeld. En nog zoiets mijn ex deed nooit iets uitzichzelf zoals met bloemen o.i.d. thuis komen. Nou hoeft een man echt niet elke week bloemen mee te nemen, maar gewoon dat hij spontaan zelf iets leuks verzint. Nou mijn huidige vriend nam me na 2 weken ofzo mee uit eten. Met valentijnsdag heeft hij me mee genomen naar een restaurant met een valentijnsmenu en daarna nog naar de film geweest. Dit terwijl ik er niks van af wist. Ik wist alleen dat we iets gingen doen, maar verder had hij niks verteld. Ook wil hij niet zeggen waar we heen gaan op vakantie omdat dit nog een verrassing wordt. En hij wil me een weekend mee nemen naar Parijs, maar hij zegt niet welk weekend omdat hij dit als verrassing wil laten. Die spontane dingen vind ik echt super. Nou ja ik moest dit ff kwijt dames! Liefs
Zo..sunnyq. een heel verhaal! Super! Bedankt voor jullie lieve reacties!! Zaadjes hebben ongeveer 3 maanden nodig om helemaal te verversen ofzo? Daar had de gyn het over. Ze belde met de fertiliteitspoli en die vertelde hetzelfde. Ik wilde ook graag alvast beginnen met een intake bij de f.poli, maar eerst 3 maanden, daarna nog een keer een SA ( omdat ze niet uitgaan van 1 slechte uitslag) en daarna intake..........
@ Marlayne, fijn dat je bloeduitslagen allemaal goed zijn! Maar wel k*t dat de zwemmertjes van je man traag zijn.. En dan ook nog maanden moeten wachten tot het volgende onderzoek. Worden er nu nog wel onderzoeken bij jou gedaan? Denk aan echo's voor cyclusanalyse, samenlevingstest etc? @ Sunny, super dat het zo goed gaat! En volgens mij is het heel normaal om (nu nog) allerlei dingen te vergelijken.. Maar geniet er lekker van, en probeer niet te veel aan je vorige (overduidelijk veel mindere) relatie te denken, lijkt me niet leuk om daar nog zo mee bezig te zijn, terwijl je nu een super iets hebt!
@ Saz, Nee..2,5 maand helemaal niets... Ik hoop dat ze gauw voorbij gaan. Begin mei terug naar de F.A en dan zien we verder.