Meiden die pas in het ziekenhuis lopen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loutjelou, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    #61 blackeyedgirl, 24 sep 2009
    Laatst bewerkt: 24 sep 2009
    Lijst

Bekijk bijlage 17421

NOD

25-09 - marnat
    27-09 - Blackeyedgirl - ronde 8, 1e kind

01-10 - Charmedknorrie - ronde 15, 1e kind
    03-10 - Emma 79 - ronde 19, 1e kind
    13-10 - bereke - ronde 8, 1e kind
    21-10 - Nonja - ronde 13, 1e kind

Afspraken

sept - Blackeyedgirl - wachten op ongi, voor afspraak HSG

25-09 - Charmedknorrie - zaadonderzoek
    28-09 - Sunnyqueen - uitslagen onderzoeken
    28-09 - Charmedknorrie - bloed prikken

okt - Norwegian-sky - samenlevingstest
    okt - Marnat - uitslag onderzoeken
    okt - Charmedknorrie - bloedprikken en uitslagen onderzoeken

01-10 - Loutjelou - 2e zaadonderzoek
    02-10 - Esther1983 - uitslagen onderzoeken
    06-10 - Nonja - 1e afspraak gyn
    07-10 - Loutjelou - uitslagen onderzoeken
    07-10 - Neletje - intake IUI
    14-10 - Bereke -
    2 afspraken (bij 2 verschillende zh/ fertiliteitsartsen) waarvan bij 1 uitslagen onderzoeken
    20-10 - Saz667 - uitslagen onderzoeken, 1e afspraak FA

18-11 - marnat - naar neorologie

Om de lijst te veranderen:

*Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": 2873309DSC03953.JPG . Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.
    *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd hebt

plaatje er weer bij!!!

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Alleen zijn mijn afspraken die ik had toegevoegd nu weg........:(

25 sept zaadonderzoek

okt - bloedprikken en uitslagen onderzoeken

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    aangepast!

(had toch echt de laatste lijst gepakt...)

4. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik ben in 1 week tijd 2,5 kg af gevallen dus dat afvallen gaat hier de goede kant op, kan niet wachten tot ik weer een normale cyclus heb en snel zwanger geraak!!!

Liefs

5. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    thank
    you......

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    yw :)

7. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ Marnat, vandaag is je NOD toch??? Ben je al ongesteld meid???

Liefs Sunnyqueen

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi meiden

hier helaas ook ongi geworden ik kan ook van het wachtbankje af
    maar ik weet even niet meer hoe dat moest wil iemand dat voor me doen

ik heb mijn hooft er even niet bij ik kreeg vanmorgen niet zulk leuk nieuws
    mijn oma is vanmorgen overleden
    vandaar ik het even niet meer weet

9. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ Marnat, Och jee meid heel veel sterkte met dit verlies! Gecondoleerd en rustig aan meid!!

Liefs

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    sunnyqueen21@ dankje wel

11. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Sterkte Marnat!! Dikke knuffel

12. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    hoi Marnat,

Sterkte!

Ik kom net van de apotheek we werden gebeld dat er in mijn kweekje chlamydia is gevonden dus moeten nu aan de antibiotica....maar nu vraag ik me dus af of dat miss de reden is dat t niet lukt.... Geen idee hoe lang ik het natuurlijk al heb....ik baal echt vreselijk.....

13. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    He wat naar charmedknorrie, maar aan de andere kant is chlamydia gelukkig wel weer te genezen met een antibiotica kuur..... Ik snap wel dat het balen is hoor meid, je verwacht het natuurlijk niet. Wie weet ben je na die antibiotica heel snel zwanger!!

Liefs

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Lijst

Bekijk bijlage 17651

NOD

Afspraken

14-10 - Bereke -
    2 afspraken (bij 2 verschillende zh/ fertiliteitsartsen) waarvan bij 1 uitslagen onderzoeken

*Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": 2873309DSC03953.JPG . Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.

marnat nod er af

15. bereke

bereke Niet meer actief

Marnat, veel sterkte! Dikke knuffel!

Charmed, oei da's wel schrikken! Hopelijk slaat de antibiotica vlug en goed aan!

Sunnyqueen, hoe doe je dat? Bij mij lukt het gewoon niet. Al maanden niet. Ik "herval" steeds en heb blijkbaar echt geen karakter...

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik gebruik modifast alleen niet zoals het officieel moet. Ik heb dan de shakes zeg maar en normaal gesproken moet je dus eerst 2 of 3 weken elke dag 3 maaltijden vervangen door die shakes en daarna 2 weken 2 maaltijden vervangen en daarna nog 2 a 3 weken 1 maaltijd vervangen en daarna weer gewone maaltijden maar wel op de kcal letten, maar ik gebruik de ene dag 3 en de andere dag weer 2 of 1 dat hangt van de dag af of ik moet werken of niet. Daarnaast let ik er op dat ik niet meer dan +/- 1000 kcal binnen krijg per dag (dit om af te vallen) En zodra ik op gewicht ben mag ik gewoon weer 2100 kcal hebben. En ik drink veel water wat ik voorheen nooit dronk. En in het weekend neem ik geen shakes dan eet ik gewoon een warme maaltijd, maar let ik er op dat ik niet meer dan 1500 kcal binnen krijg (in het weekend mag ik dus iets meer dan is het beter vol te houden). Ik heb een calorieen boekje waarin van ontzettend veel producten de kcal staan aan gegeven. JAren terug heb ik ook modifast gebruikt en toen hielp het ook goed, maar ben er niet lang genoeg mee door gegaan en had geen goede motivatie. Bovendien is het lekker snaaien 's avonds er ook zo langzamerhand weer ingeslopen. Nu heb ik een extra goede motivatie en dat is dat we graag een beebje willen en ook zo gezond mogelijk op de wereld willen zetten. Dus dat was voor mij de ultieme motivatie om nu wel door te zetten. Ik neem ook niet alleen een shake. Meestal neem ik als ontbijt alleen een shake. En als lunch een shake met een cracker kaas zodat ik toch iets hartigs heb. 's avonds een shake en een cracker met een gekookt eitje of een bakje sla met een beetje slasaus en een gekookt eitje er door. of een cup a soup met een stukje brood met alleen boter om lekker in de soep te dippen bijvoorbeeld. En tussendoor als ik zin in wat lekkers krijg dan pak ik 1 of 2 soepstengels. In het begin is het even rekenen, maar op een gegeven moment heb je wel in je hoofd ongeveer wat je wel of niet mag of kan hebben nog die dag. Ik dronk ook altijd veel multivitamine light, maar daar zit ook best wel suiker in en dus veel kcal en nu ik dus veel water drink heb ik veel minder behoefte aan ander drinken. En als ik thee drink dan drink ik het of zonder suiker of met een zoetje er in. Nou dat was het wel zo'n beetje als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel!!

Liefs

17. bereke

bereke Niet meer actief

Knap van je hoor! Ik zou het niet kunnen. Moet echt "geknabbeld" hebben of ik heb niet gegeten. Heb me daarjuist aangemeld bij een topic hier op zp waar nog dames willen afvallen. Misschien helpt dat wel. Want het is idd beter hé, ivm zwangerschapswens. En ook om mezelf beter in m'n vel te voelen natuurlijk.

18. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hey meiden!

Ik kom me hier ook weer even melden :)

@ Marnat, heel veel sterkte gewenst!

@ Afvallen, het is idd niet alleen lichamelijk beter om op een goed (of iig beter) gewicht te zitten, maar ook mentaal, en het kan beide invloed hebben op het zwanger worden..
    Ik ben zelf in de afgelopen week 2,6kg afgevallen, sinds eind augustus 5kg. Maaltijdvervangers begin ik niet aan, ben afgelopen zaterdag begonnen met South Beach. Vaak eten, maar je mag geen koolhydraten (brood/pasta/rijst/aardappelen).. Maar dus wel veel groente, wel mager vlees en vis en melkproducten. Had er de eerste dagen geen moeite mee, maar vandaag dus wel, en we hebben vanavond dus ook lekker pizza gegeten. Heel slecht, maar als ik ongezond eten (en dus een keertje me niet aan m'n nieuwe life-style houden) beperk tot 1 maaltijd per week, dan vind ik het best. Ben nu alleen heel bang dat de weegschaal morgen weer veel meer aan gaat geven. Maar ik voelde me na een paar dagen echt al veel beter, meer energie enzo. In m'n onderschrift staat een link naar m'n ticker waar ik m'n gewicht bijhoud. :)

@ Lijstje, mijn NOD is als het goed is 10-10, uitgaande van 30 dagen cyclus.. Maar idd wel handig dat we een lijstje hebben! (Volgens mij zijn alle vrouwen op zp verslaafd aan lijstjes :p) Zou iemand het er bij willen zetten?

@ Charmed, ohw, da's balen zeg! Hoop voor je dat het verder geen invloed op je lichaam heeft gehad! Heb je verder ook al onderzoeken gehad?

*ego*
    Vandaag gezellig naar de markt geweest met m'n moeder.. Ook ff een leuk setje kleding gekocht bij m'n/onze favo winkel (ART). Heb op het punt gestaan om d'r te vertellen dat we de MMM in gaan, maar wist niet hoe ik er over moest beginnen. Ze weten namelijk ook niet (of iig niet dat we verteld hebben) dat we bezig zijn voor een kleine. Mensen om ons heen krijgen allemaal kinderen, en vanmiddag zelfs nog op de babyafdeling bij V&D gekeken naar kleertjes voor het zoontje van vrienden. M'n moeder komt dan toch best enthousiast over, maar toch.. Ik weet niet hoe ze zullen reageren als we vertellen dat we proberen zwanger te worden, en dat het niet wil lukken. Een nicht van mij (moeders kant) heeft jaren geleden ook geprobeerd zwanger te worden, en zelfs IVF mocht niet baten.
    *einde ego*

Ben benieuwd of jullie je ouders er van op de hoogte hebben gesteld dat jullie de MMM in gaan? En hoe hebben jullie dat verteld?

Sorry, tis weer een heel verhaal geworden :p Maar dan hebben we al snel meer pagina's hier ;)

Liefs!

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Mijn ouders weten wel dat bezig zijn voor een beebje en mijn 3 beste vriendinnen ook. Dit komt omdat ik het simpelweg gewoon niet voor mezelf kan houden en ik graag mijn verhalen kwijt wil kunnen. Helemaal nu we in de mmm zitten vind ik het fijn om met mijn moeder en vriendinnen daar over te praten. Ook omdat mijn ouders ook jarenlang in de mmm hebben gezeten om mij en mijn broertje en zusjes te krijgen. Ook is 1 van mijn beste vriendinnen net bevallen van de 2e en kan er met haar dus goed over praten en zo kunnen ze er ook rekening mee houden dat ze geen opmerkingen maken in de trant van en... wanneer gaan jullie eens aan kinderen beginnen?? Maar mijn schoonouders weten van niks want dat lijkt me echt geen goed idee. Aangezien ik geen contact met ze heb alleen me vriend gaat er op visite. En ze zijn nogal van het eerst trouwen en dan kinderen en me schoonmoeder denkt nog steeds dat er een dag komt dat ik me vriend ga kwetsen en er vandoor ga..... beetje vreemd maar jah ik moet het er maar mee doen!!! Pas als we 3 maanden zwanger zijn vertellen we het hen wel eens!!

Liefs

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Lijst

Bekijk bijlage 17748

NOD

10-10 - Saz667

Afspraken

14-10 - Bereke -

*Vul je informatie in.

Saz op de nod lijst!

Deel Deze Pagina