@ Anouk, meis, heel veel sterkte de komende tijd!! Denk dat het heel goed is dat je tijd voor jezelf neemt, want zoiets is niet niks! Probeer rustig aan te doen, en neem vooral ook de tijd om jullie verlies te verwerken.. Dikke digi-knuff!! Ja, 't is hier erg rustig, ik check bijna dagelijks of er nog iemand iets heeft geschreven, maar ik moest 't topic echt ff opgraven net.. Hoe gaat het met de rest van de meiden hier?
Hey meiden Lieve Anouk heel veel sterkte nogmaals he. Blij dat t lichamelijk een beetje is meegevallen, maar blijf aan jezelf denken he. Erg belangrijk! Dikke knuf! @Hier alles super (op de moeheid en misselijkheid na maar hahaha dat hebben we er voor over) vrijdag eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien dus helemaal blij!
@ charmed, gefeliciteerd met je mooie echo! En de moeheid en misselijkheid.. Dat zijn toch wel een beetje tekens dat jullie ukkie nog lekker in je buik zit.. Had ik tenminste wel Geniet er maar lekker van!
Hihihi genieten doe ik wel maar niet van de misselijkheid hoor hhahaha! Gaat goed komen. Blijf me alleen iedere keer verbazen over de vreemde acties qua eten die je hebt als je zwanger bent.
hey meiden, met mij gaat het super. Ik geniet nog steeds ontzettend van en met mijn vent. We zijn zo ontzettend gek op elkaar. Heerlijk gevoel... Het samenwonen bevalt ook echt heel goed. Verder niet zoveel nieuws. Breng zo mijn kat weg te sterriliseren. Liefs
@ charmed, haha, welke vreemde acties qua eten? Ik heb serieus nergens last van gehad (gelukkig). Geen vreemde combinaties, geen dingen ineens heel vies vinden.. Ja, 2 dagen ofzo, maar toen was 't ook weer over . En kan me voorstellen dat je niet geniet van de misselijkheid, hopelijk is dat over een paar weekjes over! @ Sunny, super dat alles nog zo goed gaat! Beleef zelf ook niet zoveel, maar vind het wel leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat.
Ik drink geen koffie meer, eet geen chocolade meer en warm eten krijg ik ook niet door mijn keel. Het liefst eet ik elke dag salade en fruit etc....als het maar koud en fris is.
Hihi, nouwja, koffie is niet zo gezond tijdens de zwangerschap (schijnt, ik heb 't zelf nog nooit gelust), chocola is ook niet zo gezond . Lijkt me handiger dat je allemaal ongezondere dingen niet meer lust, en juist wel salades en fruit, dan andersom . Maar toch, ik blijf heel blij dat ik er verder geen last van heb gehad
hai mag ik er bij komen dames ik heb al 2 kinderen en de derde wil helaas niet lukken dus ook wij zitten in de mmm wij hebben al zaad en echo's gehad en moeten morgen voor de samenlevingstest dus erg spannend
knorrie en sazz@ juli gaan goed meiden top hou vol he.. sunny@ Geweldig meis dat alles zo heerlijk bij je gaat . hier@ Begonnen met het traject icsi slik nu de pil en 27 mei beginnen met spuiten. gister te horen gekregen dat het toch epileptici is wat ik heb, verder niks uit de mri gekomen. Moet eigenlijk medicatie gaan slikken. maar doe ik niet omdat het nog niet noodzakelijk is. kies eerst voor onze kinder wens.
Marnat, idd heel spannend! Wil je even heel veel succes wensen, en hoop dat het hormonen spuiten mee gaat vallen! En natuurlijk dat het direct de 1e keer raak is, want ik gun het je zo erg! Dikke knuff!
Hoi Hoi, Ik was al aan het zoeken in het forum naar zoiets, Even wat info op doen en niet al die afkortingen, die ik (nu) nog niet begrijp.. Ik en mijn vriend zijn al even samen, en hadden ook een wens om zwanger te worden, na een jaar intensief oefenen zijn we naar de huisarts gegaan. Ik slikte ook al 6 jaar geen pil.. Deze gaf ons aan dat we ook de bloedonderzoeken moesten ondergaan en het zaadonderzoek van mijn vriend. De bloedonderzoeken bleken toen via de huisarts goed te zijn. Het zaad onderzoek was niet zo goed 4 mlj. Dus dit moest nogmaals de 2e keer was beter maar ook niet goed (volgens uroloog) en mijn vriend zou zakjes Proxeed moeten gaan slikken, dit was nieuw maar werkte goed volgens de uroloog.. Inmiddels had ik een vragenlijst ingevuld en had een afspraak bij de gyn. en die vertelde dat het zaad goed (genoeg) was, en hun raadde het nooit aan om de proxeed te gebruiken, erg veel verschillende info dus. *proxeed niet gebruikt dus..* En dat er geen bloedonderzoeken bekend waren. (deze dus opnieuw laten doen) Inmiddels word mijn cylcus nauwlettend in de gaten gehouden, ik heb vorige week als het goed is mijn eisprong gehad. verder ging alles volgens plan. Nu hebben we morgen om 08:30 weer een afspraak voor een echo om te kijken of de eisprong enz. goed is gegaan.. Ook krijgen we dalijk een samenvatting van alles, de uitstrijkjes en bloedonderzoeken.. Ben benieuwd.. we vinden het beide erg spannend omdat ik totaal onbekend terrein is natuurlijk... **Ik wens iedereen hier ook veel succes en geluk bij de onderzoeken en zal het goed bijhouden hier! Groetjes Danielle.
hey meiden over de samenlevingstest waren ze erg enthousiast en zeiden zelfs dat het hun zou verbazen als het deze maand weer mis is maar ja ik kan alleen maar afwachten en hopen word er gek van denk jullie ook het is zoooo frustrerend moet donderdag dan bloed prikken omdat ik dan een week geleden me eisprong heb gehad dat was ook zeer heftig deze maand heb er twee paracetamols en een kruik bij moeten halen om de pijn een beetje te verdragen pffffffff nog nooit zooooooooooo heftig gehad en nu voel ik links en recht steekjes en een koortsachtig gevoel nou ja ik blijf duimen
dwars28 ik ken dat het betreden van onbekend terrein ik was op de eerste afsprak zoo de weg kwijt dat zelfs me man zoiets had van wat is er met jouw achteraf konden we erom lachen maar ik was zoo uit me doen leek echt een dombo snapte niks stelde gekke vragen was onrustig moest maar lachen was verstrooid whahaha dus meid heel veel succes
Hoi, Gelukkig ben ik niet de enigste, haha Jij ook heel veel succes en hoop dat het deze maand goed gaat bij jou.. Spannend ik blijf het bijhouden!!