Meiden die pas in het ziekenhuis lopen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loutjelou, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hey meiden,

wij hebben het wel verteld, maar pas na de uitslagen van de onderzoeken
    wij zijn al een paar jaar getrouwd en kregen ook constant van die opmerkingen
    wij hebben gewoon verteld dat we bij de dokter zijn geweest enzo
    ik wilde ook echt wachten tot de uitslag bekend was, aangezien ik niet wilde dat ze vragen gingen stellen waar we geen antwoord op wisten

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meiden alle eerst bedank voor de steun
    ik ben gister bij haar geweest ze lag er mooie bij zo als we haar kennen
    en heerlijk met mijn ouders en zusje gehuild
    maar ik heb er vrede mee ze [is] was bijna 89 oma wou ook niet meer in het ziekenhuis heeft ze gezegt niet meer reanimeren ze heeft het aan gevoeld denk ik ze is alleen rustig in geslapen

het is zo snel gegaan
    daarom ook zo onwerkelijk

avallen heb ik geen last van gelukkig de meiden die dat wel hebben veel succes daar mee

ik moet wel stoppen met rokken van de gyn
    was ik ook al mee bezig maar tja lukt nu even niet meer
    maar het gaat me eens lukken

we doen het voor een goed doel

liefs marnat

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    veel sterkte marnat

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hier vanochtend snel mijn plasje doorgespoeld, zit op 14 dpo met nog steeds een hoge temp, vorige keer zakte mijn temp al op 13 dpo

5. bereke

bereke Niet meer actief

Marnat, dan heb je wel "mooi" afscheid kunnen nemen? Hopelijk kan je het dan ook een makkelijker een plekje geven. Al blijft het natuurlijk echt erg!
    Zo gek, ik ben al tweemaal zonder problemen gestopt met roken maar het dieeten lukt me niet... En zo heeft iedereen wel iets, toch? Maar goed, we blijven proberen!

BEG, klinkt goed hoor! Durf je niet te testen of heb je een bepaalde dag in gedachten? Ik duim!

Wij hebben het eigenlijk allemaal heel open en onmiddellijk verteld dat we onderzoeken lieten doen enzo. Ook toen we nog niet zo lang bezig waren, wist al heel veel volk dit. Ik ben gewoon een babbelkous en kon er niet over zwijgen omdat ik zo blij was! En nu kunnen die mensen ook geen "stomm" opmerkingen meer maken en weten ze wat er scheelt als ik somber ben.
    Natuurlijk weet nu nog niet iedereen het van de mmm (minder "goede" vrienden, werk,...), maar dat zal vanzelf wel gebeuren als we een behandeling starten.

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @BEG spannend meid ik duim voor je! Wanneer ben je van plan te gaan testen???

@Marnat, ''fijn" dat rustig in haar slaap is gegaan en dat ze ook een mooie leeftijd heeft mogen bereiken. Neemt het verdriet en het gemis niet weg natuurlijk. Veel sterkte de komende tijd en doe rustig aan! En dat stoppen met roken komt later wel.

Liefs

7. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Mijn ouders en 2 beste vriendinnetjes weten al vanaf dat we bezig zijn van alles heerlijk om mijn hart te luchten....Mijn schoonouders weten het sinds vorige week en is idd moeilijk oom over te beginnen. Daarnaast weten 2 collega's en directie het. Is wel fijn want ik moet regelmatig onder schooltijd weg. Ik denk ook wel dat ik het de rest daar ook ga vertellen. Dan krijg je ook geen speculaties. Helemaal omdat ik last van fibromyalgie heb dus ik niet wil dat mijn collega's denken dat mijn lichaam achteruit gaat op dat gebied.

@BEG: Spannend!!!!

8. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ben trouwens al weer wat tot rust gekomen over de chlamydia. Je schijnt en eileider ontsteking wel te moeten merken dus kan me bijna niet voorstellen dat mijn eileiders verstopt zitten...maar goed ga wel hsg vragen om het uit te sluiten.

We zijn er hier thuis inmiddels erg melig over en beginnen al over dit soort spreuken:

"Nooit verwacht, toch gekomen.....Chlamydia (en dan onze achternaam erbij)"hihihi alsof je er een geboortekaartje van maakt hihihihihih

9. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @chamredknorrie, ik denk dat je er ook gewoon luchtig over moet denken d.m.v. dat soort grapjes. Als je er te zwaar aan tilt kun je wel gek worden. Bovendien kan je het dan ook snel weer ''vergeten'' en verder gaan. Chlamydia kan idd een eileider ontsteking veroorzaken en uiteindelijk onvruchtbaarheid, maar dan moet je het al ontzettend lang in je lichaam hebben!!! Dus daar zou ik me niet meteen zorgen over maken!!
    Liefs

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebeke ik heb er vrede mee dat oma overleden is ze heeft haar rust verdiend

het blijft nog onwerkelijk ik ga vandaag ook niet heen wil het even laten bezinken het is zo snel gegaan

tja dat stoppen met roken dat komt wel weer he

meiden jullie ook succes met alles

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    probeer de komende dagen niet te testen, hou mijn temp vooral in de gaten

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    toch wel apart, als de gyn heeft gezegd dat ik te weinig folikel stimulerend hormoon aanmaak, m.a.w. ik kan eigenijk geen eisprong hebben, maar dat ff aangeeft dat die er wel is, en ik dan 10 tot 13 dagen daarna meestal gewoon ongesteld word

13. babs81

babs81 Niet meer actief

Lieve meiden!!

Ik heb hier ook reacties geplaatst(nu tijd voor een oppepper voor jullie:D)
    Wij waren dus 21 maand bezig voor een beeb
    Nu hebben wij voor vrijdag 2 weken geleden een hsg gehad.. en zie mijn banner!!

Het bewijs weer!! houd moed!!!!
    Ik ben sinds jaren voor het eerst ZWANGER!!!

Kop op... en houd vol!!!!!!!!!!!!

sterkte voor iedereen hier!! houd moet!!

14. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @babs GEFELICITEERD!!!

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!!!

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    15 dpo, temp nog steeds hoog!

17. bereke

bereke Niet meer actief

Gefeliciteerd babs! Geniet ervan! En bedankt voor je opbeurende woorden. Dat geeft weer moed!!!

BEG, zo spannend meid! Ik duim!!!

18. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi, Detje, welkom hier! Al zou het beter zijn als je hier niet moest langskomen in dit topic hé. Wij hebben op 14/10 ook weer gesprek ivm ICSI dus we lopen gelijktijdig op! Spannend allemaal hé!

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Welkom Detje, al hadden we natuurlijk liever dat het niet nodig was. Wat naar dat jullie het ivf/icsi traject in moeten, maar aan de andere kant gelukkig dat die technieken bestaan. Hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten op een wondertje... @Babs, ik heb het al eerder gezegd tegen je meid, maar bij deze alsnog VAN HARTE GEFELICITEERD, geniet er van en fijn om te horen zulke positieve verhalen!!!
    @BEG Spannend meid ik duim me rot voor je en ben erg benieuwd!!!

Liefs

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Welkom Detje

Bedankt meiden, hoop dat al dat geduim van jullie helpt!

Deel Deze Pagina