hey meiden, wij hebben het wel verteld, maar pas na de uitslagen van de onderzoeken wij zijn al een paar jaar getrouwd en kregen ook constant van die opmerkingen wij hebben gewoon verteld dat we bij de dokter zijn geweest enzo ik wilde ook echt wachten tot de uitslag bekend was, aangezien ik niet wilde dat ze vragen gingen stellen waar we geen antwoord op wisten
meiden alle eerst bedank voor de steun ik ben gister bij haar geweest ze lag er mooie bij zo als we haar kennen en heerlijk met mijn ouders en zusje gehuild maar ik heb er vrede mee ze [is] was bijna 89 oma wou ook niet meer in het ziekenhuis heeft ze gezegt niet meer reanimeren ze heeft het aan gevoeld denk ik ze is alleen rustig in geslapen het is zo snel gegaan daarom ook zo onwerkelijk avallen heb ik geen last van gelukkig de meiden die dat wel hebben veel succes daar mee ik moet wel stoppen met rokken van de gyn was ik ook al mee bezig maar tja lukt nu even niet meer maar het gaat me eens lukken we doen het voor een goed doel liefs marnat
hier vanochtend snel mijn plasje doorgespoeld, zit op 14 dpo met nog steeds een hoge temp, vorige keer zakte mijn temp al op 13 dpo
Marnat, dan heb je wel "mooi" afscheid kunnen nemen? Hopelijk kan je het dan ook een makkelijker een plekje geven. Al blijft het natuurlijk echt erg! Zo gek, ik ben al tweemaal zonder problemen gestopt met roken maar het dieeten lukt me niet... En zo heeft iedereen wel iets, toch? Maar goed, we blijven proberen! BEG, klinkt goed hoor! Durf je niet te testen of heb je een bepaalde dag in gedachten? Ik duim! Wij hebben het eigenlijk allemaal heel open en onmiddellijk verteld dat we onderzoeken lieten doen enzo. Ook toen we nog niet zo lang bezig waren, wist al heel veel volk dit. Ik ben gewoon een babbelkous en kon er niet over zwijgen omdat ik zo blij was! En nu kunnen die mensen ook geen "stomm" opmerkingen meer maken en weten ze wat er scheelt als ik somber ben. Natuurlijk weet nu nog niet iedereen het van de mmm (minder "goede" vrienden, werk,...), maar dat zal vanzelf wel gebeuren als we een behandeling starten.
@BEG spannend meid ik duim voor je! Wanneer ben je van plan te gaan testen??? @Marnat, ''fijn" dat rustig in haar slaap is gegaan en dat ze ook een mooie leeftijd heeft mogen bereiken. Neemt het verdriet en het gemis niet weg natuurlijk. Veel sterkte de komende tijd en doe rustig aan! En dat stoppen met roken komt later wel. Liefs
Mijn ouders en 2 beste vriendinnetjes weten al vanaf dat we bezig zijn van alles heerlijk om mijn hart te luchten....Mijn schoonouders weten het sinds vorige week en is idd moeilijk oom over te beginnen. Daarnaast weten 2 collega's en directie het. Is wel fijn want ik moet regelmatig onder schooltijd weg. Ik denk ook wel dat ik het de rest daar ook ga vertellen. Dan krijg je ook geen speculaties. Helemaal omdat ik last van fibromyalgie heb dus ik niet wil dat mijn collega's denken dat mijn lichaam achteruit gaat op dat gebied. @BEG: Spannend!!!!
Ben trouwens al weer wat tot rust gekomen over de chlamydia. Je schijnt en eileider ontsteking wel te moeten merken dus kan me bijna niet voorstellen dat mijn eileiders verstopt zitten...maar goed ga wel hsg vragen om het uit te sluiten. We zijn er hier thuis inmiddels erg melig over en beginnen al over dit soort spreuken: "Nooit verwacht, toch gekomen.....Chlamydia (en dan onze achternaam erbij)"hihihi alsof je er een geboortekaartje van maakt hihihihihih
@chamredknorrie, ik denk dat je er ook gewoon luchtig over moet denken d.m.v. dat soort grapjes. Als je er te zwaar aan tilt kun je wel gek worden. Bovendien kan je het dan ook snel weer ''vergeten'' en verder gaan. Chlamydia kan idd een eileider ontsteking veroorzaken en uiteindelijk onvruchtbaarheid, maar dan moet je het al ontzettend lang in je lichaam hebben!!! Dus daar zou ik me niet meteen zorgen over maken!! Liefs
bebeke ik heb er vrede mee dat oma overleden is ze heeft haar rust verdiend het blijft nog onwerkelijk ik ga vandaag ook niet heen wil het even laten bezinken het is zo snel gegaan tja dat stoppen met roken dat komt wel weer he meiden jullie ook succes met alles
toch wel apart, als de gyn heeft gezegd dat ik te weinig folikel stimulerend hormoon aanmaak, m.a.w. ik kan eigenijk geen eisprong hebben, maar dat ff aangeeft dat die er wel is, en ik dan 10 tot 13 dagen daarna meestal gewoon ongesteld word
Lieve meiden!! Ik heb hier ook reacties geplaatst(nu tijd voor een oppepper voor jullie) Wij waren dus 21 maand bezig voor een beeb Nu hebben wij voor vrijdag 2 weken geleden een hsg gehad.. en zie mijn banner!! Het bewijs weer!! houd moed!!!! Ik ben sinds jaren voor het eerst ZWANGER!!! Kop op... en houd vol!!!!!!!!!!!! sterkte voor iedereen hier!! houd moet!!
Gefeliciteerd babs! Geniet ervan! En bedankt voor je opbeurende woorden. Dat geeft weer moed!!! BEG, zo spannend meid! Ik duim!!!
Hoi, Detje, welkom hier! Al zou het beter zijn als je hier niet moest langskomen in dit topic hé. Wij hebben op 14/10 ook weer gesprek ivm ICSI dus we lopen gelijktijdig op! Spannend allemaal hé!
Welkom Detje, al hadden we natuurlijk liever dat het niet nodig was. Wat naar dat jullie het ivf/icsi traject in moeten, maar aan de andere kant gelukkig dat die technieken bestaan. Hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten op een wondertje... @Babs, ik heb het al eerder gezegd tegen je meid, maar bij deze alsnog VAN HARTE GEFELICITEERD, geniet er van en fijn om te horen zulke positieve verhalen!!! @BEG Spannend meid ik duim me rot voor je en ben erg benieuwd!!! Liefs